UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2406434 kertaa)

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2951
  • A spherical bastard
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #17820 : 19.05.2017, 15:38:39 »
Jos ei, niin miten tällainen. Kun jotain uutta tapahtuu, kuten esim. Saksan lakien tiukennukset. Niin niille saa avata oman ketjun, ilman pelkoa sanktioista. Kun keskustelu asiasta hiljenee, yleensä päivässä parissa, niin modet siirtävät vähin äänin ketjun megaketjun jatkoksi.
Tuo on yksi ja varmaan niitä tavanomaisimpia muita toimenpiteitä. En näkisi että ketjun avaamisesta koskaan sinänsä sanktiota saisi, ellei sitä tee nimenomaista kieltoa tai moderaation yhdistämispäätöstä vastustaakseen köh siviilitarkkailija köh

Sen olen ollut huomaavinani, että noissa megaketjuissa on hieman vähemmän tätä jatkuvaa samojen vanhojen latteuksien latelua kuin erillisissä aiheissa. Sitä on pidettävä hyvänä asiana.

Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20534
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #17821 : 19.05.2017, 15:52:17 »
Sen olen ollut huomaavinani, että noissa megaketjuissa on hieman vähemmän tätä jatkuvaa samojen vanhojen latteuksien latelua kuin erillisissä aiheissa. Sitä on pidettävä hyvänä asiana.

Vinkki: jos pitkistä ketjuista ei tunnu löytyvän haluttua asiaa, niin koko ketjun voi avata yhdessä ikkunassa painamalla "Tulostusversio", ja sitten sanaa voi etsiä "Edit - Find" -toiminnolla (Ctrl+F).
"Riittää kun, armeijaa aletaan käyttää sen varsinaista tarkoitusta varten, eli puolustamaan rajoja."
"Sotilaamme kykenevät tekemään lopun maahanmuuttajien tulvasta muutamassa päivässä, eikä niiden tarvitse edes taistella."
- Italialainen kenraali Vincenzo (08/2017)

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3370
    • Profiili
« Vastaus #17822 : 23.05.2017, 16:08:39 »

Pistinpä Manchester-ketjuun joskus klo 04 aikaan viestin "jumala on suuri". Mutta se sensuroitiin. Eikö kyseessä kuitenkin ollut jumalan suuruutta korostava teko?
Timo Soini: "Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? // sitä saat mitä tilaat  // persut ei myy persettään // pidän loikkareita luusereina"

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2676
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17823 : 23.05.2017, 16:15:35 »

Pistinpä Manchester-ketjuun joskus klo 04 aikaan viestin "jumala on suuri". Mutta se sensuroitiin. Eikö kyseessä kuitenkin ollut jumalan suuruutta korostava teko?
Mitätön onelineri kotimaaosiossa, jossa tekijää/tekijän taustoja ei tiedetä. Älä kysele tyhmiä.
Iudex illius ero

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 5076
  • Country-dwelling, mushroom hunting, night riding
    • Profiili
« Vastaus #17824 : 23.05.2017, 16:19:48 »
Minä jotenkin tykkään erityisesti tästä ketjusta! Tämä ei ole moderaation arvostelua suuntaain eikä toiseen, sillä nyt ei ole bannien aika tällä konnalla. Mutta jos halutaan ajatella, niin tässä keskustellaan keskustelun luonteesta. Sekin on parempaa, kuin että keskustellaan epäoleellisesta tuubasta :). Lisäksi tähän ketjuun liittyy lähes poikkeuksetta törmäys, myös se kiehtoo jollain tavalla.

Annetut bannit ketju on myös hyvä tähän tarkasteluun. Minulta oisko poistettu kaksi kirjoitusta koko aikana näin arvelen, eikä se kyllä liikauta suuntaain tai toiseen...

Lepo vaan, sotilaat
Hierarchy of Competence

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3370
    • Profiili
« Vastaus #17825 : 23.05.2017, 16:22:25 »

Mitätön onelineri kotimaaosiossa, jossa tekijää/tekijän taustoja ei tiedetä. Älä kysele tyhmiä.

Siis kuinka niin kotimaanosiossa? Siis kuinka niin tekijän taustoja ei tiedetä?

Edit lisäys: hupaisaa huomata että Hesari julkaisi samansisältöisen viestini mutta Homma sensuroi.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2017, 16:25:25 kirjoittanut Jorma M. »
Timo Soini: "Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? // sitä saat mitä tilaat  // persut ei myy persettään // pidän loikkareita luusereina"

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17826 : 23.05.2017, 16:23:58 »
Siis kuinka niin kotimaanosiossa? Siis kuinka niin tekijän taustoja ei tiedetä?

Korjaan - mitätön onliner UUTISOSIOSSA. Koska aamuneljältä sinulla ei ollut tietoa tekijän taustoista.

Jatka tästä niin tulee bonus-roll aiheesta "moderaation ajan tuhlaaminen".
Iudex illius ero

Hornsmith

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6428
  • HC juntti
    • Profiili
« Vastaus #17827 : 23.05.2017, 16:28:27 »
Minusta se on vaan hyvä että osa kirjoituksistani poistetaan. Sehän kertoo vaan siitä, että joku on sentään jaksanut lukea ne. Kannustaa kirjoittelemaan uudestaan.
S.N.A.F.U
-------------------
And hey, lets be careful out there!

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 1186
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #17828 : 24.05.2017, 18:41:03 »
Ei spekuloida äidin henkilöydellä. Äiti ei itse ole tullut julkisuuteen ja Jussikin kertoo tahtovansa häntä suojata. Kiitoksia.

Äiti tuli itse julkisuuteen.

Äiti myös vetäytyi julkisuudesta itse. Pyydän ilmoituksia äidin henkilöyden paljastamisesta.

Miksi tätä maanpetturikokkaria pitäisi suojella tippaakaan? Halla-ahon häviäminen pj-kisassa, jota tämä henkilö edisti, on yksiselitteisesti Suomen edun vastaista.

Sitäpaitsi nimi löytyy aika helposti muilta foorumeilta.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 3133
  • Itsenäisyysmieliset vs. federalistit - valitse
    • Profiili
« Vastaus #17829 : 25.05.2017, 00:46:06 »
Halla-ahon häviäminen pj-kisassa,

on äänestäjien käsissä.

Tommottinen ylenpalttine käsienheiluttelu ei o tolkun ihmisten juttui.
NOVUS ORDO HOMMARUM
"Perustavoitteemme on Suomen itsenäisyyden ja riippumattomuuden turvaaminen kaikissa olosuhteissa ja sen myötä huolenpito kansalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Tämä kulkee kaiken muun edellä."

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 1186
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #17830 : 25.05.2017, 00:59:42 »
on äänestäjien käsissä.
Äänestäjät on karjaa. On valistuneiden nationalistien tehtävä ohjata heidät äänestämään oikein. Kaikenlaiset sabotöörit sitten yrittää sabotoida.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Hankala Tapaus

• Vieras
« Vastaus #17831 : 25.05.2017, 01:50:01 »
...äänestäjät on karjaa. On valistuneiden nationalistien tehtävä ohjata heidät äänestämään oikein. Kaikenlaiset sabotöörit sitten yrittää sabotoida.

Siltikin meidän keinojemme täytyy näyttää puhtaammilta kuin "niiden" keinot. Siksi me jätämme naiset ja lapset rauhaan.

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4031
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #17832 : 25.05.2017, 10:19:59 »
Ensinnäkin jätetään nimittelemättä väkeä maanpettureiksi. Toiseksi muut foorumit ovat muita foorumeita ja me keikumme tässä edelleen juuri siksi, että täällä linja on niuho ja kireä.

Äidin henkilöyden repostelu ei tuo asiaan mitään relevanttia lisäarvoa.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

duc

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3073
  • Tecumseh
    • Profiili
« Vastaus #17833 : 27.05.2017, 12:11:02 »
on äänestäjien käsissä.
Äänestäjät on karjaa. On valistuneiden nationalistien tehtävä ohjata heidät äänestämään oikein. Kaikenlaiset sabotöörit sitten yrittää sabotoida.
Muistaakseni Lenin on kanssasi samaa mieltä, kunhan nationalisti-sana korvataan kommunisti-sanalla. Minä kannatan mahdollisimman suurta avoimuutta hyvien tapojen muodostamin rajoin. Silloin perusteettomilta juoruilta ja väärinkäsityksiltä voi helpommin katkaista siivet. Lienee hyvä, että kgb siirsi lehtolapsikeskustelun Peräkammariin, vaikka se toisaalta julkiselta puolelta siivottuna on omiaan ylläpitämään vahingollista mestarikulttia. Tuo henkilönpalvonta kun syntyy huomaamatta ja auttaa hetkellisesti nostamaan henkilön kannatusta, mutta helposti muodostaa kuplan joka aikanaan puhkeaa. Sitä puhaltamista ja puhkeamista en tahtoisi nähdä, vaan hallitun tyhjentämisen.
Kulttuuritulkki

"Ensin on rajat turvattava, sitten vasta leipää levitettävä" (P. E. Svinhufvud, vuonna 1937, jättäessään presidentin viran)

ὁ βίος βραχύς, ἡ δὲ τέχνη μακρή / vita brevis ars longa / learning one's craft takes so long that a lifetime may not be adequate (käännös Merriam-Webster)

Tuulenhenki

• Jäsen^^^
  • Liked: 2699
  • Saatanantaja, enkelintäjä
    • Profiili
« Vastaus #17834 : 28.05.2017, 09:43:29 »
Ihan nyt uteliaisuuttani on pakko kysäistä, että minkä vuoksi viestini poistettiin ketjussa 2017-05-23 Manchester Arenalla räjähdys Ariana Granden konsertissa? Koskaan aiemmin en muistaakseni ole kirjoittanut mitään sellaista tuubaa että viestit olisivat lentäneet varoittamatta roskikseen, joten mikähän tässä mahtoi olla syynä?  :o

Poistettu viestini oli vastaus jäsen J.M:n viestiin ja siinä seuraavaan kohtaan:

Ihan oikeasti, nyt tulisi heittää romukoppaan ulinat, että "suurin osa muslimeista on kunnollisia". Jokainen muslimi on kuin kävelevä aikapommi. Mistä sitä kukaan kuffaari tietää, kuka niistä räjähtää seuraavaksi, kun ei sitä ole niiden otsaan kirjoitettu.
Pahoittelen jos olen rikkonut keskustelualueen sääntöjä, mutta noin tulevaisuuden kannalta olisi mielekästä tietää mitä sääntöä rikoin.
Don't despair
Show no fear
Life your life without regrets

J.M

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4527
  • Inhorealisti ja paatunut pessimisti
    • Profiili
« Vastaus #17835 : 28.05.2017, 11:24:01 »
^ Liittyikö viestisi jotenkin siihen oliko se nyt jäsen diipadaapan linkkaamaan Youtube-videoon? Minä heitin hälle kysymyksen liittyen siihen ja kohta olivat hävinneet sekä videolinkki että kysymykseni. En haikaile sen perään muuten, mutta että tällainen juttu kävi ainakin.
Punavihreäthän tunnistaa jo siitä, että heidän toimintansa ja heidän toimintansa tulokset saavat kenen tahansa kasvot joko punoittamaan tai vihertämään. - jäsen Veikko

Rap is like scissors, it always loses to rock

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17836 : 28.05.2017, 11:34:36 »
Toisella oli mallia "en tue väkivaltaa, mutta" ja toisella jonninjoutava onelineri toiseen onelineriin. Eipä niistä taida nyt Agricolan tapaista sankaritarinaa saada aikaiseksi, joten olikos muuta?
Iudex illius ero

