Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2403500 kertaa)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20374
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #18090 : 19.06.2017, 21:07:04 »
Kiitos, että poistitte sukupuolielämääni koskevan viestini Pankolta. Kesälomakännissä sitä joskus innostuu liikaa.
"Riittää kun, armeijaa aletaan käyttää sen varsinaista tarkoitusta varten, eli puolustamaan rajoja."
"Sotilaamme kykenevät tekemään lopun maahanmuuttajien tulvasta muutamassa päivässä, eikä niiden tarvitse edes taistella."
- Italialainen kenraali Vincenzo (08/2017)

Micke90

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11173
  • Vihapuhetta Hommalla jo vuodesta 2012.
    • Profiili
« Vastaus #18091 : 19.06.2017, 21:58:10 »
Kuka poisti viestini ja mikä vika? Kyllä KGB, selvästi kiusaa Mickeä tuolla Jha ja loikkarit-ketjussa >:(

Jaa kiusaa, vai? Eipä ole uutta.  :P
Timo Soini, surkein tapaus suomalaisessa politiikassa sitten O.W. Kuusisen.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2950
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #18092 : 20.06.2017, 09:50:41 »
Kannattaa oikeasti harkita tuota viestintää. Minua ei kiinnosta kaikkien näiden vuosien jälkeen, että joku mode huutelee "hyvän heilumisesta" pikku asioista. En suhtaudu hyvin uhkauksiin. Asioista voi huomauttaa toiseenkin sävyyn ja jättää uhkaukset myöhempään vaiheeseen työkalupakkiin, jos niitä vaikka myöhemmin tarvittaisiin. Usein silloin huomataan, että eipä niitä tarvita.

Muistaakseni olit tuossa taannoin uhkailemassa jättäväsi koko foorumin erään toisen käyttäjän käytöksen takia, joten suhtautumisesi uhkauksiin on kyllä nähty - paljon puhetta, vähän villoja.
Minulle on yks vitun hailee valehteleeko joku sinun sanomistasi vai ei, jos sinulla on ongelma jonkun kanssa niin silloin painetaan sitä vasikkanappia eikä inistä sen painamisella ja jatketa paskanlänkytystä, vieläpä uutisalueella. Se viestisi vasikoitiin ja ihan hyvästä syystä, siksi putsasin ketjua siitä eteenpäin kuten putsasin. Ota nyt itseäsi vähän niskasta kiinni ja yritä edes toimia kuten itse vaadit muitten toimivan.

Seuraavasta vastaavasta huomiohuorauksesta saat varoituksen ja tämä ei ole uhkaus vaan lupaus.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20374
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #18093 : 20.06.2017, 13:53:20 »
Uskontokeskustelu torpataan kyllä ihan johdonmukaisesti palstalla ketjuissa joiden pääaiheena ei ole uskonto, koska kokemuksen rintaäänellä se ei koskaan suju hyvin tai asiallisesti.

Varttimystikkona minua kiinnostaisi uskontokeskustelu, mutta kokemus on osoittanut, että siitä tulee ketjut sotkevaa jankutusta.

Muistaakseni jäsen @Bona tarjoutui moderoimaan "Uskontohomma" -ketjua (keksin nimen), jos sellainen perustettaisiin.

Jossain vaiheessa oli olemassa yksityisviestiryhmä, jossa olin itsekin mukana. Sen ongelma oli se, että suurin osa jäsenistä halusi vain seurata keskustelua, eikä osallistua siihen. Olin itsekin yksi näistä vähän osallistuneista.

Olen kokemusteni perusteella sitä mieltä, että se joka haluaa hommaperusteisesti keskustella uskonnosta, lähettäköön yksityisviestiä niille, joita arvelee asian kiinnostavan.

Vastaavalla tavalla toimii Homma CC, joka keskustelee salaliittoteorioista aiheuttamatta moderaatiotaakkaa ylläpidolle. Homma CC ei ole suljettu ryhmä, vaan yksityisviestiryhmä.

Tiivistelmä: uskontojankkauksesta ei pääsääntöisesti ole Hommalle hyötyä.

Ne jotka uskovat kristittyjen Jumalaan, tietävät missä voivat keskustella Jumalasta.

Ne, jotka haluavat keskustella juutalaisten ja muiden uskontojen rahamiesten satanismista, löytävät varmaankin itselleen sopivan alustan netistä, jos eivät muualta.

Suuri yleisö ei pidä siitä, että juutalaisia kollektiivisesti syytetään yhtään mistään.

Minäkään en pidä siitä.

Mutta.

Syystä tai toisesta Suomea islamisoidaan. Minulla on omat mielipiteeni ja teoriani kuka sitä ja tekee, ja miksi.

Omasta puolestani sallisin keskustelun islamista, koska se suomalaisten pahin vihollinen LÄHITULEVAISUUDESSA.

Kun suomalaiset ovat voittaneet taistelun islamia vastaan, alkaa taistelu todellista vihollista vastaan.

---

Jatkuu seuraavassa numerossa, vuonna 2019, jos Luoja ja moderaatio niin suovat.
"Riittää kun, armeijaa aletaan käyttää sen varsinaista tarkoitusta varten, eli puolustamaan rajoja."
"Sotilaamme kykenevät tekemään lopun maahanmuuttajien tulvasta muutamassa päivässä, eikä niiden tarvitse edes taistella."
- Italialainen kenraali Vincenzo (08/2017)

Bona

• Jäsen^^^
  • Liked: 1531
  • Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #18094 : 20.06.2017, 18:27:45 »
Suuruudenhulluuksissani tarjouduin moderoimaan kokonaista osastoa, jolle ehdotin nimeksi Kirkonmäki.

Nyt joutuisin joka tapauksessa luovuttamaan hartiasärkyjen vuoksi. Samat säryt ovat muuten myös syy siihen, että olen siirtynyt Youtube-videoiden katselijaksi.
"Der Ansatz für Multikulti ist gescheitert, absolut gescheitert!" - Angela Merkel

Micke90

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11173
  • Vihapuhetta Hommalla jo vuodesta 2012.
    • Profiili
« Vastaus #18095 : 20.06.2017, 19:44:59 »
Suuruudenhulluuksissani tarjouduin moderoimaan kokonaista osastoa, jolle ehdotin nimeksi Kirkonmäki.

Mutta sinua ei kelpuutettu ylläpitäjäksi?
Timo Soini, surkein tapaus suomalaisessa politiikassa sitten O.W. Kuusisen.

Onkko

• Jäsen^^^
  • Liked: 777
    • Profiili
« Vastaus #18096 : 20.06.2017, 19:49:19 »

Mutta sinua ei kelpuutettu ylläpitäjäksi?

Koska hänen ehdottamaansa aluetta "kirkonmäki" ei ikinä perustettu ja tämä oli ainoa mihin "haki"?

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #18097 : 20.06.2017, 20:34:24 »

Koska hänen ehdottamaansa aluetta "kirkonmäki" ei ikinä perustettu ja tämä oli ainoa mihin "haki"?

Naulan kantaan.

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 13680
  • Blues for Allah
    • Profiili
« Vastaus #18098 : 21.06.2017, 22:27:54 »
Multa taisi häipyä koko ketju jäsenanomuksista, tai sitten olen puusilmä? :o
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Huomautan, että meidän aseistaminen tähtää hyökkäyksen valmisteluun. Hornet varustelut muun muassa. Venäjä on valmistellut vain puolustautumista. -Terijoen Jukka-

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1638
  • Wanda Wilson
    • Profiili
« Vastaus #18099 : 21.06.2017, 22:32:34 »
Multa taisi häipyä koko ketju jäsenanomuksista, tai sitten olen puusilmä? :o

Olet sokea, ja ilmeisesti et vieläkään sisäistänyt hyvää neuvoa tarkistaa ne viestit sieltä omasta profiilista.

https://hommaforum.org/index.php/topic,121558.0.html

"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 23947
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18100 : 21.06.2017, 22:40:44 »
Näköjään kokeneemman kaartinkin kannattaisi lukea tuo uusille jäsenille kirjoittamani ohjeistus. Ihan vain vaikka muistin virkistämiseksi ;)

Siksi laitan sen myös tähän näkyville.

https://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg2656128.html#msg2656128

Uudet jäsenet!

Tänne on tosiaan varsinkin viime päivinä tullut runsaasti uutta porukkaa, joten ajattelin myös ylläpidon puolesta toivottaa teidät tervetulleiksi!

Moni teistä vuosien ajan Hommaa seuranneista varmasti jo tuntee foorumin tavat, mutta muille voisin kertoa hieman käytännön juttuja, kun teidät varmaankin tästä ketjusta tavoittaa. Toivon, että luette tämän viestin ajatuksella.

Ensinnäkin kannattaa käydä lukemassa foorumin säännöt, niin sisäistätte millaisissa raameissa täällä toimitaan ja erinäiset moderointitoimenpiteet eivät sitten välttämättä tule yllätyksenä.

Säännöt löytyvät tuosta sivun ylälaidasta ja tästä: https://hommaforum.org/index.php/topic,99.0.html

Moderaattorit ja adminit kirjoittavat usein ketjuihin tällä sinisellä tai joissain tapauksessa punaisella erilaisia ohjeistuksia eli kyseiset värit on varattu ainoastaan ylläpidon käyttöön.

Ylläpidon ohjeistuksista ja linjauksista ei valiteta kyseisissä ketjuissa
, vaan niille on olemassa Forumin kehitys -osiossa ketju nimeltään Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...! ;) Jos koette tulleenne kaltoinkohdelluiksi ylläpidon toimesta, niin oikea paikka kysymyksille, palautteelle yms. on juurikin tuo. Kannattaa ehkä muutenkin käydä vilkaisemassa. Ihmettelemäänne asiaa on nimittäin saatettu jo käsitellä siellä aiemmin.

Saatatte huomata jossain välissä, että jokin kirjoittamistanne viesteistä on hävinnyt. Tästä ei ole syytä kuitenkaan vetää hernepussia sieraimiin. Aluksi pitää toki tarkistaa onko viesti oikeasti hävinnyt vai onko se siirretty sopivampaan ketjuun vai onko kenties koko ketju siirretty toiselle alueelle. Painakaa sivun ylälaidan Profiili-nappia ja sen jälkeen vasemmalta nimimerkin alta Näytä kirjoitukset.

Mikäli viesti tosiaan on poistettu, on syytä miettiä mahtoiko viestin sisältö mennä ketjun aiheen ohi, oliko siinä pelkkä linkki ilman saatesanoja, oliko kyseessä ns. oneliner eli hyvin lyhyt ja useimmiten sisällötön viesti, oliko viestissä asiattomuuksia, oliko siinä toisten foorumilaisten haukkumista/henkilökohtaisuuksia ja niin edelleen. Vasta tämän pohdinnan jälkeen kannattaa alkaa kysellä viestinsä perään yllä mainitussa Ope-ketjussa.

Poistettua viestiä ei postata samalla sisällöllä uudelleen, sillä viestin poistamiseen on suurimmassa osassa tapauksista olemassa hyvä syy (kts. yllä) ja uudelleenpostaus katsotaan moderaation ajan tuhlaamiseksi.

Foorumin eri osioista karkeasti:

Uutisalueet (Kotimaa, Ulkomaat, Pohjoismaat) on tarkoitettu maahanmuuttoon ja monikulttuuriin liittyville uutisille ja niistä keskustelemiselle. Vastaanottokeskukset-osiossa on paikkakunnittain koottuna eri vokkeihin liittyviä uutisia ja muuta tietoa. Erityisesti uutisalueilla kirjoitetaan asiaa ja asiallisesti.

Tupa on tarkoitettu maahanmuutto/monikulttuurisuusaiheiselle yleiskeskustelulle eli ei tarvitse olla varsinaisesta uutisesta kyse. Kylänraitille menevät kaikki yleiset poliittiset aiheet. Mylly on tarkoitettu talous- ja EU-keskustelulle. Puolueosioon (Perussuomalaiset jne.) varsinaiset kyseisiin puolueisiin liittyvät asiat. Peräkammariin sitten kaikki vähemmän vakavat aiheet, huumorikuvat yms. Muitakin alueita toki on, kannattaa käydä tutustumassa.

Uutisten postaamisesta vielä lyhyesti tähän loppuun. Kun laitatte viestiinne jonkin uutislinkin, laittakaa mukaan myös lyhyt lainaus uutisesta ja ehkä jokunen saatesanakin. Pelkkien linkkien postaaminen ei ole suotavaa. Esimerkiksi Kotimaa-alueen kirjoitusohjeesta saa hyviä vinkkejä (https://hommaforum.org/index.php/topic,89311.0.html) ja muita käyttäjiä seurailemalla tavat tulevat tutuiksi. Suosittelen myös uutisen päivämäärän kirjoittamista linkin perään, niin käy saman tien ilmi onko kyseessä tuore vai vanhempi uutinen. Esim. näin:

https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-suomi-on-ainoa-pohjoismaa-jossa-spontaanien-turvapaikanhakijoiden-maara-ei-ole-laskenut/ (21.6.2017)

Lueskelkaa eri osioita, tutustukaa foorumin käytäntöihin ja ottakaa kokeneemmista jäsenistä mallia :) Foorumin viestittelyn seuraaminen onnistuu näppärästi joko ylälaidan Tuoreimmat aiheet -sivun tai foorumin etusivun Tuoreimmat viestit -osion kautta (skrollatkaa hieman alaspäin, niin tulee näkyviin).

Jos jokin asia askarruttaa, niin meikäläiseltä voi kysellä yksityisviestillä neuvoa :)

Tervetuloa Hommalle! 8)

« Viimeksi muokattu: 21.06.2017, 23:07:24 kirjoittanut Alaric »
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön." - Timo Soini, 3.6.2017

We all float down here...

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 13680
  • Blues for Allah
    • Profiili
« Vastaus #18101 : 21.06.2017, 22:44:00 »
I'm sorry, Milady Deadpool!  :-[

Olen puusilmä. :facepalm:
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Huomautan, että meidän aseistaminen tähtää hyökkäyksen valmisteluun. Hornet varustelut muun muassa. Venäjä on valmistellut vain puolustautumista. -Terijoen Jukka-

Rosebud

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 755
  • Ilon ja toivon kansanliike.
    • Profiili
« Vastaus #18102 : 21.06.2017, 23:12:55 »
Kannattaa oikeasti harkita tuota viestintää. Minua ei kiinnosta kaikkien näiden vuosien jälkeen, että joku mode huutelee "hyvän heilumisesta" pikku asioista. En suhtaudu hyvin uhkauksiin. Asioista voi huomauttaa toiseenkin sävyyn ja jättää uhkaukset myöhempään vaiheeseen työkalupakkiin, jos niitä vaikka myöhemmin tarvittaisiin. Usein silloin huomataan, että eipä niitä tarvita.

Muistaakseni olit tuossa taannoin uhkailemassa jättäväsi koko foorumin erään toisen käyttäjän käytöksen takia, joten suhtautumisesi uhkauksiin on kyllä nähty - paljon puhetta, vähän villoja.
Minulle on yks vitun hailee valehteleeko joku sinun sanomistasi vai ei, jos sinulla on ongelma jonkun kanssa niin silloin painetaan sitä vasikkanappia eikä inistä sen painamisella ja jatketa paskanlänkytystä, vieläpä uutisalueella. Se viestisi vasikoitiin ja ihan hyvästä syystä, siksi putsasin ketjua siitä eteenpäin kuten putsasin. Ota nyt itseäsi vähän niskasta kiinni ja yritä edes toimia kuten itse vaadit muitten toimivan.

Seuraavasta vastaavasta huomiohuorauksesta saat varoituksen ja tämä ei ole uhkaus vaan lupaus.

Täytyy kyllä sanoa, etten ole koko internet-urani aikana nähnyt tai kuullut, että admin/mode puhuisi käyttäjälle (8+ vuotta jäsenenä, melkein 10k viestejä) noin törkeällä tavalla, ja vielä julkisesti. Yleensä tällaisessa tilanteessa admin/mode saisi välittömästi kenkää ja/tai koko yhteisön vihan niskoillensa. Täällä päätökselle hurrataan.

Tätä siis tarkoittaa "Suomen parhaiten moderoitu foorumi". Itselle riittäisi se toiseksi parhaiten moderoitu.

Tällä hetkellä hävettää olla jäsen, enkä ainakaan henkilökohtaisesti lahjoita tälle organisaatiolle penniäkään ennen kuin tämä lapsellinen "bad ass" -moderaatiolinja muuttuu.
Uuvattien kuvapankki: logo | kokoontumisajot

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 5057
  • Country-dwelling, mushroom hunting, night riding
    • Profiili
« Vastaus #18103 : 21.06.2017, 23:19:37 »
Välillä se tosiaan tuo sivistys on sellainen väreilevä pilvi, sitä ei ehkä niin helposti kaikki ymmärrä että miten sen kanssa pitäis toimia. Tulee mieleen Leso, hänellä oli huikea terminologiavarasto ja laaja ajattelutapa, mutta kovin usein valitsi aika yksipuolisen ja tietynluonteisen tavan viestiä itseään.

