Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2549565 kertaa)

mökkihöperö

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 135
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #18930 : 25.09.2017, 20:42:36 »
Ok, hyväksyn. nielen tuskani.
Minä nimenomaisesti yritän ja haluan synnyttää, ylläpitää ja lisätä maahanmuuttovastaisia asenteita. Minä vastustan maahanmuuttoa ja toivon kasvavan osan suomalaisista vastustavan sitä.  JH-a 7.5.2007

Taisto Kauhia

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 447
  • FASISMIT AMBU GUMIBYSSYLLÄ ZILMÄÄÄ
    • Profiili
« Vastaus #18931 : 25.09.2017, 20:44:45 »
Olisiko käynyt niin, että kokkosi on poltettu?
Olisiko käynyt niin, että vihtaasi on kustu?
Olisiko käynyt niin, että sinua on huijattu?
Olisiko käynyt niin?

Juu.

Rosebud

• Jäsen^^^
  • Liked: 1937
  • Tuomitsen juhapuheen kaikissa muodoissaan.
    • Profiili
« Vastaus #18932 : 25.09.2017, 20:53:22 »
Twitter: Vihapuhuja

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 14354
    • Profiili
« Vastaus #18933 : 25.09.2017, 21:45:44 »
Katsos kun tässä on sellainen juttu, että hienoista alussa annetuista ohjeista ja sopimisista huolimatta ketju olisi viimeistään parinkymmenen viestin päästä jo uskontoon liittyvää vääntöä.

Jotta ketju pysyisi tiukasti "tieteellisenä", ylläpidon pitäisi aktiivisesti vahtia sitä ja puuttua sen sisältöön. Ketjusta tehtäisiin valvontailmoituksia, kun aihe menisi uskonnon puolelle ...  :)

Itseasiassa ei mene kahtakymmentä viestiä, jolloin ketju muuttuu uskontoon liittyväksi väännöksi. Ketju on uskontovääntöä ensimmäisestä viestistä alkaen, koska evoluutio on uskonto. Hyvä että "tiukasti tieteellinen" oli lainausmerkeissä.

Tervetuloa Mökkihöperö!  :)

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 27491
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18934 : 25.09.2017, 22:31:58 »
Kiitos Emo, todistit tällä juuri näkemykseni keskustelun kulusta oikeaksi ;)

Käytän mieluummin voimavarojani johonkin järkevämpään kuin tuollaisen ketjun valvomiseen.
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön." - Timo Soini, 3.6.2017

We all float down here...

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18935 : 25.09.2017, 22:35:32 »

Käytän mieluummin voimavarojani...

Tietysti todistin. Miksi puhuisin muuta kuin faktoja?

Mr.Reese

• Jäsen^^^
  • Liked: 5994
  • Anyone?
    • Profiili
« Vastaus #18936 : 25.09.2017, 22:36:36 »

Käytän mieluummin voimavarojani johonkin järkevämpään kuin tuollaisen ketjun valvomiseen.

Jos otatte pari pallerokoodaria moderaatioharjoittelijoiksi? Annatte niille valvottavaksi nuo ikävät ketjut.
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään.” - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

"Turvallisuuskylki edellä" - Paula Risikko Ykkösaamussa 16.09.2017

JohanNyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 777
    • Profiili
« Vastaus #18937 : 26.09.2017, 18:09:47 »
En löytänyt kiitos modeille -ketjua niin laitan sitten tänne. Kiitos Alaricille ripeästä reagoinnista väärän tiedon levittämiseeni. Kommenttini (en sano mikä) voisi leimata täydeksi tuubaksi kaikilta osin ilman Alaricin puuttumista, nyt se on oikeasti faktaa.
P.S. En ole PS jäsen, enkä tule olemaankaan näillä näkymin. Että ottakaa ainakin puoluealueen kirjoituksissani tämä huomioon.

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 15936
  • covfefe
    • Profiili
« Vastaus #18938 : 05.10.2017, 13:18:56 »
Lainaus
Ei jatketa aserajoitus- ja asetekniikkakeskustelua tässä ketjussa

Ampumasurmaketjussa tämä moderaattorin rajoitus on vähintäänkin yliampuva...

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

pulikka

• Jäsen^^^
  • Liked: 922
    • Profiili
« Vastaus #18939 : 08.10.2017, 10:30:00 »
Mikä mahtoi olla vikana kirjoituksessani, joka poistettiin synnyttävän isän ketjusta?

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1638
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
    • Profiili
« Vastaus #18940 : 08.10.2017, 11:07:13 »
Mikä mahtoi olla vikana kirjoituksessani, joka poistettiin synnyttävän isän ketjusta?
Viestisi on poistettu samalla kun niitä korkeita lainauspyramideja on poistettu. Palautin viestisi ja koita välttää niitä pyramideja.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 15936
  • covfefe
    • Profiili
Tulee mieleen hommaforumin "asiantuntija" raati jossa eri elämänalan asiantuntijat voivat ottaa yhteyttä hommaforumiin tullakseen rekisteröidyksi asiantuntijoina.  Sotahistoriaan, terrorismiin ja yleiseen väkivaltaan kohdistuva kiinnostukseni luonnollisesti todettiin hommaforumissa niin vaatimattomaksi, etten luonnollisesti täytä edes antiikin Rooman Sotahistoriaan vaadittavaa alinta asiantuntija-vaatimustasoa.

Ainoa asia mikä vähän vituttaa koko jutussa on se ettei ko määrittelyn ja asiantuntija-statuksen myöntävä taho edes suostu kertomaan keitä ja millä perusteella julistavat ko aihealueen asiantuntijoiksi, koska minulla olisi pirusti kysyttävää niin sota-kuin antiikin Sotahistorian alueelta henkilöiltä jotka ilmiselvästi täyttävät hommaforumin vaativat asiantuntija-kriteerit.

Tuolta mustread paskasakilta minulla ei ole mitään kysyttävää.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2017, 19:49:44 kirjoittanut siviilitarkkailija »
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2837
  • The sloganist
    • Profiili
Tulee mieleen hommaforumin "asiantuntija" raati jossa eri elämänalan asiantuntijat voivat ottaa yhteyttä hommaforumiin tullakseen rekisteröidyksi asiantuntijoina.  Sotahistoriaan, terrorismiin ja yleiseen väkivaltaan kohdistuva kiinnostukseni luonnollisesti todettiin hommaforumissa niin vaatimattomaksi, etten luonnollisesti täytä edes antiikin Rooman Sotahistoriaan vaadittavaa alinta asiantuntija-vaatimustasoa.

Ainoa asia mikä vähän vituttaa koko jutussa on se ettei ko määrittelyn ja asiantuntija-statuksen myöntävä taho edes suostu kertomaan keitä ja millä perusteella julistavat ko aihealueen asiantuntijoiksi, koska minulla olisi pirusti kysyttävää niin sota-kuin antiikin Sotahistorian alueelta henkilöiltä jotka ilmiselvästi täyttävät hommaforumin vaativat asiantuntija-kriteerit.

Hylsyn sait kuitenkin joltakin? Asiantuntija raati on asiantuntija nimikkeellä, koska paprua riittää näytettäväksi ja käsitykseni mukaan nämä tarkastetaan, eli asiantuntijat "joutuvat outtaamaan" itsensä. Tietysti jos olet väitellyt tohtoriksi tai jotain ns. kenttäkevyempää niin eikun vaan laittamaan paperia eteenpäin.

Täällähän on muuten yli 10k asiantuntijaa jos kaikille lyödään titteli pelkästään sillä verukkeella, että joku kiinnostaa todella kovasti.
Iudex illius ero

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3077
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #18943 : 08.10.2017, 21:35:08 »
Ei ole hylsyä saanut eikä ainakaan minulta kysynyt miten siantuntijan status etenee tai ollut etenemättä, saati kysellyt arviointikriteereistä. Itse en koko hakemusesta oikein saanut selville mikä oli se tarkka aihepiiri jonka armoitettuna asiantuntijana haluaisi esiintyä, kun skaalaa riittää antiikin roomasta lähiliikenteen konnariin. Kiinnostusta on varmaan moneenkin asiaan, mutta onko asiantuntemusta, se jäi vähän avoimeksi.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18944 : 09.10.2017, 11:01:29 »
Milloin Axel Cardan poistui Hommalta ja miksi!?  :'(

https://hommaforum.org/index.php/topic,116351.msg2421603.html#msg2421603

sr

• Jäsen^^^
  • Liked: 1188
    • Profiili
« Vastaus #18945 : 10.10.2017, 11:16:45 »
Lady Deadpool kirjoitti asekontrolli ketjussa sinivärillä:
Lainaus
Raportoitiin jankkaamisesta ja länkyttämisestä edestakas. En kuule jaksa lukea kun näen keskustelijat, mutta jotainnäinjanoin eli pysytään sitten aiheessa sen osilta ettei ketjusta tule pelkätään juupaseipäs väittelyä nukahtamiseen asti.

Voisiko tuohon saada jonkinnäköistä ohjeistusta. Mitä on "juupaseipäs väittely" ja miten se eroaa siitä, että kaksi (tai useampi) keskustelijaa esittää perusteltuja argumentteja lähdeviitteineen omien kantojensa tueksi? Vai onko kaikki keskustelu "juupaseipäs väittelyä", jos keskustelijat uskaltautuvat vastaamaan toistensa viesteihin yli yhden kerran?

Minulle käy hyvin, että tyhjänpäiväinenn hölötys, jossa heitellään väitteitä (ja etenkin henkilökohtaista solvausta) ilman mitään lähdeviitteitä niiden tueksi heitetään roskakoriin juupaseipäs väittelynä, mutta miksi aiheessa pysyvä keskustelu perusteltuine argumentteineen pitäisi puhaltaa poikki vain siksi, että joku lukija on niin laiskalla päällä, ettei jaksa lukea, vaan lähtee ennemmin vasikoimaan siitä modelle? Ymmärtäisin tuonkin vasikoinnin, jos kyseinen keskustelu olisi täysin ohi aiheesta, mutta ainakin asekontrollikeskustelussa on pysytty varsin tiukasti siinä. Esimerkiksi keskustelu kansalaisten asein tekemästä tyrannihallinnon kaatamisesta liittyy hyvin läheisesti asekontrolliin, jos koko aseiden omistamisen sementointi perustuslakiin (ja siten rajoitukset sille, mitä asekontrollia voidaan tehdä) perustuu juuri sille, että sen ansiosta kansalaiset voivat kaataa tyrannihallinnon.
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #18946 : 10.10.2017, 11:31:00 »
Viimeisin postauksesi ennen sinistä oli jokseenkin ivaileva. Ei kannata lähteä sille tielle.
Iudex illius ero

sr

• Jäsen^^^
  • Liked: 1188
    • Profiili
« Vastaus #18947 : 10.10.2017, 11:45:29 »
Viimeisin postauksesi ennen sinistä oli jokseenkin ivaileva. Ei kannata lähteä sille tielle.

Käsittelen siinä kahta skenaariota liittyen AcastusKolyan vaatimukseen vapauttaa kaikkien aseiden myynti yksityishenkilöille. Ensimmäinen koskee sitä, ettei ole mitään rajoituksia, vaan kansalaiset saavat hankkia mitä tahansa aseita ml. ydinaseet. Toinen koskee sitä, että kaikkein raskaimmat aseet ovat edelleen kiellettyjä, mutta kansalaiset saavat hankkia kaikkea sälää, mitä ihminen pystyy kantamaan.

Millä tavoin postaus ivaileva? Enhän kirjoituksessa viittaa AcastusKolyaan missään kohti.

Vai tarkoitatko sitä, että reductio ad absurdum (eli esitetyn väitteen absurdeihin seurauksiin johtamisen osoittaminen) on kielletty argumenttikeino hommaforumilla?
With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -Steven Weinberg
Faith = Pretending to know things you don't know

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #18948 : 10.10.2017, 13:26:23 »
Korjaan hieman: postauksestasi saattoi saada ivailevan kuvan.

No mutta asia on nyt ohjeistettu ja sillä mennään etieppäin. Matkaan vamos!
Iudex illius ero

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3652
  • valkoista paskasakkia
    • Profiili
« Vastaus #18949 : 11.10.2017, 16:04:54 »
Niklas Herlinin kuolemaa ja elämäntyötä kun kuvasin niin viestini oli poistettu. Eikö Herlinin mädätys- ja lahtaritoimintaa saa kritisoida? Vai tekeekö sairaan lapsen huoltajuus mädättäjän pyhimykseksi? Vai tekeekö kuoleminen ihmisestä pyhimyksen? 
Timo Soini: "Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? // sitä saat mitä tilaat  // persut ei myy persettään // pidän loikkareita luusereina"

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2931
  • Understanding is a three-edged sword.
    • Profiili
« Vastaus #18950 : 11.10.2017, 19:13:51 »
Niklas Herlinin kuolemaa ja elämäntyötä kun kuvasin niin viestini oli poistettu. Eikö Herlinin mädätys- ja lahtaritoimintaa saa kritisoida? Vai tekeekö sairaan lapsen huoltajuus mädättäjän pyhimykseksi? Vai tekeekö kuoleminen ihmisestä pyhimyksen?

En ymmärtänyt alkuunkaan, miten Espoossa tapahtunut pikkupojan puhelimen ryöstö liittyi Niklas Herliniin. Olisin ehkä mahdollisesti saattanut ymmärtää jos olisit vaivautunut vähän pidemmin selittämään asioiden yhteyttä toisiinsa.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3652
  • valkoista paskasakkia
    • Profiili
« Vastaus #18951 : 11.10.2017, 20:33:05 »

En ymmärtänyt alkuunkaan, miten Espoossa tapahtunut pikkupojan puhelimen ryöstö liittyi Niklas Herliniin. Olisin ehkä mahdollisesti saattanut ymmärtää jos olisit vaivautunut vähän pidemmin selittämään asioiden yhteyttä toisiinsa.

Niklas Herlin mädätti Suomea aktiivisesti. Mädättäminen on kiihdyttänyt maan moraalin yleistä romahdusta. Kaaos, väkivalta, raiskaaukset ja ryöstelyt ovat arkipäivää. 

Ei vielä 20 vuotta sitten käynyt niin että neljä roikaletta ryöstää 10-vuotiaan ja vielä ihmisten aikoihin. Nyt tällaista sattuu ja Herlin on vuosien aikana ohjannut miljoonansa, bloginsa ja uutissivunsa yleisen rikollisuuden ja mädätyksen edistämiseen. Hyysäsi ja ihaili jopa hänen omia mustalaisryöstäjiään ja vammauttajiaan.

Mutta ei sen väliä. Olin epätarkka.
Timo Soini: "Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? // sitä saat mitä tilaat  // persut ei myy persettään // pidän loikkareita luusereina"

James Hirvisaari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2466
  • Intuitio ja inspiraatio. Metafysiikka. Totuus.
    • Profiili
    • Suora ja lahjomaton
« Vastaus #18952 : 12.10.2017, 15:29:26 »
Viestini poistettu - ei edes siirretty, eikä mitään ilmoitusta.

Nyt kyllä kiinnostaisi, miksi viestini ei ollut sovelias forumille... En toista sitä tähän, mutta ehkä se sallitaan käydä katsomassa, laitoin tekstin myös blogiini:

BLOGI: 420. Kolme peruspilaria

Kun otamme huomioon foorumin keskustelunaiheet laidasta laitaan, mikä tuossa on voinut olla asiatonta? Toivon vastausta ja perusteluja, jotta en turhaan kirjoittele. Ja kuka sen poisti? Vai lieneekö poistaminen ollut vahinko?

"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 1494
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #18953 : 12.10.2017, 19:12:40 »
^Tajunnanvirtaa ei poisteta, jos sen postaa uuninpankolle. Niin minäkin teen.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18954 : 12.10.2017, 19:21:20 »
Viestini poistettu - ei edes siirretty, eikä mitään ilmoitusta.

Nyt kyllä kiinnostaisi, miksi viestini ei ollut sovelias forumille... En toista sitä tähän, mutta ehkä se sallitaan käydä katsomassa, laitoin tekstin myös blogiini:

BLOGI: 420. Kolme peruspilaria

Porcius tuossa jo sinulle antoikin ihan hyvän vastauksen.

Aloitit siis tuolla kirjoituksellasi uuden ketjun Tupaan. Tuossa on kaksikin asiaa pielessä: uusi ketju ja Tupaan.

James Hirvisaari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2466
  • Intuitio ja inspiraatio. Metafysiikka. Totuus.
    • Profiili
    • Suora ja lahjomaton
« Vastaus #18955 : 12.10.2017, 20:24:57 »

Aloitit siis tuolla kirjoituksellasi uuden ketjun Tupaan. Tuossa on kaksikin asiaa pielessä: uusi ketju ja Tupaan.

En tietenkään ala vänkäämään, mutta siis uutta ketjua ei saa aloittaa Tupaan?

Tekstini liittyi nimenomaan maahanmuuttokeskusteluun, vaikka aloitus oli hieman kryptinen.

Käsitin, että tuo Uuninpankko-ketju on ihan muita asioita varten. Ja peräkammari sitten ihan oma osastonsa.

En käsitä poistamista, mutta ehkä siinä on ollut jokin väärinkäsitys. Ensimmäinen reply oli kuitenkin ihan asiallinen.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 3396
  • Puolen tunnin tuska, puolen vuoden nautinto
    • Profiili
« Vastaus #18956 : 12.10.2017, 21:14:07 »
Viesti lähti bittiavaruuteen koska sana "trolli" ja perässä kysymysmerkki. Tällä moderaatiolla tapatte keskustelun!

Tämä on hätähuuto eikä vittuilua!
Lounais-Suomen poliisilaitos tiedottaa, että Salon suunnalla on parkkipaikoilla havaittu erikoista, keväistä toimintaa.

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 27491
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #18957 : 12.10.2017, 21:18:39 »
Viesti lähti bittiavaruuteen koska sana "trolli" ja perässä kysymysmerkki. Tällä moderaatiolla tapatte keskustelun!

Trollisyyttelyä ja -arvuuttelua ei ole täällä muutenkaan katseltu, joten en ymmärrä miksi riidanhaastamisesi olisi pitänyt jättää näkyville. "Keskustelun", joopa joo.

(en poistanut itse viestiäsi, mutta olisin kyllä tehnyt saman)
"Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön." - Timo Soini, 3.6.2017

We all float down here...

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 3396
  • Puolen tunnin tuska, puolen vuoden nautinto
    • Profiili
« Vastaus #18958 : 12.10.2017, 21:23:10 »

Trollisyyttelyä ja -arvuuttelua ei ole täällä muutenkaan katseltu, joten en ymmärrä miksi riidanhaastamisesi olisi pitänyt jättää näkyville. "Keskustelun", joopa joo.

(en poistanut itse viestiäsi, mutta olisin kyllä tehnyt saman)

Tämä selvä!
Lounais-Suomen poliisilaitos tiedottaa, että Salon suunnalla on parkkipaikoilla havaittu erikoista, keväistä toimintaa.

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #18959 : 13.10.2017, 20:51:40 »
En tietenkään ala vänkäämään, mutta siis uutta ketjua ei saa aloittaa Tupaan?

Tekstini liittyi nimenomaan maahanmuuttokeskusteluun, vaikka aloitus oli hieman kryptinen.

Tupaan saa avata uusia ketjuja, jotka liittyvät monikulttuurisuuteen tai maahanmuuttoon.

Tekstisi yhteys maahanmuuttokeskusteluun oli kryptattu niin vahvasti, ettei valitettavasti minulle auennut. Seuraavalla kerralla kun avaat Tupaan uuden ketjun ja epäilet, että mahtaneeko hidasälyinen luiskaotsainen moderaattori ymmärtää tekstin yhteyden maahanmuuttokeskusteluun, niin avaa hieman kyseistä yhteyttä selväkielisesti.