Tuulenhenki

• Jäsen^^^
  • Liked: 2699
  • Saatanantaja, enkelintäjä
    • Profiili
« Vastaus #17837 : 28.05.2017, 12:39:13 »
^ Liittyikö viestisi jotenkin siihen oliko se nyt jäsen diipadaapan linkkaamaan Youtube-videoon? Minä heitin hälle kysymyksen liittyen siihen ja kohta olivat hävinneet sekä videolinkki että kysymykseni. En haikaile sen perään muuten, mutta että tällainen juttu kävi ainakin.
Ei, vaan liittyi aikaisempaan viestiisi ja oli lähinnä jatkopohdintaa sille. Mutta jääköön tämä nyt tähän ettei mene moderaation ajan tuhlailuksi.
Don't despair
Show no fear
Life your life without regrets

Risto A.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3591
    • Profiili
« Vastaus #17838 : 29.05.2017, 00:05:27 »
Mihin mahtoi hävitä aloitukseni kotimaan uutisista, tästä uutisesta:

http://yle.fi/uutiset/3-9636597?origin=rss

Ei sillä sinänsä väliä, mutta jos meni jonkun pykälän seurauksena, olisi hyvä tietää, koska epäilemättä olen sellaisen pykälän sitten missannut.
if I must wear the name, maybe I should start playing the game.

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 24176
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #17839 : 29.05.2017, 00:11:53 »
Mihin mahtoi hävitä aloitukseni kotimaan uutisista, tästä uutisesta:

http://yle.fi/uutiset/3-9636597?origin=rss

Ei sillä sinänsä väliä, mutta jos meni jonkun pykälän seurauksena, olisi hyvä tietää, koska epäilemättä olen sellaisen pykälän sitten missannut.

@Risto A.

Aina jos tuntuu siltä, että oma ketjunaloitus tai viesti olisi hävinnyt johonkin, niin kannattaa ensimmäisenä tsekata profiilistaan omat kirjoitetut viestit.

Yhdistin tuon aloituksesi Peräkammarissa olevaan ketjuun, jossa aihetta on käsitelty: https://hommaforum.org/index.php/topic,121029.msg2633766.html#msg2633766
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön." - Timo Soini, 3.6.2017

We all float down here...

Risto A.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3591
    • Profiili
« Vastaus #17840 : 29.05.2017, 00:13:28 »
^asia selvä.
if I must wear the name, maybe I should start playing the game.

Golimar

• Jäsen^^^
  • Liked: 10406
  • Ego sum Spartacus
    • Profiili
« Vastaus #17841 : 29.05.2017, 20:41:07 »
Golimar voisi hieman miettiä tuota ketjujen otsikointia. Muutettu totuudenmukaisemmaksi ja vähemmän klikkihuoraavaksi. Tämä ei sitten ollut kiusaamista.

« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:25:49 kirjoittanut Alaric »

Lainaus
norsu posliinikaupassa

Rikkoo kaiken kulkiessaan

Toki yritän miettiä toimintaani mutta minkä sitä luonnolleen voi, joskus näitä sattuu, enkä harmittele ohjeistuksesta.

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 24176
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #17842 : 29.05.2017, 20:52:04 »
^ Hyvä niin, ei kannatakaan harmitella :)

Ketjun alkuperäinen otsikko "Anni Sinnemäki puolustaa työpaikkakiusaamista?" (tms.) oli tosiaan jutun sisältöön nähden melkoisen kaukaa haettu, joten laitoin sen sitten kokonaan uusiksi.
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön." - Timo Soini, 3.6.2017

We all float down here...

Kerttu Täti

• Jäsen^^^
  • Liked: 278
    • Profiili
« Vastaus #17843 : 31.05.2017, 17:42:30 »
Suvivirsi on kielletty koska väärä uskonto ja haram. Sitä ei soitella.
Äbäläwäbälä on sallittu, koska suvakkihyysärit ja halal.

Pettämätön suvakkihyysärilogiikka

Suomen kouluissa lauletaan suvivirttä. Suvakit haluavat että kouluissa lauletaan suvivirttä. Tästä on puhuttu julkisesti lukuisia kertoja, mutta te jankutatte virheellisiä väitteitä. Koulussa tulee opettaa myös ulkomaailmaan liittyviä asioita ja siitä oli kyse aamunavauksessa. Tämänhän joku Suomi ensin henkilö itse kertoi etukäteen tuosta aamunavauksesta Suomi ensin keskusteluryhmässä facebookissa. Että aamunavauksessa selitettiin että osa oppilaista viettää ramadania ja mikä ramadan on. Silti koulua päätettiin häiritä.

Koulujen ympäristöön ei mikään koulun ulkopuolinen poliittinen tai ideologinen agitointi kuulu. Suomalaisiin arvoihin kuuluu koulutyön arvostus ja koulurauha. Tällainen de Wit toiminta ei kuulu Suomeen. Opetukselliset sisällöt kuuluvat opetuksen ammattilaisille. Jos ne tuntuvat vääriltä asia hoidetaan virallisia reittejä eikä oppilaiden koulupäiviä häiritsemällä. Todella ala-arvoista

Noniin ja ennenku kerttu vetää ketjun pastaksi niin offtopic loppuu nytten. Pysytään miekkareissa

Onko tämä asiallista moderointia? Minä en vienyt asiaa mihinkään suuntaan, kommentoin ensimmäisissä lauseissa tuohon Kontulan aamunavaukseen moderaattorin itsensä keskustelijana liittämää virheellistä väittämää sillä ainoalla tavalla miten sitä voi kommentoida, eli totesin virheelliseksi. Sen jälkeen pelkkää asiaa. On hälyyttävää jos moderaattori sotkee keskustelu- ja moderointiroolinsa noin täydelleen, että lähtee argumenttien loppuessa vaientamaan keskustelua moderointiin liittyvällä vaientamisella. Myös on hälyyttävää, jos moderaattori antaa omien henkilökohtaisista ideologisista erimielisyyksistä johtuvien antipatioidensa johtaa kanssakeskustelijan suun tukkimiseen.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2017, 17:47:00 kirjoittanut Kerttu Täti »

Deputy M

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1600
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
    • Profiili
« Vastaus #17844 : 31.05.2017, 18:14:57 »
Tosiaan Kerttu-Täti, nuo uskonnollisilla asioilla jankkaamiset ovat spagettia. Aina joku on eri mieltä kuin joku toinen ja varsinkin uskonnollisissa kysymyksissä. Jos mode sanoo jotakin ketjussa, niin sitä on noudattaminen.
Siis hulaqin toiminta oli asiallista ja ylläpidon linjan mukaista. Ehdotan että tämä keskustelu päättyy tähän ja jos ei toiminta miellytä, niin suomessa on forumeita joissa varmasti viihdyt paremmin kuin täällä.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Vesa Heimo

• Jäsen^^^
  • Liked: 1197
  • Nussittuna nukkuisit sikeästi.
    • Profiili
« Vastaus #17845 : 31.05.2017, 18:25:25 »
^

Tarkalleenottaen Hulaq totesi jo ennen Kertun viestiä että

Tuollainen mölinä ei kuulu maan kouluihin, minkä itsenäisyys ja rakentaminen on ev.lut. kristillisen kasvatuksen pohjalta. Ja jos tuo ei kelpaa, niin sanotaan nyt sitten että suomen laissa ja Mooseksen laissa on hyvin pitkälti samoja pohjia käytetty. Suomessa jo 1700-luvun ajoilta.

Eli näin näyttäisi että se spagettiteatteri alkoi ihan moderaattorin toimesta, jonka jälkeen blokkasi itse aloittamastaan spagetista käytävän jatkon.