Hierarchy of Competence

Bona

• Jäsen^^^
  • Liked: 1531
  • Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #18104 : 22.06.2017, 00:03:45 »
Täällä päätökselle hurrataan.

Sano ihan reilusti vain, että Bona liketti  :-X
"Der Ansatz für Multikulti ist gescheitert, absolut gescheitert!" - Angela Merkel

Onkko

• Jäsen^^^
  • Liked: 777
    • Profiili
« Vastaus #18105 : 22.06.2017, 01:26:27 »
Täytyy kyllä sanoa, etten ole koko internet-urani aikana nähnyt tai kuullut, että admin/mode puhuisi käyttäjälle (8+ vuotta jäsenenä, melkein 10k viestejä) noin törkeällä tavalla, ja vielä julkisesti. Yleensä tällaisessa tilanteessa admin/mode saisi välittömästi kenkää ja/tai koko yhteisön vihan niskoillensa. Täällä päätökselle hurrataan.

Tätä siis tarkoittaa "Suomen parhaiten moderoitu foorumi". Itselle riittäisi se toiseksi parhaiten moderoitu.

Tällä hetkellä hävettää olla jäsen, enkä ainakaan henkilökohtaisesti lahjoita tälle organisaatiolle penniäkään ennen kuin tämä lapsellinen "bad ass" -moderaatiolinja muuttuu.

Täällä on hyvä moderaatiolinja ja "asiakkaille" pitää välissä sanoa että nyt loppu kitinä.Ei modet ole täällä ihmisten perseitä nuolemassa vaan pitämässä palstan siistinä. Ja sinun, tai kenenkään muun käyttäjän, rahoista tämä ei ole kiinni eli paska uhkaus. Perinteinen "en ole enää asiakas yhyy" aivan ko se vaikuttais.

Hakkapeliitta

• Jäsen^^^
  • Liked: 1900
  • muurinrakentaja
    • Profiili
« Vastaus #18106 : 22.06.2017, 06:18:35 »
Minä en kyllä tiedä mitä täällä pitää tehdä, että joutuu modejen kanssa ongelmiin. Vaikka kuinka olen välillä kännipäissäni rääpinyt päätä ja muuta sekoillut. Niin ei ole onnitunut.

Lähetetty minun HUAWEI Y560-L01 laitteesta Tapatalkilla

Missä Islam, siellä ongelma.

uffomies

• Jäsen^^^
  • Liked: 1056
    • Profiili
« Vastaus #18107 : 22.06.2017, 06:22:39 »
Olen huomannut että "bad ass"- linja ei riipu viestin määrästä joten ihan johdonmukaista toimintaa ja niinhän se pitääkin olla. Modet toimivat ihan omalla ajalla ja rahalla, pitävät oman linjansa mukaan foorumia siistinä. Aihealueesta johtuen suomi24 tyylinen toiminta johtaisi piankin anarkiaan ja raastupaan. Tyyli on kieltämättä tyly mutta sen kanssa voi elää
Satu Punahilkasta heijastaa hyvin tänä päivänä esiintyvää tarinaa pakolaisten joukossa Eurooppaan soluttautuvista terroristeista
Saksan viranomaiset varuillaan maahan soluttautuneista islamisteista
Arhinmäki - "Vastenmielisiä yhdistämisiä leimaamistarkoituksella"

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #18108 : 22.06.2017, 07:35:31 »

Ei se anna mitään oikeuksia erityiskohteluun että on onnistunut länkyttämään tuhansia viestejä aiheesta ja aiheen vierestä, laki ja kohtelu on kaikille sama. Joku voisi myös miettiä, miksi 8+ vuotta jäsenenä ollut ja melkein 10k viestiä kirjoittanut ei ole jo onnistunut sisäistämään foorumin käytäntöjä mm. paskanpuhumisesta uutisalueella tai vasikkanapin oikeasta käytöstä.

Kumpi on pahempi, uusi käyttäjä joka tietämättömyyttään rikkoo sääntöjä, vai vanha konkari joka tekee samoin ja on vielä ilmeisen ylpeä siitä?

junakohtaus

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4028
  • Suvakkipissis
    • Profiili
« Vastaus #18109 : 22.06.2017, 07:42:43 »
Lainaus
Täytyy kyllä sanoa, etten ole koko internet-urani aikana nähnyt tai kuullut, että admin/mode puhuisi käyttäjälle (8+ vuotta jäsenenä, melkein 10k viestejä) noin törkeällä tavalla, ja vielä julkisesti.

Linjana on pidetty, että kenenkään natsat eivät tee mitään vaikutusta. Linjaa ei nähdä syytä muuttaa. Saa tulla vaikka Kiinan keisari ja se pistetään pihalle jos se käy perseilemään.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

elukka

• Jäsen^^^
  • Liked: 576
  • Suur Lenin ta oli üllas, nii hoolitsev, tark, hea
    • Profiili
« Vastaus #18110 : 22.06.2017, 18:12:43 »

Ei se anna mitään oikeuksia erityiskohteluun että on onnistunut länkyttämään tuhansia viestejä aiheesta ja aiheen vierestä, laki ja kohtelu on kaikille sama. Joku voisi myös miettiä, miksi 8+ vuotta jäsenenä ollut ja melkein 10k viestiä kirjoittanut ei ole jo onnistunut sisäistämään foorumin käytäntöjä mm. paskanpuhumisesta uutisalueella tai vasikkanapin oikeasta käytöstä.

Kumpi on pahempi, uusi käyttäjä joka tietämättömyyttään rikkoo sääntöjä, vai vanha konkari joka tekee samoin ja on vielä ilmeisen ylpeä siitä?

Lainaus
Tässä taitaa kuulkaas käydä poijjaat nyt niin, että vihollinen kirjoittaa sinisellä ja toteaa, että jälleen kerran ette ole kyenneet useista huomautuksista huolimatta pysymään asiassa. Siitä johtuen ilkeä setä ottaa teiltä lelut pois ja pistää ketjun kiinni. Avataan sitten joskus tai jouluna mikäli aihetta ilmenee muustakin kuin ainaisesta ryssät vastaan jenkit-teemasta.

Koko Homman historiassa ei pahempaa putkiaivoa ole syntynyt eikä tavattu kuin KGB.
KGB:een tapaiset sananvapauden rajoittavat ääliöt olivat alunperinkin se syy miksi liityin persuihin. Se tapahtui "muutama täky illmannin Mikalle" oikeusistuntojen aikoihin...

Nyt aktivoiduin lisää. Äänestin kaikkia Homman kansilehden puheenjohtajia Jyväskylässä, ja ajattelin lisääntyvissä määrin osallistua puolueen toimintaan.

Kaikessa aktiivisuudessani on syynä helvetin ärsyttävät sananrajoittajat, kuten Pol Pot, kommarit, suvakit, kulttuurimarxilaiset, poliittisesti korrektit hameasuiset miehet tai Homma-foorumissa täysin käsittämättömällä logiikalla toimiva KGB......

ANTAKAA KGB:LLE KENKÄÄ!!!!

Liitteenä suljettuun viestiketjuun tarkoitettu video.
https://youtu.be/2lFmsnyPcVQ

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5374
  • white trash
    • Profiili
« Vastaus #18111 : 22.06.2017, 18:30:09 »
Kaikessa aktiivisuudessani on syynä helvetin ärsyttävät sananrajoittajat, kuten Pol Pot, kommarit, suvakit, kulttuurimarxilaiset, poliittisesti korrektit hameasuiset miehet tai Homma-foorumissa täysin käsittämättömällä logiikalla toimiva KGB......

ANTAKAA KGB:LLE KENKÄÄ!!!!

Oletko sä taas yks, joka sekoittaa sananvapauden ja julkaisuvapauden?

Ja mikä käsittämätön kgbn logiikka? Tyyppihän on harvinaisen johdonmukainen skitsoiluissaan...
"Saatan kuvitella hänen viimeiset päivänsä, elämänhallinnan menettäneenä, kaikkialla röykkiöittäin pesemättömiä, vanhentuneita pelikonsoleita ja jostain mystisesti aineellistunut kiiluva asearsenaali, joka kuiskii pahoja korviinsa" MW 17.2.2015

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1638
  • Wanda Wilson
    • Profiili
« Vastaus #18112 : 22.06.2017, 18:36:03 »
Henkilökemiat eivät aina kohtaa, sille ei voi mitään, eikä tarvitsekaan voida. Joskus tuntuu, että ihmisillä on väärä käsitys siitä mitä moderaatio tekee tai on tekemättä. Joillekin saattaa tulla yllätyksenä, etteivät modet voi istua täällä 24/7, eikä kaikki tapahdu sillä sekunnilla kuin pitäisi. Vapaaehtoisvoimin ihmiset tätä tekevät. Jos @kgb nyt päättäisi antaa itselleen potkut vaatimusten mukaisesti, tämä palsta olisi pystyssä varmasti max. päivän ennen kuin saisitte etsiä itsellenne uutta ajanvietettä päivienne ratoksi.

Deal with it.
"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

Tunkki

• Jäsen^^^
  • Liked: 1941
    • Profiili
« Vastaus #18113 : 22.06.2017, 18:42:50 »
Mikä ihmeen vika kgb:ssa on, harvinaisen johdonmukainen ja tasaisen tyly ja ynseä kaikille?  Noudata sääntöjä tai saa kenkää. Helppoa.
Miehellä on nettifoorumikokemusta 90-luvulta eteenpäin (ok BBS:ää pyöritti 90-luvulla mutta sama asia). Olin Bror:n asiakas jo BBS-aikaan joten nykytilanne ei isommin eroa.

Ynseät adminit ovat ynseitä, mutta samat säännöt sovelletaan kaikkiin joka on se tyyli jolla ylläpito toimii kuten kuuluu.
Jos tämä on luottamuslauseäänestys niin ääni kgb:lle.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #18114 : 22.06.2017, 18:44:15 »
Vali vali nyyh nyyh. Koitas olla sen verran aktiivinen, että selvität itsellesi mikä on sananvapauden ja julkaisuvapauden ero ja tule sitten itkemään kaltoinkohtelusta, jos vielä itkettää. Voit aloittaa vaikka lukemalla sääntöjen 4. luvun.

Ullatusnillitus

• Vieras
« Vastaus #18115 : 22.06.2017, 18:47:27 »
Muilla keskustelufoorumeilla on tottunut siihen, että viestit moderoidaan ennen julkaisua - täällä sitä vastoin viesti julkaistaan ensin ja vasta sen jälkeen katsotaan, että mitä tulikaan julkaistua. Tämä on tietenkin ymmärrettävää, kun ottaa huomioon, ettei moderaatio toimi 24/7. Tulee vain mieleen, voisiko Hommafoorumin kohdalla käyttää jotain paremmin asiaa kuvaavaa ilmaisua kuin "moderaatio"...?

Ullatusnillitus

• Vieras
« Vastaus #18117 : 22.06.2017, 18:53:23 »
Vali vali nyyh nyyh. Koitas olla sen verran aktiivinen, että selvität itsellesi mikä on sananvapauden ja julkaisuvapauden ero ja tule sitten itkemään kaltoinkohtelusta, jos vielä itkettää. Voit aloittaa vaikka lukemalla sääntöjen 4. luvun.

Nähtävästi eräille "moderaattoreille" on täysin mahdotonta pysyä asialinjalla. Vaikka provosoitaisiinkin, moderoijan ei pidä provosoitua.

Siili

• Jäsen^^^
  • Liked: 6044
    • Profiili
« Vastaus #18118 : 22.06.2017, 18:55:37 »
Muilla keskustelufoorumeilla on tottunut siihen, että viestit moderoidaan ennen julkaisua - täällä sitä vastoin viesti julkaistaan ensin ja vasta sen jälkeen katsotaan, että mitä tulikaan julkaistua.

Hommaforum tai herra Passiivi ei nähdäkseni julkaise mitään, vaan jäsenet julkaisevat tällä forumilla.

Lainaus
Tämä on tietenkin ymmärrettävää, kun ottaa huomioon, ettei moderaatio toimi 24/7. Tulee vain mieleen, voisiko Hommafoorumin kohdalla käyttää jotain paremmin asiaa kuvaavaa ilmaisua kuin "moderaatio"...?

"Jälkimoderaatio" on tietenkin täsmällisempi ilmaisu.  Mutta moderaatiota se on yhtä lailla.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2668
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #18119 : 22.06.2017, 20:00:37 »
Nähtävästi eräille "moderaattoreille" on täysin mahdotonta pysyä asialinjalla. Vaikka provosoitaisiinkin, moderoijan ei pidä provosoitua.

Jos forumin kirjoittelijat pysyisivät aina itse asialinjalla, ei moderaatiota tarvittaisi  :facepalm:
Iudex illius ero