Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2411532 kertaa)

Onkko

• Jäsen^^^
  • Liked: 778
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #30 : 04.01.2009, 23:25:07 »
Jaaha, nyt vasta huomasin että reinohan se siellä poistellut oikeuksia. täytyy varmaan aloittaa keskustelu olisiko PS:lle jotain muita vaihtoehtoja. reinon toiminta saa asiasta kiinnostuneita vetäytymään takaisin PS:n kannattajakunnasta. se on tietysti kun saa "valtaa" niin helposti hieman kevyemmällä prosessorilla varustetulla kaverilla alkaa nesteet virtaa ylähyllylle.
Sääli jos PS orastava nousu jäätyy tuollaisten pikkuhitlerien takia.

ÖÖ... sitten voisit selittää vaikka minulle mikä PS ja mitä sillä on tekemistä homman kanssa?

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11427
  • Mode EVP. 1/949jkl #propelipää
    • Profiili
« Vastaus #31 : 04.01.2009, 23:38:16 »
Lainaus
täytyy varmaan aloittaa keskustelu olisiko PS:lle jotain muita vaihtoehtoja. reinon toiminta saa asiasta kiinnostuneita vetäytymään takaisin PS:n kannattajakunnasta.

Soininkin on jo pakko kysyä, "kuka on reino", kun persujen kannatus on 0,1 promillea seuraavissa vaaleissa.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Zngr

• Jäsen^^^
  • Liked: 114
  • Yhteiskunta-akselien välejä varjostava juopa
    • Profiili
« Vastaus #32 : 05.01.2009, 01:03:25 »
Jaaha, nyt vasta huomasin että reinohan se siellä poistellut oikeuksia. täytyy varmaan aloittaa keskustelu olisiko PS:lle jotain muita vaihtoehtoja. reinon toiminta saa asiasta kiinnostuneita vetäytymään takaisin PS:n kannattajakunnasta. se on tietysti kun saa "valtaa" niin helposti hieman kevyemmällä prosessorilla varustetulla kaverilla alkaa nesteet virtaa ylähyllylle.

Postaan uudestaan jotain mitä kirjoitin pari viestiä omasi yläpuolella mutta aluksi ota rauhallisesti, hengittele, ja mieti sitten olisitko itse kirjoittanut jotain tarpeetonta. Jos se on epäselvää se voidaan varmaan selvittää. Jos luulet, että moderointi jollain pikkufoorumilla vaikuttaa yhtään minkään puolueen tulevaisuuteen, voi olettaa ettei sinulla nyt ole ihan järki ja suhteellisuudentajua mukana.

Moderoinnissa yleisesti on hankalaa se kuinka moni kirjoittelija saa ankaran kolauksen itsetunnolleen, tai muunlaisia outoja reaktioita johon voi liittyä palpitaatio, ankara hikoilu ja näppäimistön -ripuli, koska joku nörtti 800 kilometrin päässä on muuttanut hänen postauksestaan sanamuotoa tai kenties karsinut jotain joka moderaattorit ovat kokeneet tarpeettoman tiukaksi ilmaukseksi. Ei se postaajan ura sittenkään siihen kaadu. Otetaan miulummin kaikki rennosti. One love, peace.
Minusta täällä on mukavaa. Istuskelemme, juttelemme ja juomme kahvia.
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

reino

• Vieras
« Vastaus #33 : 05.01.2009, 08:01:54 »
se on tietysti kun saa "valtaa" niin helposti hieman kevyemmällä prosessorilla varustetulla kaverilla alkaa nesteet virtaa ylähyllylle.

Luitko myös sen yksityisviestinä lähettämäni varoituksen? Aiheena se poistamani viesti alla olevasta ketjusta. Ne jotka ehtivät lukea legendaarisen postauksesi tietävät mistä on kysymys.
http://hommaforum.org/index.php?topic=882.0

Koska tällä nimenomaisella tapauksella on sekä viihdearvoa että opetuksellista arvoa, niin laitetaan tähän vielä ne kaksi keskustelunavausta, joiden takia sinulta lähti threadinteko-oikeudet:

http://hommaforum.org/index.php?topic=884.0

http://hommaforum.org/index.php?topic=817.msg11722#msg11722

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4031
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #34 : 05.01.2009, 08:12:17 »
se on tietysti kun saa "valtaa" niin helposti hieman kevyemmällä prosessorilla varustetulla kaverilla alkaa nesteet virtaa ylähyllylle.

Ainoa syy miksi mä en ole ottanut sulta mitään oikeuksia pois on, että toi fascisti-reino panttaa niitä oikeuksia itsellään.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

possu

• Jäsen^^^
  • Liked: 363
  • Valkoinen tulevaisuus
    • Profiili
« Vastaus #35 : 05.01.2009, 08:32:06 »

Noin muuten olen samaa mieltä siitä, sensuurilinja on tähän asti ollut äärimmäisen tiukka ja sitä olisi varaa löysentää. (Se päätös ei kuitenkaan ole yksin minun tehtävissäni.) Ja bannien antamisen tulee jatkossakin olla hyvin perusteltua ja harkittua.

Jännä lähtökohta tuo, että ensin pidetään tiukkaa linjaa, ja sitten vähitellen höllennetään, kunnes sopiva linja löytyy. Mutta joskus olisi hyvä nähdä selvät säännöt asiallisen kirjoittelun ja sensuurin kriteereistä, ettei sitten käy niin, että oma asiallisena pitämä kirjoitus yllättäen häipyykin muslimin helvetin polttoaineeksi, kun tuli vahingossa rikkoneeksi jotain salaista kirjoittamatonta sääntöä.

Ettei tarvitse ihmetellä, mitä tarkoitan, niin tässä on: http://hommaforum.org/index.php?topic=915

???
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 08:35:00 kirjoittanut possu »
Täytyy antaa järjelle valtaa!
--possu

Mitä useampi nakki sen parempi soppa.
--Riku Karvakuono

reino

• Vieras
« Vastaus #36 : 05.01.2009, 09:07:36 »
Jännä lähtökohta tuo, että ensin pidetään tiukkaa linjaa, ja sitten vähitellen höllennetään, kunnes sopiva linja löytyy.

Eikös se ole ihan järkeenkäypää? Tarkoituksena on siis ollut varmistaa, että uusi foorumi lähtee liikkeelle haluttuun suuntaan. Hyvä startti ratkaisee paljon.

Pyyntösi nähdä selvät säännöt asiallisen kirjoittelun ja sensuurin kriteereistä on ihan kohtuullinen. Tämä on kuitenkin niin monitahoinen ja hankala kysymys, että sitä pitää pohtia huolella modeneuvoston kesken. Tähän asiaan palataan myöhemmin tällä viikolla, kunhan kaikki ovat kotiutuneet joululomilta ja ehditään keskustella aiheesta.

Täysin tyhjentävää listaa kriteereistä kaikissa tilanteissa on mahdoton antaa, mutta ilman muuta olisi hyvä, että kaikilla on jonkinlainen käsitys siitä, millaisia aiheita ja käsittelytapoja täällä suvaitaan.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #37 : 05.01.2009, 12:12:59 »
Possu, forumin säännöistä voit lukea seuraavasti:

Yleisenä sääntönä: kirjoittaja, joka pyrkii tahallaan luomaan sellaisia ei-toivottuja assosiaatioita, jotka saattaisivat vahingoittaa tämän foorumin mainetta, toimii epäasiallisesti.

Kuinka rikoit niitä ketjussa "Salaliitto: Hysteriaa vai totuutta?":

Kirjoitit/kopioit tekstin (postasit kaksi viestiä, koska yhden viestin maksimimerkkimäärä ylittyi), jonka sisältö on salaliittoteoria juutalaisista.

Kuinka toimin moderaattorina:

Koska teksti assosioituu Saksan Kolmannen Valtakunnan ideologiaan ja juutalaisvainoihin, mikä on erittäin ei-toivottua, poistin sen muutamaa alkuriviä lukuunottamatta ja lukitsin ketjun.

Keskustelen mielelläni lisää, jos jotain jäi epäselväksi.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 12:16:03 kirjoittanut Miniluv »
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Pöllämystynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 5836
  • intersektionaalinen punavihreä
    • Profiili
    • Yövartija
« Vastaus #38 : 05.01.2009, 12:51:57 »
Sääli jos PS orastava nousu jäätyy tuollaisten pikkuhitsarien takia.
PS:n orastava nousu johtuu niistä pikkuisista ihmisistä, jotka ovat käsittäneet, ettei maahanmuuttokritiikki ole ras.ismia eikä siihen kannata assosioida tai yhdistää ras.ismia. Ras.isti- ja nat.sileimat ovat monikultturistien tehokkain ase toisinajattelijoita vastaan, illman niitä monikultturistisen politiikan ajaminen olisi mahdotonta. Suosittelen edelleen tutustumista tähän avaukseeni: Maahanmuuttokritiikin valtavirtaistaminen.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Jouko

• Jäsen^^^
  • Liked: 810
  • Jouko Lilja
    • Profiili
« Vastaus #39 : 05.01.2009, 13:22:20 »
Jospa julkaisisitte kiellettyjen sanojen luettelon. Tämä tuli mieleen yhdestä sensurointikeskustelusta. Se olisi tietysti sitä paljon paheksuttua Ajatusrikollisuuden estoa mutta minkäs teet. Pääsisitte itsekin vähemmällä, moderoijat.
“Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä.”

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Pöllämystynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 5836
  • intersektionaalinen punavihreä
    • Profiili
    • Yövartija
« Vastaus #40 : 05.01.2009, 13:27:18 »
Jospa julkaisisitte kiellettyjen sanojen luettelon. Tämä tuli mieleen yhdestä sensurointikeskustelusta. Se olisi tietysti sitä paljon paheksuttua Ajatusrikollisuuden estoa mutta minkäs teet. Pääsisitte itsekin vähemmällä, moderoijat.
Hölmö ajatus. Eivät sanat ole kiellettyjä, vaan niiden vääränlainen käyttö. Nat.sittelu tai neekeröinti ilmiöinä voivat tulla puheenaiheiksi, ja silloin pitää voida käyttää sanoja "n.atsi" tai "nee.keri". Leimata ei kuitenkaan saa.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Jouko

• Jäsen^^^
  • Liked: 810
  • Jouko Lilja
    • Profiili
« Vastaus #41 : 05.01.2009, 14:01:38 »
Hölmö ajatus. Eivät sanat ole kiellettyjä, vaan niiden vääränlainen käyttö. Nat.sittelu tai neekeröinti ilmiöinä voivat tulla puheenaiheiksi, ja silloin pitää voida käyttää sanoja "n.atsi" tai "nee.keri". Leimata ei kuitenkaan saa.

Sana,-hölmö-,kiellettyjen listalle. ;D
“Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä.”

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

possu

• Jäsen^^^
  • Valkoinen tulevaisuus
    • Profiili
« Vastaus #42 : 05.01.2009, 15:03:48 »

Kirjoitus pureutui syvälle EU:n monikulttuurihöpinän syihin, täsmällisesti ja lähteitä lainaten, tiukasti asiassa pysyen. Siinä ei ollut alatyylisiä ilmaisuja tai nimittelyjä. Asiasta sivuraiteelle lipsumista tekstissä oli tosi vähän.

Ei tässä silti mitään epäselväksi jäänyt. Jos linja on valittu ja se pitää, mitäs tässä muuta.

:(
--possu

--Riku Karvakuono

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #43 : 05.01.2009, 15:06:03 »

Kirjoitus pureutui syvälle EU:n monikulttuurihöpinän syihin, täsmällisesti ja lähteitä lainaten, tiukasti asiassa pysyen. Siinä ei ollut alatyylisiä ilmaisuja tai nimittelyjä. Asiasta sivuraiteelle lipsumista tekstissä oli tosi vähän.

Ei tässä silti mitään epäselväksi jäänyt. Jos linja on valittu ja se pitää, mitäs tässä muuta.

:(

Joo, linja on valittu ja se pitää. Hattivattien maailmanvalloitus ei kuulu tämän foorumin aihepiiriin.

possu

• Jäsen^^^
  • Valkoinen tulevaisuus
    • Profiili
« Vastaus #44 : 05.01.2009, 15:10:02 »

Joo, linja on valittu ja se pitää. Hattivattien maailmanvalloitus ei kuulu tämän foorumin aihepiiriin.

Miten ois sama kuorossa? Tai vaikka kaanonissa?
--possu

--Riku Karvakuono

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #45 : 05.01.2009, 15:10:51 »
Jos tarvitaan kuoroa, että menee perille, kuoro tulee.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #46 : 05.01.2009, 15:57:27 »

Miten ois sama kuorossa? Tai vaikka kaanonissa?

No se kuulostaisi sanojen rytmityksen takia aika paljon Ultra Bralta :)

Peltirumpu

• Vieras
« Vastaus #47 : 05.01.2009, 16:00:25 »

Koskeeko tuo myös niitä toisia hattivatteja, Kaaban miehiä? Saako heidän maailmanvalloitusaikeistaan jutskata, vai onko sekin vain salaliittoteoria? Missä menee raja? Yksi yskonto käy, toinen ei, vai kaikki kiellettyä? Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #48 : 05.01.2009, 16:20:27 »
Sääntöjen lukeminen varmaan selventää moderoinnin reaalipolitiikkaa Rummullekin.

Peltirumpu

• Vieras
« Vastaus #49 : 05.01.2009, 16:33:30 »
Sääntöjen lukeminen varmaan selventää moderoinnin reaalipolitiikkaa Rummullekin.

Eiköhän siihen olla jo ihan perstuntumallakin otettu osaa, siihen reaalipolitiikkaan.

Jos tämä: "Epäasiallisuuksia ei tulla katsomaan läpi sormien. Yleisenä sääntönä: kirjoittaja, joka pyrkii tahallaan luomaan sellaisia ei-toivottuja assosiaatioita, jotka saattaisivat vahingoittaa tämän foorumin mainetta, toimii epäasiallisesti. " kohta estää keskustelun juutalais-, islamisismi-, illmanismi-, NWO-, punavihervasemmisto-salaliitoista tms jne jne, tulisi sen estää myös lukuisten ei-toivottuja assosiaatioita herättävien kuvien julkaisu täällä. Nythän näin ei ole, vaan ilmeisesti asiassa on paljonkin harkinnanvaraa yksittäisillä moderaattoreilla.

Mutta säännöt on luettu, moneen kertaan varmuuden vuoksi, koska niitä muokataan aika ajoin, usein ilman erillistä ilmoitusta.

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #50 : 05.01.2009, 16:35:33 »

Koskeeko tuo myös niitä toisia hattivatteja, Kaaban miehiä? Saako heidän maailmanvalloitusaikeistaan jutskata, vai onko sekin vain salaliittoteoria? Missä menee raja? Yksi yskonto käy, toinen ei, vai kaikki kiellettyä? Kiitos jo etukäteen vastauksesta.

Aloita nyt siitä, että jätät j-miesten maailmanvalloituksen jollekin ihan toiselle foorumille. Katsotaan sitten, jos joku keksii Kaaban miesten toiminnasta jotain yhtä repäisevää sanottavaa.

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #51 : 05.01.2009, 16:42:26 »

Eiköhän siihen olla jo ihan perstuntumallakin otettu osaa, siihen reaalipolitiikkaan.

Jos tämä: "Epäasiallisuuksia ei tulla katsomaan läpi sormien. Yleisenä sääntönä: kirjoittaja, joka pyrkii tahallaan luomaan sellaisia ei-toivottuja assosiaatioita, jotka saattaisivat vahingoittaa tämän foorumin mainetta, toimii epäasiallisesti. " kohta estää keskustelun juutalais-, islamisismi-, illmanismi-, NWO-, punavihervasemmisto-salaliitoista tms jne jne, tulisi sen estää myös lukuisten ei-toivottuja assosiaatioita herättävien kuvien julkaisu täällä. Nythän näin ei ole, vaan ilmeisesti asiassa on paljonkin harkinnanvaraa yksittäisillä moderaattoreilla.

Mutta säännöt on luettu, moneen kertaan varmuuden vuoksi, koska niitä muokataan aika ajoin, usein ilman erillistä ilmoitusta.

Kyllä joo, yksittäisillä moderaattoreilla on paljonkin harkintavaltaa, koska toiminta on alkutekijöissään. Eiköhän nää linjat saada tässä käytännön työn myötä vedettyä ja yhtenäistettyä. Sitä odotellessa muumipeikot viuhuvat entiseen tapaan ja ylläpidolla on kusta hupussa.

Peltirumpu

• Vieras
« Vastaus #52 : 05.01.2009, 16:46:04 »

Aloita nyt siitä, että jätät j-miesten maailmanvalloituksen jollekin ihan toiselle foorumille. Katsotaan sitten, jos joku keksii Kaaban miesten toiminnasta jotain yhtä repäisevää sanottavaa.

En kai minä täällä ole mitään j-miesten salaliittohommia levitellytkään ???

Kyllä joo, yksittäisillä moderaattoreilla on paljonkin harkintavaltaa, koska toiminta on alkutekijöissään. Eiköhän nää linjat saada tässä käytännön työn myötä vedettyä ja yhtenäistettyä. Sitä odotellessa muumipeikot viuhuvat entiseen tapaan ja ylläpidolla on kusta hupussa.

Kunhan kysyin, kiitos nyt kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 16:47:55 kirjoittanut Peltirumpu »

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #53 : 05.01.2009, 16:50:14 »

En kai minä täällä ole mitään j-miesten salaliittohommia levitellytkään ???

Kunhan kysyin, kiitos nyt kuitenkin.

Katos hemmetti, et olekaan. Mun moka, sori tästä. Mä tässä koitan muun toiminnan ohella modettaa ja se siitä sitten tuli.

Mutta joo siis tosiaan, nää säännöt ja käytännöt ovat vielä toistaiseksi vähän eläväisessä tilassa, joten ylläpito pyytää kaikilta kärsivällisyyttä sekä ystävällistä asennoitumista ajoittaiseen sekoiluun.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #54 : 05.01.2009, 16:52:11 »
Lainaus
Sitä odotellessa muumipeikot viuhuvat entiseen tapaan ja ylläpidolla on kusta hupussa.

Älä unohda alhaisia prosessoritehoja :)

Korjaan: "hieman kevyempää prosessoria"
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 17:37:22 kirjoittanut Miniluv »

Zngr

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #55 : 05.01.2009, 17:03:04 »

Tästä on ollut Vieraskirjassa puhe jokusen kerran :)

Toisia mainittuja hattivatteja on villisti vaihtelevien arvioiden mukaan n. 14 miljoonaa. Toisia hattivatteja on 1,3 miljardia. Toisilla hattivateilla on oma maa jonka nämä runsaslukuisammat haluavat vimmatusti tuhota. Siitä voi olla montaa mieltä, onko se asia nyt mennyt ihan oikein, mutte jos toisten luvattu maa on pläntti aavikkoa, ja toisista ainakin 100 miljoonaa sanoo tukevansa globaalia kalifaattia puhutaan hieman eri tason ilmiöstä.

