UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2701000 kertaa)

Frida Hotell

• Jäsen^^^
  • Liked: 6049
  • Maailma on mun
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #19290 : 02.12.2017, 18:24:45 »
Rosebud, sinulla on perusteetonta naisfobiaa, koska saman kansan naisten ja miesten tekemisiä ei voi erottaa toisistaan.
Huomaa: tämä viesti ei ole virallinen totuus eikä sitä pidä käsitellä sellaisena. Virallisen totuuden löytämiseksi käänny Poliittisen Poliisin, Demlan ja vihervasemmistolaisten toimittajien kirjoitusten puoleen.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 29579
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19291 : 02.12.2017, 18:35:45 »
Rosebudille on kyllä neuvottu pariinkiin otteeseen, että tuollaista haluamaasi naiskeskustelua voi ihan vapaasti käydä Mies ja Nainen -ketjussa vaikka alan asiantuntijan Hamsterin kanssa, mutta ei tunnu kelpaavan.

Mikäli tuon annettaisiin rehottaa vapaasti, menisi suunnilleen jokainen ketju "yyy naiset mokuttaa" -jankkaamiseksi. Tämä taas luo täysin turhaa vastakkainasettelua, kun maahanmuuttokriittisten joukkoihin pitäisi saada naisia enemmän eikä karkottaa heitä typerällä öyhötyksellä. Ne asiasta suurimpaan ääneen kailottavat määrittäisivät hyvin pitkälti sen miltä Homma näyttäisi satunnaiselle lukijalle ulospäin.

Kannattaa myös pohtia minkä vuoksi esimerkiksi Homo-Disko -ketju on mahdettu aikoinaan perustaa. Ei suoraan verrattavissa, mutta kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2017, 18:37:59 kirjoittanut Alaric »
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Kuntalaisaloite Helsingin suurmoskeijahankkeeseen liittyvästä kansanäänestyksestä: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/4643

Rosebud

• Jäsen^^^
  • Liked: 2245
  • Minun pallero keittää maailman parasta riisiä.
    • Profiili
« Vastaus #19292 : 02.12.2017, 18:52:54 »
Rosebud, sinulla on perusteetonta naisfobiaa, koska saman kansan naisten ja miesten tekemisiä ei voi erottaa toisistaan.
Niin, tuohan on se virallinen totuus, johon kaikkien täytyy vain uskoa, vaikka oma empiirinen kokemus tai tilastot kertoisivat jotain ihan muuta. Täällä osataan kyllä tarkkailla ympäristöä ja lukea tilastoja kun kyseessä on maahanmuuttajat, mutta lopetetaan heti kun kyseessä on sukupuoli.

Kyseessä on suvakkien maahanmuutosta käyttämä argumentti, mutta sukupuoleen sovellettuna.

Somalit ovat yliedustettuina rikostilastoissa -> Suvakki: "Eivät kaikki somalit..", "Kyllä suomalaisetkin.."
Naiset ovat yliedustettuina mokutuksessa -> Hommalainen: "Eivät kaikki naiset..", "Kyllä miehetkinkin.."

Tieteellisessä ajattelussa ei saisi koskaan hylätä jotain teoriaa vain siksi, että se on jotenkin poliittisesti epäkorrekti. Asioista pitäisi pystyä keskustelemaan asiallisesti, silläkin uhalla, että jollekin tulee paha mieli. Ja jos naisten ja miesten osuus mokutuksessa on oikeasti 50/50, tiede tulee todistamaan sen, joten mitä pelättävää tässä on? Totuus?

Rosebudille on kyllä neuvottu pariinkiin otteeseen, että tuollaista haluamaasi naiskeskustelua voi ihan vapaasti käydä Mies ja Nainen -ketjussa vaikka alan asiantuntijan Hamsterin kanssa, mutta ei tunnu kelpaavan.
Tuolla en asiasta keskustele jo ihan periaatteenkin vuoksi, koska se on ilmeisesti "naisvihaajille" tarkoitettu ketju, joka on piilotettu jonnekin foorumin syövereihin, ja jonka päivitykset eivät käsittääkseni näy edes etusivulla. Eli se on vain tapa lakaista ongelma maton alle. Jos sukupuolen ja mokutuksen korrelaatio ei aiheena kestä täällä päivänvaloa, sitten keskustelen jostain muusta.

Mutta tämä riittää tästä aiheesta. Tämä sukupuoli-homma oli alun perin vain esimerkki, ei mikään vaatimus tai keskustelun avaus.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19293 : 02.12.2017, 19:18:56 »
Tuolla en asiasta keskustele jo ihan periaatteenkin vuoksi, koska se on ilmeisesti "naisvihaajille" tarkoitettu ketju, joka on piilotettu jonnekin foorumin syövereihin, ja jonka päivitykset eivät käsittääkseni näy edes etusivulla. Eli se on vain tapa lakaista ongelma maton alle. Jos sukupuolen ja mokutuksen korrelaatio ei aiheena kestä täällä päivänvaloa, sitten keskustelen jostain muusta.

Mutta tämä riittää tästä aiheesta. Tämä sukupuoli-homma oli alun perin vain esimerkki, ei mikään vaatimus tai keskustelun avaus.

Ei ole naisvihaajille tarkoitettu ketju, mutta siellä voi kaiken yleisen mies- ja naiskeskustelun lisäksi jutustella tuollaisista haluamistasi aiheista.

Mitä ihmeen merkitystä sillä on sinulle näkyykö viesti foorumin etusivun Uusimmat viestit -osiossa vai ei? Jos ei herran arvolle kelpaa vain foorumin jäsenille tarkoitettu osio, niin ole sitten postaamatta.

Kannattaa ennemmin muutenkin seurata foorumia mielestäni Uusimmat aiheet -sivun kautta. Siellä näkyvät kirjautuneille myös Periksen ketjut: https://hommaforum.org/index.php?action=recenttopics

Samasta asiasta olet täällä aiemminkin mutissut, joten siksi tartuin nyt tähän.
« Viimeksi muokattu: 02.12.2017, 19:31:58 kirjoittanut Alaric »
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Kuntalaisaloite Helsingin suurmoskeijahankkeeseen liittyvästä kansanäänestyksestä: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/4643

Rosebud

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19294 : 02.12.2017, 20:20:40 »
Ei ole naisvihaajille tarkoitettu ketju, mutta siellä voi kaiken yleisen mies- ja naiskeskustelun lisäksi jutustella tuollaisista haluamistasi aiheista.
Tuon ketjun ideana on piilottaa kaikki sukupuolikeskustelu saman otsikon alle. Aina kun joku kritisoi naisia, tämä voidaan näppärästi kieltää ja ohjata henkilö tuonne keskustelun kaatopaikalle. Minulla ei ole mitään intressejä keskustella sukupuolesta ja tilastotieteestä, samassa ketjussa, missä lässytetään esim. "minkälaisista miehistä Homman naiset pitävät?".

Mitä ihmeen merkitystä sillä on sinulle näkyykö viesti foorumin etusivun Uusimmat viestit -osiossa vai ei? Jos ei herran arvolle kelpaa vain foorumin jäsenille tarkoitettu osio, niin ole sitten postaamatta.
1. Kuten sanoin, en jo pelkästään periaatteen vuoksi mene keskustelemaan periksen puolelle näin tärkeästä aiheesta.
2. Periksen alaotsikko on "..varsinaisen asian vierestä olevaa touhua". Tämä asia on mielestäni niin lähellä asiaa kuin vain voi olla.
3. Itse klikkailen pääasiassa näitä etusivun linkkejä, enkä jaksa lähteä etsimään niitä muualta, koska hommaforumin navigaatio on aika syvältä ("Tupa", "Salonki", jne.).

Kuten sanoit, olen sitten postaamatta.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3016
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19295 : 02.12.2017, 22:03:10 »
Okei, jos haluat. En kyllä ymmärrä miksi, koska kyllähän sinä moderaattorina nämä tiedät.

Ei, en tiedä. Tietäisin, jos olisi silloin tällöin aikaa enemmän käydä logeja läpi ja keskustella muiden moderaattoreiden kanssa, se on totta. Logeista saa paljon selville, vielä vähemmän poistojen/moderaatioiden syitä, mutta niiden selvittämiseen menee paljon, paljon enemmän aikaa kuin siihen, että vastaisin johonkin konkreettiseen lausahdukseen/väittämykseen forumilla. Esim. tässä ketjussa.
Lainaus
1. Islamista saa puhua täällä niin paljon kuin sielu sietää. Kristinuskosta ei, koska se "johtaa vääntöön". Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Homman uskonnollinen siipi saapuu aina trollaamaan kyseiseen ketjuun, ja sen sijaan että nämä trollit hoidettaisiin pois, moderaatio poistaakin koko ketjun. Eli asiallinenkaan keskustelu ei käy päinsä, vaikka olisi aika helppo identifioida se ei-asiallinen keskustelu ja puuttua siihen kovalla kädellä, jolloin uskontoketju pysyisi siistinä.
Määrittele, "niin paljon kuin sielu sietää"? Minä olen nähnyt ja en ole nähnyt, kun islam keskusteluita rajoitetaan. Minä olen nähnyt ja tulen näkemäänkin, kun uskontokeskustelut tullaan rajoittamaan ja pyyhkimään enemmän tai vähemmän "pois", sen takia, että ne menee pastaksi ja jankkaamiseksi. Onko sinulla asiasta joku muu näkemys? Eli islam keskustelut ei mene mielestäsi pastaksi ja ne sallitaan tällä forumilla?
Lainaus
2. Somalien järkyttävästä yliedustuksesta raiskauksissa saa puhua.
Onko siinä jotain väärää, jos se on totta?
Lainaus
Naisten järkyttävästä yliedustuksesta mokutuksessa ei saa puhua, koska se voi "karkoittaa naiset Hommaforumilta".
Miksei saisi, jos se on totta?

Lainaus
Jos aloitan sellaisen ketjun, se poistetaan.
En tiedä tästä asiasta paremmin, mutta voisin kuvitella, jos avaus on pelkkää puppua ja mutua ja väärällä alueella, se poistetaan vaikka sen olisi avannut Putin tai jeesus.
Lainaus
Voisi tietenkin kysyä, haluammeko tänne edes sellaisia naisia, jotka eivät suostu hyväksymään tilastollisia faktoja naisten yliedustuksesta mokuksessa, vaan mielummin elävät unelmaa, jossa miesten ja naisten suurilla eroilla ei ole mitään merkitystä mokutusasenteissa.

Kysy ihmeessä. Minä henkilökohtaisesti haluan tänne forumille keskustelijan kuin keskustelijan, joka pysyy säännöissä, nettietiketissä ja on asiallinen. Haluatko sinä jotain muuta? Paskanheittoa 24/7? Loanheittoa 24/7? One-linereitä? Tyhjänpuhujia? Trolleja? Vittuilijoita? Huuhaa-jonneja? Jne, mitä sinä haluat tänne, kerro se?

Lainaus
3. Eikös täällä juuri puhuttu tästä äärikeskustelun kieltämisestä? Ja "tehkää niin kuin sanon tai suksikaa vittuun" on hyvin suosittu lause tälle foorumilla.

Ns. "vihapuhe" ja varsinkin kaikki natsittelut yms. väkivaltaan liittyvät kommentit tulee poistumaan täältä (kirjoittajineen) enemmän tai vähemmän nopeasti, mutta poistuvat kuitenkin. Mikä sen kummempi on natsi-puheissa kuin ääri-hyysäys puheissakaan? Haluatko, että suosisimme äärisuvakkien "piilota laiton maassaolija" -puheita enemmän kuin "nahkasaappaitten ja uuninluukkujen kolina on jees" -juttuja?
Lainaus

b) viitsitkö millään painaa sitä ilmoita valvojille nappia

Miksi? Ei minulla ole mitään ilmoitettavaa. En halua poistaa keskustelua vaan lisätä sitä.
Hienoa. Silti täällä tuhlaat moderaattoreiden aikaa, että me lukisimme ja toimisimme postauksiesi mukaisesti, mitä tähän ketjuun kirjoitat?
Lainaus
Ja mitä tulee kaksoisstandardeihin, mietipä hetki keskenäsi miten olennaisesti islam liittyy maahanmuuttoon ja monikulttuurisuuteen, ja miten kristinusko siihen ei liity.
Kristinusko’keskustelu’ johtaa vain loppumattomaan vääntöön joka on jo nähty, sitä ei ole tarpeen aloittaa aina uudelleen vain siksi, että joku ei ole vielä ehtinyt siihen täysin kyllästyä.
Annoin vain pari esimerkkiä Homman kaksoisstandardeista. Ei minulla ole tällä hetkellä tarvetta kritisoida kristinuskoa. Mutta kyse ei olekaan siitä kumpi on suurempi paha, islam vai kristinusko? Kyse on siitä, että toisesta aiheesta saa puhua ja toisesta ei. Kaikkia uskontoja pitäisi mielestäni saada kritisoida tasapuolisesti.

Sitä paitsi, kristinusko ei todellakaan ole syytön mokutuksessa, koska se on kristinuskon oppien mukaista toimintaa. Hyvinvointiyhteiskunnassa on liian vähän hätää kärsiviä, joten niitä pitää yleensä lähteä etsimään Afrikasta asti. Tänne saapuvat pakolaiset ovat monelle kristitylle ja piispalle onnenpotku, koska nyt voi auttaa niitä "kaikkein heikoimmassa asemassa olevia" täällä Suomessa.

Kristinusko tai ei, islam tai ei. Tässäkin ketjussa näemmä pystyt viedä asiaa eteenpäin niin, että joku siitä saisi keskustelun (pastan) aikaiseksi ja juuri sitä me pyrimme karsimaan.

Moderaattorien työ on mitä on, siihen on säännöt, siihen on tiimi. Moderaattorit on ihmisiä, ihmiset tekevät virheitä. Jatkuva nillitys, itku ja vinetys asiasta taas tekevät lisää töitä moderaattoreille. Se on ihan oikeasti ns. "pää perseessä" -revittyä ajattelua, että tällä forumilla joku vainoaisi sinua, sinun ystäviäsi, ajatusmaailmaasi tai ihan mitä vaan.

Moderaattorien tehtävä on pitää forum lukukelpoisena ja siedettävänä, vaikka olisi miten "persufoorumi", mutta kun teitä perkeleitä on tästä asiasta itkemässä joka helvetin välissä, niin onko se niin väärin, että asiasta kirjoitetaan muutama kirosana ja yritetään taas jatkaa eteenpäin ja huomiseen,
 ilman että se nillittäjä (joka asiasta) saa bannia?
« Viimeksi muokattu: 02.12.2017, 23:13:40 kirjoittanut Deputy M »
Iudex illius ero

koli

• Jäsen^^^
  • Liked: 11063
  • Impivaaran mylvivä härkä
    • Profiili
« Vastaus #19296 : 02.12.2017, 23:16:34 »
Minkälaista keskustelua saa käydä juutalaisista? Saanko sanoa, että Harvey Weinsteinin käytös on lajityypillistä etnisessä viiteryhmässään? Siis en missään nimessä väitä, että näin on.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19297 : 02.12.2017, 23:50:46 »
Minkälaista keskustelua saa käydä juutalaisista? Saanko sanoa, että Harvey Weinsteinin käytös on lajityypillistä etnisessä viiteryhmässään? Siis en missään nimessä väitä, että näin on.

Mitä merkitystä ennakkosensuurilla? Mene ja puhu ja keskustelE ja katso minne se johtaa? Ennakkosensuuria täällä ei tehdä ja rajamailla olevista kommenteista ei turhaan rankaista. Tiedät itsekin, että juutalaiset, israel, uskonto jne jne keskustelut on enemmän tai vähemmän no-no-nanette.

Mukavaa viikonloppua sinullekin.

Edit- vaihdettu u-kirjain E-kirjaimeen. Täällä kun näyttää menevän herkimmillä herne sieraimeen ja hiekkaa vaginaan tämmöisestä.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2017, 00:01:55 kirjoittanut hulaq »
Iudex illius ero

Rosebud

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19298 : 03.12.2017, 00:16:28 »
Lainaus
Naisten järkyttävästä yliedustuksesta mokutuksessa ei saa puhua, koska se voi "karkoittaa naiset Hommaforumilta".
Hyvä kysymys, mutta eikö minun pitäisi kysyä tätä moderaatiolta eikä toisin päin? Voin kyllä vastata.

Naisten yliedustuksesta mokutuksessa ei saa puhua vaikka se olisi totta, koska meidän tulee elää sellaisella unelmassa, jossa miehet ja naiset ovat aina samanlaisia. Esimerkiksi naisten suurempi empatiakyky ja hoivavietti eivät millään tavalla liity naisten haluun auttaa "kaikkein hädänalaisimpia" irakilaisia. Kaikkihan tietävät, että pelkistä miehistä koostuva yhteiskunta mokuttaisi aivan yhtä paljon kuin pelkistä naisista koostuva yhteiskunta.

Tiedemiesten keskuudessa on vieläkin sellainen vanhentunut käsitys, että sukupuolihormonit vaikuttavat jollakin tavalla ihmisten aivoihin, ja sitä kautta heidän käytökseensä. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, koska kaikki ihmiset ovat samanlaisia ja yksilöitä. Tämä on kaikille niin selvä asia, että siitä ei tarvitse edes puhua. Ja jos joku puhuu, tulee sanktioita.

Lainaus
En tiedä tästä asiasta paremmin, mutta voisin kuvitella, jos avaus on pelkkää puppua ja mutua ja väärällä alueella, se poistetaan vaikka sen olisi avannut Putin tai jeesus.
Kuvittelit väärin, elleivät säännöt sitten ole muuttuneet viime kerrasta. Ongelma ei ole miten asian esittää, vaan koko aihe on kielletty. Aiheen tieteellistä tarkastelua tärkeämpää on se, että kenellekään ei tule internetissä paha mieli.

Mutta ei tämä nyt niin vakava asia ole. Eihän tässä ole panoksena kuin Suomen ja jälkipolviemme tulevaisuus. Jatketaan vain samaan malliin ja odotetaan toisenlaista lopputulosta.

Pentecost

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 841
  • Totuuden Suurlähettiläs
    • Profiili
« Vastaus #19299 : 03.12.2017, 00:37:41 »
Rosebud on melkein pahempi jankuttaja asiasta ja useimmiten sen vierestä kuin täältä poistumaan pakotettu 'sr'.

Mielenkiinnolla seuraan tätä floodausta ja mietin, koska banni heiluu...erityisesti "takakonttigate" ketjussa jankutus lähentelee legendaarisia mittoja. Muista sentään nukkua välillä, hyvä mies.
Peräkontissa saa matkustaa, jos katsoo sen parhaaksi vaihtoehdoksi tilanteen huomioon ottaen.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 15819
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #19300 : 03.12.2017, 00:40:00 »
Täytyy antaa modeille tunnustusta, heillä on lehmän hermot.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.
Heikot sortuu Elon tiellä, Persu sen kun porskuttaa.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3408
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19301 : 03.12.2017, 00:51:52 »
Hyvä kysymys, mutta eikö minun pitäisi kysyä tätä moderaatiolta eikä toisin päin? Voin kyllä vastata

Ei sinun tarvitse mitään kysyä tai ”kysyä”, sen kun kirjoittelet ja katsot miten käy. Mutta tietenkään et voi niin tehdä kun muka paikka on väärä tai muta nönnönnöötä että voisit rauhassa mättää omia olkiukkojasi. Onhan sinulla täällä toki samoin ajattelevia kavereita, eräskin primadonna omien sanojensa mukaan ’ei voi’ kirjoittaa ketjuun jonka otsikon muodosta hän ei pidä.

Jos ei voi niin sitten ei voi ja se on voivoi, mutta se ei ole foorumin, moderaation, minun tai Hentun Liisan vika, vaan ihan oma vika siellä kotona, tuolin ja näppiksen välissä.

Seuraava aihetta sivuava viesti joka on jotain muuta kuin vastaus suoraan kysymykseen, johtaa asianosaisten taholta vähintään kahden viikon lomaan ja varoitukseen siihen päälle.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19302 : 03.12.2017, 01:59:13 »
Lainaus
Hyvä kysymys, mutta eikö minun pitäisi kysyä tätä moderaatiolta eikä toisin päin? Voin kyllä vastata.
Minä olen moderaatio. Sinä et kysynyt mitään, minä kysyin, sinä et vastannut. "Voin kyllä vastata" meni tässä tapauksessa aivan täysin tuuliin.
Lainaus
Naisten yliedustuksesta mokutuksessa ei saa puhua vaikka se olisi totta, koska meidän tulee elää sellaisella unelmassa, jossa miehet ja naiset ovat aina samanlaisia. Esimerkiksi naisten suurempi empatiakyky ja hoivavietti eivät millään tavalla liity naisten haluun auttaa "kaikkein hädänalaisimpia" irakilaisia. Kaikkihan tietävät, että pelkistä miehistä koostuva yhteiskunta mokuttaisi aivan yhtä paljon kuin pelkistä naisista koostuva yhteiskunta.
Naisten yliedustuksesta mokutuksessa ei saa puhua? Oletko aivan järjiltäsi? Jopa minä olen enemmän tai vähemmän tietoisesti täällä huudellut (ilman sinistä väriä), että ämmät mokuttaa ihan helvetisti. Kaikki me tiedetään mitä sanoit, ilman sen kummempia sensuureja. Mistä siis revit moisen huuhaan?
Lainaus
Tiedemiesten keskuudessa on vieläkin sellainen vanhentunut käsitys, että sukupuolihormonit vaikuttavat jollakin tavalla ihmisten aivoihin, ja sitä kautta heidän käytökseensä. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa, koska kaikki ihmiset ovat samanlaisia ja yksilöitä. Tämä on kaikille niin selvä asia, että siitä ei tarvitse edes puhua. Ja jos joku puhuu, tulee sanktioita.
Täällä ei ole tiedemiehiä, ei ennenkuin tulee mustaa valkoisella. Se tarkoittaa kai näin nykypäivänä esimerkiksi .PDF tai .JPG -tyyppistä tiedostoa tai hypertext-tyyppistä ns. URLia.
Lainaus
Lainaus
Kuvittelit väärin, elleivät säännöt sitten ole muuttuneet viime kerrasta. Ongelma ei ole miten asian esittää, vaan koko aihe on kielletty. Aiheen tieteellistä tarkastelua tärkeämpää on se, että kenellekään ei tule internetissä paha mieli.

Mutta ei tämä nyt niin vakava asia ole. Eihän tässä ole panoksena kuin Suomen ja jälkipolviemme tulevaisuus. Jatketaan vain samaan malliin ja odotetaan toisenlaista lopputulosta.

Ai, nyt se ei yhtäkkiä olekaan "vakava asia", mutta silti joka välissä täällä jaksat itkeä ja ulista ja yrität syyllistää paskaa moderaatiota aiheesta? Olisitko ystävällinen, mr. Rosebud, ja jatkossa keskittyisit olennaiseen, koska tässä vaiheessa en usko, että olet kovin vahvoilla.

yst.terv. hulaq / moderaatio
« Viimeksi muokattu: 03.12.2017, 02:00:54 kirjoittanut hulaq »
Iudex illius ero

Kukko

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2369
  • Pullon Suomi-viinaa juonut rasisti
    • Profiili
« Vastaus #19303 : 03.12.2017, 02:00:38 »
Kun tämän vuosikymmenen on tullut ketjua seurattua, samat kuviot toistuu ad infinitum. Aina joku luulee tuovansa ensimmäistä kertaa esille jonkun tavattoman omaperäisen, uuden ja ennenkäsittelemättömän tärkeän epäkohdan, ja sitten ovat tavattoman pöyristyneitä kun saavat kyllästyneitä vastauksia, närkästyneesti sanailtuna. Aikuiset miehet uhriutuvat kuin höyhenellä kaadettavat kun saavat huutia niskaansa. Aivan kuin täällä ei olisi ollut mitään ennen heitä, eikä etenkään heidän jälkeensä.
Sananvapautta ei nähdä Euroopan unionissa enää kansalaisten suojautumiskeinona hallintoa vastaan, vaan sen käyttäminen nähdään rikoksena, joka antaa viranomaisille aseet kansalaisten syyttämiseksi ”vihapuheesta” tai jostakin tekaistusta ”rasismista”.
 -J. Sakari Hankamäki

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19304 : 03.12.2017, 02:03:39 »
Kun tämän vuosikymmenen on tullut ketjua seurattua, samat kuviot toistuu ad infinitum. Aina joku luulee tuovansa ensimmäistä kertaa esille jonkun tavattoman omaperäisen, uuden ja ennenkäsittelemättömän tärkeän epäkohdan, ja sitten ovat tavattoman pöyristyneitä kun saavat kyllästyneitä vastauksia, närkästyneesti sanailtuna. Aikuiset miehet uhriutuvat kuin höyhenellä kaadettavat kun saavat huutia niskaansa. Aivan kuin täällä ei olisi ollut mitään ennen heitä, eikä etenkään heidän jälkeensä.

Lainaan tämän kokonaisuudessaan, enkä edes kommentoi asiaa (koska hyvin sanottu). Seuraavan 24h aikana tapahtuvat oikeasti jonninjoutavat postaukset tässä ketjussa johtavat automaattisesti 7 päivän banniin. Ja ei, ei tarvitse tulla näsäviisastelemaan aiheesta tai se on sitten 14 päivää. Jokainen teistä ymmärtää (joko helposti tai hankalasti), miten tämä homma etenee. Se on kuitenkin lauantai, olette saaneet nyt siimaa SU-MA yöhön saakka. Nauttikaa siitä, olkaa hiljaa.
Iudex illius ero

Mehud

• Jäsen^^^
  • Liked: 7882
  • Parempi kuin muslimi! Aina! Oi! Oi! Oi!
    • Profiili
« Vastaus #19305 : 04.12.2017, 20:43:19 »
Oliko tuo aloitukseni Kylänraitilla jotenkin hupaisia ja ei ajankohtainen, kun se siirrettiin Peräkammariin. Sehän käsitteli vakavaa ja erittäin ajankohtaista asiaa, eli naisten ahdistelua ja vieläpä lähi-idässä tapahtuvaa sellaista. Jutussa tuotiin erittäin arvokas näkökulma esiin, joka oli se, että jos naisilla olisi siellä sananvapaus, niin jokaisella naisella olisi oma "Me Too" kokemus.

Median tapana on usein haudata nämä lähi-itäistä naisten kohtelua koskevat jutut, koska ne "Virallisen totuuden" mukaan ovat ainoastaan keppihevosia islamia kohtaan. Medialla, feministeillä, hallituksilla ja näköjään muillakin  on tapana vaieta näiden musliminaisten puolesta. Oliko Peräkammariin hautaamisen syy sama, vai oliko lähi-idässä tapahtuvassa naisten ahdistelussa jotain niin humoristista, että ansaitsi joutua sinne?
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Rosebud

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19306 : 04.12.2017, 20:46:05 »
Oliko tuo aloitukseni Kylänraitilla jotenkin hupaisia ja ei ajankohtainen, kun se siirrettiin Peräkammariin. Sehän käsitteli vakavaa ja erittäin ajankohtaista asiaa, eli naisten ahdistelua ja vieläpä lähi-idässä tapahtuvaa sellaista. Jutussa tuotiin erittäin arvokas näkökulma esiin, joka oli se, että jos naisilla olisi siellä sananvapaus, niin jokaisella naisella olisi oma "Me Too" kokemus.

Median tapana on usein haudata nämä lähi-itäistä naisten kohtelua koskevat jutut, koska ne "Virallisen totuuden" mukaan ovat ainoastaan keppihevosia islamia kohtaan. Medialla, feministeillä, hallituksilla ja näköjään muillakin  on tapana vaieta näiden musliminaisten puolesta. Oliko Peräkammariin hautaamisen syy sama, vai oliko lähi-idässä tapahtuvassa naisten ahdistelussa jotain niin humoristista, että ansaitsi joutua sinne?
Ehkä huumorikuvani tuhosi sen ketjun.

Sori siitä.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2122
  • Wanda Wilson
    • Profiili
« Vastaus #19307 : 04.12.2017, 21:01:05 »
Medialla, feministeillä, hallituksilla ja näköjään muillakin  on tapana vaieta näiden musliminaisten puolesta. Oliko Peräkammariin hautaamisen syy sama, vai oliko lähi-idässä tapahtuvassa naisten ahdistelussa jotain niin humoristista, että ansaitsi joutua sinne?

Tämähän se syy, luonnollisesti.

Parantele editoimalla aloitustasi: laita kunnon lainaukset [ quote ] apua käyttäen, tummenna tosikivat ja tärkeät osiot ja oivallukset. Raportoi myös ketjussa oleva huumorikuva niin siirrän ketjun Kylänraitille.

Tuossa on nyt selkeä ohjeistus - jatkot aiheesta katsotaan moderaation ajan tuhlaamiseksi.
"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

Mehud

• Jäsen^^^
  • Liked: 7882
  • Parempi kuin muslimi! Aina! Oi! Oi! Oi!
    • Profiili
« Vastaus #19308 : 04.12.2017, 21:18:09 »
Medialla, feministeillä, hallituksilla ja näköjään muillakin  on tapana vaieta näiden musliminaisten puolesta. Oliko Peräkammariin hautaamisen syy sama, vai oliko lähi-idässä tapahtuvassa naisten ahdistelussa jotain niin humoristista, että ansaitsi joutua sinne?

Tämähän se syy, luonnollisesti.

Parantele editoimalla aloitustasi: laita kunnon lainaukset [ quote ] apua käyttäen, tummenna tosikivat ja tärkeät osiot ja oivallukset. Raportoi myös ketjussa oleva huumorikuva niin siirrän ketjun Kylänraitille.

Tuossa on nyt selkeä ohjeistus - jatkot aiheesta katsotaan moderaation ajan tuhlaamiseksi.

Vastauksesi oli hyvä ja informoiva, mutta viimeinen rivi pilasi sen. Voit nyt tulkita myös tuon asiallisen viestinikin moderaation ajan tuhlaamiseksi. Kyllä te koitatte voimakkaasti vaimentaa ihan asiallisenkin keskustelun asiasta. Uhkailu on hyvin epäkohteliasta.

Ja tämähän ei liittynyt mainitsemaasi aiheeseen, vaan yleisiin käytöstapoihin omiansa kohtaan, joihin itsenikin luen.
« Viimeksi muokattu: 04.12.2017, 21:19:54 kirjoittanut Mehud »
"Se, että eurooppa ei ammu tunkeilijoita rajoilleen, ei kerro euroopan hyvyydestä, vaan sen saamattomuudesta!" - Mehud-

Suojele lastasi monikulttuurisuudelta. Kerro heille tarinoita entisestä Suomesta ja nykyisestä ruotsista. Siinä oppii tyhmempikin kakara äänestämään oikein kun aika koittaa. Näytä itse esimerkkiä!

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 1667
  • Asiantuntija ilman papereita
    • Profiili
« Vastaus #19309 : 04.12.2017, 21:35:17 »
Mihin ketjuun natsimarssin seuranta? Pitäisikö Suomen Vastarintaliike kieltää? -ketjuun vai voiko tehdä kylänraitille uuden? Odotettavissa ainakin kumisilmän hyökkäys(taas).
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3408
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19310 : 04.12.2017, 23:18:38 »
Sikäli kun todennäköisesti sattuu ja tapahtuu muuallakin, voisi ehkä olla hyväksi tehdä koontiketju sekalaisista sattumuksita löyhien kaveriporukoitten toimesta ja jos jotain uutiskynnyksen ylittävää tapahtuu niin käsitellä ne sitten erikseen.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 23267
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #19311 : 05.12.2017, 02:35:37 »
Minkälaista keskustelua saa käydä juutalaisista? Saanko sanoa, että Harvey Weinsteinin käytös on lajityypillistä etnisessä viiteryhmässään?

Tietyllä osalla juutalaisten ylimmästä johdosta lienee ollut syntejä kontollaan, ja lienee edelleen.

Mutta tuo "lajityypillisyys" taitaa olla pikkasen turhan laajennettu adjektiivi.

Kehottaisin käyttämään nimiä kuten Soros, ja olemaan laajentamatta yksilöiden syntejä koko ryhmään. Se olisi vanhatestamentallisuutta. Länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan jokainen vastaa omista teoistaan.
The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future ...will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.
- Richard_von_Coudenhove-Kalergi
(Lähde: wikipedia)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 23267
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #19312 : 05.12.2017, 02:45:02 »
Mitäs jos kaikki tähän ketjuun valittelijat miettisivät ENSIN miten voisivat auttaa Hommaa auttamalla moderaatiota, sen sijaan, että tekevät sitä mitä tekevät?

Vaikka tällä ketjulla on tietty viihdearvo ainakin lukijoille, niin olette varmaan huomanneet, että suuri osa vanhasta moderaatiosta on kadonnut. Onneksi uusi sukupolvi on astunut esiin.

Mutta.

Kun moderaatio katoaa, Homma katoaa.

Tästä syystä kannatan tähän ketjuun kirjoittajille itsehillintää. Te kohtelette modeja kuin jotain saatanan virkamiehiä, jotka ovat teille jotain velkaa.

Noups.

Te olette heille sen velkaa, että saatte kirjoitella tänne, vuodesta toiseen.

Suomen tulevaisuus on joltain osin kiinni siitä, että tämä maailman paras suomalainen poliittinen keskusteluforumi pysyy pystyssä.

Notta siihen nähden sopii käyttäytyä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2017, 02:56:20 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future ...will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.
- Richard_von_Coudenhove-Kalergi
(Lähde: wikipedia)

Sheo

• Jäsen^^^
  • Liked: 728
  • Self-identified trans-kekistani
    • Profiili
« Vastaus #19313 : 05.12.2017, 17:51:21 »
Nyt kun koli otti lomaa, niin kysyisin, että millainen on modelinja noihin vastarinta ja pvl linkityksiin? Keskusteluaiheena tuskin tulee PVL häviämään maailmasta, ja tuskin foorumiltakaan ellei siihen aleta soveltaa samoja käytäntöjä kuin uskontokeskusteluun.

Ymmärsin, että tämä viimeisin palkinto kolille tuli siitä, että lainasi suoraan vastarinta matskua keskusteluun vaikka oli erikseen kielletty. Olisiko ollut palkinnon arvoinen suoritus, jos koli olisi kertonut ns. omin sanoin natsijärjestönsä näkemyksistä?
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19314 : 05.12.2017, 18:16:55 »
Nyt kun koli otti lomaa, niin kysyisin, että millainen on modelinja noihin vastarinta ja pvl linkityksiin? Keskusteluaiheena tuskin tulee PVL häviämään maailmasta, ja tuskin foorumiltakaan ellei siihen aleta soveltaa samoja käytäntöjä kuin uskontokeskusteluun.

Ymmärsin, että tämä viimeisin palkinto kolille tuli siitä, että lainasi suoraan vastarinta matskua keskusteluun vaikka oli erikseen kielletty. Olisiko ollut palkinnon arvoinen suoritus, jos koli olisi kertonut ns. omin sanoin natsijärjestönsä näkemyksistä?

Ihan hyviä kysymyksiä.

Modelinja linkityksiin on nuiva ja nihkeä. Joissain harvoissa tapauksissa voi olla järkevintä linkittää suoraan näiden matskuihin, esim. jos puidaan jotain anarkistien mellastusta näiden huomisella marssilla ja tapahtumasta on videokuvaa. Kaiken maailman julistukset ja propagandat voi ihan suosiolla jättää postaamatta.

Mikäli omin sanoin tällaisessa yhteydessä asiasta kertoisi, käytettäisiin tapauskohtaista harkintaa. Sääntöjen 4 § 4 toimii ohjenuorana eikä mitään älytöntä mouhotusta tällöinkään katseltaisi.

Hyvä esimerkki jälkimmäisestä on jäsen Rändöm, joka tienasi hetki sitten ilman ensimmäistäkään linkkiä pitkän loman.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2017, 18:20:47 kirjoittanut Alaric »

Sheo

• Jäsen^^^
  • Liked: 728
  • Self-identified trans-kekistani
    • Profiili
« Vastaus #19315 : 05.12.2017, 18:45:29 »
Rändömistä en ole kuullutkaan. Mutta kuitenkin PVL:n kielto keskustelussa tullaan varmaan jonkin verran sivuamaan sitä, mitä PVL:n sanotaan edustavan tai ajavan tai mitä mieltä PVL on asiasta X. Tätä siis tulee tapahtumaan niin forumin jäsenten, lehdistön kuin julkisuuden henkilöiden toimesta. Missä määrin on mahdollista keskustella siitä, mitä PVL itse kertoo ajavansa tai edustavansa, mihinkä nyt varmaan ensisijainen lähde on kuitenkin PVL:n oma propaganda.

Ymmärrän kyllä, että aikamoiseksi nuoralla tanssimiseksi voi mennä.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19316 : 05.12.2017, 18:54:24 »
Rändömistä en ole kuullutkaan. Mutta kuitenkin PVL:n kielto keskustelussa tullaan varmaan jonkin verran sivuamaan sitä, mitä PVL:n sanotaan edustavan tai ajavan tai mitä mieltä PVL on asiasta X. Tätä siis tulee tapahtumaan niin forumin jäsenten, lehdistön kuin julkisuuden henkilöiden toimesta. Missä määrin on mahdollista keskustella siitä, mitä PVL itse kertoo ajavansa tai edustavansa, mihinkä nyt varmaan ensisijainen lähde on kuitenkin PVL:n oma propaganda.

Ymmärrän kyllä, että aikamoiseksi nuoralla tanssimiseksi voi mennä.

Ja onhan sitä siellä sivuttukin. Hankala aihe, totta tosiaan.

Sanotaan nyt tässä kohtaa näin, että kyllä sen sitten huomaa, kun touhu alkaa mennä moderaation sietokyvyn yli ja siniväriä ilmestyy ketjuun sekä viestejä poistuu. Ei tässä nyt ketään ihan suorilta olla jäähylle asian tiimoilta heittämässä... lukuunottamatta toki poikkeuksellisen räikeitä ja mauttomia tapauksia.

Sellainen tarkennus vielä, että kolin tapauksessa tuota linkittelyä oli jo tehty aiemminkin ennen tätä viimeisintä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2017, 19:10:08 kirjoittanut Alaric »

dothefake

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19317 : 07.12.2017, 18:05:35 »
Kun klikkasin ketjun auki, niin se meni suoraan Hirvisaaren viestiin, enkä hoksannut rullailla ylöspäin, joten kirjoitin viestini hyvässä uskossa (bona fide). Asia liittyy Hirvisaaren Suomen lippu-ketjuun.
Olin siellä minäkin.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19318 : 07.12.2017, 19:46:44 »
Kun klikkasin ketjun auki, niin se meni suoraan Hirvisaaren viestiin, enkä hoksannut rullailla ylöspäin, joten kirjoitin viestini hyvässä uskossa (bona fide). Asia liittyy Hirvisaaren Suomen lippu-ketjuun.

Jatkossa kannattaa kirjoittaa hyvässä uskossa (bona fide) vasta kun on lukenut tarkemmin. Ei ole haitaksi katsoa mitä kirjoitetaan ennenkuin suoltaa taas yhden onelinerin eetteriin.
Iudex illius ero

dothefake

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19319 : 07.12.2017, 20:07:45 »
Lukeminen kannattaa aina. Silloin, kun opiskelin ylioppilaaksi Kouvolan poikalyseossa oli tietokoneiden keksimiseen vielä yli kymmenen vuotta aikaa. Suomen kielen ainekirjoituksen ohje oli, että ensin kirjoitetaan vapaasti lässyttävää paskaa (jota paljon näkee hommallakin), sen jälkeen poistetaan tilkesanat ja sitten vielä karsitaan kolmannes, niin aine voi olla hyvä. Ei välttämättä, mutta voi olla. Sieltä olen oppini ammentanut ja tuskin 62-vuotiaana enää pystyn kirjoittamaan lässyttävää mammuttilineria. Koko oneliner-termiin tutustuin vasta hommalla.
Olin siellä minäkin.