UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2186139 kertaa)

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 13767
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #17460 : 20.03.2017, 12:00:58 »
Toimittaja-ainesta.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2591
  • Understanding is a three-edged sword.
    • Profiili
« Vastaus #17461 : 20.03.2017, 12:07:14 »
Jaahans, viikatemies iski timanttiseen kontribuutiooni.

Se tapahtui taas. Pidättekö minua tyhmänä vai mulkkuna?

Vaikea sanoa. Riippuu siitä, yritätkö sinä vääntää ketjun aihetta sivuraiteille ajattelemattomuuttasi vai tahallasi.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 2677
  • Weak as I am
    • Profiili
« Vastaus #17462 : 20.03.2017, 12:27:34 »
Vaikea sanoa. Riippuu siitä, yritätkö sinä vääntää ketjun aihetta sivuraiteille ajattelemattomuuttasi vai tahallasi.

Vaikea sanoa.

Jos ketjun aiheena on Halliksen paluu kotimaan politiikkaan ja pidän hyvänä ideana JH-a:n, Laura Huhtasaaren tapaan, ottaa Rautatientorin kaaokseen kantaa paikanpäältä, en osaa sitä pitää sivuraiteille vääntönä.

Eli ajattelemattomuuden piikkiin sitten, en halunnut aiheuttaa vahinkoa.
Globalism is a Libyan stuffing an ISIS bomb with German nails and bolts and a Saudi detonator into a Chinese backpack in order to blow up English girls at a concert put on by an American singer that offends Muslims.[/i]

NSA Whistleblower William Binney

Kerttu Täti

• Jäsen^^^
  • Liked: 242
    • Profiili
« Vastaus #17463 : 20.03.2017, 12:49:04 »
Täälläpä vasta onkin henkilökohtaisuuksiin menevä hyökkäys nimimerkkiäni kohtaan. Minä en voi kuitenkaan mitään sille, että vaikka itse kirjoitan asiallisesti, teistä muutamat eivät, vaan käyttävät sekä alatyylistä nimittelyä, että asiaankuulumattomiin yksityiskohtiin että etenkin ketjun otsikkoon kuulumattomiin sivujuonteisiin takertumista keinona, jolla pyrkivät banalisoimaan kommenttini. Parantakaa itse keskustelukäytöstänne, niin ette itse söhli ketjujanne pelkästään sen takia, että ette sulata erilaisia näkökulmia asioihin.

Hollannin vaaliketjussa "erilainen näkökulma" asiaan ei ole Pukinmäen tai muunkaan helsingin alueen asumislähiö, vaan se on OT. Trollin mukaan lähteminen koskee kaikkia kyseisessä ketjussa, myös sinua.

Annoin sinulle 3 päivää huilia jatkuvasta OT:sta pitkin forumia.

Jos sinä, tai teistä muutkin vaivautuvat lukemaan tuonkin ketjun, niin kyse oli täysin aiheesta, eli erilaisten demografioiden ja äänestykäyttäytymisten välisestä yhteyksistä. Siitä sitten en nyt muista kuka takertui mielestään ilmeisesti mahdottomaan yhtälöön ja jankutti asiasta usemman viesti verran. vastasin, koska olen kiltti, ja jankutuksen annettiin myös jatkua.

Toistan: ei ole minun vastuullani se, että ketjuja hämmennetään tarttumalla kommenttieni epärelevantteihin yksityiskohtiin ja levittelemällä niitä sitten kuin jokisen eväitä useamman kommentoijan toimesta, höystettynä henkilökohtaisuuksilla. Olen näistä hämmennyksistä ja henkilökohtaisuuksista tehnyt useita huomautuksia, olette joutuneet poistamaan asiattomia viestejä, mutta minä en niitä ole kirjoittanut.

Erilainen näkökulma asiaan EI ole OT:ta, se on erilainen näkökulma. Erilaista linjaa edustava henkilö ei ole trolli ja sellaiseksi nimittely senkin jälkeen kun asiaa on monesti puitu asettaa palstan omaan arvoonsa. Palauttakaa moderaation aiempi hieno taso ja  logiikka ja olkaa tarkkoina henkilökohtaisuuksienne kanssa. Ne koituvat lopulta aina tappioksi.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2410
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #17464 : 20.03.2017, 12:54:15 »
Toistan: ei ole minun vastuullani se, että ketjuja hämmennetään tarttumalla kommenttieni epärelevantteihin yksityiskohtiin ja levittelemällä niitä sitten kuin jokisen eväitä useamman kommentoijan toimesta,

Valitettavasti on täysin sinun vastuullasi, jos kommenteissasi on tarttumakelpoisia, epärelevantteja yksityiskohtia.

Kerttu Täti

• Jäsen^^^
  • Liked: 242
    • Profiili
« Vastaus #17465 : 20.03.2017, 13:00:45 »
Valitettavasti on täysin sinun vastuullasi, jos kommenteissasi on tarttumakelpoisia, epärelevantteja yksityiskohtia.
Sellaista viestiä ei voi kirjoittaakaan tänne, mistä joku ei löytäisi tarttumakelpoisia epärelevantteja yksityiskohtia ihan vain sen takia, koska en jaa samaa agendaa. Mutta jos näkemys on tuo, että minä olen vastuussa niistä henkilökohtaisuuksita ja siitä perseilystä mitä muut harrastavat, niin tulkitsen tämän sellaiseksi moderaatiolinjan muutokseksi, joka vähentää huomattavasti keskustelun mielekkyyttä ja palstan minkäänasteista kiinnostavuutta.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2017, 13:03:34 kirjoittanut Kerttu Täti »

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1770
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17466 : 20.03.2017, 13:27:52 »
Mutta jos näkemys on tuo, että minä olen vastuussa niistä henkilökohtaisuuksita ja siitä perseilystä mitä muut harrastavat, niin tulkitsen tämän sellaiseksi moderaatiolinjan muutokseksi, joka vähentää huomattavasti keskustelun mielekkyyttä ja palstan minkäänasteista kiinnostavuutta.

Muitakin on asiasta huomautettu. Ei pidä ottaa kaikkia asioita henkilökohtaisesti.
Iudex illius ero

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 662
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #17467 : 21.03.2017, 21:59:26 »
Lainaus
Myöhemmin ehdokas Niitamo teki toki vastarikosilmoituksen pahoinpitelystä, jonka turvis suoritti kävellen ilman kontaktia hämmästyttävästi vähintään metrin päässä Niitamosta. Toipuminen pahoinpitelystä kestänee kuukausia.

Nämä diagnoosit jätetään lääkäreille, niitä ei hyvällä katsota hommalla.

Lainaus
Oikeus näkeekin tässä tapauksessa harvinaisen hyvin ja hyvällä tuurilla lisäksi turvakameroista selviää se hässäkkää edeltänyt lämmittely, eli kuka tulikaan huussille haastamaan riitaa ja esti ketäkin menemästä sisään. Aina ja kaiken kuvaavat SE-paparazzit olivat jostain kumman syystä jättäneet videostaan tuon alun pois – olisi nyt luullut turvisten vessan portsarina toimimisen olleen hyvä lisä pätkään.

Se jää nähtäväksi, siihen asti on sinun turha spekuloida asialla.

Ovatko nämä käyttäjä hulaqin vastaukset homman moderaation virallisia linjauksia vai yksittäisen moderaattorin henkilökohtaisia mielipiteitä? Siniväriä ei ole, mutta sävy on kovin käskevä.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Deputy M

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1429
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
    • Profiili
« Vastaus #17468 : 21.03.2017, 22:13:01 »
Virallisia linjauksia? Ylläpito tukee kaikkia modeja ja modet ovat omaksuneet samanlaisen toimintatavan. Vaikeammissa asioissa keskustellaan isommalla porukalla. Diagnooseja ei tee postausten tai lähdeaineiston perusteella edes Homman lääkärit, joten hulaq oli täysin ylläpidon linjoilla. Samoin kannattaa pidättäytyä spekuloimasta oikeuteen meneviä juttuja ennen kuin niistä on oikeuden päätös, ei ainakaan kovin yksityiskohtaisesti.
Mikä tässä nyt on kummallista, hulaq on oikein hyvä mode, annettakoon hänen sitten toimia.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1770
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17469 : 21.03.2017, 22:18:06 »
Ovatko nämä käyttäjä hulaqin vastaukset homman moderaation virallisia linjauksia vai yksittäisen moderaattorin henkilökohtaisia mielipiteitä? Siniväriä ei ole, mutta sävy on kovin käskevä.

Normivärillä kirjoitetut on ihan normaalia keskustelua. Sinisellä jos kirjoitan niin sitten se on Hommaforumin ylläpidon mukaista (toivottavasti) ja linjattua toimintaa.
Pidätän oikeuden itselläni kirjoitella mitä mieleen tulee, ilman värejä. Jos sävy on käskevä niin sille en voi mitään. Olisin tuon saman kirjoittanut, olin mode tai en.
Iudex illius ero

bencameron

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 151
  • Etnonationalisti
    • Profiili
« Vastaus #17470 : 23.03.2017, 15:45:02 »
Miksi poistettiin viestini, jossa totesin toisen jäsenen epäilyyn Kataisen mahdollisesta fatwasta, että Jykä on näille tunkeilijaterroristeille liian arvokas liittolainen? Tokihan nyt jokainen ymmärsi, että tarkoitin hänellä olevan hyödyllisen idiootin roolin, en hänen olevan terroristien kanssa suoranaisesti tekemisissä.
"We can have peace and security only as long as we band together to preserve that most priceless possession, our inheritance of European blood." - Charles A. Lindbergh

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #17471 : 23.03.2017, 15:48:53 »
Miksi poistettiin viestini, jossa totesin toisen jäsenen epäilyyn Kataisen mahdollisesta fatwasta, että Jykä on näille tunkeilijaterroristeille liian arvokas liittolainen?

Mitäpä jos yrittäisit uudelleen, mutta tällä kertaa vähän runsassanaisemmin, selität niin, ettei kukaan voi ymmärtää viestiäsi väärin.

Lainaus
Tokihan nyt jokainen ymmärsi, että tarkoitin hänellä olevan hyödyllisen idiootin roolin, en hänen olevan terroristien kanssa suoranaisesti tekemisissä.

Varmaan jokainen tervejärkinen, normaali ihminen ymmärsikin, minä en.

bencameron

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 151
  • Etnonationalisti
    • Profiili
« Vastaus #17472 : 23.03.2017, 15:59:55 »
Miksi poistettiin viestini, jossa totesin toisen jäsenen epäilyyn Kataisen mahdollisesta fatwasta, että Jykä on näille tunkeilijaterroristeille liian arvokas liittolainen?

Mitäpä jos yrittäisit uudelleen, mutta tällä kertaa vähän runsassanaisemmin, selität niin, ettei kukaan voi ymmärtää viestiäsi väärin.

Lainaus
Tokihan nyt jokainen ymmärsi, että tarkoitin hänellä olevan hyödyllisen idiootin roolin, en hänen olevan terroristien kanssa suoranaisesti tekemisissä.

Varmaan jokainen tervejärkinen, normaali ihminen ymmärsikin, minä en.
OK. Tämä ei tullut mieleeni tuossa kirjoitustilanteessa.
"We can have peace and security only as long as we band together to preserve that most priceless possession, our inheritance of European blood." - Charles A. Lindbergh

Jaakko Sivonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3575
    • Profiili
« Vastaus #17473 : 25.03.2017, 01:33:36 »
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Profiilikuvan tausta

qwerty

• Jäsen^^^
  • Liked: 3998
    • Profiili
« Vastaus #17474 : 25.03.2017, 01:39:40 »
^
http://hommaforum.org/index.php/topic,118874.0.html
18.3.2017 Lähtien - 2 postausta per päivä - bannit kovennettuna automaattisesti!

Raaka peli. Toivottavasti lieventävät huomautukseksi, tai armahtavat kokonaan.
Suomi ei voi olla globaali sosiaalitoimisto, johon kenellä tahansa on oikeus lampsia elätettäväksi: JH-a 13.3.17

Jaakko Sivonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3575
    • Profiili
« Vastaus #17475 : 25.03.2017, 01:45:21 »
Tuo mainittiin näköjään muutama sivu aiemmin. Mietin vain, että jos on poissa muutaman päivän keskustelusta, onko pakko kelata kaikki edelliset sivut läpi siltä varalta, että on tullut uusia ohjeistuksia?
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Profiilikuvan tausta

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 556
    • Profiili
« Vastaus #17476 : 25.03.2017, 01:48:32 »
En koe, että tuollaiselle säädölle viestimäärien kanssa olisi perusteluja. Hulaqilla on ollut ongelmia arviointikykynsä kanssa. No se ei sinänsä ole erikoista; itselläni on ollut vastaavia ongelmia myös. Ajan kanssa asiat kuitenkin kirkastuvat yleensä. Uskon, että jos moderaattorit vain kokoontuvat salaiseen kokoukseensa pohtimaan politiikkaansa, vanhat konkari-moderaattorit tulevat ilmaisemaan todennäköisesti negatiivisen mielipiteensä Hulaqin säädöstä, ja Hulaq tulee saamaan opetuksen.

Hornsmith

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5645
  • HC juntti
    • Profiili
« Vastaus #17477 : 25.03.2017, 01:53:26 »
Free Sivonen! Eipä voisi olla selkeämpää tahattomuutta.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19761
  • LOVE
    • Profiili
« Vastaus #17478 : 25.03.2017, 02:00:54 »
En nyt oikein ymmärrä miten bannin saanut voi olla täällä puolustamassa itseään, mutta ei se mitään :D

Free Sivonen!
Ramadan - the month for fasting and blasting.

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 662
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #17479 : 25.03.2017, 02:30:55 »
En nyt oikein ymmärrä miten bannin saanut voi olla täällä puolustamassa itseään, mutta ei se mitään :D

Teloitus aamunkoitteessa?  :-\
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Datsy

• Jäsen
  • *
  • Liked: 73
    • Profiili
« Vastaus #17480 : 25.03.2017, 09:02:39 »
Ymmärsinkö nyt oikein, että käyttäjälle tarjoiltiin lomaa siitä hyvästä, että hän on käyttänyt ilmiantonappia, eikä perusteet moden jatkotoimenpiteille täyttyneet? Ja täällä vielä kehotetaan käyttämään mieluummin suoraan ilmiantoa, eikä ulinaa ketjuissa.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 20339
  • Hommaforum, bad for your brain and soul. - E.T.
    • Profiili
« Vastaus #17481 : 25.03.2017, 09:37:22 »
Valta turmelee, sanovat.
"Nuoret ovat aina tutustuneet toisiinsa. Nyt tänne lintukotoomme on tullut myös muualta ihmisiä, mikä aiheuttaa sen, että myös toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus."

- Rikoskomisario Jari Kiiskinen, Lahti

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5065
  • Ihan iisisti vaan
    • Profiili
« Vastaus #17482 : 26.03.2017, 02:00:59 »
Laitoin Pudasjärveläisiä käsittelevään ketjuun hyvän ehdotuksen miten saataisiin järkevästi toteutettua tuo haluttu mamuprosentti. Aika moni siitä tykkäsikin. Miksi se piti poistaa?
« Viimeksi muokattu: 26.03.2017, 02:03:13 kirjoittanut käpykaarti »
Vasara kädessä kaikki näyttää naulalta.

Pärmi

• Vieras
« Vastaus #17483 : 26.03.2017, 02:06:24 »
Poistettiinko viimeisin viestini Israel-ketjussa? Jos niin miksi? Isrselista ja juutalaisista ouhuttaessa relevanttia on puhua sen kansan olemuksesta ja toiminnasta Raamatun ilmoituksen kautta. Ja toisekseen: se oli vastaus Jochahanin viestiin. Miksei sitä poistettu?

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • LOVE
    • Profiili
« Vastaus #17484 : 26.03.2017, 02:11:28 »
^ Mun nähdäkseni ketjussa on kgb:n eilen lähettämä viesti siitä, että raamatuntulkinnat loppuvat. Onko kyseisen viestin tulkinnassa jotain vaikeuksia?

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #17485 : 26.03.2017, 09:40:37 »
Poistettiinko viimeisin viestini Israel-ketjussa? Jos niin miksi? Isrselista ja juutalaisista ouhuttaessa relevanttia on puhua sen kansan olemuksesta ja toiminnasta Raamatun ilmoituksen kautta. Ja toisekseen: se oli vastaus Jochahanin viestiin. Miksei sitä poistettu?

Alaric jo sinulle vastasikin, mutta yritetään vielä: ketjussa on moderaattorin sinisellä värillä laittama määräys raamatuntulkintojen lopettamisesta. Sen viestin jälkeen sinun piti kuitenkin vielä jatkaa raamantuntulkintaa. Teit siis täysin päinvastoin kuin ketjussa annetussa ohjeessa määrättiin tekemään. Ja sitten ihmettelet, miksi viestisi poistettiin.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 13767
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #17486 : 26.03.2017, 09:42:39 »
Kaikki on jo ennalta määrätty, turha valittaa.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #17487 : 26.03.2017, 09:43:22 »
Laitoin Pudasjärveläisiä käsittelevään ketjuun hyvän ehdotuksen miten saataisiin järkevästi toteutettua tuo haluttu mamuprosentti. Aika moni siitä tykkäsikin. Miksi se piti poistaa?

Siihen ketjuun tuli eilen illalla kaikenlaisia muitakin hyviä ehdotuksia. Eiköhän pudasjärveläiset ole asian itse jo perusteellisesti harkinneet ja valinneet oman linjansa. Kyse ei siis ole mistään uudesta asiasta, Pudasjärvellä on toteutettu asiaa jo aika pitkään.

Jukka Wallin

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1308
  • Si vis pacem, para bellum (Suomidemokraatit)
    • Profiili
    • Jukka Wallin
« Vastaus #17488 : 26.03.2017, 10:26:24 »
Virallisia linjauksia? Ylläpito tukee kaikkia modeja ja modet ovat omaksuneet samanlaisen toimintatavan. Vaikeammissa asioissa
Mikä tässä nyt on kummallista, hulaq on oikein hyvä mode, annettakoon hänen sitten toimia.

Viimeinen saamani banni  ja sinun toteamuksesi "hulaq on oikein hyvä mode" ei jotenkin natsaa.Tietenkin tulee modeilta ylilyöntejä, mutta se oli rimanalitus.
Psalmi 144: 1-2
Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni!Hän opettaa käteni taistelemaan,
käsivarteni käymään sotaa. Hän on uskollinen suojelijani, hän on linnani, hän on turvani ja pelastajani, kilpi, jonka taakse suojaudun. Hän alistaa kansat valtaani.

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • LOVE
    • Profiili
« Vastaus #17489 : 26.03.2017, 10:33:52 »
^ Oletettavasti viittaat tähän? https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg2557430.html#msg2557430 (20.2.2017)

"Jukka Wallin, 3 päivää, useat huomautukset pyramideista ei auta. Toivottavasti huili auttaa."

Täällähän on aiemmin jaeltu esim. Takinravistajalle kourakaupalla banneja lainauspyramidien rakentelusta, kun ei ohjeistukset mene kaaliin. Ei kai tuossa saamassasi bannissa mitään ihmeellistä ole?