Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3992117 kertaa)

Rubiikinkuutio

• Jäsen^^^
  • Liked: 2493
  • A fonte puro pura defluit aqua.
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #13320 : 23.01.2015, 15:46:28 »
Rubikinkuutio

Tuokaan ei oikein käy laatuun kun joillain nimimerkeillä on ollut postauksia 2 ja liketettyjä 220. Näin suhteellisuusesimerkin antaen.

Nimimerkkini kirjoitetaan "Rubiikinkuutio".

Kenellä on noin?
"Sananvapaus ei ole lupa loukata tai olla eri mieltä."

Detainee

• Jäsen^^^
  • Liked: 103
  • J'adore Koskenkorva
« Vastaus #13321 : 23.01.2015, 16:01:58 »
Pysy ilmassa turvalliseen laskeutumiseen asti.  :)

Otan ainakin osan syystä että itseeni. Mutqu elämä on.
kone lähtee vasta klo 17, silloin ja tänään ehtii vetää sen bakollisen tuopin ennen koneen lähtöä. Milloinkohan portilla pitää olla?

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6989
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
« Vastaus #13322 : 23.01.2015, 16:05:48 »
Yleensä viimeistään puoli tuntia ennen virallista lähtöaikaa, mieluummin hiukan ennen, jotta saa notkua penkeillä ja katsella, kun muut luulee koneen jotenkin lähtevän just heti, kun ne on ite päässeet paikalleen siinä.

Aika kerrotaan myös siinä lipuskaläpyskässä yleensä.
Kandee tsekata baarin ja lähtöportin välinen etäisyys hyvissä ajoin.

Tarkennus: baarin ja ilmoitetun lähtöportin välinen etäisyys...
Sitä porttia pitää vahtia ilmoitustauluilta.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2015, 16:08:09 kirjoittanut Leso »
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Malla

• Jäsen^^^
  • Liked: 3089
« Vastaus #13323 : 23.01.2015, 16:07:05 »
kone lähtee vasta klo 17, silloin ja tänään ehtii vetää sen bakollisen tuopin ennen koneen lähtöä. Milloinkohan portilla pitää olla?

Kyllä ne kuuluttavat.
Turvallista ja mukavaa matkaa maailmassa!

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1928
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
« Vastaus #13324 : 23.01.2015, 16:23:28 »
Mukavaa matkaa. Mutta koitetaan tässä ketjussa keskittyä niihin "mode kiusaa" -juttuihin.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6989
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
« Vastaus #13325 : 23.01.2015, 16:42:56 »
Mukavaa matkaa. Mutta koitetaan tässä ketjussa keskittyä niihin "mode kiusaa" -juttuihin.

Ope, ope! Toi mode ei anna mun jättää jäähyväisiä tässä ketjussa!

(Sori, en voinut vastustaa kiusausta.  :))
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #13326 : 23.01.2015, 17:06:39 »
Leso are welcome!
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

mmmkk

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 111
  • Markus Jansson
« Vastaus #13327 : 28.01.2015, 18:10:59 »
Mitä helvettiä, miksi poistitte aivan asiallisen kirjoitukseni seksuaalisen hyväksikäytön yleisyydestä Lähi-idässä ja siihen mahdollisesti liittyvistä seurannaisilmiöistä? Onko oikeasti kiellettyä kertoa, että on faktuaalista tietoa, että suurinosa kaikista lapsista joutuu seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi Lähi-idässä?!? Häh? Mitä vittua? :flowerhat:

Se oli tuolla
hommaforum.org/index.php/topic,98443.0.html
http://www.markusjansson.net
PGP: A4847610A40B20962CE22C1F3E05F51E25942ADE

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12695
  • Big Bear Market, Now Here
« Vastaus #13328 : 28.01.2015, 18:41:52 »
Ihan asiallisuuksissasi kuvitit viestiäsi vuohilla? Ja jatkat asialinjaa kiroilemalla ylläpidolle?

Keskustelua (kuten itsekin myönnät) hankalasta aiheesta ei avata foorumilla tuolla kirjoituksella.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

mmmkk

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 111
  • Markus Jansson
« Vastaus #13329 : 28.01.2015, 19:02:52 »
Ihan asiallisuuksissasi kuvitit viestiäsi vuohilla?
Huumorintajuttomuutesi on sinun ongelmasi, ei minun. Jos jutussa puhutaan eläinseksistä, niin eikö vuohen kuvaa saa laittaa? Vai onko koko eläinseksikin tabu täällä? Vittu, tehän olette pahempia kuin ählämit.

Lainaus
Ja jatkat asialinjaa kiroilemalla ylläpidolle?
Kuules vitun debiili idiootti, jos sinä mulkku poistelet minut kirjoituksiani täältä ihan vaan siksi, että oma huumorintajusi ei riitä ja pelkäät tosiasiakirjoittelua kipeistä asioista, niin totta vitussa minä avaudun sinunlaisillesi munattomille kusipäille, jotka sabotoivat asiakeskustelua parhaansa mukaan. Mikä vitun kukkahattutätikerho tämä oikein on? Marttakerhoko tämä Hommafoorumi on? Häh?

Lainaus
Keskustelua (kuten itsekin myönnät) hankalasta aiheesta ei avata foorumilla tuolla kirjoituksella.
Voi vittu, sananvapauteen kuuluu se, että hankalistakin aiheista voidaan keskustella. Näköjään sinun ja homman käsitys sananvapaudesta on vielä suppeampi kuin muslimien. Sinusta vain "kivoista" ja "kukallisista" asioista saa puhua, ettei vaan joku loukkaannu. Vittu mitä sananvapauden halventamista ja imaamien kullien lutkuttamista tuo touhusi on saatana. Dhimmeilet minkä ehdit. Eikö sinusta tuon enempää löydy munaa eikä järkeä?

Juu, anna bänniä saatanan selkärangaton paska-aivo. Sananvapaus on täällä samaa luokkaa kuin teidän muka vastustamassanne arabimaailmassa, joten enpä menetä kuules yhtään mitään. Haista vittu ja vedä itsesi kiikkuun vitun idiootti.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2015, 19:04:32 kirjoittanut mmmkk »
http://www.markusjansson.net
PGP: A4847610A40B20962CE22C1F3E05F51E25942ADE

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12695
  • Big Bear Market, Now Here
« Vastaus #13330 : 28.01.2015, 19:17:42 »
Kuinka voisin tuottaa pettymyksen ja jättää bannaamatta, kun näin nätisti pyydetään?

Ps. Alkuperäinen kirjoituksen poistaja en ollut minä.

"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 26239
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi ♂Syyllinen☦
« Vastaus #13331 : 28.01.2015, 19:44:57 »
Markukselle suosittelisin vihanhallintakurssia, jos sellaista olisi saatavilla. Nimittäin olin lukevinani joitain voimailmaisuja sanojen välissä. Itseasiassa voimailmaisuja oli niin paljon liikaa, että hengästytti lukea raskasta proosaa. Jouko Turkkakin olisi samaa mieltä. Eihän kaikkea mitä korvien välissä vilisee kannata kirjoittaa. Riittää kun sanoo olevansa eri mieltä: "Olen eri mieltä."

Niin tai näin; Markus jäi nyt hyväksi huonoksi esimerkiksi kritiikkeineen. Herra S Lehdon veroiseksi kansantaiteilijaksi hänestä kuitenkaan ei ole, tai siihen on vielä harjoiteltava uuvuksiin asti. Onnea hänelle valitsemallaan tiellä.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

mikkoellila

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2452
  • Thybrim multo spumantem sanguine cerno. -Vergilius
    • Sound System-blogi
« Vastaus #13333 : 28.01.2015, 21:59:46 »
Janssonin muslimipostausta ei olisi missään nimessä pitänyt sensuroida.

Ne, jotka kannattivat sen sensurointia, ovat täysin verrattavissa niihin terroristeihin, jotka hyökkäsivät Charlie Hebdon toimitukseen.

Hävetkää!!!
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

mikkoellila

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2452
  • Thybrim multo spumantem sanguine cerno. -Vergilius
    • Sound System-blogi
« Vastaus #13334 : 28.01.2015, 22:01:33 »
Nimimerkki Miniluvilta pitää heti poistaa moderaattorioikeudet.

Nimimerkki Miniluv on muslimiterroristien kannattaja.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Asra

• Jäsen^^^
  • Liked: 2325
« Vastaus #13335 : 28.01.2015, 22:03:00 »
Sananvapaus yltämässä Hommaankin...

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Antti Kontio

• Vieras
« Vastaus #13336 : 28.01.2015, 22:22:15 »
Ymmärtääkseni Miniluv ei poistanut kirjoitusta.

Itse kannatan laajaa sananvapautta mutta Markukselta oli menossa lievästi sanottuna hieman yli.
Luin hänen kaikki blokikirjoitukset ja hänen kommenttinsa vierailijoiden kommentteihin.
Väitän, että jatkaessaan voi menettää oikeudet ammattinsa harjoittamiseen.
Poika on suojelun ja herätyksen tarpeessa.

Kone kiinni viikoksi, ulkoilmaa ja nainen. Näin neuvoisi tohtori Hajjarkin.

Mika

• Jäsen^^^
  • Liked: 7079
  • Nato-haukka
« Vastaus #13337 : 28.01.2015, 22:28:22 »
Janssonin muslimipostausta ei olisi missään nimessä pitänyt sensuroida.

Muslimipostaukseen en ota kantaa, kun en sitä nähnyt, mutta sen jälkeinen suoritus ylti kyllä kirkkaasti siihen luokkaan, että Jansson oli syytä poistaa lopullisesti forumilta.   
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

koli

• Jäsen^^^
  • Liked: 12005
  • Impivaaran mylvivä härkä
« Vastaus #13338 : 28.01.2015, 22:45:32 »
Ei tuollaista kielenkäyttöä tosiaan kaivata tälle palstalle. Täytyy vaan ihmetellä, miten ihmeellisen pienistä asioista menee kuppi nurin joillakin ja poistuvat palstalta itkupotkuraivarien säestämänä. ??? Ei pysty ymmärtämään tuollaista käytöstä, ei sitten millään...
Mörökölli

Antti Kontio

• Vieras
« Vastaus #13339 : 28.01.2015, 22:48:35 »
Ei tuollaista kielenkäyttöä tosiaan kaivata tälle palstalle. Täytyy vaan ihmetellä, miten ihmeellisen pienistä asioista menee kuppi nurin joillakin ja poistuvat palstalta itkupotkuraivarien säestämänä. ??? Ei pysty ymmärtämään tuollaista käytöstä, ei sitten millään...

Kyllä sitä valkoisellakin miehellä on oikeus joskus "radikalisoitua". Ainakin vähän. Apean verhon takana.

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #13340 : 28.01.2015, 22:50:14 »
Nimimerkki Miniluvilta pitää heti poistaa moderaattorioikeudet.

Nimimerkki Miniluv on muslimiterroristien kannattaja.
Onhan tämä sanottu, jopa usein, mutta moderaatio toimii kollektiivina. Viesteja tarkistava mode voi olla kuka mode hyvänsä ja jos törmätään viestiin, joka on sääntöjen vastainen, niin se poistetaan. Jos taas haluat olla hävytön jollekin modelle, olet samalla sitä myös minulle. Joudut poistamaan koko modeporukan oikeudet, mikä ei liene edes sinun mahdollisuuksiesi rajoissa.

Ehdotan, että pistät jäitä hattuun ja lopetat tarpeettomat asiattomuudet. Yksi jäsen on poistettu ja se päätös pysyy. 

koli

• Jäsen^^^
  • Liked: 12005
  • Impivaaran mylvivä härkä
« Vastaus #13341 : 28.01.2015, 22:54:45 »

Kyllä sitä valkoisellakin miehellä on oikeus joskus "radikalisoitua". Ainakin vähän. Apean verhon takana.

Niggarointi on valkoiselle miehelle sallittua vain päihteiden vaikutuksenalaisena. En tiedä, oliko Janssoni käyttänyt päihteitä kirjoittaessaan tuon räikeästi henkilökohtaisuuksiin menevän viestinsä. Jos näin on, että sitä oltiin käyty kiljupöntöllä, niin sitten vallitsevan suomalaisen oikeuskäytännön mukaisesti Janssonin ikibännit pitäisi perua.
Mörökölli

xor_rox

• Jäsen^^^
  • Liked: 9891
  • Päässänne on kontrolleja
« Vastaus #13342 : 28.01.2015, 23:02:38 »
Vi**u, tehän olette pahempia kuin ählämit.

Muslimin herkkiä tunteita loukatakseen voi kyllä aloittaa henkilökohtaisen pilapiirustuskampanijan, mutta moden kanssa kannattaa pitää turpa kiinni. Siinä mielessä totta.

Itse en tosin tekisi ensimmäistäkään.

xor_rox

• Jäsen^^^
« Vastaus #13343 : 28.01.2015, 23:07:32 »
...että sitä oltiin käyty kiljupöntöllä, niin sitten vallitsevan suomalaisen oikeuskäytännön mukaisesti Janssonin ikibännit pitäisi perua.

Sotii kyllä meikäläisen oikeustajua vastaan, kun ei itse tule käytyä kiljupöntöllä lainkaan. Kiljupöntöllähän voisi puolustaa vaikka mitä tuon jälkeen. Rattijuopumustakaan voi kiljupöntöllä käräjillä puolustella.

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #13344 : 28.01.2015, 23:07:52 »
Sananvapaus yltämässä Hommaankin...
4. Luku - Sananvapaus ja julkaisuvapaus

1 § Sananvapaus
 Forumilla vallitsee sananvapaus. Tähän ei kuitenkaan kuulu ehdotonta oikeutta saada forumilta apua sanomansa levittämiseen.

2 § Julkaisuvapaus
 Forumilla vallitsee sananvapauden ohella julkaisuvapaus. Julkaisuvapaus tarkoittaa sitä, että forumin moderoijilla ja ylläpidolla on oikeus päättää siitä, mitä materiaalia sillä julkaistaan. Sananvapaus ja julkaisuvapaus eivät ole keskenään ristiriitaisia: kukin voi sanoa mitä haluaa, mutta forumilla ei ole julkaisupakkoa.

Näinpä on hyvä Asra. Julkaistaan viestejä vain sääntöjen puitteissa.

Ari-Lee

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 26239
  • Sarkasmoitunut työvoimapulareservi ♂Syyllinen☦
« Vastaus #13345 : 28.01.2015, 23:08:31 »

Käytös oli alusta alkaen joitakin kanssakirjoittelijoita halveksiva ja ylimielinen. Ainakin kahdesti luin kanssakirjoittelijoiden nimittelyä, minkä ohitin, koska asia ei oikeastaan minulle kuulunut.

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla rankaa sen verran, että jos tuo omat henkilökohtaiset asiansa kaiken kansan pällisteltäväksi ottaa vastaan myös neuvoja ja jopa kritiikkiä.

Viimeiseen mielipidepostaukseen en ota kantaa, koska en sitä nähnytkään. Viimeinen kunnari meni kyllä yli laidan ääriin ja sieltäkin yli. Kirjoitukset voivat puolestani olla mitä tahansa oksailua tässä pahoinvointiyhteiskunnassa, mutta kirjoittajan täytyy pysyä pois kunnes on oppinut alkeelliset käyttäytymissäännöt.
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä

xor_rox

• Jäsen^^^
« Vastaus #13346 : 28.01.2015, 23:21:19 »
Viimeiseen mielipidepostaukseen en ota kantaa, koska en sitä nähnytkään. Viimeinen kunnari meni kyllä yli laidan ääriin ja sieltäkin yli. Kirjoitukset voivat puolestani olla mitä tahansa oksailua tässä pahoinvointiyhteiskunnassa, mutta kirjoittajan täytyy pysyä pois kunnes on oppinut alkeelliset käyttäytymissäännöt.

Ko. kunnari olisi hyvä pitää täällä muistona Markus Janssonin lyhyestä poliittisesta urasta.

Asra

• Jäsen^^^
  • Liked: 2325
« Vastaus #13347 : 28.01.2015, 23:21:52 »
Mitenkäs ne alkeelliset käyttäytymissäännöt pätevät eräisiin pilkkakuviin, joita eräät tällä foorumilla puolustelevat?

ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ اﻟﻨَّﺎﺱُ اﺗَّﻘُﻮا ﺭَﺑَّﻜُﻢُ اﻟَّﺬِﻱ ﺧَﻠَﻘَﻜُﻢْ ﻣِﻦْ ﻧَﻔْﺲٍ ﻭَاﺣِﺪَﺓٍ ﻭَﺧَﻠَﻖَ ﻣِﻨْﻬَﺎ ﺯَﻭْﺟَﻬَﺎ ﻭَﺑَﺚَّ ﻣِﻨْﻬُﻤَﺎ ﺭِﺟَﺎﻻً ﻛَﺜِﻴﺮًا ﻭَﻧِﺴَﺎءً ۚ ﻭَاﺗَّﻘُﻮا اﻟﻠَّﻪَ اﻟَّﺬِﻱ ﺗَﺴَﺎءَﻟُﻮﻥَ ﺑِﻪِ ﻭَاﻷَْﺭْﺣَﺎﻡَ ۚ ﺇِﻥَّ اﻟﻠَّﻪَ ﻛَﺎﻥَ ﻋَﻠَﻴْﻜُﻢْ ﺭَﻗِﻴﺒًﺎ

http://www.setakielto.fi/

Antti Kontio

• Vieras
« Vastaus #13348 : 28.01.2015, 23:29:47 »
Huomenna lööpeissä! (Kansan Uutimet)

Hommaforumin muslimijäsen puolustaa raivoisasti rassisti-jäsenen oikeutta julkaista islamia halventavia kuvia.

Je suis Markus

Aeon

• Jäsen^^^
  • Liked: 3454
« Vastaus #13349 : 28.01.2015, 23:58:57 »
Mitenkäs ne alkeelliset käyttäytymissäännöt pätevät eräisiin pilkkakuviin, joita eräät tällä foorumilla puolustelevat?
Onko joku tehnyt sinusta pilkkakuvia tai nimitellyt Markuksen käyttämillä ilmauksilla?

Moderaatio hoiti hommansa taas tyylillä. Olipa Markuksen viestin poistaminen oikeutettua tai ei, niin hyviin käytöstapoihin ei kuulu kanssakirjoittajien saati moderaation nimittely. Tuollaisesta primitiivireaktiosta tulee saadakin bannia.

Markus on suuna päänä kertomassa miten muslimit loukkaantuvat niiiiiin helposti, mutta oma sytytyslanka on noinkin lyhyt.  :facepalm:
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien