Kirjoittaja Aihe: 2009-12-06 HS: Helsingin seksikauppa on yhä kansainvälisempää  (Luettu 4063 kertaa)

kohmelo

• Jäsen^^^
  • Liked: 172
  • Olutkellarissa kyyhöttävä hompanssi - SKP
Helsingin seksikauppa on yhä kansainvälisempää
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Helsingin+seksikauppa+on+yh%C3%A4+kansainv%C3%A4lisemp%C3%A4%C3%A4/1135251264737
Lainaus
Janne Toivonen Janne Toivonen
Helsingin Sanomat

Helsingissä toimii prostituoituja kymmenistä eri maista. Kansalaisuuksien kirjo on kasvanut. Uusimpia maita Suomen markkinoilla ovat Brasilia, Jamaika, Nigeria, Tšekki ja Unkari.

Naiset viipyvät Suomessa yhä lyhyempiä aikoja, eli he vaihtuvat tiuhaan. Naiset tekevät muutaman päivän keikkoja entistä enemmän myös keskikokoisissa kaupungeissa kuten Imatralla ja Torniossa.

Poliisin mukaan parittajien läsnäolo prostituoitujen liepeillä on vähentynyt. Naisilta kerätään yhä useammin kynnysraha jo lähtömaassa, eivätkä parittajat enää käy muutaman päivän välein perimässä heiltä seksin myynnillä tienattuja rahoja. Näin parittajien kiinni jääminen vaikeutuu.

Helsingin Sanomat selvitti Helsingin öisiä seksimarkkinoita. Prostituoitujen mukaan lama on vähentänyt seksin ostajia.

Lisää aiheesta sunnuntain Helsingin Sanomissa.

Henry

• Jäsen^^^
  • Liked: 712
    • Ihmissuhteet ja tasa-arvo
HS: Digilehdessä:

Lainaus
Ninan palveluja saisi ostaa 200 euron tuntihintaan, ja paikkakin löytyisi lähistöltä. Hän kertoo muuttaneensa Suomeen vuosi sitten ja työskentelevänsä muutamana iltana viikossa.

"Moni tekee töitä Venäjällä, koska elintaso on noussut. Mutta te suomalaiset olette halutuimpia, koska olette kilttejä ja kohteliaita."

Nikopol

• Jäsen^^^
  • Liked: 918
  • Tavattavissa seuraavan kerran toukokuussa.
    • Jälki-istunto

Lainaus
Ninan palveluja saisi ostaa 200 euron tuntihintaan, ja paikkakin löytyisi lähistöltä. Hän kertoo muuttaneensa Suomeen vuosi sitten ja työskentelevänsä muutamana iltana viikossa.

"Moni tekee töitä Venäjällä, koska elintaso on noussut. Mutta te suomalaiset olette halutuimpia, koska olette kilttejä ja kohteliaita."
Hupsista. Jonkun paradigma taisi nyt hajota.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Sivusta seuraaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 222
Kansainvälisempää?

Eikös sen pitäisi olla monikulttuurisempaa, kun osaanottajia on jopa Brasiliasta, Jamaikalta ja Nigeriasta? Vai eikö monikulttuurisuus-sanaa saa käyttää kuin vain positiivisimmissa yhteyksissä?

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 43114
  • I Have A Bird That Whistles
Onpa ihanaa, kun erotiikka-alakin on monikulttuuristunut! Tämähän on myönteinen asia. Kyseisellä toimialalla kysyntä ja tarjonta kohtaavat suloisesti toisensa eikä siinä tarvita mitään monikulttuurisuusohjelmia. Aitoja, ihmisten välisiä kontakteja. Mikäs sen hienompaa? Suomalainen mies tutustuu ulkomaalaiseen naiseen, he juttelevat ja huomaavat ihmisen toisessa. Käydään ehkä ulkona syömässäkin, puhutaan elämästä. Vietetään hellä hetki, ja suomalainen työssäkäyvä mies antaa lompakostaan naiselle suuren summan, jolla nainen rahoittaa tulevaisuuttaan köyhässä kotimaassaan. Tämä on todellista kehitysapua, apua ihmiseltä ihmiselle. Ja kumpaakin on riistetty tasapuolisesti (koska kaupat ovat syntyneet); toiselta seksiä ja toiselta rahaa. Kaikki ovat tyytyväisiä. Tällä tavoin rasismikin vähenee, kun erilaisten ihmisten välille syntyy aitoja, molempia hyödyttäviä kontakteja. Luulisi feministienkin olevan tyytyväisiä, koska naista ei käytetä hyväksi rakastelemalla häntä ilmaiseksi, vaan tarjotaan reilu palkkio. Näin tunnustetaan naisen arvo. Kyllä monikulttuurisuus on sitten IHANAA!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Paholaisen asianajaja

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 0
  • "Reality has a well-known liberal bias"

Ole onnellinen, ettei häiritse. Minua se häiritsee paljon enemmän, koska asun sen keskellä ja tälläkin hetkellä talonyhtiössämme sijaitsee bordelli. Epämääräistä sakkia ravaa edestakaisin (ko. naisten palveluksia käyttävät miehet eivät todellakaan ole ns. yhteiskunnan kermaa), ovet ja portit jätetään auki, talonyhtiön sauna on jatkuvasti varattuna ja sisäpihalla mekastetaan pitkin yötä. Isännöitsijälle ja poliisille on molemmille ilmoitettu, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan. Ja tämä siis Helsingin keskustan kalliilla asuinalueella.
« Viimeksi muokattu: 06.12.2009, 14:44:54 kirjoittanut Miniluv »
räyhävasemmistolainen viheranarkististalinisti

Iloveallpeople

• Jäsen^^^
  • Liked: 2768
Rikastamista ei mainittu. Ilmeisesti vain ulkomaalainen mies väkisin nussimalla voi rikastaa ja luoda uudenlaisia tapoja toimia suomalaiseen yhdyntäkulttuuriin.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
Itse en ole seuraavaa mieltä, mutta yritän suvaitsevaisten ja muiden maailmanparantajien lausumia soveltamalla saada heidän mielipiteensä naisen seksuaalisuudesta:

"Se, että minulla on vagina, on puhdas sattuma. Minun vaginani ei ole vain minun, vaan se kuuluu kaikille. Maailmassa on paljon ihmisiä, joilla on suuri tarve vaginalle. He ovat tervetulleita jakamaan minun vaginaani. Emme saa asettaa keinotekoisia esteitä ihmisten liikkumiselle ja itsensä toteuttamiselle. Kaikki tällä planeetalla on yhteistä emmekä ole mitään kieltämään lähimmäiseltämme, mitä hän tarvitsee, jos voimme olla avuksi."
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
Minua on koko elämäni ajan haluttanut nähdä ihan oikea prostituoitu. Missä heitä näkee? Kai Helsingissäkin jossain on näitä työvoimapulan paikkaajia?

Vai onko prostituoitu samanlainen myytti kuin kiljuskini tai afrikkalainen moniosaaja?

No ei sentään. Minä olen onnistunut näkemään prostituoidun. Joskus viime vuosituhannen viimeisellä vuosikymmenellä ajoimme muijan kanssa Stadiin Aleksis Kiven kadulle oikein huoraa katsomaan, kun emme olleet sellaista ikinä nähneet - silloinhan niistä kohuttiin kun ne parveilivat kyseisellä kadulla. Sittemmin en ole huoraa nähnyt, ellei huoriksi lasketa niitä, jotka huoraavat Suomen itsenäisyyden pois saadakseen tänne monikulttuurisuutta.

citizen

• Jäsen^^^
  • Liked: 8
  • Herman & Muammar, old drinking buddies?
Itse en ole seuraavaa mieltä, mutta yritän suvaitsevaisten ja muiden maailmanparantajien lausumia soveltamalla saada heidän mielipiteensä naisen seksuaalisuudesta:

"Se, että minulla on vagina, on puhdas sattuma. Minun vaginani ei ole vain minun, vaan se kuuluu kaikille. Maailmassa on paljon ihmisiä, joilla on suuri tarve vaginalle. He ovat tervetulleita jakamaan minun vaginaani. Emme saa asettaa keinotekoisia esteitä ihmisten liikkumiselle ja itsensä toteuttamiselle. Kaikki tällä planeetalla on yhteistä emmekä ole mitään kieltämään lähimmäiseltämme, mitä hän tarvitsee, jos voimme olla avuksi."

Tulee mieleen Scarface-elokuvan Tony Montana, joka maahanmuuttoviranomaisten kuulustelusta päästyään tokaisee: "America is a great big pussy just waiting to get fucked."
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

Miniluv

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 16847
  • Have No Fear

Lainaus

Ei hajoa noin pienestä.
Dystopian Nightmare 2020s The Great Taking

"Tyyli haukkua vastapuolta on myös ominaista venäläiselle propagandalle, jossa yritetään korostaa omaa ontuvaa argumenttia leimaamalla vastapuoli aliarvoiseksi."

"koulu päättyi taas suvivirteen"....

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
Näin on, eivät paradigmat noin vain murru; juuri siksi, että ne ovat paradigmoja, eli havaittu todellisuus taivutetaan NIIDEN MUKAAN. Olipa havaittava faktatodellisuus mitä tahansa, siitä saadaan aina väännettyä oman maailmankatsomuksen mukainen tulkinta. Tässähän se ongelma onkin: ihmiset ovat sokeita ja huomioivat vain omaa maailmankatsomustaan tukevat asiat ja jättävät muut huomiotta. Lisäksi kuvaan sopimattomat asiat tulkitaan omaa teoriaa tukevalla tavalla. Itsekin olen sokea, mutta sentään tiedostan sen.

Lukekaa

P.D. Ouspensky
G. I. Gurdjieff

antero

• Jäsen^^^
  • Liked: 2256
  • Suomi Nousuun^^^!
Kansainvälisempää?

Eikös sen pitäisi olla monikulttuurisempaa, kun osaanottajia on jopa Brasiliasta, Jamaikalta ja Nigeriasta? Vai eikö monikulttuurisuus-sanaa saa käyttää kuin vain positiivisimmissa yhteyksissä?

Työperäisen maahanmuuton tms turismin ollessa kyseessä = kansainvälistä.

Ja sit se varsinainen maahanmuutto = monikulttuuria, multikliffaa, yms shaissee.
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Simo Hankaniemi

• Jäsen^^^
  • Liked: 120
Näin on, eivät paradigmat noin vain murru; juuri siksi, että ne ovat paradigmoja, eli havaittu todellisuus taivutetaan NIIDEN MUKAAN. Olipa havaittava faktatodellisuus mitä tahansa, siitä saadaan aina väännettyä oman maailmankatsomuksen mukainen tulkinta. Tässähän se ongelma onkin: ihmiset ovat sokeita ja huomioivat vain omaa maailmankatsomustaan tukevat asiat ja jättävät muut huomiotta. Lisäksi kuvaan sopimattomat asiat tulkitaan omaa teoriaa tukevalla tavalla. Itsekin olen sokea, mutta sentään tiedostan sen.

Lukekaa

P.D. Ouspensky
G. I. Gurdjieff

Ouspensky, In Search of the Miraculous,
           The Fourth Way

Gurdjieff, Meetings with Remarable Men,
           Beelzebub´s Tales to His Grandson

Miniluv

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 16847
  • Have No Fear
Vai Gurdjieff on pop?

Dystopian Nightmare 2020s The Great Taking

"Tyyli haukkua vastapuolta on myös ominaista venäläiselle propagandalle, jossa yritetään korostaa omaa ontuvaa argumenttia leimaamalla vastapuoli aliarvoiseksi."

"koulu päättyi taas suvivirteen"....

Kalevi Soilander

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 235
Vai Gurdjieff on pop?

Uspenski on pop. Gurdjiev on rock'n'roll.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

KTM

• Jäsen^^^
  • Liked: 4632
Muistaakseni joku mokuttaja on sanonut että "eri kulttuurien vålisissä kohtaamisissa syntyy aina jotain uutta ja arvokasta".

Kai sen pitää silloin pitää paikkansa myös maksullisissa seksikohtaamisissa?

Yhtä kaikki joskus tuntuu että yleisimmät monikulttuuristen suhteiden muodot ovat raiskaus ja prostituutio.

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
Vai Gurdjieff on pop?

Tuskin se kovin pop on. Ei kai monikaan ole ukosta kuullut. Ehkä popimpi on Thomas S. Kuhn. Jos nyt muistan tämän paradigmoja käsittelevän klassikon kirjoittajan nimen oikein.

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 12276
  • Mullaki o kissa

"Tähän asti olemme saaneet vain vähän vaginoita. Seuraava vaihe onkin rahan ja vaginoiden täydellinen uusjako."

Lainaus

Ei hajoa noin pienestä.

Ei, kun Nina ihan selvästi valehtelee! Sofi Oksanen tietää paremmin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Jouko

• Jäsen^^^
  • Liked: 888
  • Jouko Lilja
Kieltolait eivät ole koskaan tehneet muuta kuin vähentäneet lain kunnioitusta kansalaisten silmissä.
“Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä.”

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

PYO

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 2
  • Poliittisesti epäkorrekti
    • Epäkorrekti blogi
Jee! Viimeviikolla olin homofobinen ulkomaalaisvihaaja ja nyt olen kiltti ja kohtelias. Kylläpäs olenkin taas ryhdistäytynyt mediassa.

Onko Suomessa nyt rikas seksikulttuuri?
Rakentavat ehdotukset 1,2,3,4

Tagit: