UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2641671 kertaa)

Elcric12

• Jäsen^^^
  • Liked: 316
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #19050 : 14.11.2017, 09:29:13 »
Lapsenmurhaketjusta poistettiin useampi viestini. Mistähän on kyse?

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2971
  • Understanding is a three-edged sword.
    • Profiili
« Vastaus #19051 : 14.11.2017, 09:57:19 »

Lähti sieltä muitakin. Alkoi mennä jankkaamiseksi se "keskustelu". Kyseessä on aktiivinen uutisketju, jota luetaan tiedon saamiseksi. Siinä ketjussa ei aloiteta turhanpäiväisiä yksirivisväittelyitä samoista asioista, joista on kinattu jo moneen kertaan ympäri foorumi.

Elcric12

• Jäsen^^^
  • Liked: 316
    • Profiili
« Vastaus #19052 : 14.11.2017, 10:18:40 »

Lähti sieltä muitakin. Alkoi mennä jankkaamiseksi se "keskustelu". Kyseessä on aktiivinen uutisketju, jota luetaan tiedon saamiseksi. Siinä ketjussa ei aloiteta turhanpäiväisiä yksirivisväittelyitä samoista asioista, joista on kinattu jo moneen kertaan ympäri foorumi.

Eipä tuo "kuuluu afrikkalaiseen tapakulttuuriin", tai "osoitus afrikkalaisesta lyhytpinnaisuudesta" kuitenkaan näytä ko. ketjussa mitenkään kielletty aihe olevan.

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2971
  • Understanding is a three-edged sword.
    • Profiili
« Vastaus #19053 : 14.11.2017, 10:34:32 »
Eipä tuo "kuuluu afrikkalaiseen tapakulttuuriin", tai "osoitus afrikkalaisesta lyhytpinnaisuudesta" kuitenkaan näytä ko. ketjussa mitenkään kielletty aihe olevan.

Käytä sitä "Ilmoita valvojille" -painiketta.

Gleb

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 167
    • Profiili
« Vastaus #19054 : 16.11.2017, 17:56:33 »
Deputy M:llä oli varmaan joku erityisen hyvä perustelu poistaa anatallille heittämäni täysin aiheellinen ja ketjun aiheeseen sopiva huomio työsuhteen hankkimisesta versus työharjoittelujakso.

Nyt ei jaksa enää jankata. Mutta vielä kerran pojat: Mene nyt jo sinne Mollin sivuille ja totea itse. Kokopäivähommia tarjolla satoja j o k a  h e l e v e t i n päivä.

Aika vähän näyttäisi olevan tuollaisia koulutus + Pitkäaikainen työsuhde 2500e/kk palkalla.

...

https://hommaforum.org/index.php/topic,123305.msg2771542.html#msg2771542
« Viimeksi muokattu: 16.11.2017, 17:59:30 kirjoittanut Gleb »

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1674
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
    • Profiili
« Vastaus #19055 : 16.11.2017, 18:02:32 »
Siivosin ketjua ja poistin viestejä. Täysin normaali toimenpide. Jos ei ollut muuta, niin tämä oli tässä.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Gleb

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19056 : 16.11.2017, 18:17:14 »
Ihan perus joo, mutta mitä siinä omassa viestissäni oli poistamisen aihetta, tähän kysyin tarkennusta, jos se jäi epäselväksi. Se kuului oleellisesti ketjun aiheeseen ja vastasi anatallin kommenttiin.

Eli foorumin normaaleihin toimenpiteisiin tuskin kuuluu poistella viestejä silmät kiinni?
« Viimeksi muokattu: 16.11.2017, 18:19:46 kirjoittanut Gleb »

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19057 : 16.11.2017, 18:39:37 »
Eipä tietenkään ja olet säästynyt bannilta vain siksi, että katsoin läpi sormien. Harrastat trollausta ja olet eri mieltä lähes kaikkien kanssa. Sellainen toiminta häiritsee ketjun lukemista. Viimeksi viesti lähti, kun et malttanut olla mollaamatta toista kirjoittajaa.
Yrittäisit harrastaa asiallista keskustelua, mutta se lienee turha toivo.

Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Gleb

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19058 : 16.11.2017, 18:42:56 »
Nyt jäi enää vastaamatta siihen mitä kysyin.

Muiden viestieni poistamisen ymmärrän, tätä en.

Gleb

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19059 : 16.11.2017, 18:46:25 »
Eipä tietenkään ja olet säästynyt bannilta vain siksi, että katsoin läpi sormien. Harrastat trollausta ja olet eri mieltä lähes kaikkien kanssa. Sellainen toiminta häiritsee ketjun lukemista. Viimeksi viesti lähti, kun et malttanut olla mollaamatta toista kirjoittajaa.
Yrittäisit harrastaa asiallista keskustelua, mutta se lienee turha toivo.

Tämä onkin mielenkiintoinen näkemys. Kun minä saan asiatonta tulitusta ja oletuksia oikealta ja vasemmalta, niin se että pistän vastapalloon tulkitaan trollaukseksi.

Enkä tietenkään ole eri mieltä kaikkien kanssa. On vain ketjuja, joiden pääväittämät ovat mielestäni puuta heinää ja tuon sen esille.

Eli onko niin, että kaikilla muilla on oikeus olla kaikesta kanssani eri mieltä, mutta minulla ei ole oikeutta olla muiden kanssa eri mieltä?
« Viimeksi muokattu: 16.11.2017, 18:48:03 kirjoittanut Gleb »

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19060 : 16.11.2017, 19:45:26 »
Oli miten oli, mutta ylläpito seuraa sinua, kun se kinastelu ei ole Homman päämäärä.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2675
  • Je suis. Ihmisenä ja kuluttajana.
    • Profiili
« Vastaus #19061 : 17.11.2017, 11:13:18 »
Banniketjusta:
Lainaus
sr, moderaation ohjeistuksen noudattamatta jättäminen, 30 päivää ja 3. varoitus = pysyvä porttikielto.

Lainaus käyttäjältä: Deputy M - 11.07.2014, 22:05:48
sr, 23 päivää ja varoitus, syynä provokaatio ja asiaton viesti.

Lainaus käyttäjältä: Miniluv - 07.08.2014, 11:59:37
sr:lle varoitus. Tästä on sanottu pari päivää sitten.

Linja on kerrottu sinulle ja ongelma on siellä päin, jos asia ei mene perille selvällä suomen kielellä kerrottuna.

Foorumi ei ole enää entisensä ilman jäsen sr:n osallistumista. :'(

Olen jo aiemmin ehdottanut ikibannien korvaamista max 10 vuoden pituisilla banneilla. Ehdotan nyt lisäksi että varoitus olisi voimassa kerrallaan kaksi vuotta ja vanhenisi sitten. Olisi kiva saada täsmälliset aikamaarät, koska kun foorumi täyttää ensi vuonna jo kymmenen vuotta, on periaatteessa mahdollisuus kaivella varoituksia jostain aikojen alusta ja antaa niitä käyttäjille joista ei ehkä tykätä. Kannatan siis moderaation mielivaltaa tiukan byrokraattisesti säädetyissä rajoissa.
And madness and despair are a force.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 22863
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #19062 : 17.11.2017, 11:38:51 »
Se tässä juuri oli ideana.  :P
The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future ...will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.
- Richard_von_Coudenhove-Kalergi
(Lähde: wikipedia)

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2630
  • No nyt on Kaania
    • Profiili
« Vastaus #19063 : 17.11.2017, 11:46:37 »

Ehdottomasti samaa mieltä. Nämä harvat palstan suvaitsevat ovat sikäli harvinaista huvia, että viihdearvon vuoksi heitä kohtaa voisi olla äärimmäisen löysä moderaatiokäytäntö.
Sinun kotisi muuttuu asuinkelvottomaksi tulipalon, vesivahingon tms. vuoksi, pääset ystävällisen tuttavasi luokse väliaikaisesti asumaan ja ensimäiseksi toteat: "Vittu kun täällä on rumat tapetit ja ruokakin on ihan paskaa"

Ulvokki

• Jäsen^^^
  • Liked: 2139
  • Miedosti resonoiva kottarainen.
    • Profiili
« Vastaus #19064 : 17.11.2017, 11:55:18 »
Useitakin kirjoittajia on ikävä  :'( Eikö voisi pitää sellaista armahduspäivää kuten aikoinaan oli Helsingin kirjastoissa jolloin palautettavista kirjoista ei tarvinnut maksaa sakkoa vaikka ne olisivat vuosia pyörineet nurkissa.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3227
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19065 : 17.11.2017, 12:00:50 »
Olen jo aiemmin ehdottanut ikibannien korvaamista max 10 vuoden pituisilla banneilla. Ehdotan nyt lisäksi että varoitus olisi voimassa kerrallaan kaksi vuotta ja vanhenisi sitten. Olisi kiva saada täsmälliset aikamaarät, koska kun foorumi täyttää ensi vuonna jo kymmenen vuotta, on periaatteessa mahdollisuus kaivella varoituksia jostain aikojen alusta ja antaa niitä käyttäjille joista ei ehkä tykätä. Kannatan siis moderaation mielivaltaa tiukan byrokraattisesti säädetyissä rajoissa.

Ömm... en kyllä tiedä onko tuossa mitään eroa nykyiselle moderaation mielivallalle, varoitus on varoitus ja jos joku haluamalla halutaan pihalle se onnistuu kyllä muutenkin kuin vanhoja kaivelemalla.

Olihan tässä taannoin eräs tapaus, jolla oli useampiakin kuin kolme varoitusta mutta ikibannia ei oltu annettu, eli harkintaa käytetään toiseenkin suuntaan. Varoituksien vanhenemista on perinteisesti hinguttu sellaisten tyyppien aloitteesta jotka ovat halunneet jatkaa sääntöjen rajamailla olevaa käytöstään ja päästä kohtaamasta siitä väistämättä seuraavaa sanktiota.
Jokainen, joka tämän kyseessä olevan käyttäjän banni-ilmoituksen on lukenut on pakostakin huomannut, ettei kyseessä ole ollut mikään vaino tai ajojahti tai tekemällä tehty three strikes-ansoitus vaan kyllä kyseessä on puhtaasti elämäntyöpalkinto.

Lisäksi kannattaa muistaa, että ikibannin kykenee ansaitsemaan myös täysin ilman varoituksia jos turoilee tarpeeksi voimallisesti, joten varoituksien vanheneminen ei millään tavalla poista sitä "uhkaa" että joutuu lennätetyksi pihalle.

Useitakin kirjoittajia on ikävä  :'( Eikö voisi pitää sellaista armahduspäivää kuten aikoinaan oli Helsingin kirjastoissa jolloin palautettavista kirjoista ei tarvinnut maksaa sakkoa vaikka ne olisivat vuosia pyörineet nurkissa.

Ei. Sitäkin on kokeiltu, huonolla lopputuloksella.

Toki voi ottaa yhteyttä ja kysyä "nöyrästi hattu kourassa" olisiko mitenkään mahdollista päästä takaisin jolloin asiasta voidaan keskustella modetiimin kanssa, mutta oikea tapa siihen ei ole yrittää rekisteröityä uudelleen toisella ilmiselvällä tai vähän vähemmän ilmiselvällä nimellä josta kuitenkin käy ilmi kuka on kyseessä.

Jostain kumman syystä näitä ihmettelyitä tapaa tulla Matiaksen kautta, liekö sitten joillain vielä sellainen (harha)käsitys että Matias voisi asiasta yksin päättää. Toimivampi tapa ottaa yhteyttä on lähettää sähköpostia suoraan ylläpidolle. Tämä tieto löytyy tuolta etusivun puolelta jonne kyllä pääsee aina vaikka olisi kuinka moninkertaisessa ikibannissa.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Roope

• Jäsen^^^
  • Liked: 38391
    • Profiili
« Vastaus #19066 : 17.11.2017, 12:12:11 »

Etsiskelin joskus netistä tietoa uusista telkkareista ja hieman huvitti, kun neuvojaan auliisti jaellut OLED-telkkarin onnellinen omistaja kmruuska oli hankkinut itselleen bannit maahanmuuttokirjoittelustaan DVDPlazalla.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Redya

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 92
    • Profiili
« Vastaus #19067 : 17.11.2017, 12:22:48 »
Banniketjusta:
Lainaus
sr, moderaation ohjeistuksen noudattamatta jättäminen, 30 päivää ja 3. varoitus = pysyvä porttikielto.

Lainaus käyttäjältä: Deputy M - 11.07.2014, 22:05:48
sr, 23 päivää ja varoitus, syynä provokaatio ja asiaton viesti.

Lainaus käyttäjältä: Miniluv - 07.08.2014, 11:59:37
sr:lle varoitus. Tästä on sanottu pari päivää sitten.

Linja on kerrottu sinulle ja ongelma on siellä päin, jos asia ei mene perille selvällä suomen kielellä kerrottuna.

Varoitusmenettely on lisäksi hieman hämmentävä, koska joitakin käyttäjiä on poistettu foorumilta ilman yhtäkään varoitusta tai varsinaista perustelua. Jokin vitsikäs heitto moderaattorilta ja asiantilan toteaminen "on poistunut..." ei ole varsinainen perustelu?

Siili

• Jäsen^^^
  • Liked: 6418
    • Profiili
« Vastaus #19068 : 17.11.2017, 12:40:53 »
Eli onko niin, että kaikilla muilla on oikeus olla kaikesta kanssani eri mieltä, mutta minulla ei ole oikeutta olla muiden kanssa eri mieltä?

Vaikka sinusta ilmeisesti kovasti siltä tuntuu, niin keskustelupalstalla ei ole asetelmaa Gleb vs. muut.  Vaikka sinulla onkin kenties opponentteja täällä keskimääräistä enemmän, niin auttaa kovasti keskusteluilmapiiriä, jos näkee opponentitkin yksilöinä, eikä jonkin sortin hommamassana. 

Alaric

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 28787
  • Ilon ja toivon mode
    • Profiili
« Vastaus #19069 : 17.11.2017, 12:54:07 »
Varoitusmenettely on lisäksi hieman hämmentävä, koska joitakin käyttäjiä on poistettu foorumilta ilman yhtäkään varoitusta tai varsinaista perustelua. Jokin vitsikäs heitto moderaattorilta ja asiantilan toteaminen "on poistunut..." ei ole varsinainen perustelu?

Kgb tuossa yllä jo osittain vastasikin tähän. Useimmiten tuollaiset suoraan pihalle heitetyt ovat muutaman viestin kirjoittaneita perseilijöitä eikä niiden poistamisessa ilman varoituksia ei ole mitään ihmeellistä.

Annapa joku esimerkki tällaisesta tapauksesta, niin katsotaan mistä on kyse.

Lisäksi kannattaa muistaa, että ikibannin kykenee ansaitsemaan myös täysin ilman varoituksia jos turoilee tarpeeksi voimallisesti, joten varoituksien vanheneminen ei millään tavalla poista sitä "uhkaa" että joutuu lennätetyksi pihalle.
It's okay to be white.

Kuntalaisaloite Helsingin suurmoskeijahankkeeseen liittyvästä kansanäänestyksestä: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/4643

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19070 : 17.11.2017, 12:54:13 »

Se ei ehkä ole perustelu jonka haluat, mutta se on perustelu, jonka saat.

Redya

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 92
    • Profiili
« Vastaus #19071 : 17.11.2017, 13:19:01 »

Se ei ehkä ole perustelu jonka haluat, mutta se on perustelu, jonka saat.

Kyse ei ole perustelun henkilökohtaisesta haluamisesta, vaan siitä, että erityisesti foorumin muut kirjoittajat nähdäkseni ansaitsevat sen perustelun.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19072 : 17.11.2017, 13:46:07 »
Kyse ei ole perustelun henkilökohtaisesta haluamisesta, vaan siitä, että erityisesti foorumin muut kirjoittajat nähdäkseni ansaitsevat sen perustelun.

Sehän on perustelu. Enempää ei tipu, paitsi bannia moderaation ajan tuhlaamisesta jos tästä pitää vielä jatkaa.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 3899
  • köyhää valkoista paskasakkia
    • Profiili
« Vastaus #19073 : 17.11.2017, 14:22:26 »

sr:n ikibanni on erittäin oikea ratkaisu. (Ennen kun hän luo uuden profiilin.)

Ymmärrän sr:n kannattajien puolustelut koska "viihdearvo", masokismiarvo ja älyllis-loogisen vänkäämisen mielihyväarvot.

Mutta sr oli emätrolli. Tarkoitus oli vain ja ainoastaan olla aina eri mieltä. Ja äärimmäisen sinnikäs luonnevammainen. Ja tärkeintä: jokainen ketju (varsinkin Trump) mihin sr osallistui, on enemmän tai vähemmän saastunut. Kontaminoitunut. Kun sr:llä oli älyä, vammaa ja aikaa, niin näin vaan oli. Eikä tässä nyt ole kyse Trumpin inhoamisesta sinänsä.

sr kyllä lukee tänkin viestin ja jossain vaiheessa tulee palstoille tuore, älykäs ja sinnikäs jäsen.
Timo Soini: "Jos itsensä pettää, kuka jää jäljelle? // sitä saat mitä tilaat  // persut ei myy persettään // pidän loikkareita luusereina"

Hamsteri

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2425
  • Pan-turanisti hamsteri-bei
    • Profiili
« Vastaus #19074 : 17.11.2017, 14:24:41 »
Jäi mielikuva, että sr tosiaan uskoi omiin juttuihinsa. Siksi vahva trolli, eli käytännössä ei ollut trolli. Ehkä aivopesty nuorena.
-Naiset loivat julkisesta sektorista helvetinkoneen, jonka tarkoitus on tappaa sinut monikultturismilla. -Älä luota mihinkään, mikä vuotaa kerran kuussa ja ei kuole. -Kaaos ja Kontrolli.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1833
  • Wanda Wilson
    • Profiili
« Vastaus #19075 : 17.11.2017, 14:25:13 »
Tällä hetkellä varoitukset eivät vanhene, joten niillä käytännöillä moderoin, enkä käytännöillä joissa menen oman maun mukaan. En myöskään mielivaltaisesti kaivellut vanhoja varoituksia vaan ne ovat esillä, ettei tule epäselvyyksiä siitä, että kyseessä kolmas varoitus.

Suvakkikirjoittelijat ovat vähän kuin matut. Siimaa annettu selvästi enemmän, että monikulttuurisuus palstalla säilyy. Jos kaksi ensimmäistä varoitusta on vuodelta 2014 ja kolmas nyt vuodelta 2017, voi ihan siellä omassa pääkopassa miettiä onko mielivaltaisesti heitelty pihalle vai onko annettu aikaa kotoutua ja oppia foorumin kulttuuri. Mutta ei tämä kaikille kelpaa, lisää siimaa niin, että vittu vinkuu. Vähän kuin hardcore suvakit matuineen.

Trump-ketjussa oli selkeitä ohjeistuksia. Lopulta myös ilmoitus seuraamuksista, jos ei ala homma toimimaan. Tällöin vastuu on käyttäjällä itsellään. Käyttäjä itse valitsee haluaako rangaistuksen vai haluaako noudattaa niitä sinivärillä kirjoitettuja ohjeistuksia. Tässä tapauksessa, ja noin 99% tapauksissa, ei haluttu. Siimaa oli annettu, enemmän kuin laki sallii.

"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

Gleb

• Jäsen^^
  • **
    • Profiili
« Vastaus #19076 : 17.11.2017, 14:41:33 »

Vaikka sinusta ilmeisesti kovasti siltä tuntuu, niin keskustelupalstalla ei ole asetelmaa Gleb vs. muut.  Vaikka sinulla onkin kenties opponentteja täällä keskimääräistä enemmän, niin auttaa kovasti keskusteluilmapiiriä, jos näkee opponentitkin yksilöinä, eikä jonkin sortin hommamassana.

Jos ketjuun osallistuvien näkemys on 90%:sti sama (ja siis eri kuin oma näkemykseni), en näe mitään syytä alkaa yksilöimään jokaisen opponentin näkemystä erikseen. Semminkin, kun trendi on yleinen foorumilla muutenkin.

Eli tulen käyttämään yleistyksiä jatkossakin, silloin kun siihen on perustelut. Kiitos huolenpidosta.  :-*

Ajnabi Al-Finlandi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 6
  • Päivystävä muslimi
    • Profiili
« Vastaus #19077 : 17.11.2017, 14:53:02 »
Ei ole kovin yllättävää, että oikeistohenkisellä keskustelupalstalla moderaattorit rajoittavat sanavapautta bannaamalla ei-toivottujen mielipiteiden tai tosiasioiden esittäjiä. Foorumin "lait" ovat moderaattoreille yhtä tyhjän kanssa ja tuomiot täysin subjektiivisia ja perustelut salaisia. Kuin mikä tahansa fasistinen järjestelmä :)
"Luulee olevansa aina oikeassa, koska koraani. Paskantärkeilevä jankkaaja, joka hermostuu kaikista poikkipuolisista sanomisista. Vihaa muissa sitä mitä itse edustaa 10 kertaa pahemmin."

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 3488
  • Up in The Ass Of Timo
    • Profiili
« Vastaus #19078 : 17.11.2017, 14:57:56 »
Ei ole kovin yllättävää, että oikeistohenkisellä keskustelupalstalla moderaattorit rajoittavat sanavapautta bannaamalla ei-toivottujen mielipiteiden tai tosiasioiden esittäjiä. Foorumin "lait" ovat moderaattoreille yhtä tyhjän kanssa ja tuomiot täysin subjektiivisia ja perustelut salaisia. Kuin mikä tahansa fasistinen järjestelmä :)

Eipä täältä ole ainakaan minun havaintojeni mukaan ketään bannattu mielipiteidensä vuoksi, vaan sen vuoksi, ettei osaa esittää niitä mielipiteitään sääntöjen ja annettujen ohjeiden puitteissa.
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5868
  • white trash
    • Profiili
« Vastaus #19079 : 17.11.2017, 14:59:27 »
On se tosi karmeaa, ettei ole keskustelupalstalla sananvapautta.

Vittu nyyh...
"Saatan kuvitella hänen viimeiset päivänsä, elämänhallinnan menettäneenä, kaikkialla röykkiöittäin pesemättömiä, vanhentuneita pelikonsoleita ja jostain mystisesti aineellistunut kiiluva asearsenaali, joka kuiskii pahoja korviinsa" MW 17.2.2015