PS: Jos Hulaq viitsii joskus sen verran nähdä vaivaa että lukee Mooseksen lait ja sitten miettii hetken niin tajunnee hänkin miten naurettava tuo argumentti on.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17846 : 31.05.2017, 18:36:30 »
Eli näin näyttäisi että se spagettiteatteri alkoi ihan moderaattorin toimesta, jonka jälkeen blokkasi itse aloittamastaan spagetista käytävän jatkon.

Saatko nukuttua jos poistan kirjoitukseni, joka mielestäsi on spagettia?
Mitä asiassa pitäisi tehdä tässä vaiheessa? Oliko pasta kirjoitettu sinisellä? Painoitko vasikkanappia?

Lainaus
PS: Jos Hulaq viitsii joskus sen verran nähdä vaivaa että lukee Mooseksen lait ja sitten miettii hetken niin tajunnee hänkin miten naurettava tuo argumentti on.

PS: Henkilön näkemykset mooseksen laista ei ole tämän topicin aihe.
Iudex illius ero

Vesa Heimo

• Jäsen^^^
  • Liked: 1197
  • Nussittuna nukkuisit sikeästi.
    • Profiili
« Vastaus #17847 : 31.05.2017, 18:54:18 »

Saatko nukuttua jos poistan kirjoitukseni, joka mielestäsi on spagettia?
Mitä asiassa pitäisi tehdä tässä vaiheessa? Oliko pasta kirjoitettu sinisellä? Painoitko vasikkanappia?

Lainaus

PS: Henkilön näkemykset mooseksen laista ei ole tämän topicin aihe.

Nukun ihan hyvin, kiitos kysymästä.

Pasta ei ollut kirjoitettu sinisellä, mutta samansuuntaisiin viesteihin kun omasi sitten vastasit sinisellä. Mietippä sitä.

Asialle ei minun puolesta tarvitse tehdä yhtään mitään, näkeehän siinä muutkin miten meni.

En painanut, miksi olisin?

Ja mitä Moosekseen tulee, niin ei tietenkään ole. Toisessa ketjussahan sinä aloitit Mooseksesta keskustelun, mutta se ei sitten tainnut olla senkään ketjun aihe  :facepalm:

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #17848 : 01.06.2017, 01:32:28 »
Pasta ei ollut kirjoitettu sinisellä, mutta samansuuntaisiin viesteihin kun omasi sitten vastasit sinisellä. Mietippä sitä.
Samansuuntainen ei ole sama kuin "samanlainen". Yritin sitä oikeasti selittää tuossa jälkimmäisessä ketjuun jätetyssä postauksessani.
Lainaus
Asialle ei minun puolesta tarvitse tehdä yhtään mitään, näkeehän siinä muutkin miten meni.
Mutta täällä sinä olet ja itket moderaatiosta mikä on paskaa ja väärää?
Lainaus
En painanut, miksi olisin?
Siksi, koska "ilmoita valvojille" nappi on sitä varten, että jos tuntuu pahalta, niin sitä painetaan. Tämä ketju on ihan muuta itkuvinkuvonkua varten.

Jätän tämän nyt tähän, enkä sano, että jatkovastaukset ja kyynelehtemiset minulle suoraan tähän aiheeseen liittyen, tässä ketjussa, olisi moderaation ajan tuhlaamista. Sen verran toivon, että ajattelet nyt vielä sen 2-3 kertaa pitemmälle, ennen kuin jatkat tästä aiheesta. Jos on kysymyksiä, joihin voin vastata, niin silloin kysy. Muuten tämä menee ihan turhaksi höpöhöpö-hommaksi taas. Mikä sinun kanssa ei nyt ole mikään uutuus. Mikä myöskin näkyy kaikille forum-käyttäjille. Jos sillä nyt kenellekään on mitään merkitystä.

Iudex illius ero

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 106
    • Profiili
« Vastaus #17849 : 02.06.2017, 20:48:47 »
Haluaisin vain tiedustella että mihin katosi postaukseni Superperjantai -ketjusta jossa kyselin hommalaisten mielipidettä laittomien henkilörekisterien suhteen?
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."