Lisäksi Kaaban hattivatit asuvat paikoissa joista he usein pyrkivät muuttamaan pois koska siellä ei ole missään onnistuneesti sovellettu demokratiaa, mutta muualla he ovat tästä huolimatta viime aikoina muuttuneet radikaaleimmiksi kuin mitä ovat kotimaassaan olleet ja tämän takia posauttelevat itseään ilmaan julkisen liikenteen keskellä, häiriten (ja ihan tahallaan) muumilaakson muiden asukkaiden elämää.

He julistavat kovaan ääneen, että heidän uskonnollinen lakinsa on parempi laki, kuin länsimaalainen laki. Tämä ei olisi ongelma, jos heitä ei olisi niin paljon ja ellei heitä yritettäisi myönnytellä joka käänteessä siinä pelossa että he pamauttavat taas itsensä ilmaan jos he pahoittavat mielensä. Heillä kun tuntuu olevan sellainen käsitys, että poiketen muista muumilaakson asukkaista ovat kaiken kritiikin yläpuolella ja heitä arvostelevilta tulisi leikata pää irti.

EU:n alueella, jonka voisi olettaa kiinnostavan meitä, Kaaban hattivatit muodostavat kaikkialla missä asuvat huonosti sopeutuneita, työttömyyden ja rikollisuudeen vaivaamia vähemmistöjä jotka kaiken lisäksi omissa temppeleissään, joita yleensä tukee valtion jälkeen erikoinen öljyrikas hattivattimaa, jota hallitsee itsevaltiaiden ottein sisäsiittoinen hattivattisuku, saarnaavat kaikenlaista epämiellyttävää ja se epämiellyttävä usein kohdistuu niihin ihmisiin joiden maista ovat löytäneet uuden asuinpaikkansa.

Heillä on Eurooppalaisittain outoja tapoja kuten miesten tapa pitää naisia kotona taloustöissä ikään kuin orjina, sekä nuorten naisten pahoinpitely tai heittely parvekkeelta (joka ei kuten usein luullaan olekaan yritys opettaa nuoria naisia luonnonvalinnan keinoin lentämään) jos nämä nuoret naiset haluavat osallistua muumilakson yhteiskuntaan, mutta heidän äänessä olevat puuhamiehet ovat kuitenkin sitä mieltä, että muun Muumilaakson tapa on huono ja heidän tapa paras tapa. Muualla maailmassa Amerikkaa lukuunottamatta nämä runsaslukuiset hattivatit ovat jonkinlaisessa aseellisessa konfliktissa kaikkien naapuriensa kanssa enemmän sääntönä kuin poikkeuksena.

Jos asiat olisivat täysin painvastoin, puhuttaisiin sitten hattivateistakin eri tavalla.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 17:05:09 kirjoittanut Zngr »
-Ali, Rinkeby

Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats.
- H. L. Mencken

Peltirumpu

• Vieras
« Vastaus #56 : 05.01.2009, 17:04:20 »

Katos hemmetti, et olekaan. Mun moka, sori tästä. Mä tässä koitan muun toiminnan ohella modettaa ja se siitä sitten tuli.

Mutta joo siis tosiaan, nää säännöt ja käytännöt ovat vielä toistaiseksi vähän eläväisessä tilassa, joten ylläpito pyytää kaikilta kärsivällisyyttä sekä ystävällistä asennoitumista ajoittaiseen sekoiluun.

Ei hätiä mitiä. Itse asiassa olen sen Kaukasialisen postaaman Kalergi-salaliiton toisissa yhteyksissä lukenut, eikä se minusta sellaisenaan ole tätä foorumia tahraava, ei edes mitenkään j-miesvastainen, kunhan nyt  kertoo EU:n juurista ja mahdollisista taustavaikuttajista, jotka on kaikki historiallisesti todennettavissa. Mutta se tästä, ettei mene turhaksi jankuttamiseksi.

Ja Miniluv, ei ne prosessoritehot meillä tavisfoorumilaisillakaan aina ole kellotettu vimpan päälle. ;)

Ja Zngr, sinä kerroit maailmasta sellaisena kun sen havaitset, eikä se ollut salaliittoteoria ollenkaan, faktojahan nuo ovat. Mitä jos joku kuitenkin havaitsisi tästä toisesta hattivattijoukkiosta, siis j-miehistä, järkiperäisiä ja todennettavia ilmiöitä ja verkostoja tms. jotka kietotuvat maailmanpoltiikkaan, EU:hun ja talouselämään muumilaakson asukkaiden kannalta kyseenalaisella tavalla? Näistäkö ei sitten voitaisi puhua? (ei sillä että minulla olisi tarvetta heistä erityisesti puhua, mutta uteliaisuuttani kysäisin.)
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 17:09:41 kirjoittanut Peltirumpu »

Timo Hellman

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5
  • Runoilija ja turkulainen.
    • Profiili
« Vastaus #57 : 05.01.2009, 17:08:21 »
reinon toiminta saa asiasta kiinnostuneita vetäytymään takaisin PS:n kannattajakunnasta. se on tietysti kun saa "valtaa" niin helposti hieman kevyemmällä prosessorilla varustetulla kaverilla alkaa nesteet virtaa ylähyllylle.

Minä kuulun Perussuomalaisiin ja puolueen nuorisojärjestöön. En muista että reinoa olisi aatesävytteisissä yhteyksissä mainittu muuten kuin ohimennen. Reinoa ainakaan minä en ole nähnyt PS-miiteissä, km-sävytteisissä kylläkin.  Jos puolue kaatuu yhteen reinoon, sen on aika kaatuakin - semminkin kun ainakaan minulla ei ole tietoa onko reino edes puolueen jäsen. :) Homma-foorumi ei ole PS:n hoitama eikä johtama pulju, poliittisesti sitoutumattomalla linjalla tässä ymmärtääkseni koetetaan mennä.

Jäitä hattuun ja apteekin kautta kotiin.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

HaH

• Helsingin Kokoomus
  • Jäsen^^^
  • Liked: 70
  • Paavi Matias II Pyhä
    • Profiili
« Vastaus #58 : 05.01.2009, 17:12:37 »

Mun moka, sori tästä. Mä tässä koitan muun toiminnan ohella modettaa ja se siitä sitten tuli.

Todistit juuri olevasi äijä, koska ilmoituksesi mukaan et kykyne moniajoon, elikkäs multi-taskingiin... ;D
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Zngr

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #59 : 05.01.2009, 22:45:00 »
Mitä jos joku kuitenkin havaitsisi tästä toisesta hattivattijoukkiosta, siis j-miehistä, järkiperäisiä ja todennettavia ilmiöitä ja verkostoja tms. jotka kietotuvat maailmanpoltiikkaan, EU:hun ja talouselämään muumilaakson asukkaiden kannalta kyseenalaisella tavalla? Näistäkö ei sitten voitaisi puhua?

Tottakai voi, samoin kuin Marsilaisten tulevasta hyökkäyksestä jos sen voi jotenkin järkiperäisesti todentaa ja havainnoida. Varsinkin esimerkiksi lähdetietoja käyttäen jotka voi toiv. tarkistaa useammasta paikasta ;)

En kiistä sitä ettenkö joku päivä ymmärtäisi olleeni täysin vaarassa. Ehkäpä Liima-miehet Uranuksesta ovat olleet kaiken takana ja haluavat tuhota elämäntapamme. Tästä ei kuitenkaan ole mitään lähteitä (vielä!!!!).

Sen takia olen pyrkinyt kaikkia erilaisia keinoja hyväksikäyttäen seuraamaan sitä mitä k-mies, j-mies ja l-mies ovat tehneet. Tällä tavalla olen muodostanut oman, harhaisen fantasiani. En siis usko, että Liima-mies on maahanmuttamassa naapuriini ja tämän takia nuivin niitä jotka muuta väittävät!"#¤

edit: kiireessä kirjoitettu, typoilla täytetty
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009, 23:11:17 kirjoittanut Zngr »
-Ali, Rinkeby

- H. L. Mencken