HOMMAN KESKUSTELU > Salonki

Koraanista poimittua

<< < (39/39)

VesaH:

--- Lainaus käyttäjältä: Le Chat Noir - 22.08.2018, 23:45:46 ---Koraani tulee siis verrata Uuteen testamenttiin eikä vanhaan testamenttiin.

--- Lainaus päättyy ---

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle. En minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan." Sanoi Jeesus (Matteuksen evankeliumi 10:34)

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan." Sanoi Jeesus (Luukkaan evankeliumi 24:44)

Nikolas:

--- Lainaus käyttäjältä: VesaH - 01.09.2021, 19:20:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Le Chat Noir - 22.08.2018, 23:45:46 ---Koraani tulee siis verrata Uuteen testamenttiin eikä vanhaan testamenttiin.

--- Lainaus päättyy ---

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle. En minä ole tullut tuomaan rauhaa vaan miekan." Sanoi Jeesus (Matteuksen evankeliumi 10:34)

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan." Sanoi Jeesus (Luukkaan evankeliumi 24:44)

--- Lainaus päättyy ---

Kun en viitsi selittää uudelleen, linkkaan siihen ketjuun jossa näistä on ollut aiemmin puhetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Nikolas - 14.09.2017, 03:56:45 ---
Jos joku jäi ihmettelemään, mikä liittyi mihinkin, selitän tässä: Koko edellisen postaukseni tarkoitus oli korostaa, että Jeesus, jonka elämään ja opetuksiin kristinusko perustuu, ei yllyttänyt väkivaltaan esimerkillään eikä opetuksillaan.

Jeesuksen ja kristinuskon välinen suhde on periaatteessa sama kuin Muhammadin ja islamin välinen suhde.

Miten Muhammad eli ja opetti, sellainen on islam. Tässä on selitysvoimaa.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta