Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2645729 kertaa)

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2924
  • The sloganist
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #18720 : 15.08.2017, 15:24:25 »
Lopettakaapa se lässytys. Taas turhia skeidaposteja itkuvinku ketju täynnä. Jatkossa sitten tästä taas lomille.
Iudex illius ero

Mehud

• Jäsen^^^
  • Liked: 7712
  • Parempi kuin muslimi! Aina! Oi! Oi! Oi!
    • Profiili
« Vastaus #18721 : 15.08.2017, 19:53:20 »
Lopettakaapa se lässytys. Taas turhia skeidaposteja itkuvinku ketju täynnä. Jatkossa sitten tästä taas lomille.

Tehokas tapa lopettaa keskustelu ja kritiikki! Uhkailu!

Hulaqille huomioksi, että yllä oleva kommenttini ei liity mihinkään aikaisempaan kirjoitteluun, vaan se kohdistuu ainoastaan yllä kirjoittamaasi ja on siten erillistä kritiikkiä moderaation ongelmanratkaisukyvystä.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
Iudex illius ero

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1674
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
    • Profiili
« Vastaus #18723 : 15.08.2017, 20:29:22 »

Tehokas tapa lopettaa keskustelu ja kritiikki! Uhkailu!

Hulaqille huomioksi, että yllä oleva kommenttini ei liity mihinkään aikaisempaan kirjoitteluun, vaan se kohdistuu ainoastaan yllä kirjoittamaasi ja on siten erillistä kritiikkiä moderaation ongelmanratkaisukyvystä.
Aivan niin toveri Mehud, mutta toisaalta modet ovat vapaaehtoisia ja ylläpitävät forumia. Se ei vajoa minkään surkean forumin tasolle, joten jotain on sentään tehty oikein. Oikeastaan se ei ollut uhkailu vaan lupaus  :roll:
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Mehud

• Jäsen^^^
  • Liked: 7712
  • Parempi kuin muslimi! Aina! Oi! Oi! Oi!
    • Profiili
« Vastaus #18724 : 15.08.2017, 20:34:54 »
Odotan siis rangaistusta, mutta en halua sidettä silmilleni. Olen hämmästynyt, että kritisoinnista saa tässä ketjussa rangaistuksen, eritoten kun kritiikkini kohdistui tarkasti rajattuun asiaan ja lauseeseen. Ei yleiseen länkytykseen.
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #18725 : 15.08.2017, 20:52:51 »
Hyvää lomaa mehudille. Jos olisit viitsinyt avata linkkaamani viestit mihin viittasin "lässytyksellä" niin olisit varmaan ymmärtänyt, että noissa ei ole minkään valtakunnan kritiikkiä vaan ihan silkkaa paskaa ja väärässä ketjussa.

Iudex illius ero

KJ

• Jäsen^^^
  • Liked: 2888
    • Profiili
« Vastaus #18726 : 18.08.2017, 13:40:23 »
Minulla ei ole mitään valittamista, päinvastoin. Pointsit Alaricille siitä, että hän jämäkästi esti Barcelona-ketjun suistumisen off-topic jankkaukseksi.
What would Gösta Sundqvist do?

Tulevaisuus

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 687
    • Profiili
« Vastaus #18727 : 18.08.2017, 15:22:44 »
Voin tehdä itsestäni nyt tyhmän mutta en oikeasti tiedä mikä on tämä "off topic" mitä se tarkoittaa ja miksi se on kiellettyä?

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 22895
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #18728 : 18.08.2017, 15:32:27 »
Off topic tarkoittaa, että ketjussa keskustellaan muusta kuin ketjun otsikon määrästä aiheesta. Jos näin ei tehtäisi, kukaan ei pystyisi löytämään helposti etsimäänsä asiaa, kun kaikki ketjut olivat täynnä satunnaista mölinää.

In the context of ... discussion groups ... a contribution is off-topic if it is not within the bounds of the current discussion, and on-topic if it is.

Even on very specialized forums and lists, off-topic posting is not necessarily frowned upon,[1] but a common netiquette convention is to mark a new off-topic posting or email by beginning it with "OT"[2] - for example in a forum discussing the Linux operating system someone might post: "OT: Wow, did you feel that earthquake?".

Posting off-topic messages to deliberately aggravate other members is a form of trolling.

Googlella - selaimen osoitekentään www.google.fi - olisit löytänyt tiedon helposti, joten nyt sitten päällesi saattaa langeta epäilys trollauksesta! :o. Trollin merkitys löytyy Googlella.  :)
« Viimeksi muokattu: 18.08.2017, 15:39:02 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future ...will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.
- Richard_von_Coudenhove-Kalergi
(Lähde: wikipedia)

Frida Hotell

• Jäsen^^^
  • Liked: 5982
  • Maailma on mun
    • Profiili
« Vastaus #18729 : 18.08.2017, 15:36:29 »
Off topic tarkoittaa, että ketjussa keskustellaan muusta kuin ketjun otsikon määrästä aiheesta. Jos näin ei tehtäisi, kukaan ei pystyisi löytämään helposti etsimäänsä asiaa, kun kaikki ketjut olivat täynnä satunnaista mölinää.

Mullakin kesti pitkään tajuta että miksei ketjuissa saa kirjoittaa mitä hyvänsä, mutta sitten ymmärsin että otsikon aiheessa pysyminen on ainoa keino välttää täydellinen kaaos :)
Huomaa: tämä viesti ei ole virallinen totuus eikä sitä pidä käsitellä sellaisena. Virallisen totuuden löytämiseksi käänny Poliittisen Poliisin, Demlan ja vihervasemmistolaisten toimittajien kirjoitusten puoleen.

tyhmyri

• Jäsen^^^
  • Liked: 812
    • Profiili
« Vastaus #18730 : 18.08.2017, 23:57:30 »
Hyvät modet.

Antakaa minulle bänniä mistä tahansa. Vaikka vokaalien käytöstä tai muuten vain sopimattomasta varpaan asennosta. Tai kirjoitusvirheistä. Tai jos muuten vain tuntuu siltä.

Tämä ei siis ole kritiikkiä. Mutta koska minulla on muutakin tekemistä kuin päivystää Hommaforum-päivityksiä, niin bänni on aina silloin tällöin tervetullut.

Hommaforum on minulle liiankin kiinnostava paikka vilkuilla asioita. Välillä tulee jopa kirjoitettua jotain.

Mutta jos olen bännissä, niin palstaakaan ei tule seurattua.

Bännätkää mut pienimmästäkin syystä.
Blogi talouden ja politiikan liitosta: http://tyhmyri.wordpress.com/

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 28864
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18731 : 19.08.2017, 00:00:46 »
On olemassa sellainenkin ketju kuin "Pyydä (juhannus)bannit tässä ketjussa" https://hommaforum.org/index.php/topic,52268.0.html ;)

Sieltä voi käydä pyytämässä ihan niin pitkän matkan banaanisaarille kuin itse haluaa.
It's okay to be white.

Kuntalaisaloite Helsingin suurmoskeijahankkeeseen liittyvästä kansanäänestyksestä: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/4643

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6280
  • Haittamaahanmuuttoasiantuntija
    • Profiili
« Vastaus #18732 : 19.08.2017, 01:16:16 »
Yhdelle modelle laitoin jo YV:n, mutta laitan nyt tännekin:

Hommaforum on nyt parempi kuin koskaan. Vuosikausia olen täällä viettänyt aikaani, eikä vanhalla auktoriteettiallergisella ole pahaa sanaa "johtoportaasta". Suunta on siis edelleen kohti sinivalkoista taivasta poutapilvineen. I luv it!

Miten me rivikommentoijat voimme tukea moderaatiotamme?

No vasikkanapilla tietenkin. Rohkeasti vaan, kyllä moderaatio ohjeistaa niissäkin ylilyönneissä. Eli bannivaara on mitätön, kunhan muistaa katsella viestikansiota.

Vasara kädessä kaikki näyttää naulalta.

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18733 : 19.08.2017, 01:45:51 »
Kiitos käpykaartille :)

"Vasikointi" tosiaan helpottaa aivan helvetisti moderointihommaa, varsinkin tällaisina tapahtumarikkaina aikoina.

Mikäli konsepti ei ole tuttu, niin minäpä selostan:

Jokaisen viestin oikeassa alakulmassa näkyy tuo "Ilmoita valvojille" -namiska. Sitä painamalla pääsee tilaan, jossa voi kirjoittaa miksi kyseisen viestin haluaa ylläpidolle raportoida. Syynä näihin ovat esimerkiksi selkeät sääntörikkomukset (toisten jäsenten solvaaminen, väkivaltafantasiat jne.), ketjuissa sinivärillä annettujen ohjeiden rikkominen ja muu epäilyttävä toiminta.

Lisäksi voi tietenkin raportoida muistakin asioista, kuten väärään ketjuun joutuneista viesteistä tai ketjuista, joiden aiheista on jo olemassa aiemmin perustettu ketju. Näissä tapauksissa helpottaa huomattavasti, jos raporttiin laittaa myös linkin siihen kyseiseen oikeaan tai aiempaan ketjuun. Onnistuu siis ihan copy-paste -menetelmällä.

Pidetään Homma yhdessä siistinä :)
It's okay to be white.

Kuntalaisaloite Helsingin suurmoskeijahankkeeseen liittyvästä kansanäänestyksestä: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/4643

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18734 : 20.08.2017, 03:01:25 »
Tämä on se tutuin ketju lähestyä moderaatiota, joten laitan tänne:

Voisiko tuon Turun terrori-iskua käsittelevän ketjun otsikkoon laittaa vähän spesifimpää tietoa uhritilanteesta, tai sitten vain otsikoida ketjun toisin; Terrori-isku Turussa?

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18735 : 20.08.2017, 03:09:59 »
Voisihan tuon toki muuttaa.

Myös tällaiset asiat voi hoitaa tuolla Ilmoita valvojille -nappulalla ;) Kätevä nappi on se.
It's okay to be white.

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18736 : 20.08.2017, 03:11:43 »
Voisihan tuon toki muuttaa.

Myös tällaiset asiat voi hoitaa tuolla Ilmoita valvojille -nappulalla ;) Kätevä nappi on se.

Toki, mutta ajattelin näin rohkean ehdotuksen vaativan muutamia kommentteja palstalaisilta..

Chrattac

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 38
  • Todesstoß
    • Profiili
« Vastaus #18737 : 20.08.2017, 04:23:00 »
Turun terrori-isku -langassa oma postaukseni poistettiin alle kahdessa minuutissa. Yli vuorokausi tapahtuman jälkeen olisin itsekin ko. vitutuksessa laitetun viestin poistanut, vaikka mielipide onkin sama. Todella hyvää työtä Alaric, joka ilmeisesti oli yöpäivystäjänä!
Sortuu valtakunta tomuun viimein joka ikinen
ja hallitsijain nimet vaipuu unohdukseen tuonelaan,
kaatuu järjestelmät, kuolee sanat suuret huulille
ja rauniolla yksinäinen tuulenhenkäys vaeltaa...

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18738 : 20.08.2017, 05:32:49 »
Turun terrori-isku -langassa oma postaukseni poistettiin alle kahdessa minuutissa. Yli vuorokausi tapahtuman jälkeen olisin itsekin ko. vitutuksessa laitetun viestin poistanut, vaikka mielipide onkin sama. Todella hyvää työtä Alaric, joka ilmeisesti oli yöpäivystäjänä!
Postauksesi oli tosiaan asiallinen, mutta mode joutui siivoamaan ketjua, kun tavaraa tuli ketjuun tuutin täydeltä. Yleensä onelinerit saa kyytiä, jollei viesti ole hyvin merkittävä. Hyvää kesää sinulle ja viihtyisiä hetkiä Hommalla.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 1588
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #18739 : 20.08.2017, 16:25:40 »
Haluaisin mode Alaricille vielä sanoa, että mielestäni kirjoitus ei ollut "typeryys" sen enempää kuin alkuperäinenkään Halla-ahon kirjoitus(joka oli hyvä), josta muutin kaksi sanaa.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18740 : 20.08.2017, 16:32:11 »
^ Ketjussa on annettu ohjeistus:

Lastenvaunuja työntänyt nainen on siis italian kansalainen. Corriere.it sivulla on juttua tästä naisesta ja mukana yksi kuva. Ironiaa, että nainen näyttää poseraavan refugees-mielenosoitusteltan luona kädessään "stop flights" kyltin kanssa.

http://www.corriere.it/cronache/17_agosto_19/lisa-biancucci-ricercatrice-italiana-ferita-turku-finlandia-760297da-851f-11e7-a2db-15c045197363.shtml

Tässä viestissä ei ole mitään pahaa, mutta ennaltaehkäisevästi sanon, että tulevassa kommentoinnissa pidetään sitten järki päässä eikä mitään mauttomuuksia kirjoitella. Kyseessä on kuitenkin iskun uhri.

"Nokkelasta" viestistäsi ehti tulla valvontailmoituksia ja mautonhan se oli tässä yhteydessä, joten poisto oli ihan paikallaan. Aivan sama kenen teksti alunperin kyseessä.

Seuraavasta sitten napsahtaa. Katsoin vähän läpi sormien, koska et välttämättä ollut ehtinyt huomata ohjeistusta viestiä kirjoittaessasi.
It's okay to be white.

Tulevaisuus

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 687
    • Profiili
« Vastaus #18741 : 20.08.2017, 16:33:32 »
Välilä kiitostakin modeille. Eli nyt kun tapahtui se mitä pelättiin jo pitkään tämä foorumi on ollut se paikka missä asiat on pysyneet hanskassa vaikka meillä kaikilla oli varmaan kierrokset korkealla (minulla on vieläkin) mutta silti päätön raivoaminen mitä jollain saitella on... se ei vaan toimi kun ei yksikään järkevä ajatus pääse läpi. Ei ole helppo posti modeilla ja linjan vetoa on varmaan kokoajan mutta silti hyvää duunia. Nyt näin päin ettei aina arvostelua.

Rosebud

• Jäsen^^^
  • Liked: 2112
  • Minun pallero keittää maailman parasta riisiä.
    • Profiili
« Vastaus #18742 : 20.08.2017, 19:54:32 »
Välilä kiitostakin modeille. Eli nyt kun tapahtui se mitä pelättiin jo pitkään tämä foorumi on ollut se paikka missä asiat on pysyneet hanskassa vaikka meillä kaikilla oli varmaan kierrokset korkealla (minulla on vieläkin) mutta silti päätön raivoaminen mitä jollain saitella on... se ei vaan toimi kun ei yksikään järkevä ajatus pääse läpi. Ei ole helppo posti modeilla ja linjan vetoa on varmaan kokoajan mutta silti hyvää duunia. Nyt näin päin ettei aina arvostelua.
Juu, tulin itsekin sanomaan ihan samaa. Parin viime päivän moderaatio on ollut ensiluokkaista, joten kiitos siitä koko tiimille. Hienoa myös, että serverit ovat toimineet moitteettomasti, vaikka trafiikkia on varmasti ollut aika hurja määrä.

Tämä tapahtuma osoitti taas kuinka tärkeä rooli hommaforumilla on. Missään muualla ei pysty keskustelemaan maahanmuuton ongelmista yhtä vapaasti ja asiallisesti. Itselläkin olisi ainakin pää räjähtänyt, jos en olisi päässyt tänne purkamaan pahinta vitutusta.

Pieni Maailma

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 330
    • Profiili
« Vastaus #18743 : 22.08.2017, 13:49:23 »
Hei!

Kyselisin Turun terrori-iskusta kertovasta ketjussa olleesta viestistäni.
Ottaen huomioon, että useamman kuukauden tauon jälkeen postaan kaksi viestiä, pidän kummallisena, että
toinen niistä poistetaan.

Myönnettäköön, että kyseessä oli one-lineri, mutta mielestäni se käsitteli ketjun kannalta relevanttia aihetta;
suljetuin ovin pidettyjä oikeudenkäyntejä.
En katso, että viestini täytti myöskään foorumien sääntöjen kohtaa 2§:
Lainaus
2 § Viestien kirjoittaminen
Forumilla vallitsee periaatteellinen sanan- ja ilmaisunvapaus. Asiasta säädetään tarkemmin kohdassa Sananvapaus ja julkaisuvapaus. Viestejä ei esimoderoida.

Kiroilua, sopimatonta kielenkäyttöä, perustelematonta kommentointia sekä epäselvää ilmaisua tulee välttää. Psykedeelinen tajunnanvirta, epäoleelliset viestit sekä pitkät vuodatukset käsittämättömistä tai asiaankuulumattomista aiheista on kielletty. Lukuisten lyhyiden ja sisällöllisesti merkityksettömien viestien julkaisu erityisesti lyhyen aikavälin sisällä on niinikään kielletty.

Forum ei ole chattityökalu.
Pieni on kaunista

Jukka Wallin

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1396
  • Si vis pacem, para bellum Suomidemokraatit
    • Profiili
    • Jukka Wallin
« Vastaus #18744 : 22.08.2017, 14:12:15 »
Niin oma  ja jonkun muun tulkinnat Husun haamukirjoittajista poistettiin, niin sille  poistolle oli tarkoitus tai syy. Tämä olkoon asianlaita. Mutta pyydän modeilta lupaa laittaa se kuva "Hauskat kuvat" säikeeseen. Jos kiellätte sen niin sekin on sillä hyvä.

Haluan tällä luvan kyselemisellä olla aiheuttamatta riitaa,kun jossakin oli tulkintaa, ettei poistettua saa levittää muualle tai uudestaan.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2017, 14:15:25 kirjoittanut Jukka Wallin »
Psalmi 144: 1-2
Kiitetty olkoon Herra, minun kallioni!Hän opettaa käteni taistelemaan,
käsivarteni käymään sotaa. Hän on uskollinen suojelijani, hän on linnani, hän on turvani ja pelastajani, kilpi, jonka taakse suojaudun. Hän alistaa kansat valtaani.

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18745 : 22.08.2017, 14:25:27 »
Niin oma  ja jonkun muun tulkinnat Husun haamukirjoittajista poistettiin, niin sille  poistolle oli tarkoitus tai syy. Tämä olkoon asianlaita. Mutta pyydän modeilta lupaa laittaa se kuva "Hauskat kuvat" säikeeseen. Jos kiellätte sen niin sekin on sillä hyvä.

Haluan tällä luvan kyselemisellä olla aiheuttamatta riitaa,kun jossakin oli tulkintaa, ettei poistettua saa levittää muualle tai uudestaan.
Jukka on ystävällinen ja laittaa kuvan sinne "Hauskat Kuvat" -ketjuun. Olen jokusen kerran siirtänyt vaikkapa Uutisalueelta kuvia sinne, jos kuvat eivät sovi oikein Uutisalueelle.
@Jukka Wallin

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18746 : 22.08.2017, 14:39:26 »
Hei!

Kyselisin Turun terrori-iskusta kertovasta ketjussa olleesta viestistäni.
Ottaen huomioon, että useamman kuukauden tauon jälkeen postaan kaksi viestiä, pidän kummallisena, että
toinen niistä poistetaan.

Myönnettäköön, että kyseessä oli one-lineri, mutta mielestäni se käsitteli ketjun kannalta relevanttia aihetta;
suljetuin ovin pidettyjä oikeudenkäyntejä.
En katso, että viestini täytti myöskään foorumien sääntöjen kohtaa 2§:
Lainaus
2 § Viestien kirjoittaminen
Forumilla vallitsee periaatteellinen sanan- ja ilmaisunvapaus. Asiasta säädetään tarkemmin kohdassa Sananvapaus ja julkaisuvapaus. Viestejä ei esimoderoida.

Kiroilua, sopimatonta kielenkäyttöä, perustelematonta kommentointia sekä epäselvää ilmaisua tulee välttää. Psykedeelinen tajunnanvirta, epäoleelliset viestit sekä pitkät vuodatukset käsittämättömistä tai asiaankuulumattomista aiheista on kielletty. Lukuisten lyhyiden ja sisällöllisesti merkityksettömien viestien julkaisu erityisesti lyhyen aikavälin sisällä on niinikään kielletty.

Forum ei ole chattityökalu.

Sillä ei ole mitään merkitystä poistojen kannalta, vaikka useamman kuukauden tauon jälkeen taas kirjoittelee. Modet eivät moista asiaa tarkastele.

Tuo kommenttisi on mielestäni ihan osuva ja se lienee mennyt puolivahingossa suursiivouksen mukana roskikseen. Palautan sen.

Pituutta ja sisältöä toki voisi viesteillä olla enemmänkin. Tuo keikkuu siinä rajoilla.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2017, 14:41:05 kirjoittanut Alaric »
It's okay to be white.

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18747 : 22.08.2017, 17:42:39 »
Husun valetwiittiä puidaan kahdessa ketjussa, Turun terrori-iskua ja Husua käsittelevissä, kuten olette varmasti huomanneetkin.

Husun valetwiitti ei kuitenkaan periaatteessa liity mitenkään Turun terrori-iskuun, vaikka Husu samaa uskontokuntaa taitaa edustaakin. Jos ei siirtoja, niin jos ainakin jatkossa Husun jutut Husun ketjuun ja niinpoispäin..?

Kaksi järkyttävän ahdistavaa juttua samassa ketjussa on liikaa.

Lisäksi tuo Husun ketjun otsikointi on niin kovin sopiva tämän valetwiitin käsittelyyn.  ;)

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18748 : 22.08.2017, 17:45:40 »
Joo, jonkinlaista järjestelyä tuon suhteen olisi tarkoitus tänään tehdä.
It's okay to be white.

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 1588
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #18749 : 22.08.2017, 19:20:00 »
Turkuketjussa keskustellaan nyt aika yleisesti maahanmuuttopolitiikasta ja rajavalvonnasta. Voisiko tuolta siivota kaikki muut paitsi suoraan Turun tapahtumiin liittyvät viestit pois tästä lähtien?
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho