UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3070092 kertaa)

Veikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 7494
  • "Ich bin Jude"
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #19590 : 23.01.2018, 18:28:59 »
@siviilitarkkailija  jos sinulla on noin paha olla, ei täällä ole mikään pakko olla omaa kärsimystään lisäämässä.
--

Moderaation ei ole kovinkaan viisasta haastaa hommalaisia tuolla tavalla. Henkilökohtainen julkinen nokittelu ja uhittelu on auktoriteettiaseman väärinkäyttöä eikä paranna Hommaa millään tavalla. Autioittaa vain.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3836
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19591 : 23.01.2018, 18:47:34 »
 :facepalm:

Älä saatana. Ihan kuin olisin kuullut vastaavaa joskus aikaisemminkin.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

reservin herra

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 135
    • Profiili
« Vastaus #19592 : 27.01.2018, 19:36:23 »
Nuoremman polven moderaattoreille vinkiksi, että kysyvät vaikka Miniluvilta männä vuosien tapahtumista, ja kuka toinen Muutoksen puheenjohtajavaaleissa nolla (0) ääntä saanut henkilö ansaitsisi tänne yhtä pitkän bännin kuin Kaivantokin.

Hyvää Putous-, sauna- ja striimi-illan jatkoa!
"lhmisiä kustaan linssiin, ja te toimittajat olette vastuussa siitä." (Göstä Sundqvist Yleisradiolle jo v. 1990.)

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3836
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19593 : 27.01.2018, 21:41:08 »
Riita Puolukkaan (nimi muutettu) ei kannata uhrata yhtään enempää paulkuja, täällä tai muuallakaan.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 17024
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #19594 : 28.01.2018, 16:08:21 »
Tiedustelen ylläpidolta, mikä vaaliketju on oikea illan tulosten kommentointiin ja jos sellainen on, niin olisiko hyvä informoida jäseniä etukäteen? Jos tulee suuria yllätyksiä, niin illalla on varmaan aikamoinen härdelli.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 32966
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19595 : 28.01.2018, 16:11:23 »
Tiedustelen ylläpidolta, mikä vaaliketju on oikea illan tulosten kommentointiin ja jos sellainen on, niin olisiko hyvä informoida jäseniä etukäteen? Jos tulee suuria yllätyksiä, niin illalla on varmaan aikamoinen härdelli.

Hyvä pointti :) Käytetään tulosten kommentointiin vaalien yleisketjua: Presidentinvaalit 2018
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Kuntalaisaloite - Jyväskylän ei tule laajentaa "paperittomien" sosiaali- ja terveyspalveluita: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/5103

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 5543
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
    • Profiili
« Vastaus #19596 : 30.01.2018, 17:58:32 »
Jos teen aloitteen persujen uudesta toimintakulttuurista, niin se ei todellakaan kuulu minnekään homekouluväännön sekaan. Kyseessä on nimittäin oikeasti vakava asia, jolla on merkitystä, jos halutaan tavoitella painavaa paikkaa Suomen poliittisessa historiassa.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19597 : 30.01.2018, 18:10:46 »
Jos teen aloitteen persujen uudesta toimintakulttuurista, niin se ei todellakaan kuulu minnekään homekouluväännön sekaan. Kyseessä on nimittäin oikeasti vakava asia, jolla on merkitystä, jos halutaan tavoitella painavaa paikkaa Suomen poliittisessa historiassa.

No jos luet kyseistä ketjua siitä väännöstä taakse päin, niin aika lailla samaa asiaahan se on kuin oma avauksesi, johon ei ollut tullut ainoatakaan vastausta.

Palautetaan nyt silti, kun noin kiltisti pyydettiin ja katsotaan mitä siitä tulee. Jos on samaa keskustelua kuin vanhemmissa persuketjuissa, niin saattaapi yhdistyä taas myöhemmin.

Muokkaa otsikko haluamaasi malliin.
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Kuntalaisaloite - Jyväskylän ei tule laajentaa "paperittomien" sosiaali- ja terveyspalveluita: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/5103

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 5543
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
    • Profiili
« Vastaus #19598 : 30.01.2018, 18:20:24 »
No jos luet kyseistä ketjua siitä väännöstä taakse päin, niin aika lailla samaa asiaahan se on kuin oma avauksesi, johon ei ollut tullut ainoatakaan vastausta.

Palautetaan nyt silti, kun noin kiltisti pyydettiin ja katsotaan mitä siitä tulee. Jos on samaa keskustelua kuin vanhemmissa persuketjuissa, niin saattaapi yhdistyä taas myöhemmin.

Kiits. Forumin luonne on aika paljon sellainen, että 75% on milloin minkäkin uutisoidun tai havaitun asian taivastelua ja siunailua. Hiljakseen alan ymmärtämään kiukkuiset "tee itse jos ei kelpaa"-kommentit, koska taivastelulla ei mitään muuteta. Ja juu taivastelen itsekin kernaasti.

Teen sitten monologia, jos muiden mielenkiinto kohdistuu enemmänkin "matu kävi vessassa" - juttuihin.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 4000
  • The world is shaking but my hands are steady.
    • Profiili
« Vastaus #19599 : 31.01.2018, 02:04:52 »
Tietoinen bänni >:( Jos tämä on totta niin päivän uutinen. Jopa vuoden. Miten muuten breikkaisin tämän? Avaamalla uuden ketjun? Tuosta tulee riittämään juttua enemmän kuin yksi viesti/päivä! Kiitos ja näkemiin :-\

Ehdottomasti kannatan viestirajoituksen (tilapäistäkin) poistamista!

Kiitos jäsen qwerty. Exigent circumstances, ehdotan, että qwertylle ei läpsästä bannia.
NOVUS ORDO HOMMARUM
Perustavoitteemme on Suomen itsenäisyyden ja riippumattomuuden turvaaminen kaikissa olosuhteissa.

"Mitä se on sinulta pois, vaikka Suomi muuttuu tulevaisuudessa nykyistä tummemmaksi?"
--Samuli Voutila (acc. Elohim)

Alligaattori

• Jäsen^^^
  • Liked: 1362
    • Profiili
« Vastaus #19600 : 31.01.2018, 02:12:27 »
^
Juu. Josko oikeasti iso juttu on, niin ei tietty banneja ja rajotus pois.

Eli siellä ilmeisesti ollut jotain erimielisyyttä jota ei ole osattu sivistyneesti esittää.
Eikö voisi olla erikseen trump positiivinen ketju ja sitten noille joita harmittaa mikä sitten harmittaakin, mistä niistä tietää, omansa ja bannit siitä jos eksyy toiseen ketjuun. Esim. trump maga pepe ja trump fake media trump trump tms - ketjut.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3440
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19601 : 31.01.2018, 08:51:48 »
https://hommaforum.org/index.php/topic,118874.msg2822378.html#msg2822378

Ei kellään ole aikaa siivota tuota, on yritetty. Kirjoitelkaa sinne jatkossa vaikka kirjoja ilman pyramideja.
Iudex illius ero

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 17479
  • covfefe
    • Profiili
« Vastaus #19602 : 31.01.2018, 09:41:55 »
Hävisikö Satu Hassi-juttu bittiavaruuteen?
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19603 : 31.01.2018, 09:45:46 »
Hävisikö Satu Hassi-juttu bittiavaruuteen?

Kyllä. Laitoin sinulle yksityisviestin asiasta ennen tätä postaustasi.
Iudex illius ero

Brandis

• Jäsen^^^
  • Liked: 2978
  • Villasukkainen, Silkkihansikkainen
    • Profiili
« Vastaus #19604 : 31.01.2018, 09:55:25 »
.. Jos on samaa keskustelua kuin vanhemmissa persuketjuissa, niin saattaapi yhdistyä taas myöhemmin.

