UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Onko nuivuus tuottanut ongelmia lähipiirissäsi?  (Luettu 434668 kertaa)

Tsuudi

• Jäsen^^^
  • Liked: 1065
  • Päähänpotkinnan voimaaannuttama Tsuudi pohjoisesta
Vs: Onko nuivuus tuottanut ongelmia lähipiirissäsi?
« Vastaus #960 : 29.12.2018, 21:37:31 »
Hyvää settiä Hamsteri, Emo, Simppali, Tavan.
Täällä on niin, että mulla ei ole ollut ongelmia muiden kanssa. Muilla sen sijaan minun kanssa. Unelma kun ei uppoa, loogisem päättelyn avulla suunnattu, tarkoinharkituilla kysymyksillä pakkolaskuun saateltu unelmien arabialainen taikamatto on taannut sen, että kavereita on vähän. Ne on juuri ne naiset. Nähtävästi usea mies on kiristettävissä p*******.
Ne ei vaan tajua, että hyvä treeni voittaa huonon seksin ja hyvä pystykorva on parempi kuin huono nainen.
Pystykorvat ja pari hyvää metsäkaveria, siinä on Tsuudin sosiaaliset kuviot. Oma muija pitää varttihulluna, ja sanoo, että keskiajalta on koko ukko. Itse pidän sitä kunniamainintana. En tiedä miksi se niin sanoo. Johtunee osin nuivuudesta mutta myös muustakin; harrasteista ja aatemaailmasta.
Onneksi on Homma. Olen muutaman nähnyt naamatusten, onneksi. Tajuaa, ettei ole ihan yksin.
Jos tästä rähinä tulee, ja hommaveljien(ja siskojen) kanssa joutuu "ryskätöihin", niin Teräsbetonia lainaten "seurassa hyvässä kuolla saan..."
Muistakaa veljet (ja siskot): Kun maailma on vinossa, niin suora näyttää väärältä. Ei luovuteta, eikä anneta pahalle periksi. Vaikka "ystävät" hylkäisivät.
On aika tiivistää rivit.
"Hyvä pystykorva on parempi kuin huono nainen."

Parzival

• Jäsen^^^
  • Liked: 3166
« Vastaus #961 : 29.12.2018, 21:43:57 »
Naiset tietysti ovat luonnostaan "anti-rasisteja", koska hyötyvät matuista.

Miten?

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3192
  • hamsteri-nationalisti hamsteri
« Vastaus #962 : 29.12.2018, 21:52:03 »
Naiset tietysti ovat luonnostaan "anti-rasisteja", koska hyötyvät matuista.

Miten?

Tämäkin käytiin joku sata kertaa läpi muissa ketjuissa. 80-90% matuista on miehiä, niin suvisten parisuhdearvo nousee markkinoilla. Vähän sama, jos tänne tulisi 30 000, 20v filippiiniläisnaista, niin naiset olisi yhtäkkiä ne rasset. "Ne vie meidän miehet".

Edit: Plus nuo pullan halaus duunit vokeissa jne. julkisella sektorilla menee enimmäkseen naisille.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2018, 22:02:32 kirjoittanut Hamsteri »
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Arvoton

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2259
« Vastaus #963 : 29.12.2018, 22:24:39 »
Päässyt eroon turhista fb-kavereista, mm. eräästä muotivasurista, joka ei yhteisinä vasuriaikoinammekaan osannut sanoa mitään, miten mieltää vasuriutensa; l. mihin sillä pyritään ja mitä halutaan. Vähän ku Li tänään.
Sit 1 baarituttu lemppas meikän, koska hänen pitää juoppona olla edes jossain asiassa kunnollinen ja korrekti, l. poliittisesti. Mut ei se mitään yht.kunnallisesti ajattele. Kuhan pääsee joka ilta juttelee ja naureskelee.
Ja sukulaisista osa ei edes rupee mun fb-kavereiksi. Demareita ja kokkareita.

Mut joo, lähibaarissa ja talossamme tietävät nuivuuteni. En ole siis haluttua seuraa. Paitsi parille eestiläisrouvalle. He ovat nuivia, mikä ei liene yllätys.

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #964 : 29.12.2018, 22:30:30 »

Mut joo, lähibaarissa ja talossamme tietävät nuivuuteni. En ole siis haluttua seuraa. Paitsi parille eestiläisrouvalle. He ovat nuivia, mikä ei liene yllätys.

Kannattaa muuttaa ja jättää kämppä kunnon somalimurhaajille; karma.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Kim Evil-666

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 39454
  • Saatanalliset säkeet Tervetuloa!
« Vastaus #965 : 29.12.2018, 22:40:37 »
Ei ole tuottanut ongelmia. Mun lähipiiri, joka on sangen pieni, koostuu nuivasti ajattelevista, tai ainakin nuivuutta myötäilevistä. Jokainen, joka mut tuntee, tietää, että olen nuiva. Mikäli se on heille ongelma, on ongelma heidän. Sanon asiat suoraan, mutta osaan myös kuunnella. Suvakkeja, tai kaltaisiaan en halua itseni lähelle, heillä ei ole minulle mitään annettavaa ajatuksen tasolla. Olen kaltaisilleen suorastaan allerginen.

Entisessä duunissa oli suvakkeja johtoporrasta myöten. Heillä oli missio. Sanoin sielläkin ajatukseni suoraan touhuistaan. Eivät pitäneet, mutta eivät uskaltaneet sanoa vastaankaan. Otin esille kaikki mahdolliset epäkohdat, joissa pottunokkia "syrjittiin" toiseuksien kustannuksella. Toiseuksille oli eri pelisäännöt. Koitin rohkaista muitakin samoin ajattelevia avaamaan suunsa. Eivät uskaltaneet paria poikkeusta lukuunottamatta, paskahousut.

Mies tekee, mitä miehen pitää tehdä. Paskahousujen perseet tervataan, tavalla tai toisella. Tästä osoitteesta ei lähde nykyisällään minkään valtakunnan apuja enää suvakeille, vaikka olisivat mitä hätää kärsimässä. Tähän on tultu.

Jos nuivuus aiheuttaa ongelmia lähipiirissä, on lähipiiri väärä. Kenen joukoissa seisot.
Sävytteisviritteinen ja erittäin Nuiva!
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!

Tuulenhenki

• Jäsen^^^
  • Liked: 3457
  • Saatanantaja, enkelintäjä
« Vastaus #966 : 30.12.2018, 08:58:23 »
Onneksi oma lähipiirini perhettä myöten on hyvinkin nuivaa. Ovat olleet järki-ihmisiä ihan alusta lähtien, ja ihmettelivät jo silloin 2015, että mitä nuo geelitukkaiset jätkät täällä tekee. Pari (naispuolista) kaveria potkaisi minut pois Facebookin kaverilistalta joskus niihin aikoihin kun se hukkuneen pikkupojan kuva sai aikaan hirveän älämölön ympäri Eurooppaa, ja minä yritin kertoa heille asiasta vähän faktoja. No, ei ole tullut heitä ikävä.

Työpaikkakin on nykyään 90-prosenttisesti miesvoittoinen, niin sielläkään ei onneksi tartte yhtään varoa sanojaan (mitä nyt asiakkaiden kuullen on toki oltava korrekti). Mutta eipähän pidä töissä sietää Parempia IhmisiäTM. Naisvaltaisella alalla tulisin varmaan hulluksi jo viikossa.
« Viimeksi muokattu: 30.12.2018, 09:00:19 kirjoittanut Tuulenhenki »
Don't despair
Show no fear
Life your life without regrets

etiäinen

• Jäsen
  • *
  • Liked: 2
« Vastaus #967 : 17.01.2019, 18:29:54 »
On, itseasiassa.

