Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 4117109 kertaa)

Veikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 16985
  • White Lives Matter
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21810 : 11.01.2020, 16:26:20 »
Kiitokset Uunolle positiivisista sanoista, mutta silloisen yleisöpalautteen perusteella muistan olleeni ihan yhtä huono mode kuin kaikki muutkin nyt ovat 😂😂😂

--

Kaikella kohteliaisuudella, et ole ollut yhtä huono, vaan parempi huono (kaikki minuun kohdistunut moderointi on ###xxx!), sillä jo vuosia sitten erään väännön jälkeen ymmärsit Veikon suurimman heikkouden: "Veikon usko ihmiseen on vahva".

Tämä perustavanlaatuinen ja vakava heikkous on aina rasittanut Veikkoa ja aiheuttanut kaikenlaisia ikävyyksiä tässä syntisessä maailmassa. Tuon havainnon teko modelta on todistus kyvystä todella syvälliseen näkemykseen.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 799
  • sosiaalilaskeutuja
« Vastaus #21811 : 11.01.2020, 19:43:00 »
Luulin, että pari päivää sitten päästiin tilanteeseen, mistä minä ja Pullervo oltaisiin voitu perääntyä ilman pahempia kasvonmenetyksiä. Pullervo sai sanoa viimeisen sanan; itse annoin olla, ja voitiin jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kävi niin, että Pullervo poisti tänään Suleiman-ketjusta kolmannenkin viestini, joka oli järkevää aiheeseen liittyvää asiaa sisältävä.

Tämä näyttää nyt sille, että Pullervo on ajautunut jonkinlaiseen tunteelliseen kierteeseen, missä hänen pitää todistella jotain, ja missä hänen arviontikyky on heikentyneessä tilassa.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3731
  • Roturomanttinen
« Vastaus #21812 : 11.01.2020, 20:44:48 »
Luulin, että pari päivää sitten päästiin tilanteeseen, mistä minä ja Pullervo oltaisiin voitu perääntyä ilman pahempia kasvonmenetyksiä. Pullervo sai sanoa viimeisen sanan; itse annoin olla, ja voitiin jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Kävi niin, että Pullervo poisti tänään Suleiman-ketjusta kolmannenkin viestini, joka oli järkevää aiheeseen liittyvää asiaa sisältävä.

Tämä näyttää nyt sille, että Pullervo on ajautunut jonkinlaiseen tunteelliseen kierteeseen, missä hänen pitää todistella jotain, ja missä hänen arviontikyky on heikentyneessä tilassa.

Poistettu viesti oli jälleen kerran samaa tasoa kuin aikaisemmatkin poistetut viestit. Luodaan skenaarioita, yhteyksiä joilla ei ole mitään tilaa aktiivisessa, monta sivua käsittävässä ketjussa. Sakeaa, samoin kuin tämä viestisi, joka noudattaa samaa kaavaa: luodaan skenaarioita, tehdään johtopäätöksiä ja oletetaan - ja päin vittuahan se menee kuten se menee noin 95 prosentilla niistä, jotka tähän ketjuun tuolla asenteella tulee.

TämäKIN asia on muuten harvinaisen loppuunkäsitelty. Jatkoista sitten banaanisaarille lomailemaan. Oma valintas.
Sarjavihaaja.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 23351
  • antikomintern
« Vastaus #21813 : 11.01.2020, 21:52:10 »

Ilmeisesti sinulle ei mene millään perille säännöt, mitä tulee linkittämiseen ja lainausten tekemiseen. Ne koskevat sinua, kuten muitakin, eikä siitä peräännytä vähääkään. Sait tänään yksityisen huomatuksen ja seikkaperäiset ohjeet asiasta, joten olisit voinut hoitaa asian sääntöjen mukaiseen kuntoon ilman meteliä, mutta joidenkin, näköjään sinunkin, täytyy vain tehdä itsestään numero sitten julkisesti. Enempää yksityisiä huomautuksia ja siimaa ei tule. Tämä on nyt julkinen huomautus toistuvasta sääntöjen rikkomisesta aiemmista huomautuksista huolimatta, seuraavaksi sitten kovemmat sanktiot. Useimmilla muilla jäsenillä sama asia on mennyt kerralla perille, joten vika on siinä päässä.

stefani

• Jäsen^^^
  • Liked: 799
  • sosiaalilaskeutuja
« Vastaus #21814 : 15.01.2020, 17:45:49 »
Hyvä on. Kaikesta huolimatta... puheenaiheena ollut kirjoittamani viesti rikkoi äsköttäin Pullervon sinisellä kirjoittamia ohjeita, ja viestini tuomille yksityiselle huomautukselle ja toimenpiteille oli perustelut kunnossa.

Jos saan asiaan vaikuttaa, niin omasta puolestani tavallisten foorumin käyttäjien, ketkä eivät näe roskiksessa olevaa viestiäni, mutta näkevät kuitenkin tämän kiistan, ei tarvitse ajatella, että tässä asiassa olisi jäänyt sana sanaa vastaan.

Snoopy

• Vieras
« Vastaus #21815 : 15.01.2020, 19:51:15 »
Oliko/onko Jessikka Aro narkomaani, vai onko tämä vain valhemedian luoma harhakuva? Jos ei valhetta, millaiset säännöt Hommalla on kyseisestä narkomaanista keskusteltaessa?

Ajatolloh

• Jäsen^^^
  • Liked: 3004
« Vastaus #21816 : 15.01.2020, 20:12:33 »
Oliko/onko Jessikka Aro narkomaani, vai onko tämä vain valhemedian luoma harhakuva? Jos ei valhetta, millaiset säännöt Hommalla on kyseisestä narkomaanista keskusteltaessa?

En ole mode, mutta käytä tervettä järkeä niin veikkaan että osut kohtuu oikeaan linjanvedossasi mikä on sopiva narkomaniasta keskustelun määrä.

Jessikka Aron narkomaaniudesta jankkaaminen on varmaan jotenkuten siedettävää, jos ketjun aiheena on narkomaanit/trippailevat toimittajat/juurnalistien menneisyys. Muutenhan hän on kait enempi tavallinen henkilö kuin julkimo - ja siten kohtuullista yksityisyydensuojaa nauttiva? Jos meinaat joka viestiin jankata Aron olettamastasi narkomaniasta vaikkei se liity aiheeseen tai Arosta käsiteltävään aspektiin mitenkään,niin se varmaan menee hyvän ja jopa pahan maun rajan yli. Sellaista ilmanaikaista jankkausta ilman uutta asiaa ei varmaankaan 98% foorumin lukijoista jaksa lukea?

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21817 : 15.01.2020, 20:34:51 »

Ihan helvetin paljon jostain Aron 15 vuotta sitten saamasta sakkorangaistuksesta ainakin halutaan keskustella, kun toimittaja Aron tekemisissä luulisi olevan tuoreempaakin pohtimista. Ikivanhaa päihdeasiaa on jaksettu käsitellä jo vuosia oikein antaumuksella ja ne vanhat kommentit saa etsiä sekä Aroa että MV-lehteä koskevien ketjujen tuhansien aikaisempien kommenttien joukosta. Mitään uutta asiassa tuskin on ilmennyt loka- ja marraskuun jälkeen, jolloin aihetta sivuten on Aro-ketjussa ohjeistettu asiasta, joten tuosta aiheesta jatkuva monomaaninen jankkaus saa loppua. Ylipäätänsä ihmisten terveystietojen, tosien ja kuviteltujen, käsittelylle on hyvin vähän tilaa. Jollei löydä muuta kritisoitavaa, niin tuo keppihevonen on ratsastettu jo ajat sitten loppuun.

MV-lehteen liittyvää oikeudenkäyntiä puidaan uutisketjussa 2016-07-28 IL: Poliisi vaatii MV-sivuston sulkemista / MV katosi netistä ja uutisketjun tyylillä.

Tässä ketjussa voi sitten puida Aron muuta toimintaa, ihan asiallisesti. Niitä diagnooseja eivät tee täällä edes pätevät alan ihmiset, saati muu jäsenistö. Jos ei voi auttaa ymmärtämään tätä, niin sopii sitten ihmetellä erityisestävällä pakkolomalla lääkärileikkejään. Tästä ei muistuteta koko ajan. Kommentteja siivottu/siirrelty.

Ketju kantaa Aron nimeä ja se on teema. Keskustelu voi kyllä kulkea eteenpäin ja tarkastella enemmän tätä päivää ja viime aikoja, eikä keskittyä johonkin vanhaan (henkilö)historiaan toistelemalla sitä muutaman sivun välein, koska selaamalla ketjua taaksepäin löytyy kyllä.