Mietin ylipäätään ketjujen yhdistelemisen mielekkyyttä; miltä se näyttää jälkikäteen henkilölle, joka lukee ketjua esim. vuoden tai kahden vuoden päästä. Eikö siinä aina ketjun luettavuus kärsi aika tavalla? Tulisiko ketjujen yhdistelemistä mahdollisimman pitkälle välttää?
'Kaksi tietä haarautui metsässä, ja minä otin vähemmän käytetyn, ja se on muuttanut kaiken uudeksi'. ~ Robert Frost.

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 17479
  • covfefe
    • Profiili
« Vastaus #19605 : 31.01.2018, 09:55:57 »
Onko siis hyväksyttävä että jos valtakunnallinen poliitikko, joka tuottaa maahan tuomittavaa rikollisuutta, omassa henkilökohtaisessa muistelmateoksessaa ilmoittaa olevansa itse samanlaisen rikollisuuden uhri, tämä poliitikko onkin välittömästi homma-arvostelun yläpuolella ?

ps.  Täsmennän että en usko kärsimyksen jalostavan ihmisiä. Joku jalostuu kärsimyksen kautta, mutta toiselle käy päinvastoin.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2018, 09:58:44 kirjoittanut siviilitarkkailija »
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19606 : 31.01.2018, 09:58:38 »
Onko siis hyväksyttävä että jos valtakunnallinen poliitikko, joka tuottaa maahan tuomittavaa rikollisuutta, omassa henkilökohtaisessa muistelmateoksessaa ilmoittaa olevansa itse samanlaisen rikollisuuden uhri, onkin homma-arvostelun yläpuolella ?

Viestisi oli herjaava, loukkaava ja mielenterveysdiagnooseja ei hyväksytä. Asiasta ei enää keskustella.
Iudex illius ero

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3191
  • Understanding is a three-edged sword.
    • Profiili
« Vastaus #19607 : 31.01.2018, 13:45:23 »
Mietin ylipäätään ketjujen yhdistelemisen mielekkyyttä; miltä se näyttää jälkikäteen henkilölle, joka lukee ketjua esim. vuoden tai kahden vuoden päästä. Eikö siinä aina ketjun luettavuus kärsi aika tavalla? Tulisiko ketjujen yhdistelemistä mahdollisimman pitkälle välttää?

Noin yleisemmin ottaen minusta vuoden kahden päästä näyttää paljon selkeämmältä, jos samaa aihetta käsittelevät viestit ovat samassa ketjussa kuin että pitkin ketjua olisi viittauksia toisiin ketjuihin, joissa on käsitelty samaa asiaa.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19608 : 31.01.2018, 17:47:30 »
.. Jos on samaa keskustelua kuin vanhemmissa persuketjuissa, niin saattaapi yhdistyä taas myöhemmin.

Siinä ei useimmiten ole oikein mitään ideaa pitää kahta tai useampaa about samaa aihetta koskevaa ketjua erillisinä, sillä keskustelu jakaantuu ihan turhaan ja porukka postailee samat uutiset yms. useampaan eri paikkaan. Foorumi pysyy siistimpänä sekä johdonmukaisempana ja ne vanhat tiettyä aihetta koskevat jutut löytää vuosien päästä helpommin.

Toki joskus yhdistelyt saattavat olla hieman kaukaa haettuja, se myönnettäköön.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 17024
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #19609 : 31.01.2018, 18:15:33 »
Onko modeilla fläppitaululla ketjujen sukupuu piirrettynä? Se helpottaisi kokonaiskuvaa, mutta tietysti niitä on liikaa. Ehkä pääketjuista voisi tehdä, äh, huono idea.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Don Nachos

• Jäsen^^^
  • Liked: 286
    • Profiili
« Vastaus #19610 : 03.02.2018, 17:31:39 »
Modet taitaa kuulua Deep Stateen kun deletoivat ilman syytä mun Trump aiheisen kommentin. Tai sitten ahdistaa ihmiset jotka lyö valheiden sijaan faktoja pöytään.

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1759
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
    • Profiili
« Vastaus #19611 : 03.02.2018, 18:37:42 »
Niinkö? Kuitenkaan et malta joka postauksessa olla mollaamatta eri mieltä olevia. Siis kuinka ollakaan, mutta muut siinä ketjussa ovat eri mieltä, hassu juttu?
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Ritva Puolakka

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 236
    • Profiili
« Vastaus #19612 : 04.02.2018, 10:46:44 »
Riita Puolukkaan (nimi muutettu) ei kannata uhrata yhtään enempää paulkuja, täällä tai muuallakaan.

Kolleegasi kehotuksesta tulen tänne kuitenkin valittamaan. Miten tämä nyt meni, oikein niin kuin omasta mielestäsi? Oletko huumorismiehiä, vai alakoulu-asteelle jäänyt pojankoltiainen? Toissasyksynä suomidemokraatit-ketjussa käytit minusta pilkallisesti samaa nimitystä. Kun ihmettelin, miten moderaattori voi nimellisestä jäsenestä tehdä lapsellisia nimenmuunnoksia, kerroit kirjoittavasi yksityishenkilönä.

Käsitykseni mukaan sovimme asian ja nyt puolentoista vuoden jälkeen, sinä sekaannut moderaattorina keskusteluun, jossa sinulla ei taasenkaan ollut osaa eikä arpaa. Vaikka vihasi minua kohtaan on ilmiselvä, niin yritä edes päästä siitä yli tai älä ainakaan näytä sitä julkisesti, koska tämmöinen pilaa koko foorumin ja antaa muillekin foorumilaisille signaalin, että moinen käytös on hyväksyttävää.

Alakoulussa pojat hassuttelivat kirjoittamalla kaunolla Miina Riipinen ilman i:n pisteitä ja oli hauskaa.

Puuha-Pepe

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 55
  • isäm maanpuollustelija
    • Profiili
« Vastaus #19613 : 04.02.2018, 11:08:22 »

Kolleegasi kehotuksesta tulen tänne kuitenkin valittamaan. Miten tämä nyt meni, oikein niin kuin omasta mielestäsi? Oletko huumorismiehiä, vai alakoulu-asteelle jäänyt pojankoltiainen? Toissasyksynä suomidemokraatit-ketjussa käytit minusta pilkallisesti samaa nimitystä. Kun ihmettelin, miten moderaattori voi nimellisestä jäsenestä tehdä lapsellisia nimenmuunnoksia, kerroit kirjoittavasi yksityishenkilönä.

Käsitykseni mukaan sovimme asian ja nyt puolentoista vuoden jälkeen, sinä sekaannut moderaattorina keskusteluun, jossa sinulla ei taasenkaan ollut osaa eikä arpaa. Vaikka vihasi minua kohtaan on ilmiselvä, niin yritä edes päästä siitä yli tai älä ainakaan näytä sitä julkisesti, koska tämmöinen pilaa koko foorumin ja antaa muillekin foorumilaisille signaalin, että moinen käytös on hyväksyttävää.

Alakoulussa pojat hassuttelivat kirjoittamalla kaunolla Miina Riipinen ilman i:n pisteitä ja oli hauskaa.

Täällä tuntuu monesti, että modet on nimenomaan jotain yläasteikäisiä jonneja, jotka kokevat mode-oikeuksien antavan luvan täysin aiheuttomaan vittuiluun. Eikös moderaattorien tehtävä ole edistää keskusteluilmapiiriä, eikä päinvastoin?

Maija Poppanen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6791
  • white trash
    • Profiili
« Vastaus #19614 : 04.02.2018, 11:17:25 »
Eikös moderaattorien tehtävä ole edistää keskusteluilmapiiriä, eikä päinvastoin?

Ei mun mielestä ole tehtävä edistää tai olla edistämättä. Kunhan katsovat, ettei paskota kaikkee.

Ritva Puolakka

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 236
    • Profiili
« Vastaus #19615 : 04.02.2018, 11:27:16 »
Täällä tuntuu monesti, että modet on nimenomaan jotain yläasteikäisiä jonneja, jotka kokevat mode-oikeuksien antavan luvan täysin aiheuttomaan vittuiluun. Eikös moderaattorien tehtävä ole edistää keskusteluilmapiiriä, eikä päinvastoin?

Se on selvä, että moderaattorin asenteellisuus vaikuttaa keskusteluilmapiiriin. Mielestäni tällä foorumilla on hyvät säännöt, joten niiden kertaaminen ei lienee kenellekään pahitteeksi.

ämpee

• Jäsen^^^
  • Liked: 10480
    • Profiili
« Vastaus #19616 : 04.02.2018, 11:42:57 »
Minne kummaan katosi Teemu Lahtisen aloittama ketju Presidentti Niinistön valtiopäivien avajaispuheesta ?
Olin lähettämässä sinne kommenttia kun koko ketju katosi jäljettömiin.

Voisiko toivoa sellaista asiaa, että kun jokin ketju siirretään toiseen paikkaan niin ilmoitukseen siirrosta sisällytettäisiin myös tämä uusi sijainti ?
Jäseneltä ISO: "Kotouttaminen on hölmöläisten puuhaa, kotiutuminen ja yhteiskuntaan integroituminen on maahantulijoiden omalla vastuulla."

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19617 : 04.02.2018, 11:57:06 »
Minne kummaan katosi Teemu Lahtisen aloittama ketju Presidentti Niinistön valtiopäivien avajaispuheesta ?
Roskikseen, koska vuosi 2016 aka vanha uutinen.

"Presidentti Niinistö: Parempaa elintasoa etsiviä ei voida nyt auttaa
KOTIMAA JULKAISTU 03.02.2016 14:00"

Lainaus
Voisiko toivoa sellaista asiaa, että kun jokin ketju siirretään toiseen paikkaan niin ilmoitukseen siirrosta sisällytettäisiin myös tämä uusi sijainti ?

Voisi ja siitä jääkin. On alkanut olemaan tosin käytäntönä, että nekin ohjaus-viestit mitkä jää defaulttina näkyviin, poistetaan. En tiedä miksi, itsekin sitä joskus harvoin harrastan.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2018, 11:58:50 kirjoittanut hulaq »
Iudex illius ero

Brandis

• Jäsen^^^
  • Liked: 2978
  • Villasukkainen, Silkkihansikkainen
    • Profiili
« Vastaus #19618 : 04.02.2018, 12:00:10 »
Riita poikki ja voita väliin!

Jos olisitte nyt kohtaamassa toisianne kasvotusten, ei kgb olisi nimitellyt Ritvaa, eikä Ritva olisi ehkä ajautunut niin kiivaisiin kiistoihin asiaketjuissa. Ei sen pitäisi olla sen kummempaa netissäkään.
'Kaksi tietä haarautui metsässä, ja minä otin vähemmän käytetyn, ja se on muuttanut kaiken uudeksi'. ~ Robert Frost.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19619 : 04.02.2018, 12:03:31 »
Täällä tuntuu monesti, että modet on nimenomaan jotain yläasteikäisiä jonneja, jotka kokevat mode-oikeuksien antavan luvan täysin aiheuttomaan vittuiluun.

Jos niitä sääntöjä noudatetaan ja ollaan kiltisti, ei tarvitsisi jatkuvasti olla aiheuttamassa sinulle, tai kellekään muulle mielipahaa. Ongelma on se, että tätä samaa nillitystä ja skeidaa tulee joka tuutista päivästä toiseen, että se täytyy välillä vääntää rautalangasta, mitä kukin tekee väärin ja miksi viestit poistetaan jne.

Vai että jonneja, bah...
Iudex illius ero