Isäni jaksaa muistuttaa äidinisän olleen Karjalan evakkoja ja täten minulla ei pitäisi olla syytä rasistisiin ajatuksiin joita tunnen näitä "uusia evakkoja" kohtaan.

alussaolisana

• Jäsen^^^
  • Liked: 1851
  • 17 v.
« Vastaus #968 : 17.01.2019, 19:09:49 »
On, itseasiassa.

Isäni jaksaa muistuttaa äidinisän olleen Karjalan evakkoja ja täten minulla ei pitäisi olla syytä rasistisiin ajatuksiin joita tunnen näitä "uusia evakkoja" kohtaan.

Tuossa saattaisi olla paikka muistuttaa, että karjalan evakot ovat nykyisen turvapaikkasirkuksen antiteesi. Suomi siis tarjosi itse jokaiselle kansalaiselleen turvapaikan sisäisinä siirtoina. Tähän tulisi maailman maat ensisijaisesti velvoittaa. Suomi ei myöskään saanut taloudellista apua tähän eivätkä evakot nauttineet oikeastaan minkäänlaisia tulonsiirtoja. Karjalan evakot ovat peruste olla ottamatta väkeä Suomeen.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Titus

• Jäsen^^^
  • Liked: 5011
« Vastaus #969 : 17.01.2019, 19:39:50 »
On, itseasiassa.

Vertaillaan millä asteikolla tahansa, niin nämä saapuneet läpsyttelijät ovat lähempänä puna-armeijaa kuin suomievakkoja.
Tell me something, it's still "We the people," right ?

petebe

• Jäsen^^^
  • Liked: 182
  • MultiCulti Scumbag
« Vastaus #970 : 17.01.2019, 19:49:47 »
On, itseasiassa.

Tuo vertaaminen Karjalan evakoihin on niin pielessä kuin voi olla!

Äitini puolelta olen sukua evakoihin ja en todellakaan vertaa nykyistä maahanmuuttoa evakkotilanteeseen; evakot olivat Suomen kansalaisia jotka olosuhteiden pakosta joutuivat jättämään kotinsa, osa jopa kahteen kertaan. Evakoiden muutto on ennemminkin verrattavissa nykyiseen muuttoliikkeeseen maalta kaupunkeihin, oman maan sisällä.
"Suomellahan on erittäin hyvä maine Afrikassa, meillä ei oo minkäännäköstä historiallista taakkaa…oikeestaan päinvastoin"  -Alexander Stubb-

"Suomi on hieno maa ja suomalaisuus hieno ominaisuus - miksi ne pitää uhrata turhan takia?" -oma ajatus-

mikkoellila

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1497
  • Thybrim multo spumantem sanguine cerno. -Vergilius
    • Sound System-blogi
« Vastaus #971 : tänään kello 14:47:16 »
On, itseasiassa.

Äitini puolelta olen sukua evakoihin ja en todellakaan vertaa nykyistä maahanmuuttoa evakkotilanteeseen; evakot olivat Suomen kansalaisia jotka olosuhteiden pakosta joutuivat jättämään kotinsa, osa jopa kahteen kertaan. Evakoiden muutto on ennemminkin verrattavissa nykyiseen muuttoliikkeeseen maalta kaupunkeihin, oman maan sisällä.

Evakot olivat verrattavissa siihen, että esim. Irakissa ihmiset olisivat paenneet Isiksen hallitsemilta alueilta muualle Irakiin.

Evakothan nimenomaan siirtyivät Neuvostoliiton valtaamasta osasta Suomea muualle Suomeen.

He eivät lähteneet kymmenen turvallisen maan lävitse vaatimaan itselleen ilmaista hotellimajoitusta jonkun täysin vieraan maan veronmaksajien kustannuksella.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Horn Hill

• Jäsen^^^
  • Liked: 463
  • sika, äärivoimavara
« Vastaus #972 : tänään kello 15:09:42 »
Vaimoni kaveri on helluntailainen tarhatäti. Tässä taannoin hän "pöksyt märkänä" iloitsi, kun hoitamansa lapset siirrettiin väistötiloihin samaan taloon geelitukkien kanssa. Se oli hänen mukaansa hyvä lapsille.

Kun kritisoin tätä, hän hieman kiihtyi ja sanoi, että olisi hyväksi, jos minä saisin naapureikseni maahanmuuttajia. Hymyilin ja vastasin, että nyt jo molemmat seinänaapurit ovat maahanmuuttajia. Kun vielä selvensin, että toinen on saksalainen ja toinen venäläinen niin hän tuhahti ja sanoi tarkoittavansa varsinaisia maahanmuuttajia.

Kyllä, hän käytti termiä "varsinaisia".
Vihaista puhetta.

Larry

• Jäsen
  • *
  • Liked: 107
« Vastaus #973 : tänään kello 16:38:06 »
Olisiko kenelläkään mitään järkevää ehdotusta, mitä tekisin isovanhempieni kanssa? He elävät täydessä Yle-maailmassa ja ottavat nuo Yleisradion ohjelmat, A-Studiot sun muut, kuin jonain gospelina. Viimeksi heidän luona vieraillessani isoisäni ärjähti, että "on se Jussi Halla-aho vaan yksi saatanan rasisti ja eripuran kylväjä, joka pitäisi ampua!", tämä veti kyllä itseni täysin sanattomaksi, en ole moista purkausta kuullut häneltä ikinä kenestäkään.

Kyseessä on vieläpä erittäin fiksu mies, entinen yksityisyrittäjä, joka omaa terveet oikeistolaiset arvot ja on menestynyt elämässä erittäin hyvin, eikä todellakaan ole mikään globalismin tai turvapaikkaturismin kannattaja. Mitä aikaisemmin olen maahanmuuttopolitiikasta hänen kanssaan jutellut, kertonut miten mielestäni vapaa siirtolaisuus kehitysmaista on erittäin haitallista, he eivät tule työllistymään ja täällä pelkällä läsnäolollaan, valtion tissin varassa elätettävinä, aiheuttavat epäoikeudellisuuden tunnetta suomalaisten parissa, isoisäni oli kaikesta samaa mieltä, ja "parempi olisi, että pysyisivät kotimaissaan". Olen melkoisen varma siitä, mikäli hän ja Halla-aho keskustelisivat, he varmasti olisivat samaa mieltä lähes kaikesta! Mutta näin vain kansallinen valemedia on onnistunut hänet aivopesemään, ajattelemaan, että Halla-ahon ja PS:n tavoite on aiheuttaa kahtiajakautumista ja kylvää pelkoa ja vihaa.

En tiedä, miten oikein saisin hänelle perille sen, että Yle on täysin puolueellinen media, jonka antama kuva Perussuomalaisista on läpeensä värittynyt. Hän on täysi Kokoomus-uskovainen, aina Kokoomusta äänestänyt ja aina sitä tulee äänestämään, PS:n kannattajaksi hän ei tule koskaan ryhtymään, enkä sellaiseksi häntä haluakaan käännyttää. Haluan vain saada hänet näkemään, miten virheellisen kuvan media Halla-ahon Perussuomalaisista maalaa.

Tämä myös herättää pohtimaan, kuinka paljon Suomessa on vastaavia ikä-ihmisiä, jotka mahdollisesti kannattaisivat täysin PS:n ajamaa maahanmuuttopolitiikkaa, mutta omaavat näistä täysin väärän ja jopa valheellisen kuvan, kiitos Ylen.

Billy Hill

• Jäsen^^^
  • Liked: 2945
« Vastaus #974 : tänään kello 16:43:33 »
On, itseasiassa.

Evakot olivat verrattavissa siihen, että esim. Irakissa ihmiset olisivat paenneet Isiksen hallitsemilta alueilta muualle Irakiin.
Tarkennan: naiset ja lapset olisivat paenneet ja miehet jääneet taistelemaan Isis -koiria vastaan.
Timo Soini 2014:    Perussuomalaisiin kantoihin voi vaikuttaa liittymällä puolueeseen ja vaikuttamalla niihin kantoihin sisältäpäin.
Timo Soini 2017:    Puolue kaapattiin.

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #975 : tänään kello 16:43:40 »
Olisiko kenelläkään mitään järkevää ehdotusta, mitä tekisin isovanhempieni kanssa? He elävät täydessä Yle-maailmassa ja ottavat nuo Yleisradion ohjelmat, A-Studiot sun muut, kuin jonain gospelina. Viimeksi heidän luona vieraillessani isoisäni ärjähti, että "on se Jussi Halla-aho vaan yksi saatanan rasisti ja eripuran kylväjä, joka pitäisi ampua!", tämä veti kyllä itseni täysin sanattomaksi, en ole moista purkausta kuullut häneltä ikinä kenestäkään.

Se ylen mokutus scämmi perustuu siihen, että vanhempipolvi ei osaa käyttää nettiä. Opeta ne käyttämään nettiä.

reijjokoskela

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 75
« Vastaus #976 : tänään kello 16:47:56 »
Kannattaa tilata Hesarin sijaan Suomen uutiset lehti.

Larry

• Jäsen
  • *
  • Liked: 107
« Vastaus #977 : tänään kello 16:49:14 »

Se ylen mokutus scämmi perustuu siihen, että vanhempipolvi ei osaa käyttää nettiä. Opeta ne käyttämään nettiä.

Toki he nettiä käyttävät, sieltä luetaan ne samat Ylen ja Alma Median & Sanoma konsernien mokutukset.

Pentecost

• Jäsen^^^
  • Liked: 2472
  • Totuuden Suurlähettiläs
« Vastaus #978 : tänään kello 16:54:48 »
En tiedä, miten oikein saisin hänelle perille sen, että Yle on täysin puolueellinen media, jonka antama kuva Perussuomalaisista on läpeensä värittynyt. Hän on täysi Kokoomus-uskovainen, aina Kokoomusta äänestänyt ja aina sitä tulee äänestämään, PS:n kannattajaksi hän ei tule koskaan ryhtymään, enkä sellaiseksi häntä haluakaan käännyttää. Haluan vain saada hänet näkemään, miten virheellisen kuvan media Halla-ahon Perussuomalaisista maalaa.

Olen aina ajatellut, että kannattaa erottaa ne asiat, joihin voi vaikuttaa ja ne asiat, joihin ei voi. Tämä kuuluu kategoriaan jälkimmäinen eli mitään ei juurikaan ole tehtävissä ilmeisesti eikä siitä sinulle koituisi muuta kuin harmia, jos yrittäisit.

Kun kyseisestä henkilöstä ei ole kuin äänestämään massamaahanmuuttoa haluavaa kokoomusta, niin miksi vaivautua? Toisaalta tietysti voi antaa jonkinlaisia lehtileikkeitä eteen, joista puolueen aikomukset käyvät selväksi. Mikäli kyseisen ihmisen kognitiiviset kyvyt ovat vielä voimissaan, niin hän varmaankin pystyy itse tekemään päätöksiä.

Voi aloittaa vaikka tästä:
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/736905-hallituksen-696-ekk-lakimuutos-voimaan-ulkomailta-suomeen-muuttavien-kela-tukia

Lainaus
Hallituksen viime syksynä valmistelema lakimuutos Suomeen saapuvien työntekijöiden Kela-tuista astuu voimaan huhtikuun alussa.

Kela kertoi keskiviikkona, että jatkossa työntekijöiltä ei enää vaadita neljän kuukauden työsuhdetta Kela-tukien saamiseksi. Myöskin työsuhteessa tehdyt viikkotuntimäärät pudotetaan laista pois.

Kela-tukien ainoa edellytyksenä on, että työntekijän palkka on vähintään 696,60 euroa kuukaudessa.

Työntekijän asema paranee myös työsuhteen päättyessä. Jatkossa työttömäksi jäänyt työntekijä saa oikeuden Kela-tukiin, jos työsuhde on jatkunut 6 kuukautta.
Peräkontissa saa matkustaa, jos katsoo sen parhaaksi vaihtoehdoksi tilanteen huomioon ottaen.

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #979 : tänään kello 17:03:14 »

Toki he nettiä käyttävät, sieltä luetaan ne samat Ylen ja Alma Median & Sanoma konsernien mokutukset.

No, opeta käyttämään Uutiset Ampparit. Siinä on laajempi valikoima. Tai linkkaa hommafoorumiin.

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 16104
  • Blues for Allah
« Vastaus #980 : tänään kello 17:09:16 »
Vaimoni kaveri on helluntailainen tarhatäti.

Naapurikunnassa on ollut jo muutama vuosi jonkinlainen hellareiden kokoontunisajo. Perheitä on muuttanut samalle paikkakunnalle useita. Heidän koulussaan on pari muslimia myös.
Tuttavani on ala-asteen opettaja ja hänelle on tullut hellarivanhemmilta pyyntöjä siihen, että kun muslimeilla on joitain erivapauksia koulussa, niin hellareillakin pitää olla! :facepalm:
Ei he vielä osaa yksilöidä näitä erityisvapauksia, mutta optio niihin pitää olla! ;D
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Horn Hill

• Jäsen^^^
  • Liked: 463
  • sika, äärivoimavara
« Vastaus #981 : tänään kello 18:00:15 »

Tämä myös herättää pohtimaan, kuinka paljon Suomessa on vastaavia ikä-ihmisiä, jotka mahdollisesti kannattaisivat täysin PS:n ajamaa maahanmuuttopolitiikkaa, mutta omaavat näistä täysin väärän ja jopa valheellisen kuvan, kiitos Ylen.

Valitettavasti juuri mitään ei ole tehtävissä. Jos ihminen ei halua nähdä, hän ei näe. Anoppini on samanlainen. Harhaanjohdettu kirkko/yle/hesari/auktoriteetti -uskovainen (joka suurin silmin kertoo uskovansa ruumiin ylösnousemukseen).  Jos ministeri sanoo jotain televisiossa, se ei voi olla väärin, koska sanoja on ministeri ja se tulee TV:stä.

Muuten ihan mukava.
Vihaista puhetta.

-PPT-

• Jäsen^^^
  • Liked: 7222
« Vastaus #982 : tänään kello 18:07:06 »
Suomessa on paljon ihmisiä jotka ovat maahanmuuttokriittisiä mutta eivät voi sietää persuja. Sen(kin) takia en usko että persujen potentiaalinen kannattajakunta on kovinkaan paljon suurempi kuin v2011 jytkyn kannatuslukemat.

kriittinen_ajattelija

• Jäsen^^^
  • Liked: 5718
  • Punavihreäkriittinen
« Vastaus #983 : tänään kello 18:23:53 »
Suomessa on paljon ihmisiä jotka ovat maahanmuuttokriittisiä mutta eivät voi sietää persuja. Sen(kin) takia en usko että persujen potentiaalinen kannattajakunta on kovinkaan paljon suurempi kuin v2011 jytkyn kannatuslukemat.
Juu itsekin tunnen yhden tyypin joka aina haukkuu pakolaisia ja on käytännössä rorurealisti mutta silti jostain syystä äänestää demareita aina.

Mitä me voimme tästä oppia on se, että ihmisiä kiinnostaa muutkin asiat kuin matukriittisyys.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 18:25:37 kirjoittanut kriittinen_ajattelija »
Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them - that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like.

Tagit: