UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3513883 kertaa)

Risto A.

• Jäsen^^^
  • Liked: 5026
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21180 : 06.02.2019, 23:57:20 »
Fonttileikit riittävät jo, samoin yleinen ja erityinen pohdinta kirjapainotekniikasta. Lienee keskeisin aiheeseen liittyvä ja liittymätönkin mennyt jo perille lukijakunnalle täällä. Eiköhän itse kampajastakin ole jotain vielä kommentoimatta.

Pyytäisin moderoinnilta armelisaisuutta, sillä fonttihomma ei ole vielä loppuunkäsitelty ja asia on erityisen vakava.
if I must wear the name, maybe I should start playing the game.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 19446
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #21181 : 07.02.2019, 00:06:08 »
Minustakin kirjapainoammattilaisena esitettiin väärää tietoa.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 16030
  • antikomintern
« Vastaus #21182 : 07.02.2019, 00:28:07 »
^^ ja ^

OM:n propaganda vihapuheesta ja kampanja yleisen ilmapiirin muokkaamiseksi pelottelulla ilmiannoille sopivaksi on tuon ketjun aihe ja iskulauseessa käytetty fontti ja sen sisältämä viesti oli/on elimellisesti tuohon kuuluvaa ja keskustelun arvoista.

Jos asia on sitten otsikkoon ja teemaan nähden off topicia, niin sopii käsitellä muualla. Erillinen ketju kirjapainotekniikasta kaikkine nyansseineen sopii varmasti Peräkammariin.

Kun nyt ei tuota fonttiasian vakavuutta ennalta voi arvioida, eikä muutenkaan kommenttien ennakkotarkastusta ole, niin jää jäsenen itsensä arvioitavaksi, kuinka toimia nyt tässä (ja yleensäkin). Ymmärrystä ja armeliaisuutta toki osoitetaan, jos kommentti on ketjun keskustelun kannalta tärkeä.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Kommunisti-muslimi

• Jäsen^^^
  • Liked: 383
« Vastaus #21183 : 08.02.2019, 20:00:21 »
Kenelle annetaan seuraava banni ja mistä syystä?
Esteet tieltä lyömme, monikulttuurisuus on työmme!

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 41551
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #21184 : 08.02.2019, 20:04:29 »
Kenelle annetaan seuraava banni ja mistä syystä?

Kappas kun täällä ei ole mitään kristallipalloa käytössä, niin paha sanoa.

Jos ei ole mitään järkevää asiaa moderoinnista, niin älä kirjoita tähän ketjuun.
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 19440
« Vastaus #21185 : 10.02.2019, 01:03:30 »
Mihin hukkasitte nikin Sivullinen.?

O. M. Hietamaa

• Sutkauttelija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1571
« Vastaus #21186 : 10.02.2019, 01:18:21 »

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 29473
  • Wutbürger und Denialist
« Vastaus #21187 : 10.02.2019, 01:37:32 »
Minä tykkään, kun bullshitin aanelosten kunkku poistettiin. Hän kirjoitti jäsen sivullisesta sivun ja toisen ja kolmannenkin. Oli ehkäisylistallani. Toisaalta, poistetaanhan minultakin melkein kaikki, pärstäkerroinHommaahan tämä nykyään on. En kuitenkaan malta vielä luopua, vaali-ilta tulee olemaan hektinen, kai @kgb :llä on piuhat ojennuksessa, laitetaan lagia!  ;)

Vaalit ja myrskyisä jälkipeli. Pitää kait minun sitten jättää hyväksyttävien viestin teko paremmin osaaville, ja siirryttävä Homma 2.0:aan, jossa käyttäjä poistaa moderaattorien ajan säästämiseksi itse viestinsä jo ennen sen lähettämistä.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #21188 : 10.02.2019, 01:44:42 »
Mihin hukkasitte nikin Sivullinen.?

Ei ole nikkiä hukattu mihinkään eli voit nautiskella kätevästi sivullisen vanhoista kirjoituksista edelleen vaikkapa tuosta O. M. Hietamaan tarjoamasta linkistä. Ylläpidolla tuli vain mitta täyteen tuon 24.1.2019 kirjoituksen jälkeen (lue pari viestiä siitä eteenpäin). Tyyppi on jo kertaalleen noussut ikibannista takaisin, mutta halusi jatkaa edelleen samalla linjalla.

Uuno: Todennäköisyys sille, että viestit päätyvät roskiin pienenee huomattavasti sillä, että viesteissä on asiaketjuissa pituutta enemmän kuin muutama sana. Roiskimiset voi hoitaa Peräkammarissa ;)
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
« Vastaus #21189 : 10.02.2019, 02:05:59 »
Todennäköisyys sille, että viestit päätyvät roskiin pienenee huomattavasti sillä, että viesteissä on asiaketjuissa pituutta enemmän kuin muutama sana. Roiskimiset voi hoitaa Peräkammarissa ;)[/color]

(Vittu) missä kohtaa säännöissä lukee, että yksirivinen on automaattisesti paska (en ole lukenut niitä, enkä lue)? Arvostan sinua hyvänä ja asioista selvää ottavana ja julkaisevana kirjoittajana. Joku kuitenkin poistaa Uunon yksiriviset kategorisesti, no ei kaikkia, ja onhan osa niistä paskaa ja paskaksi tarkoitettukin, mutta 30000 kärpästä ei voi olla täysin väärässä, osa paskasta on hyvää.

Foorumin houkuttelevuutta muille kuin meille vanhoille pieruille lisää sarkastinen huumori, joka minusta on aina ollut vahvin aseemme. Mamukriittisyys on hauskaa ja se on väärin, sitähän jo Timo Harakka (sdp) aikoinaan valitti ja minusta osoite oli selvä. Saattaa siinä ohessa mennä kaaliin totuus jos toinenkin. Tässä yksiriviset toimivat joskus.. no ei kai sitten mun. Voitko laittaa jonkun vakkarilauseen, millä voisi täydentää puutteellista, tai liikaa tiivistettyä? Oli synkkä ja myrskyinen yö....   :-\

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 683
« Vastaus #21190 : 10.02.2019, 02:23:33 »
Kerro Uuno aamulla sitten (jos kykenet), oliko tuossa alkoholilla osuutta?

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
« Vastaus #21191 : 10.02.2019, 02:39:24 »

Tietty on. Enhän minä muuten ota noin rajusti kantaa. En kadu, vähän hävittävää. Ja totta se on, häivyn jos -> kun kaikki poistetaan. Katsotaan nyt nuo vaalit ensin, tehän saatte julkaista, ja minä lukea.

Muuten olen sitä mieltä, että Moderaatio on tuhottava Miniluvilta jääneet isot saappaat Alaricin jaloissa eivät kovin pahasti hölsky.

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 16380
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #21192 : 10.02.2019, 10:02:42 »

Tietty on. Enhän minä muuten ota noin rajusti kantaa. En kadu, vähän hävittävää. Ja totta se on, häivyn jos -> kun kaikki poistetaan. Katsotaan nyt nuo vaalit ensin, tehän saatte julkaista, ja minä lukea.

Muuten olen sitä mieltä, että Moderaatio on tuhottava Miniluvilta jääneet isot saappaat Alaricin jaloissa eivät kovin pahasti hölsky.

Juu, se on nähty: kaltaisiamme haja-ajattelijoita viedään marginaaliin korvasta kantaen. Vähintään lukion essee -tasoa vaadittaneen kirjoittajilta nykyään.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4433
  • A spherical bastard
« Vastaus #21193 : 10.02.2019, 10:55:06 »
Pärstäkerroinmoderoinnin välttää parhaiten sillä, että ei tee mitään sellaista josta jää pärstä mieleen. Eli toimii kutakuinkin sääntöjen ja käytäntöjen puitteissa ja jättää päänaukomiset vähemmälle. Yksirivinen kommentti ei toki ole automaattisesti paskaa, mutta jos kommentti on sisällötön voi satarivinenkin olla paskaa.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Puuha-Pepe

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 120
  • Go Jessi!
« Vastaus #21194 : 10.02.2019, 11:04:57 »
Hyvä kirjoittaja osaa tiivistää sanomansa tiiviiksi paketiksi. Myönnän olevani laiska, ja skippaan suosiolla
sellaiset tuhannen rivin paatokset joita eräät omiin juttuihinsa rakastuneet täälläkin harrastavat.  :P

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3906
  • The sloganist
« Vastaus #21195 : 12.02.2019, 19:57:51 »
(Vittu) missä kohtaa säännöissä lukee, että yksirivinen on automaattisesti paska (en ole lukenut niitä, enkä lue)?

Ihme että säästyit bannilta kun postasit vastaavan yksirivisen samaan ketjuun 4h myöhemmin ensimmäisen poistetun viestin jälkeen.
Iudex illius ero

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #21196 : 12.02.2019, 20:00:23 »
Todennäköisyys sille, että viestit päätyvät roskiin pienenee huomattavasti sillä, että viesteissä on asiaketjuissa pituutta enemmän kuin muutama sana. Roiskimiset voi hoitaa Peräkammarissa ;)[/color]

(Vittu) missä kohtaa säännöissä lukee, että yksirivinen on automaattisesti paska (en ole lukenut niitä, enkä lue)?

Säännöistä löytyy tämmöinen kuin 3. luku, 2 § ;)

Lainaus
2 § Viestien kirjoittaminen

Forumilla vallitsee periaatteellinen sanan- ja ilmaisunvapaus. Asiasta säädetään tarkemmin kohdassa Sananvapaus ja julkaisuvapaus. Viestejä ei esimoderoida.

Kiroilua, sopimatonta kielenkäyttöä, perustelematonta kommentointia sekä epäselvää ilmaisua tulee välttää. Psykedeelinen tajunnanvirta, epäoleelliset viestit sekä pitkät vuodatukset käsittämättömistä tai asiaankuulumattomista aiheista on kielletty. Lukuisten lyhyiden ja sisällöllisesti merkityksettömien viestien julkaisu erityisesti lyhyen aikavälin sisällä on niin ikään kielletty.

Forum ei ole chattityökalu.

...

Eihän se yksirivinen toki automaattisesti paska ole, kuten kgb:kin yllä sanoi, mutta aika suurella todennäköisyydellä kyseessä on joku "kulttuuri rikastui taas" -tyyppinen vanhojen latteuksien jauhaminen, jotkut mukanokkelat sutkautukset tai "VMP" -tyyliset avautumiset.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2019, 20:07:51 kirjoittanut Alaric »

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 136
« Vastaus #21197 : 12.02.2019, 22:16:00 »

Lainaus

Forumilla vallitsee periaatteellinen sanan- ja ilmaisunvapaus. Asiasta säädetään tarkemmin kohdassa Sananvapaus ja julkaisuvapaus. Viestejä ei esimoderoida.

Kiroilua, sopimatonta kielenkäyttöä, perustelematonta kommentointia sekä epäselvää ilmaisua tulee välttää. Psykedeelinen tajunnanvirta, epäoleelliset viestit sekä pitkät vuodatukset käsittämättömistä tai asiaankuulumattomista aiheista on kielletty. Lukuisten lyhyiden ja sisällöllisesti merkityksettömien viestien julkaisu erityisesti lyhyen aikavälin sisällä on niin ikään kielletty.

...

Eihän se yksirivinen toki automaattisesti paska ole, kuten kgb:kin yllä sanoi, mutta aika suurella todennäköisyydellä kyseessä on joku "kulttuuri rikastui taas" -tyyppinen vanhojen latteuksien jauhaminen, jotkut mukanokkelat sutkautukset tai "VMP" -tyyliset avautumiset.

Peräkammarissa tätä on kai käytännön puolesta kuitenkin ollut tapana katsoa läpi sormien, ja kaikki "jutustelu" on ollut tapana sinne ohjata?

Edit: enimmäkseen kuitenkin kai uuninpankolla

Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #21198 : 12.02.2019, 22:35:19 »
Juurikin näin. Siksi mainitsin Peräkammarista ja asiaketjuista tuossa aiemmassa viestissäni.

hamppari

• Jäsen^^^
  • Liked: 986
  • Olisipa alkuräjähdys ollut suutari
« Vastaus #21199 : 14.02.2019, 01:06:15 »
Foorumin houkuttelevuutta muille kuin meille vanhoille pieruille lisää sarkastinen huumori, joka minusta on aina ollut vahvin aseemme.

Näin juuri. Ei tätä forumia jaksaisi kovin usein lukea, jos se olisi pelkkää samanmielisten jankkausta.  Mitä se on jo pitkälti. Joitain asiakirjoittajia on palstalla, mutta niiden jälkeen tulee 100 jauhajaa, joilla ei ole mitään uutta asiaan vain sivutolulla sitä samaa. Sen  takia sarkastiset viestit ovat tärkeitä.  Äh, ei jaksa näin kovassa.
"Pakolaiskiintiön nostaminen 2500:aan maksaisi 10 miljoonaa", Ozan Yanar, A-studio 12.7.2017
Entäpä paljonko maksaisi näiden pakolaisten ylläpito?

"Minä olen Demokratia", -Rebekka Härkönen

Marokon Kauhu

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 284
« Vastaus #21200 : 14.02.2019, 16:28:04 »
Mites nyt kun kaksi kertaa postasin saman tiedon ja ne poistettiin.
Onko viestissä vikaa, vai ilmeisesti viestintuojassa?

Lainaus
Mika Ranta
today at 9:51 am
Poliisi väittää että olisimme olleet yhteydessä heihin minä taas väitän että emme varmasti ole. Joku suvakki varmaan kertonu satuja sinne ja nämä uskoo hahahaha tai sit keksivät omasta päästään näitä juttuja. Likaista peliä rupeavat pelaamaan Hävetkää polpo!
Mokutuksessa, suvaitsevaisuudessa ja kulttuurimarxismissa mikään ei ole niin hullua, etteikö huomenna keksittäisi jotain vielä järjettömämpää.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #21201 : 14.02.2019, 18:07:05 »
Viestissä. Ko. sivustoon ei ole ollut tapana linkkailla.

Marokon Kauhu

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 284
« Vastaus #21202 : 15.02.2019, 03:34:01 »
Viestissä. Ko. sivustoon ei ole ollut tapana linkkailla.

Jahas.

Tavallaan ymmärrettävää, toisaalta ei:
Pohjaton suo.

Onko muita lähteitä, joita ei saa sananvastuun hengessä käyttää?
Mokutuksessa, suvaitsevaisuudessa ja kulttuurimarxismissa mikään ei ole niin hullua, etteikö huomenna keksittäisi jotain vielä järjettömämpää.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #21203 : 15.02.2019, 06:51:50 »
Ei niistä valmista listaa ole, veikkaisin että stormfront jne putoaisi samaan laariin.

risto

• Jäsen^^^
  • Liked: 1873
« Vastaus #21204 : 15.02.2019, 13:32:40 »

Lainaus

...

Samaa mieltä, että mainitsemasi tyyppiset onelinerit kaipaavatkin roskikseen.

Olen kuitenkin ollut huomaavinani, että viime aikoina on kenties uudempien moderaattorisetien toimesta ollut melko herkällä tuo poistonappi sisällöllisten ja merkityksellisten yksirivisten suhteen. Huomioni on täysin subjektiivinen ja mahdollisesti väärä.

Pyytäisin kuitenkin mitä nöyrimmin oneliner-inkvisitioon osallistuneita nuoremman polven jesuiittoja vähän hillitsemään himojaan, koska säännöt eivät ota asiaan kantaa muutoin kuin tuossa säännöissäkin mainitussa erityistapauksessa, eli foorumin käytössä chatti-työkaluna (pl. tsättäilyhenkinen Uuninpanko-ketju, jota en käytä mutta oletan).

Ps. Virkistävään pikku banaanilaatikkooni viitaten: Kirjoitustulvan nimittäminen psykoosiksi ei tokikaan ole mikään lääketieteellinen diagnoosi, enemmänkin viime vuosina käytetty meemi. En usko, että @Miniluv sitä itse diagnoosina otti. Mutta käytän itkupotkuraivareista jatkossa taas nimitystä "itkupotkuraivari", niin ei tule syytteitä lääketieteellisten diagnoosien antamisesta.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 16030
  • antikomintern
« Vastaus #21205 : 15.02.2019, 14:48:12 »
Omien sisällöttömien yksirivistensä ylivoimaisuudesta vakuuttuneita ei varmasti saa ymmärtämään, ettei vaikkapa tuore ja aktiivinen uutisketju Oulun lastenraiskauksista kaipaa näitä ja toista tuhatta muuta ketjusta poistettua kommenttia.

Kun rikosepäily tulee julkisuuteen ensimmäisen kerran, tulee siitä sen jälkeen viranomaistiedotteita, uutisia, syyteharkinnan tulos, lisää uutisia, syytteen nosto, lisää uutisia, alioikeuskäsittely, lisää uutisia, hovioikeuskäsittely, lisää uutisia jne. Siis ihan oikeaakin asiaa kommentoitavaksi, joista luulisi irtoavan vähän syvällisempääkin analyysiä. Tai sitten voi vain lukea ketjua, eikä merkata jokaista ketjua kuin koira reviiriään omalla roiskaisulla. Mutta tottakai jokaiseen terrori-iskuketjuunkin pitää päästä heittämään "taas AA-kerho asialla, öyhöyh!" tai jotain yhtä asian kannalta olennaista. Sivuraiteille voi aina harkita oman ketjun perustamista, jos se on pääketjusta riittävän merkityksellinen asiakokonaisuus itsessään ja toisaalta sotkee pääketjun keskustelua. Saa ehdottaa vaikka ilmoittamalla valvojille.

Kun tuota roskista lukee, niin uutisketjuja nimenomaan ON käytetty muutamien osalta chattityökaluna. Mielenkiintoista on tämä Ope-ketjussa arvuuttelu siitä, kuka modeista minkäkin kommentin on mahtanut poistaa. Mielenkiintoista siksi, että niin usein se menee täysin pieleen. Mutta syyllinen toki pitää löytää, vaikka vääräkin...

Niin, muutama näyte Oulua riivaavasta lastenraiskausrikosaallosta käytävästä keskustelusta poistetuista kommenteista. Ihan sama, kuka kirjoitti. Löytyy sieltä roskiksesta moderaationkin jäsenten kirjoittamia kommentteja, jotka on poistettu.

Allaolevat sitten vain esimerkin vuoksi – löytyy sieltä surkeampaakin paskaa – eikä uuden keskustelun aloittamiseksi noiden erinomaisuudesta ja uusien nazzzzzzimodejen surkeudesta. Ja jos joku tuosta omansa tunnistaa, niin ei tarvitse kommentoida.

Lainaus
Tämä. Anteeksi sisällötön one liner, mutta olen niin vaikuttunut tästä ilmauksesta.
Lainaus
Ei tuu mitään painokelpoista.
Lainaus
On yksi arvaus, mutta siitä saa varmaan bannia.  :D
Lainaus
Mäkinen vaikuttaa täydelliseltä pedarilta.
Lainaus
Kuunatseja... kuunatseja kaikkialla.
Lainaus
LET THE GAMES BEGIN!
Lainaus
Ne vie meidän naiset. Mutta kauanko pitää vielä odottaa?!   :-\
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3722
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21206 : 15.02.2019, 15:06:13 »
Olen kuitenkin ollut huomaavinani, että viime aikoina on kenties uudempien moderaattorisetien toimesta ollut melko herkällä tuo poistonappi sisällöllisten ja merkityksellisten yksirivisten suhteen. Huomioni on täysin subjektiivinen ja mahdollisesti väärä.

En ymmärrä, mistä sinä olet tuollaisen huomion tehnyt, koska ei käyttäjille mitenkään näy, kuka viestin on poistanut. Se, että Pullervo useimmiten kommentoi näitä poistoahdistuksia, ei kerro sitä, että hän olisi viestin poistanut. Se kertoo siitä, että hän on reipas ja aktiivinen moderaattori, joka jaksaa aina uudestaan kommentoida samojen tyyppien valituksia.

Kyllä minä yhtäläisesti poistan uutisketjuista niitä ketjua roskaavia ja lukukelvottomiksi tekeviä (liekö se määrättyjen kirjoittajien tarkoituskin), asiaan liittymättömiä roiskaisuja.

Don Nachos

• Jäsen^^^
  • Liked: 404
« Vastaus #21207 : 15.02.2019, 16:21:28 »
Palautetta viestien poistamisesta:
Jos poistaa viestin, niin on kohteliasta jättää siitä maininta. Varsinkin kun puhelimella postaa, niin ei voi aina olla varma menikö postaus perille. On aika vaikea arpoa onko viesti kadonnut bittiavaruuteen vai onko sen poistanut moderaatio.

Jos poistaa viestin ilman mainintaa, niin ei kannata ihmetellä jos se postataan uudestaan. Se ei ole spammausta vaan sitä ettei tiedä miksei viesti näy.

Mulla on musitikuva että olisin postannut tänään Trump ketjuun, mutta ehkä vain muistan väärin. Tai sitten mulle näkyy ketjut eri tavalla puhelimella ja läppärillä.
"Religion was invented when the first con man met the first fool."
- Mark Twain

”Wheel is older invention than a wall”
- Donald Trump

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #21208 : 15.02.2019, 18:36:32 »
Ps. Virkistävään pikku banaanilaatikkooni viitaten: Kirjoitustulvan nimittäminen psykoosiksi ei tokikaan ole mikään lääketieteellinen diagnoosi, enemmänkin viime vuosina käytetty meemi. En usko, että @Miniluv sitä itse diagnoosina otti. Mutta käytän itkupotkuraivareista jatkossa taas nimitystä "itkupotkuraivari", niin ei tule syytteitä lääketieteellisten diagnoosien antamisesta.

@risto

Meillä ei katsos ylläpidon puolella ole käytössä ajatustenlukukonetta, jolla voisi määritellä, että ahaa, tuo kirjoitti toiseen jäseneen kohdistettuna psykoosista, vaikkei oikeasti sitä tarkoittanutkaan. Eikä taatusti ole muilla käyttäjilläkään.

Asiaa pitää ajatella kokonaisuuden kannalta eli miltä se muille näyttää. "Jos tuo saa kirjoittaa psykoosijuttuja, niin kaipa mäkin saan. Kun enhän mäkään sillä oikeasti sitä tarkoita..."

Juu ei. Jätetään ne ja muut vastaavat tölväisyt siis kirjoittamatta kokonaan. Henkilökohtaisuudet eivät edistä keskustelua millään lailla.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #21209 : 15.02.2019, 18:43:20 »
Kohteliaasti pyydän kohteliaisuutta kaipaavia suksimaan helvettiin, ei täällä olla kenenkään mieliksi lirkuttelemassa ettei vaan paskanjauhaja pahoittaisi mieltään paskanjauhantansa katoamisesta.