Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3713669 kertaa)

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19358
  • antikomintern
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21690 : 07.09.2019, 15:18:03 »
Tässä ketjussa ei ala nyt sama trollailu ja provoilu tänä vuonna, mitä aikaisempina vuosina on tehty. Siitä pääsee oitis lomailemaan.

Jäsen @satasenlaina huilailee nyt heti viikon aloitettuaan typerän provoilun.

Mikä katsotaan trollailuksi ja provoiluksi? Jos on sitä mieltä, että kyseiseen kulkueeseen ei kannata osallistua, voiko tämän mielipiteen perustellen ilmaista?

Ketjussa ei jankata siitä, kuka saa tai ei saa osallistua itsenäisyyspäivänä epäpoliittiseen 612-tapahtumaan, jossa juhlitaan Suomen itsenäistymistä, vietetään siis isänmaan syntymäpäivää, sekä käydään muistamassa sotiemme veteraanien tekemää työtä ja kunnioittamassa sankarivainajia Hietaniemen hautausmaalla sankarihaudoilla ja Sankariristillä. Jos tuo ei kiinnosta, niin ei tarvitse tulla sitä ketjuun mainostamaan. Ne ihan samat mielipiteet ihan samoilta jäseniltä tästäkin asiasta voi lukea aikaisempien vuosien ketjuista. Tämänvuotista ketjua ei noilla sotketa.

612-kulkue ei edelleenkään ole PVL:n tai SoO:n tapahtuma, joten niistä ei tarvitse kenenkään tulla ketjuun määkimään enää riviäkään.

e: typo, stilisointi

« Viimeksi muokattu: 07.09.2019, 17:27:52 kirjoittanut Pullervo »
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 2718
  • Puolinuiva
« Vastaus #21691 : 07.09.2019, 18:09:10 »
Tässä ketjussa ei ala nyt sama trollailu ja provoilu tänä vuonna, mitä aikaisempina vuosina on tehty. Siitä pääsee oitis lomailemaan.

Jäsen @satasenlaina huilailee nyt heti viikon aloitettuaan typerän provoilun.

Mikä katsotaan trollailuksi ja provoiluksi? Jos on sitä mieltä, että kyseiseen kulkueeseen ei kannata osallistua, voiko tämän mielipiteen perustellen ilmaista?

Ketjussa ei jankata siitä, kuka saa tai ei saa osallistua itsenäisyyspäivänä epäpoliittiseen 612-tapahtumaan, jossa juhlitaan Suomen itsenäistymistä, vietetään siis isänmaan syntymäpäivää, sekä käydään muistamassa sotiemme veteraanien tekemää työtä ja kunnioittamassa sankarivainajia Hietaniemen hautausmaalla sankarihaudoilla ja Sankariristillä. Jos tuo ei kiinnosta, niin ei tarvitse tulla sitä ketjuun mainostamaan. Ne ihan samat mielipiteet ihan samoilta jäseniltä tästäkin asiasta voi lukea aikaisempien vuosien ketjuista. Tämänvuotista ketjua ei noilla sotketa.

612-kulkue ei edelleenkään ole PVL:n tai SoO:n tapahtuma, joten niistä ei tarvitse kenenkään tulla ketjuun määkimään enää riviäkään.

e: typo, stilisointi

OK. Kiitos vastauksesta! Onko kulkueen lieveilmiöitä lupa käsitellä eli esimerkiksi jos kulkueessa näkyy humalaisia tai natseja tunnukset päällä niin voiko asiasta mainita ketjussa?
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Jaska Pankkaaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 6609
  • Finlayson, Fazer ja nyt myös Firas
« Vastaus #21692 : 07.09.2019, 19:35:30 »
Enpä ole juuri vinkunut täällä banneista mutta tätä viimeistä voi tosiaan hiukan ihmetellä. Laitoin uuvatti-ketjuun linkin Valtiomies elon lnjapuheesta Suomelle. Linkissä luki selkeästi että elo vaati Suomea liittymään Natoon. Sitten sain huomatuksen pelkästä linkistä ja lisäsin sitten maininnan että elo vaati Suomea liittymään Natoon. Siitä viikon banni..  :D

EDIT: lisään vielä cuck-verkkolehden toimittama uutinen ja tästä syntynyt pahan mielen postaus näytti poistuneen..
« Viimeksi muokattu: 07.09.2019, 19:37:19 kirjoittanut Jaska Pankkaaja »
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 47889
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21693 : 07.09.2019, 19:40:57 »
Enpä ole juuri vinkunut täällä banneista mutta tätä viimeistä voi tosiaan hiukan ihmetellä. Laitoin uuvatti-ketjuun linkin Valtiomies elon lnjapuheesta Suomelle. Linkissä luki selkeästi että elo vaati Suomea liittymään Natoon. Sitten sain huomatuksen pelkästä linkistä ja lisäsin sitten maininnan että elo vaati Suomea liittymään Natoon. Siitä viikon banni..  :D

EDIT: lisään vielä cuck-verkkolehden toimittama uutinen ja tästä syntynyt pahan mielen postaus näytti poistuneen..

Sinulle sanottiin, että laita LAINAUS linkin sisällöstä näkyviin. Copypaste. Se mitä siellä linkissä kirjoitetaan (ei koko juttua, vaan ns. oleelliset kohdat sieltä). Comprende?

Ei tuntunut menevän perille enkä jaksanut enää pelleillä ja tuhlata aikaani aiheeseen, niin pääsit jäähylle.

Seuraavalla kerralla kannattaa tehdä, kuten ohjeistetaan. Ylläpidolla on ihan helvetisti tärkeämpääkin tekemistä kuin vääntää tuollaisista itsestäänselvyyksistä.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2019, 19:43:42 kirjoittanut Alaric »
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

Vöyri

• Jäsen^^^
  • Liked: 695
    • Botanist on Alp
« Vastaus #21694 : 08.09.2019, 08:30:24 »
Minä olen sinusta kgb:stä pitänyt, ajatellut että voit suorastaan olla meikäläinen punavihreä myyrä palstalla :) Vaan kun annoit minulle bannit kun kritisoin - toki väärässä paikassa eli banni oli ansaittu - sitä notta Tragedian synnyn oikeasti kiintoisia postauksia deletoitiin niin siinä itte asiassa, deletoinnissa, nää olit väärässä. Pitäis vähän kattoo.

edit: niin ja Tavanin myös
« Viimeksi muokattu: 08.09.2019, 08:39:01 kirjoittanut Vöyri »

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4682
  • A spherical bastard
« Vastaus #21695 : 08.09.2019, 17:12:53 »
Kiintoisia ehkä, mutta väärässä paikassa. Armoa ei, Siperiaan.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 8278
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #21696 : 09.09.2019, 18:20:27 »
Huomauttaisin siitä, että luomalla uuden "wtf" - ketjun moderaatio hävitti palstalta informaatiota, nyt joutuu siirtymään Facebookiin nähdäkseen ajankohdan, jossa Halla-aho puhuu. Toisekseen otsikossakin voisi olla, että kyseessä on Euroopan unionin Maahanmuutto- ja turvapaikkapoliittinen konferenssi, sen sijaan, että sinne täytyy tunkea amerikkalaisteinien käyttämä kirosana.
qui non est mecum adversum me est

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21697 : 09.09.2019, 18:29:29 »
Huomauttaisin siitä, että luomalla uuden "wtf" - ketjun moderaatio hävitti palstalta informaatiota, nyt joutuu siirtymään Facebookiin nähdäkseen ajankohdan, jossa Halla-aho puhuu. Toisekseen otsikossakin voisi olla, että kyseessä on Euroopan unionin Maahanmuutto- ja turvapaikkapoliittinen konferenssi, sen sijaan, että sinne täytyy tunkea amerikkalaisteinien käyttämä kirosana.

Halla-ahon puhe ei tuohon ketjuun liity, joten siksi sitä ei ollut FB-viestin lainauksessakaan. Koko ketjun pointtina oli nimenomaan tuo Eerolan puheenvuoro, jonka sisältö ihmetyttää.

Kyseinen FB-viesti oli postattu tuonne varsinaiseen Halla-aho -ketjuun ja siellä voipi sitten käsitellä sitä Halla-ahon osuutta halutessaan: https://hommaforum.org/index.php/topic,129223.msg3101758.html#msg3101758

Otsikointi onkin sitten makuasia. Edit: Muokkasin sitä nyt asiallisemmaksi.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2019, 18:38:26 kirjoittanut Alaric »
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

Rosetta

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 481
  • Nuiva mutta naisellinen
« Vastaus #21698 : 11.09.2019, 11:05:28 »
@Rosetta Voisi olla hyvä käydä ensin omalla profiilisivullaan katsomassa kommenttinsa (Profiili > Näytä kirjoitukset), niin välttysit tällaisilta turhilta väsymisiltä ja turhautumisilta.

Eli sinun kommenttisi on siirretty ketjuun Sensuroimaton Päivärinta 4.9.2019 – vieraina Riikka Purra ja Abdirahim "Husu" Hussein ja ihan k**sipäineen kaikkineen.

Pyydän anteeksi, ei juolahtanut mieleeni sieltä tällä kertaa katsoa, varsinkin kun yleensä en poistettuja kommenttejani ole sieltä löytänyt (vaan ovat menneet roskakoriin) ;) Ja kiitos.
“The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it.” - George Orwell

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21699 : 11.09.2019, 12:36:09 »
OK. Kiitos vastauksesta! Onko kulkueen lieveilmiöitä lupa käsitellä eli esimerkiksi jos kulkueessa näkyy humalaisia tai natseja tunnukset päällä niin voiko asiasta mainita ketjussa?

Joulukuussa näkee, mitä joulukuussa tapahtuu, ja tulevina vuosina sitten taasen, että mitä niinä. Turha tässä on menettää kenenkään nyt yöuniaan maalatessaan piruja seinälle kuukausia ennen juhlapäivää.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2019, 12:41:14 kirjoittanut Pullervo »

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 5460
« Vastaus #21700 : 12.09.2019, 02:26:24 »
Mikäs nyt taas moderaatiota ahdistaa?
"I hate speech" -C&H

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21701 : 12.09.2019, 02:28:21 »

Valituksen syyn tulee olla ilmaistu selkeästi, mitä tässä tapauksessa ei ole tehty.

newspeak

• Jäsen^^^
« Vastaus #21702 : 12.09.2019, 02:31:48 »

Valituksen syyn tulee olla ilmaistu selkeästi, mitä tässä tapauksessa ei ole tehty.

Olisiko kadonnut viesti kenties kyseessä.
"I hate speech" -C&H

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21703 : 12.09.2019, 02:34:02 »

Olisiko kadonnut viesti kenties kyseessä.

Niin.

Tässä ketjussa ei leikitä mitään vitun arvausleikkejä, vaan kysellään tietyn kadonneen viestin perään tai tietyn moderointitoimenpiteen mielekkyyttä.

Tätä ketjua lukee useampi mode/admin eivätkä kaikki aina tiedä mistä ulinasta on mahdollisesti kyse. Eikä todellakaan ole kiinnostusta alkaa selvittämään sen ihmeemmin.

newspeak

• Jäsen^^^
« Vastaus #21704 : 12.09.2019, 03:05:25 »
Niin.

Tässä ketjussa ei leikitä mitään vitun arvausleikkejä, vaan kysellään tietyn kadonneen viestin perään tai tietyn moderointitoimenpiteen mielekkyyttä.

Tätä ketjua lukee useampi mode/admin eivätkä kaikki aina tiedä mistä ulinasta on mahdollisesti kyse. Eikä todellakaan ole kiinnostusta alkaa selvittämään sen ihmeemmin.

Tarvitseeko kaikkien tietääkään? Moderaatiolla ei taida olla mitään velvoitetta ylipäätään vastata tähän ketjuun.

Minä voin sen sijaan vastata sinulle seuraavaan:

Täällä homodiskossakaan ei tarvitse aloittaa mitään uskonsotaa. Alat olla todella lähellä lomaa, newspeak.

En ollut aloittamassa uskonsotaa, vaan toimin ohjeistuksen mukaan.

Samoin homodiscosta juuri poistetun viestini osalta totean, että kyse oli hyvin henkilökohtaisista asioista ja populistisesta ponnikkeestaan huolimatta syvällisistä.

Isyys ja isäksi tuleminen on suuri osa miehen elämää. Uutinen raskaudesta kuuluu tähän. Lapsen menettäminen on ollut ystävilleni kova paikka, joka on ajanut heidät syvään ahdistukseen ja itsemurhaankin.

Kovista ongelmista pitäisi saada puhua myös kovin sanoin.
"I hate speech" -C&H

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21705 : 12.09.2019, 03:13:18 »
Kaikkien tarvitsee tietää, koska toimenpiteen tehnyt mode/admin ei ole välttämättä hetkeen vastaamassa eikä täällä aleta arpomaan, että tarkoitettiinko nyt tuota vai tätä poistettua viestiä tai jotain muuta asiaa.

Tämä ketju on ainoa paikka, jossa jäsenet voivat kysellä moderointitoimenpiteistä, joten kyllä meillä tänne on velvollisuus myös vastata.

Jos on niin vaikeaa kertoa yksiselitteisesti mistä asiasta on kyse, niin on turha tulla tänne tuhlaamaan meidän aikaamme.

---

Aiemmin tänään poistettu homodiskoviestisi ei näemmä juurikaan liittynyt ketjun aiheeseen ja aborttikeskustelut voi hoitaa jossain muualla kuin Hommalla. Ei ole mikään uusi asia.

Uskonsota oli juurikin oikea sana kuvaamaan tuota skeidaasi ko. ketjussa aiemmin.

newspeak

• Jäsen^^^
« Vastaus #21706 : 12.09.2019, 04:00:50 »
Aiemmin tänään poistettu homodiskoviestisi ei näemmä juurikaan liittynyt ketjun aiheeseen ja aborttikeskustelut voi hoitaa jossain muualla kuin Hommalla. Ei ole mikään uusi asia.

Kysehän ei ollut abortista vaan perversiosta.

SETA ja erityisesti meidän kaikkien rakastama toiseuden tutkija Anna Kontula olisi varmasti kanssasi eri mieltä. Anna Kontula sentään kommunistina tietää, mitä toiseus on. Onhan hän Simone de Beauvoirin reinkarnaatio mielestään Suomessa ja onkin.

Uskonsota oli juurikin oikea sana kuvaamaan tuota skeidaasi ko. ketjussa aiemmin.[/color]

Et ole ilmeisesti katsonut Kummeli Kultakuumetta ja olet hieman nuorempaa ikäluokkaa. Faktat pysyvät silti faktoina.
"I hate speech" -C&H

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 8278
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #21707 : 12.09.2019, 05:23:10 »
Homodiskoiluun ja aborttiin liittyen haluaisin huomauttaa, että viime aikoina Homma on ollut eräänlainen poliittisen korrektiuden pesä suomalaisessa verkkokeskustelussa. Korrektius tuntuu noista kysymyksistä leviävän yhä uusiin aiheisiin, Trumpistakaan ei saa edes kirjoittaa kuin esseitä, joten kukaan ei keskustele aiheesta, ja välillä onkin vaikea tietää lukeeko Julkisen sanan neuvoston palstaa vaiko Hommaa. Toivoisin tähän parannusta, mutten mitenkään vaadi sitä.
qui non est mecum adversum me est

simppali

• Jäsen^^^
  • Liked: 3557
  • junior koodari
« Vastaus #21708 : 13.09.2019, 23:45:56 »
Virkamies Taposeen liittyvä viestini katosi, miksi?

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21709 : 14.09.2019, 00:05:48 »
Virkamies Taposeen liittyvä viestini katosi, miksi?

Olit kirjoittanut viestisi johonkin sinne lainauksen sekaan enkä enää nykyään jaksa korjailla tuollaisia, vaan heitän ihan suorilta roskiin ketjuja sotkemasta.

Jos huomaatte, että lainaus toisen jäsenen viestistä menee perseelleen, niin korjatkaa se tai lukekaa tuolta ohjeita tai kysykää YV:llä neuvoa, jos ette osaa.

Pikaohjeistus (kun olet painanut toisen käyttäjän viestistä Lainaus-nappia):

Koodia: [Valitse]
[quote author=MW link=topic=122897.msg3103158#msg3103158 date=1568400174]Lainaus toisen käyttäjän eli tässä tapauksessa MW:n viestistä[/quote]

KIRJOITA OMA VIESTISI TÄHÄN. Eli tuon [/quote]:n jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2019, 00:12:21 kirjoittanut Alaric »

simppali

• Jäsen^^^
  • Liked: 3557
  • junior koodari
« Vastaus #21710 : 14.09.2019, 00:43:52 »
Asia ymmärretty,,

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3997
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21711 : 14.09.2019, 10:21:56 »
Jos huomaatte, että lainaus toisen jäsenen viestistä menee perseelleen, niin korjatkaa se tai lukekaa tuolta ohjeita tai kysykää YV:llä neuvoa, jos ette osaa.[/color]

Täydentäisin vielä tuota ohjetta näin:
Kun olet aloittanut uuden viestin Lainaus-painikkeesta, näpäytä aina ja ehdottomasti viestin kirjoitettuasi ensin Esikatsele-painiketta. Jos viesti näyttää järkevältä, paina sitten Lähetä-painiketta. Jos ei näytä, niin korjaa tilanne tai jätä viesti lähettämättä.

Jos et viitsi painaa Esikatselu-painiketta ennen viestin lähettämistä, niin älä myöskään viitsi tulla ihmettelemään, miksi viesti katosi ketjusta.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8808
  • köyhää suomalaista paskasakkia
« Vastaus #21712 : 17.09.2019, 16:43:37 »
Jos Hommalla saa kertoa että ählämi on pannut päättäväisesti 14-vuotiasta ja saa siitä vankilaa, niin miksei siitä saa kertoa että suomalainen on myös pannut päättäväisesti 13- tai 14-vuotiasta, mutta ei ole saanut mitään rangaistusta vaikka asia on ollut julkinen. Miksi tämä on Hommalla salaisuus vaikka sama tieto löytyy esim Ilta-Sanomista? Onko tässä jokin kaksoisstandardi?

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21713 : 17.09.2019, 16:58:00 »
Jos Hommalla saa kertoa että ählämi on pannut päättäväisesti 14-vuotiasta ja saa siitä vankilaa, niin miksei siitä saa kertoa että suomalainen on myös pannut päättäväisesti 13- tai 14-vuotiasta, mutta ei ole saanut mitään rangaistusta vaikka asia on ollut julkinen. Miksi tämä on Hommalla salaisuus vaikka sama tieto löytyy esim Ilta-Sanomista? Onko tässä jokin kaksoisstandardi?

Ei kuulunut ulkomaalaisten tekemiä rikoksia käsittelevään uutisketjuun jonkun kansanedustajan menneisyys, vaikka miten herkulliselta tuntuisi uudelleenlämmittää ikivanhaa juttua. Johan tuosta on oma ketjunsa ollut yli viisi vuotta, jossa asiasta on voinut juoruta, ettei kyse sen isommasta salaisuudesta ole, vaikka folio kuinka kiristäisi päätä.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8808
  • köyhää suomalaista paskasakkia
« Vastaus #21714 : 18.09.2019, 04:43:33 »

Laitoin mielipiteeni "Korkein oikeus ja postinjakajan panot/raiskaukset"-ketjuun mielipiteeni siitä onko kyseessä raiskaus vai ei. 2-3 lausetta. Poistettiin. Samassa ketjussa 2-3 lauseen mielipiteitä (jotka tietty eri suuntaisia kuin omani) jätetty. Miksi toinen mielipide on arvokkaampi kuin toinen? Vai onko käytäntö sama kuin Hesarilla eli että mielipiteet vain ovat oikeita tai vääriä?

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2667
  • Roturomanttinen manosfäärimiesten myötäjuoksija
« Vastaus #21715 : 18.09.2019, 10:07:08 »

Laitoin mielipiteeni "Korkein oikeus ja postinjakajan panot/raiskaukset"-ketjuun mielipiteeni siitä onko kyseessä raiskaus vai ei. 2-3 lausetta. Poistettiin. Samassa ketjussa 2-3 lauseen mielipiteitä (jotka tietty eri suuntaisia kuin omani) jätetty. Miksi toinen mielipide on arvokkaampi kuin toinen? Vai onko käytäntö sama kuin Hesarilla eli että mielipiteet vain ovat oikeita tai vääriä?

Jos olisi niin palsta olisi pitkälti tyhjillään, mmmkay.

Voi aina raportoida niitä viestejä sen sijaan, että tulee tähän ketjuun polkemaan jalkaa. Voi tulla yllätyksenä, ettei täällä olla joka ketjua lukemassa 24/7, luuttuamassa ajatusten tonavia.

Pidä hieman taukoa tästä ketjusta, ystävällinen neuvo.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

Rosetta

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 481
  • Nuiva mutta naisellinen
« Vastaus #21716 : 20.09.2019, 10:44:58 »
Tiedustelu: Onko parempi / suotavaa kysyä tässä ketjussa vaiko YV:llä modelta, jos on raportoinut viestin (ilmoita valvojalle -paniikkeella) mutta ko. käyttäjä ei ole kuitenkaan saanut bänniä, vaikka itse olen aiemmin saanut 7 vrk samalla perusteella (toisen käyttäjän nimittely, mikä tässä oli kyllä mielestäni selvempää & pahempaa kuin omassa tapauksessani), eikä nähdäkseni muihinkaan toimenpiteisiin ruvettu?   ???
« Viimeksi muokattu: 20.09.2019, 10:50:47 kirjoittanut Rosetta »
“The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it.” - George Orwell

writer

• Jäsen^^^
  • Liked: 11910
« Vastaus #21717 : 20.09.2019, 11:30:44 »
Tiedustelu: Onko parempi / suotavaa kysyä tässä ketjussa vaiko YV:llä modelta, jos on raportoinut viestin (ilmoita valvojalle -paniikkeella) mutta ko. käyttäjä ei ole kuitenkaan saanut bänniä, vaikka itse olen aiemmin saanut 7 vrk samalla perusteella (toisen käyttäjän nimittely, mikä tässä oli kyllä mielestäni selvempää & pahempaa kuin omassa tapauksessani), eikä nähdäkseni muihinkaan toimenpiteisiin ruvettu?   ???

Jos kysyy yksityisviestillä moderaation moderaatio päätöksistä niin saa bännin (itsekin olen saanut) joten kannattaa varmaankin viestittää tähän ketjuun jos joku moderaation päätös on mielestäsi väärä.

Jos jätät äänestämättä niin autat silloin muita puolueita ja eniten sinun äänestämättä jättämisestäsi hyötyy vaalit voittava puolue.

Ne persujen kannattajat jotka jättivät äänestämättä 2015 tukivat käytännössä äänestämättä jättämisellään Keskustaa ja ne jotka jättävät äänestämättä 2019 tukevat Demareita ja Kokoomusta.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21718 : 20.09.2019, 12:23:28 »
Jos kysyy yksityisviestillä moderaation moderaatio päätöksistä niin saa bännin (itsekin olen saanut) joten kannattaa varmaankin viestittää tähän ketjuun jos joku moderaation päätös on mielestäsi väärä.

Ensin jälkimmäiseen: @writer Kyllä, ne valitukset moderoinnista (kuten säännöissä sanotaan: Moderaattorien tai ylläpidon toimista on sallittua valittaa ainoastaan valituksille varatussa ketjussa) tähän ja vain tähän ketjuun.

Miksi näin? Koska muuten sitä koettua tai kuviteltua vääryyttä moderoinnin suhteen työnnetään joka ketjuun ja sen lisäksi vielä modeille yksityisviesteillä. Yksityisviestillä valittaminen menee siinäkin pieleen, ettei ole jäsenten nähtävillä, kuka ylläpidosta minkäkin moderointitoimen on suorittanut ja tässä ketjussa asiaan voi vastata kuka meistä tahansa. Kuten nyt minä, vaikken kummankaan teidän asiaanne ole hoitanutkaan.

Ja edelliseen: @Rosetta Tarkistin toimintalogista ja kyllä asian suhteen on ryhdytty toimenpiteisiin eli mm. ilmoittamasti viesti on poistettu (kuten myös omat viestisi ja monien muiden noiden lisäksi).

Olit siis ollut aloitteellinen ja itse vienyt Halla-aho -ketjua keskusteluksi Trumpin älynlahjoista perustelemattomalla provokatiivisella heitolla ja muut menivät sitten jatkamaan tuota sivuraidetta, kuten täkyihin tartutaan. Trumpille on oma ketjunsa, eikä sillä aiheella sotketa muita ketjuja.

Jos tulee vastaan viesti, jonka kokee loukkaavaksi (tai muuten sääntöjenvastaiseksi), niin sen ilmoittaminen riittää. Siihen ei silloin siis vastata hartaasti ja jatketa keskustelua ja ketjun sotkemista. Tästä olikin sinivärillä sitten mainittu ketjussa.