Jessikka Aro on toimittaja ja kirjailija, siten itse julkisuuden henkilö ja itse sinne halunnut, joten hänen julkista toimintaansa sopii tarkastella kriittisestikin, mutta aihetta voi käsitellä asiallisestikin, oli sitten puolesta, vastaan tai sekä-että.

Tarkoitus ei ole keskustella ensisijaisesti ja enemmälti toisista keskustelijoista. Muutama kommentti poistettu.

Snoopy

• Vieras
« Vastaus #21818 : 15.01.2020, 21:09:21 »
...tuo keppihevonen on ratsastettu jo ajat sitten loppuun.

Ok. Kiitos ylläpidolle selvennyksestä. Tosin samalla analogialla Nikita Bergenströmistä keskustellessa ei pidä mainita kolmoismurhaa. Mielestäni tietyt teot kulkevat aina persoonan mukana, mutta tämä on tietysti vain oma näkemykseni, ei konsensus. Toisaalta en ehkä ole riittävällä tarkkuudella seurannut täällä jo käytyä debattia. Jätän omalta osaltani tämän aiheen tähän.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2020, 21:19:29 kirjoittanut Snoopy »

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 11951
  • tökerö, tyhmä ja köyhä
« Vastaus #21819 : 15.01.2020, 22:04:32 »

Muistaakseni esim MV-lehti on vuotanut Jessikkan alkuperäisen huumeoikeudenkäynnin papereita. Siellä on suurten määrien hallussapitoa ja olen omin silmin nähnyt näitä suonensisäisen käytön toteamisia ja oman käytön rahoittamista amfetamiinin myynnillä. Mitä muuta kuin narkomaniaa tällainen on?

Eikö tämä ole väärä ketju tällaisella?
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan PJ Anu Vehviläinen (Kepu) 27.2.20: "On aika epätodennäköistä, että on sairastumisen riskiä."

Katri Kulmuni (Kepu) 26.2.20: "Kun tavallinen ihminen muistaa pestä kädet, on monelta asialta turvassa"

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4789
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21820 : 15.01.2020, 22:37:25 »

Muistaakseni esim MV-lehti on vuotanut Jessikkan alkuperäisen huumeoikeudenkäynnin papereita. Siellä on suurten määrien hallussapitoa ja olen omin silmin nähnyt näitä suonensisäisen käytön toteamisia ja oman käytön rahoittamista amfetamiinin myynnillä. Mitä muuta kuin narkomaniaa tällainen on?

Eikö tämä ole väärä ketju tällaisella?

Ajatolloh vastasi jo Snoopylle erittäin viisaasti. Mitäpä jos lukisit Ajatollohin viestin vaikka muutamaan kertaan, sitten nukut yön yli ja luet aamulla tuon Ajatollahin viestin vielä pariin kertaan uudelleen ja edes yrität sisäistää, mitä siinä sanottiin.

Edit: korjasin pari pikkuvirhettä tekstistä.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2020, 13:12:26 kirjoittanut Kemolitor »

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 11951
  • tökerö, tyhmä ja köyhä
« Vastaus #21821 : 16.01.2020, 04:41:49 »

Se on Ajatolloh eikä Ajatollah eikä hän vastannut minulle.

Ja se mun viesti kannattaa lukea myös useampaan kertaan. Ja tämä oli väärä ketju keskustella aiheesta.

Kokonaan eri asia on, että saako/voiko täällä missään keskustella Jessikkan mahdollisesta narkomaniasta yleensäkään vai ei. Mielipiteiden eriävyys on suvaitsevaista eli mitä täällä Hommassa kannatetaan. Mulle sopii että kielletään ko keskustelu tai että se sallitaan.
Sosiaali- ja terveysvaliokunnan PJ Anu Vehviläinen (Kepu) 27.2.20: "On aika epätodennäköistä, että on sairastumisen riskiä."

Katri Kulmuni (Kepu) 26.2.20: "Kun tavallinen ihminen muistaa pestä kädet, on monelta asialta turvassa"

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 57888
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21822 : 16.01.2020, 04:54:38 »

Ja se mun viesti kannattaa lukea myös useampaan kertaan. Ja tämä oli väärä ketju keskustella aiheesta.

Kokonaan eri asia on, että saako/voiko täällä missään keskustella Jessikkan mahdollisesta narkomaniasta yleensäkään vai ei. Mielipiteiden eriävyys on suvaitsevaista eli mitä täällä Hommassa kannatetaan. Mulle sopii että kielletään ko keskustelu tai että se sallitaan.

Kannattaa viisastelun sijaan lukea myös tuo Pullervon viesti.

Tämä on juuri oikea ketju tuon kysymiseen. Et sinä siellä itse keskusteluketjuissa ala mistään moderointilinjauksista kyselemään.

Siitä huumeiden käytöstä jauhettu niin saatanasti jo aikoinaan eikä sillä ole enää mitään tekemistä esimerkiksi tuon Putinin trollit -aiheen kanssa. Keskittykää johonkin muuhun, kun sitä kritisoitavaa kyllä ko. henkilössä riittää.

Jos tekee mieli keskustella siitä jälleen kerran uudelleen ja uudelleen, niin eri puolilta somea varmaan löytyy juuri sopivia ryhmiä.

Asia loppuunkäsitelty. Älä tule tähään ketjuun ihan hetkeen, kun alkaa taas mennä jo aivan turhan läpätyksen ja ajantuhlaamisen puolelle.

Lisäys: Kuten nokkelimmat varmasti tajusivatkin, niin tässä on kyse myös siitä miltä Hommaforum näyttää ulospäin.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2020, 10:12:13 kirjoittanut Alaric »
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

https://hommaforum.org/index.php/topic,129465.0.html

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4789
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21823 : 16.01.2020, 13:12:58 »

Olet oikeassa, korjasin alkuperäistä viestiäni.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7575
  • Je suis. Sivistysporvari. Ihmisenä ja kuluttajana.
« Vastaus #21824 : 19.01.2020, 08:43:46 »
https://hommaforum.org/index.php/topic,107418.0.html

https://hommaforum.org/index.php/topic,122558.0.html

Kannattaisiko nämä kaksi näkyvän puolen lihaketjua yhdistää. Vaikka niissä alunperin olisi ollutkin eri näkökulma, se on minusta kadonnut jossain vaiheessa. Peräkammarin kätköissä on vielä kolmas ”Miksi kasvissyöntiä vastustetaan”-niminen ketju.
And madness and despair are a force.
Socially distancing.

Rompetti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 95
« Vastaus #21825 : 19.01.2020, 15:08:20 »
Sisäilmaongelmat herättävät paljon voimakkaita tunnetiloja. Hommaforumin moderoijat ovat ihmisiä joten on täysin luonnollista että heillekin syntyy ajoittain voimakkaita tunteita.
Kun katson minkälaisia ketjuja osastolla "peräkammari" on ja sisäilmaongelmaa käsittelevän ketjun sisältöä,  en voi välttyä ajatukselta että ketju poikkeaa hyvin paljon siitä, minkäsisältöistä keskustelua peräkammarissa muutoin on.
Ajatusta ei yhtään lievennä se, että peräkammariin siirtoa vaatinut jäsen on kirjoittanut useita tunneperäisiä voimaviestejä ketjuun.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21826 : 19.01.2020, 15:59:54 »
Sisäilmaongelmat herättävät paljon voimakkaita tunnetiloja. Hommaforumin moderoijat ovat ihmisiä joten on täysin luonnollista että heillekin syntyy ajoittain voimakkaita tunteita.
Kun katson minkälaisia ketjuja osastolla "peräkammari" on ja sisäilmaongelmaa käsittelevän ketjun sisältöä,  en voi välttyä ajatukselta että ketju poikkeaa hyvin paljon siitä, minkäsisältöistä keskustelua peräkammarissa muutoin on.
Ajatusta ei yhtään lievennä se, että peräkammariin siirtoa vaatinut jäsen on kirjoittanut useita tunneperäisiä voimaviestejä ketjuun.

Ketjun avaus on tyylipuhdas provokaatio ja kun se nyt vielä poiki tämän omituisen valituksen moderaattorien tunteellisuudesta, niin samalla linjalla jatkaen voit hyvin etsiä tuollaiselle trollailullesi uuden, sille paremmin sopivan ja sitä enemmän sietävän alustan. Ketju on nyt täysin oikealla aihealueella, koska sen sisältö on keskustelutyylin perusteella juurikin tyypillistä Peräkammari-kamaa, jota se avauksensa perusteella tilasi ja sai. Ketjun sijoitusalueen valitsee moderaatio, ei yksittäinen jäsen – et sinäkään – ei(vät)kä sitä ratkaise myöskään yksittäis(t)en jäsen(t)en vaatimus(/-kset).

Täysin tunteilematta voin kertoa, ettei teema myöskään ole mitenkään tämän keskustelupalstan keskiössä, joten jos kyseinen ketju vaatii yhtään enempää moderaatiotoimia, niin se menee joko lukkoon tai sitten siirtyy täysin asiapohjalta alueelle Roskakori.

Valituksesi on käsitelty loppuun. Tunteilematta. Tämäkin oli ajantuhlausta ja asiasta jatkaminen on sitten sanktioitua ajantuhlausta.

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 25832
  • Easter Worshipper
« Vastaus #21827 : 19.01.2020, 23:31:07 »
Silakkaketjusta lähti viestini 'nuff said  (enough said), jossa olin poiminut silakoiden addressista kaksi lainkohtaa, joihin vedoten he vaativat oikeutta ihmisille. Ensimmäisessä sanottiin, ettei henkilöä saa tuomita mielipiteensä vuoksi ja toisessa oli mainittu lisäksi poliittinen näkemys.

Viestin lopussa näihin vedoten he pyysivät tiedotusvälineitä poistamaan tietyntyyppiset mielipiteet, eli syrjimään jotain kirjottajia poliittisen näkemyksen ja mielipiteen perusteella.

Nostin nämä asiat parilla boldauksella lainauksesta esiin ja kirjotin tuon 'nuff said, sillä boldaukset mielestäni paljastivat addressin ristiriidan.

En tiedä mikä tässä oli politiikan vastaista että se piti poistaa?

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21828 : 20.01.2020, 00:31:06 »
Tuostakin viestistä olisi voinut sen kaksisanaisen sijaan laatia jonkin verran sisältörikkaamman, vaikka itse huomio ihan nokkela sinänsä olikin.

En halua, että tuollainen ilmaisutapa yleistyy, vaan kyseisen kaltaista ristiriitaakin voi avata hieman monisanaisemmin ja omaa näkemystä esille tuoden.
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 25832
  • Easter Worshipper
« Vastaus #21829 : 20.01.2020, 09:22:43 »
Luotin hommalaisten älykkyyteen nähdä tuo ristiriita adressin laatijan kynästä ilman että vitsiä tarvitsee selittää.

'nuff said on vähän sama kuin "kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa". Se tarkoittaa, että minun ei tarvitse selittää asiaa, työni oli kaivaa addressitekstistä ristiriita, klipata oleellinen näkyviin ja antaa hommalaisten huomata asia. Vastaavia viestejä foorumilla on lukuisia ja 'nuff said kommentin sijaan nissä on esim  :roll:.hymiö vain kuvaamassa asian absurdiutta.

Kyse ei ole onelineristä, vaan vaivaa on nähty leikkaamalla ja boldaamalla ja viestin sisältö on siellä lainauksessa. Kirjoitettuna monelle riville.

Mutta jos tuota tapaa tuoda asioita ihmisten silmien eteen ei katsota hyvällä, lupaan seuraavaksi jaaritella monirivisesti.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Vöyri

• Jäsen^^^
  • Liked: 721
    • Botanist on Alp
« Vastaus #21830 : 21.01.2020, 07:25:53 »
Nyt kyllä tuo mode kiusaa minua - täysin suhteeton banni verrattuna palstan yleiseen räävittömyyteen ja vielä Waroituskin kaiken päälle. Mitäs se muuten tarkoittaa? Anyway, aika lapsellista touhua tämä: menkää, älkääkä enää syntiä tehkö, hyvät mode-henkilöt.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21831 : 21.01.2020, 07:30:32 »
Nyt kyllä tuo mode kiusaa minua - täysin suhteeton banni verrattuna palstan yleiseen räävittömyyteen ja vielä Waroituskin kaiken päälle. Mitäs se muuten tarkoittaa? Anyway, aika lapsellista touhua tämä: menkää, älkääkä enää syntiä tehkö, hyvät mode-henkilöt.

Mielipiteenne on rekisteröity, kiitos osallistumisesta.

Tuollaista "te hommalaiset" -olkiukkoilua ja paskanjauhantaa ei täällä katsella. Jos ei linjaus kelpaa, niin voi voi. Ei kiinnosta.

Kolmesta varoituksesta lentää pihalle foorumilta. Tietäisit tämänkin jos olisit lukenut foorumin säännöt joskus, mutta eihän sinua taida täällä varsinaisesti muu kiinnostaa kuin trollailu.

Sinä olet saanut sen verran tässä "urasi" aikana noita banneja, että ensimmäinen varoitus annettiin viime bannin yhteydessä.

Puuha-Pepe

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 166
  • Persulla on näin pitkä...
« Vastaus #21832 : 21.01.2020, 08:54:01 »
Luotin hommalaisten älykkyyteen nähdä tuo ristiriita adressin laatijan kynästä ilman että vitsiä tarvitsee selittää.

'nuff said on vähän sama kuin "kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa". Se tarkoittaa, että minun ei tarvitse selittää asiaa, työni oli kaivaa addressitekstistä ristiriita, klipata oleellinen näkyviin ja antaa hommalaisten huomata asia. Vastaavia viestejä foorumilla on lukuisia ja 'nuff said kommentin sijaan nissä on esim  :roll:.hymiö vain kuvaamassa asian absurdiutta.

Kyse ei ole onelineristä, vaan vaivaa on nähty leikkaamalla ja boldaamalla ja viestin sisältö on siellä lainauksessa. Kirjoitettuna monelle riville.

Mutta jos tuota tapaa tuoda asioita ihmisten silmien eteen ei katsota hyvällä, lupaan seuraavaksi jaaritella monirivisesti.

-i-

No täällä tuntuu olevan tapana, että mitä pitempi ja tylsempi jaarittelu niin sen parempi. Kaikki tyylilliset tehosteet ja  kevennykset on haram, koska nehän saattaisi jopa keventää palstan rautakankiperseessä-ilmapiiriä. Ja tännehän ei semmoinen sovi, koska maahanmuutto on kuolemanvakava asia.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21833 : 21.01.2020, 08:58:30 »
Maahanmuutto tosiaan on Suomen ja suomalaisten kannalta kuolemanvakava asia.

Sinunkin "tyylilliset tehosteesi", joista on annettu noottia, ovat olleet lähinnä jotain kymmenen hymiön postaamista peräkkäin.

Peräkammarissa tai vaikka sitten Piffillä yms. vastaavilla foorumeilla voi hassutella vapaammin.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2020, 09:09:36 kirjoittanut Alaric »

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21834 : 21.01.2020, 09:07:22 »

-i-

Noita hymiöviestejä on varmasti aiemmin näkynyt ja muutakin kaikenlaista, jonka tämä rautakankiperseinen admin nykyään poistaisi.

Kuten sanoin, huomio itsessään oli nokkela ja ymmärrän kyllä pointtisi, mutta viestin tyyli ei ollut sellaista, jota haluan täällä sen enempää nähdä. Kannustaa vain kevyempään chättäilyyn ja muuhun vastaavaan asiaketjuissa.

Uskoisin, ettei tästä mitään ongelmaa synny, kun osaat kuitenkin kirjoitella oikein hyviä viestejä. Ja eihän tuossakaan olisi tarvinnut ns. selittää vitsiä auki, vaan asiaan olisi voinut lisäksi ottaa kantaa muulla tavoin.

Vöyri

• Jäsen^^^
    • Botanist on Alp
« Vastaus #21835 : 21.01.2020, 11:30:41 »
Kolmesta varoituksesta lentää pihalle foorumilta. Tietäisit tämänkin jos olisit lukenut foorumin säännöt joskus, mutta eihän sinua taida täällä varsinaisesti muu kiinnostaa kuin trollailu.

Sinä olet saanut sen verran tässä "urasi" aikana noita banneja, että ensimmäinen varoitus annettiin viime bannin yhteydessä.[/color]

Jep, esim. sanan "neekeri" käytöstä tuli banni - sitä kyllä arvostin sangen huumorintajuisena vetona. Noin muuten bannit ovat muutamaa lukuunottamatta olleet täysin vain väärän sanoman varassa. Ja mitä "trollaukseeni" tulee niin vajaa 700 tykkäystä, pääosin vastaleiristä, on minusta osoitus siitä, että olen täysin valmis käymään keskustelua, jos siis vastapuolikin on. Notta pyyhi kyyneleesi ja nosta housusi, hyvä Alaric-ystäväni.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21836 : 21.01.2020, 11:46:13 »

Sinä olet saanut sen verran tässä "urasi" aikana noita banneja, että ensimmäinen varoitus annettiin viime bannin yhteydessä.[/color]

Jep, esim. sanan "neekeri" käytöstä tuli banni - sitä kyllä arvostin sangen huumorintajuisena vetona. Noin muuten bannit ovat muutamaa lukuunottamatta olleet täysin vain väärän sanoman varassa. Ja mitä "trollaukseeni" tulee niin vajaa 700 tykkäystä, pääosin vastaleiristä, on minusta osoitus siitä, että olen täysin valmis käymään keskustelua, jos siis vastapuolikin on. Notta pyyhi kyyneleesi ja nosta housusi, hyvä Alaric-ystäväni.

Tykkäykset eivät ole mittari yhtään millekään moderoinnin saralla ja niihin on aivan turha vedota.

Jos ei tyyli muutu yhtään järkevämmäksi ja normaalimmaksi keskusteluksi sen mainitsemani typerän huutelun sijaan (viimeisin viestisi oli ihan sitä itseään, pelkkää trollausta), niin et sinä kauaa täällä keekoile.

Asia loppuunkäsitelty. Älä jatka enää tästä.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4912
  • A spherical bastard
« Vastaus #21837 : 21.01.2020, 17:23:45 »
Ja jos viitsii käydä katsomassa tilastoista tykättyjen top10-listaa, ymmärtää aika nopeasti että 696 tykkäyksellä ei ehkä kannattaisi lähteä kovin keulimaan.
Aivoton ja päätön maan johto on
Aivoton ja päätön maan johto on

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

newspeak

• Vieras
« Vastaus #21838 : 21.01.2020, 18:04:21 »
Lainaus
newspeak, 7 päivää, kielletyt lääkärileikit

Mitä ihmettä tämä nyt taas oli? Kielletyt? Lääkärileikit? Lääkärileikit monikossa?

Ennen kuin puhutaan kielletyistä, pitäisi olla se kieltokin jossain. Ei ollut silloin eikä ole nytkään. Ei Hommaforumin säännöissä eikä ketjussa. Mitään kiellettyä en siis tehnyt.

Mitkä ihmeen lääkärileikit? Totesin vain sen, minkä eräs päättäjä oli itse avoimesti päättänyt itse kertoa tiedotusvälineissä kaikelle kansalle. Julkisen tiedon mainitseminen ei minkään alan leikkejä edellytä. Minulla oli siis kolme yleisesti tunnettua faktaa kirjoitukseni pohjalla. On se vaan kovin fantastista, että poliittista eliittiä riennetään tällä tavalla omilta sanomisiltaan ja tekemisiltään puolustamaan.

Mitä ne muut lääkärileikit sitten ovat? Kai minäkin saan terveyteen liittyviä asioita täällä kommentoida, kun muutkin saavat ja saatavilla olevan tavallisille ihmisille tarjotun tiedon pohjalta pyrin ponnistamaan kannanotoissani. Huomattavasti tylympää kieltä ja jopa täysin harhaista öyhötystä on Hommaforum pullollaan, mutta meikäläinen sitten saa pikabannit vittuiluineen. Reilu peli.

Tästä jäi pakostakin sellainen kuva, että kyse oli jostain aivan muusta kuin moderaation taholta annettiin ymmärtää. Ne teidän sekavat yksityisviestinne kertovat lähinnä, että keksitte sääntöjä suunnilleen omasta päästänne, ettekä edes lue kunnolla niitä viestejä, joiden pohjalta otatte yhteyttä. Arvailujen varaan jäi nyt sitten tämäkin tapaus. Anteeksi että kerroin pornon levittämisen olevan sääntöjen vastaista. Ihan sama se minulle on. Katsokaa vaan kaikki niitä tissejä kaikessa rauhassa minun puolestani.

Vöyri

• Jäsen^^^
    • Botanist on Alp
« Vastaus #21839 : 21.01.2020, 18:13:50 »
Ja jos viitsii käydä katsomassa tilastoista tykättyjen top10-listaa, ymmärtää aika nopeasti että 696 tykkäyksellä ei ehkä kannattaisi lähteä kovin keulimaan.

Suvakki"trollilta" sangen hyvä saavutus Homma-foorumilla sanoisin... Minusta tuo Alaric-paapan kiukkukohtaus oli ihan tyhmä - ja sitten vielä päätteeksi kielsi keskustelun asiasta tässäkin ketjussa, onko lapsellisempaa käytöstä?