Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 2907646 kertaa)

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 4199
  • Up in The Ass Of Timo
    • Profiili
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #19650 : 06.02.2018, 12:10:48 »
Ritva Puolakka on täysin oikeassa sisällön puolesta. Tästä kenelläkään ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista. Tähän päädytään kun tiettyjä asioita vältellään, sitten päädytään puolin ja toisin alatyyliin joka luonnollisesti johtaa banneihin.

Ennen oli Mestarikultti, nykyään on persukultti.

Ja sillähän nyt tässä keississä ei ole mitään merkitystä kuka oli oikeassa ja kuka väärässä, tai siltä väliltä. Vielä vähemmän on merkitystä sillä, mikä on sinun mielestäsi "täysin oikeaa johon muilla ei ole nokan koputtamista".
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 5931
  • 'Ihmiskunta on kotoisin Karjalasta'
    • Profiili
« Vastaus #19651 : 06.02.2018, 12:51:00 »
Tottakai sillä on merkitystä, Ritva Puolakka nosti tärkeän aiheen esiin, tai oikeastaan kaksi: Ensimmäinen oli Turkkilan teennäisen ja läpinäkyvän populistisen kirjoituksen sekä toisena ilmiön, jossa persuja on hankala kritisoida.
'Mua kapeat sielut kauhistaa: / heiss' ei hyvä ei paha sijaa saa'
'Yksikään voittaja ei usko sattumaan.'

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3303
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19652 : 06.02.2018, 13:11:37 »
Tottakai sillä on merkitystä, Ritva Puolakka nosti tärkeän aiheen esiin, tai oikeastaan kaksi: Ensimmäinen oli Turkkilan teennäisen ja läpinäkyvän populistisen kirjoituksen sekä toisena ilmiön, jossa persuja on hankala kritisoida.

Ne puolakan viestit on edelleen siellä nähtävillä, mikään ei selitä sen hurmosta asian tiimoilta. Nyt asiasta jauhaminen loppuu tähän.
Iudex illius ero

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3093
  • Understanding is a three-edged sword.
    • Profiili
« Vastaus #19653 : 06.02.2018, 13:20:32 »
No mikäs siinä noidanpolttojutussa korvensi? Saksassa joukko yritti polttaa 18 v tytön noidankattilassa. Kyse on ihan normaalista monikulttuurisesta teosta noitafestivaaleilla. Kun tarkastellaan mm noitien polttamisia niin hyvin usein polttaminen toteutetaan karnevalistisessa juhlassa jossa lopuksi noita tuikataan tuleen tai keitetään hengiltä. Ihmiset vain juhlii eri kulttuuritaustojensa mukaisesti. Toiset pukeutumalla noidiksi ja toiset polttamalla noidan. Jälkimmäisen tuomittavuus, jos mikä, on kulttuurirelativistista. Jutussa oli mielestäni kaikki oikein. Oli lehtiartikkeli, lainaus ja päivämäärä.

Kyse on tästä uutisesta:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005554587.html?ref=rss

Avasit Ulkomaan osastolle tuosta uutisesta oman ketjun.

Esitätkö sinä tyhmää vai oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että tuolla uutisella noilla tiedoilla olisi jotankin tekemistä maahanmuuton tai monikulttuurisuuden kanssa? Vai onko sinulla tapauksesta jotakin tietoja, joita tuossa uutisessa ei kerrottu?

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 15461
    • Profiili
« Vastaus #19654 : 06.02.2018, 13:26:36 »
Puolakka valitti turhasta uhriutumisesta ja säälipisteiden keruusta, mutta uhriutuu itse ja keräilee säälipisteitä minkä kerkeää....  jännä juttu. Nyt sitten ihan Uuden Suomen puolella myös.
... Nyt sitten ruikuttaa Uuden Suomen blogissa kuinka häntä on kohdeltu niiiiiiiiin väärin.  :facepalm:
Lainaus
...

Mahtoikohan Puolakka olla niin sooseissaan ettei edes muista mitä kirjoitteli foorumille ennen bannejaan, vai valehteleeko hän ihan tietoisesti?

Mitä vihjaat kun puhut sooseista?

Minä seurasin sen ketjun silloin alusta pitäen, mistä tämä jupakka alkoi, ja se alkoi vain siitä kun Puolakka sanoi, että pitää vääränä että Matias esittää Huhtasaaren heikkona (Ritvan mielipide) ja ritarillista  suojelua tarvitsevana, kun oikein olisi tehdä rikosilmoitus tappouhkauksista ja Ritva totesi, että Laura Huhtasaari on vahva nainen ja sitä pitää korostaa, ei heikkoutta ja haavoittuvuutta.

Tämän jälkeen aloitte solvata Ritva Puolakkaa, juuri siten kuin sinäkin nyt puhut sooseista, silloin mm. joku kyseli Ritvan psyykentraumojen perään ja alkoi yleinen paskanheitto jonka aloititte TE, ei Ritva P.

Missä sooseissa itse olette? Valehtelunne ainakin täytyy olla tietoista, kun yritätte Ritva Puolakkaa leimata alkoholisoituneeksi psyykenpotilaaksi ja naissaatanaksi, koska hän  sanoi (väärän) mielipiteensä Turkkilan blogin antamasta mielikuvasta.

Mitä Usarin blogiin tulee, niin tuokin kannattaa ottaa ilmaisena Homma-mainoksena eikä traumatisoitua enää yhtään lisää Ritvasta, nääs minä kun aamulla yhdeksän maissa avasin tämän sivuston niin oma kommenttini jonka puolilta öin tänne laitoin, oli vielä etusivulla. Joko täällä on kävijämäärät vähentyneet tai sitten keskustelua käydään Periksessä taikka Chatissä?
« Viimeksi muokattu: 06.02.2018, 13:31:56 kirjoittanut Emo »

anatall

• Jäsen^^^
  • Up in The Ass Of Timo
    • Profiili
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19656 : 06.02.2018, 13:37:13 »
Mitä vihjaat kun puhut sooseista?
http://ritvapuolakka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/250184-olavi-maenpaa-on-kuollut

Ok, eli oletit että nyt on vodkapullo korkattu? 
No eipä ole yhtään kaukaa haettua?

Lainaus
Olavi sai nukkua minun sängyssäni ja minä nukuin sohvalla, kun tuli muistaakseni Wallander teeveessä. Aamulla heräsin siihen, kun Olavi oli herännyt jo viideltä ja keitteli kahvia. Jätti minulle vielä virolaisen vodkapullon muistoksi.

Minä nyt en vielä ihmistä alkoholistina pitäisi vaikka joku hänelle vodkapullon lahjaksi antaisikin, mutta minä-hän olenkin kreationisti ja meillä nisteillä voi olla näissä mömmöjutuissa joitain sokeita pisteitä  :D

anatall

• Jäsen^^^
  • Up in The Ass Of Timo
    • Profiili
« Vastaus #19657 : 06.02.2018, 13:40:41 »
Minä nyt en vielä ihmistä alkoholistina pitäisi vaikka joku hänelle vodkapullon lahjaksi antaisikin, mutta minä-hän olenkin kreationisti ja meillä nisteillä voi olla näissä mömmöjutuissa joitain sokeita pisteitä  :D

Onko joku jossain pitänyt häntä alkoholistina?

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19658 : 06.02.2018, 13:44:11 »
Onko joku jossain pitänyt häntä alkoholistina?

Mielestäni näin on annettu ymmärtää ja oikein vahvasti vielä, jos epäillään jonkun tänne tai Usariin juopuneena kirjoittavan. Nämähän ovat mielikuvia, mitä sooseista puhuttaessa syntyy... minä kun en Ritvaa tunne kuten varmaankin harva tuntee, niin tulee mieleen että tiedättekö te jotain henkilön soosiharrastuksesta mitä minä en tiedä.

Yritetään nyt jokainen olla provosoitumatta ja katsotaan vastaako Matias Usarissa.
Harmillista että olemme aina keskenämme sotajalalla, rintamat hajoaa saamari.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2018, 13:47:01 kirjoittanut Emo »

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11754
    • Profiili
« Vastaus #19659 : 06.02.2018, 13:47:59 »
Pohjalainen olla-verbin taivutus

moon oikias
soot vääräs
soon kans vääräs
moomma oikias
tootta vääräs
noon aivan mettäs!

[How the Ostrobothnians conjugate the 'be' verb
I am right
you are wrong
he is also wrong
we are right
you are wrong
they are totally lost!]

Luulen, että mullekin riitti tämä vääntö.
..."metsässä on anketa"....
Vihreät

"Helsingin kaupunginvaltuusto ei voi myöskään esiintyä eduskunnan ylähuoneena."
Valtiomies Kari Rajamäki

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19660 : 06.02.2018, 13:53:31 »
Pohjalainen olla-verbin taivutus

moon oikias
soot vääräs
soon kans vääräs
moomma oikias
tootta vääräs
noon aivan mettäs!

[How the Ostrobothnians conjugate the 'be' verb
I am right
you are wrong
he is also wrong
we are right
you are wrong
they are totally lost!]

Suomalaisuudessa hienoimpia asioita on itsepäisyys, pohjalaisissa sen ajatellaan jotenkin korostuvan vielä ja ehkäpä näin onkin, mutta muistaakseni Stalinkin ihaili ja kommentoi suomalaisten itsepäisyyttä. Se on hieno ominaisuus, ja sille on vielä tulevaisuudessa käyttöä.

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 17463
  • covfefe
    • Profiili
« Vastaus #19661 : 06.02.2018, 16:22:24 »
Lainaus käyttäjältä: siviilitarkkailija
No mikäs siinä noidanpolttojutussa korvensi? Saksassa joukko yritti polttaa 18 v tytön noidankattilassa....
Lainaus

Esitätkö sinä tyhmää vai oletko ihan oikeasti sitä mieltä, että tuolla uutisella noilla tiedoilla olisi jotankin tekemistä maahanmuuton tai monikulttuurisuuden kanssa? Vai onko sinulla tapauksesta jotakin tietoja, joita tuossa uutisessa ei kerrottu?

On hieman epäkohtelias esitys moderaattorilta mutta asia nyt perkele on niin että Euroopan mittakaavassa niin oudolta kuin asia kuulostaakin (ja laittomalta) niin modernissa unioinissa (vielä kun UK on mukana) afrikkalaisia lapsia on surmattu olosuhteissa jotka viittaavat noituuteen. Täydellistä varmuutta on vaikea saada kun asianosisista lapsista on jäänyt jäljelle vain ihmisjäänteitä.

Jostain syystä ihmiset kuvittelevat että monikulttuurisuuteen ei kuuluisi vaikkapa noitien surmaaminen kun meidän lakimme eivät tätä hyväksy. Ihmetellään kuin Lontoossa kun Thamesjoen jäljiltä alkoi löytymään lapsenpaloja. Se onko tässä spontaani ilonpito keittämällä 18 v tyttö hengiltä vain nuorisojoukon muu kulttuurinen ilonpito on kyseenalaista. Mutta olkoon. Pitäkää kattilanne...
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 13962
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
    • Profiili
« Vastaus #19662 : 06.02.2018, 21:53:50 »
Viittaus kansallisen kulttuuriaarteen, Professori Jouko Turkan teokseen, TV-sarja  "Kiimaiset poliisit" eräänlaisena toteutuneena profetiana lensi kuin leppäkeihäs.

Mitä ihmettä nyt? Nyt.

Vihaa ja muita tunteita käsittelevän poliisitoimen ketjussa, jos jäi epäselväksi. Sarjan taisi esittää YLE.

Paljon olen paskaa kirjoittanut, jonka joutikin poistaa. Mutta tähän haluan vastauksen.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2018, 22:17:13 kirjoittanut MW »

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3665
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19663 : 07.02.2018, 00:09:17 »
Minä seurasin sen ketjun silloin alusta pitäen, mistä tämä jupakka alkoi, ja se alkoi vain siitä kun Puolakka sanoi, että pitää vääränä että Matias esittää Huhtasaaren heikkona (Ritvan mielipide) ja ritarillista  suojelua tarvitsevana, kun oikein olisi tehdä rikosilmoitus tappouhkauksista ja Ritva totesi, että Laura Huhtasaari on vahva nainen ja sitä pitää korostaa, ei heikkoutta ja haavoittuvuutta.

Ritvalla on tietynlainen missio aina hyökätä puolustamaan "naisia" riippumatta siitä, tarvitsevatko he hänen apuaan vai eivät. Sellaisesta jupakasta nuo aiemmin tänne liittämäni viestit saivat myös alkunsa.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19664 : 07.02.2018, 01:56:21 »
Ritvalla on tietynlainen missio aina hyökätä puolustamaan "naisia" riippumatta siitä, tarvitsevatko he hänen apuaan vai eivät. Sellaisesta jupakasta nuo aiemmin tänne liittämäni viestit saivat myös alkunsa.

Ok.

Kovin värikästä yksityisviestittelyä näyttää teillä olleen, oma yv-historiani on huomattavasti maltillisempaa kamaa kuin mitä on julkihommailuni.
Joka sekään ei - yrityksistäni huolimatta - ole vielä johtanut raastupaan. Ehkä se on se uhkaukseni, että lähden politiikkaan sinä päivänä kun saan ekan rikossyytteen vihakirjoittamisesta, ehkä Suomen valtio ei uskalla riskeerata.

No joo, vitsi vitsi, mutta ei niin pientä vitsiä etteikö noin puolet totta  :P

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19665 : 07.02.2018, 08:46:57 »
Viittaus kansallisen kulttuuriaarteen, Professori Jouko Turkan teokseen, TV-sarja  "Kiimaiset poliisit" eräänlaisena toteutuneena profetiana lensi kuin leppäkeihäs.

Mitä ihmettä nyt? Nyt.

Vihaa ja muita tunteita käsittelevän poliisitoimen ketjussa, jos jäi epäselväksi. Sarjan taisi esittää YLE.

Paljon olen paskaa kirjoittanut, jonka joutikin poistaa. Mutta tähän haluan vastauksen.

Kerrotko vielä, miten viestisi liittyi ketjun aiheeseen (joka muuten ei ollut "Vihaa ja muita tunteita käsittelevän poliisitoimen ketju".

Brandis

• Jäsen^^^
  • Liked: 2759
  • Villasukkainen, Silkkihansikkainen
    • Profiili
« Vastaus #19666 : 07.02.2018, 22:24:58 »
Jouko Piho toisaalla ihan oikeutetusti kyselee miksi hänen kirja-arvostelunsa Islam - yhdestoista vitsaus ei saanut olla mukana keskustelussa Tuvan puolella.
'Kaksi tietä haarautui metsässä, ja minä otin vähemmän käytetyn, ja se on muuttanut kaiken uudeksi'. ~ Robert Frost.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19667 : 07.02.2018, 23:15:39 »
Siksi, että Jouko Piholla on ollut tapana avata aiheita sikin sokin ja poikittain ja siksi hänelle on omistettu oma ketju.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 11276
  • Kuka jos en minä
    • Profiili
« Vastaus #19668 : 08.02.2018, 19:34:47 »
qwerty, 7 päivää, moderoinnista valittaminen väärässä paikassa.

Alaric, ei valittanut moderaatiosta vaan nimimerkistä junis. Se että on moderaatiossa ei tee henkilön kannanotoista mitenkään kritiikiltä suojattuja. Myöskään kritisoidut viestit eivät olleet moderaation värillisiä vaan henkilön omia näkemyksiä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 31555
  • Ilon ja toivon admin
    • Profiili
« Vastaus #19669 : 08.02.2018, 19:38:29 »
qwerty, 7 päivää, moderoinnista valittaminen väärässä paikassa.

Alaric, ei valittanut moderaatiosta vaan nimimerkistä junis. Se että on moderaatiossa ei tee henkilön kannanotoista mitenkään kritiikiltä suojattuja. Myöskään kritisoidut viestit eivät olleet moderaation värillisiä vaan henkilön omia näkemyksiä.

Aijaa. No, tulkitsin tämän vissiin hiukan eri tavalla (viesti poistettu).

Lainaus
Ton tyypin moderointi on lähinnä haitannut.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2018, 19:42:29 kirjoittanut Alaric »
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Kuntalaisaloite - Jyväskylän ei tule laajentaa "paperittomien" sosiaali- ja terveyspalveluita: https://www.kuntalaisaloite.fi/fi/aloite/4643

Aksiooma

• Jäsen^^^
  • Liked: 10909
  • Arvokonservatiivi ja 2000 luvun fennomaani
    • Profiili
« Vastaus #19670 : 09.02.2018, 20:20:37 »
Terve,

Huomasin, että RHC ketju on lukittu. Onko ketju huollossa vai lopullisesti lukittu?

Kiitos.
Pahimmat vihollisemme ovat omassa keskuudessamme ne, jotka itsekkäistä syistä ovat valmiit uhraamaan kansakunnan elinedut ja ne, jotka jatkuvasti ja toistuvasti julistavat totuutena sitä, minkä tietävät valheeksi. -Risto Ryti

Jordan Peterson: Postmodernism - How and why it must be fought https://youtu.be/Cf2nqmQIf

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19671 : 09.02.2018, 22:35:16 »
Hupsista, mun nappihäiriö. Nyt on auki.

savolaespoeka

• Jäsen
  • *
  • Liked: 41
    • Profiili
« Vastaus #19672 : 12.02.2018, 18:57:55 »
Miksi ihan asiallisia viestejäni poistettiin Awakening ketjusta? On todella epärehellistä, että sinne jätettiin vastauksia viesteihini, mutta omat vastaukseni niihin taas poistettiin.

duc

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3906
  • Tecumseh
    • Profiili
« Vastaus #19673 : 12.02.2018, 19:37:23 »
Minua vaivaa älyttömästi, kun huomaan viestimääräni vähentyneen, eli joku puheenvuoroistani on heitetty roskikseen, mutta en saa päähäni mikä. Huono omatunto vaivaa, kun en tajua. YV:llä voi vastata, jos se ei ole moderaation ajan tuhlausta. Jos on, niin jättäkää sikseen.
ὁ βίος βραχύς, ἡ δὲ τέχνη μακρή / vita brevis ars longa / learning one's craft takes so long that a lifetime may not be adequate (käännös Merriam-Webster)

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19674 : 12.02.2018, 20:09:47 »
Minua vaivaa älyttömästi, kun huomaan viestimääräni vähentyneen, eli joku puheenvuoroistani on heitetty roskikseen, mutta en saa päähäni mikä. Huono omatunto vaivaa, kun en tajua. YV:llä voi vastata, jos se ei ole moderaation ajan tuhlausta. Jos on, niin jättäkää sikseen.

Peräkammarin puolelta siirtyi yksi ketju Roskakoriin, ketjussa arvuuteltiin, olivatko kaksi samannimistä ihmistä sama ihminen. Sinulla oli yksi tuotos siinä ketjussa.

Voisi siis sanoa, ettei sinun viestiäsi poistettu vaan ketju, jossa oli sinun viestisi.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
    • Profiili
« Vastaus #19675 : 12.02.2018, 23:20:49 »
Miksi ihan asiallisia viestejäni poistettiin Awakening ketjusta? On todella epärehellistä, että sinne jätettiin vastauksia viesteihini, mutta omat vastaukseni niihin taas poistettiin.

Poistetut viestisi olivat suurelta osin paskaa jankkausta toisen käyttäjän kanssa jonka viestejä myös poistettiin. Mikäli katsot virheeksi jättää viittaukset vastauksissa viestiesi asiallisiin kohtiin, voin toki käydä poistamassa loputkin.

Emo

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #19676 : 13.02.2018, 00:48:37 »

Huono omatunto, herranen aika sentään!? Tämä on vihafoorumi! Ei rippituoli!
Yritä ryhdistäytyä, ole mies! Sinä et tunne huonoa omatuntoa roiskimiesi viestien tähden, et poistettujen etkä poistamattomien! Toivottavasti jättävät sikseen.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3303
  • The sloganist
    • Profiili
« Vastaus #19677 : 13.02.2018, 08:24:38 »

Joku Ali -viestisi ilmeisesti OTna ja joku trollaussyytös viesti tänä vuonna viimeisestä ~80 viestistä.
Iudex illius ero

savolaespoeka

• Jäsen
  • *
  • Liked: 41
    • Profiili
« Vastaus #19678 : 13.02.2018, 18:25:14 »

Poistetut viestisi olivat suurelta osin paskaa jankkausta toisen käyttäjän kanssa jonka viestejä myös poistettiin. Mikäli katsot virheeksi jättää viittaukset vastauksissa viestiesi asiallisiin kohtiin, voin toki käydä poistamassa loputkin.

Kyllä nekin pitää poistaa sitten, koska ei keskusteluita pidä poistella vain osittain. Se on sensuuria ja olen aina ajatellut, että Homma olisi tällaisen yläpuolella.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 24639
  • Nuiva VHM-sillanrakentaja & sananvapauttaja
    • Profiili
« Vastaus #19679 : 13.02.2018, 18:35:55 »
Sensuuri tarkoittaa valtion tekemää ennakkotarkastusta, jonka perusteella poistetaan tietoa. Moderointi ei ole sensurointia, vaan julkaisuvapauden harjoittamista.

Sensuuri on valtion viranomaisten suorittama suullisten, kirjallisten tai kuvallisten esitysten tarkastus, jonka läpäisy on edellytys julkaisun levitykselle tai julkiselle esittämiselle.

2 § Julkaisuvapaus
Forumilla vallitsee sananvapauden ohella julkaisuvapaus. Julkaisuvapaus tarkoittaa sitä, että forumin moderoijilla ja ylläpidolla on oikeus päättää siitä, mitä materiaalia sillä julkaistaan. Sananvapaus ja julkaisuvapaus eivät ole keskenään ristiriitaisia: kukin voi sanoa mitä haluaa, mutta forumilla ei ole julkaisupakkoa.
"Pääkaupunkiseudun Kelan asiakkaista 2/3 ei puhu äidinkielenään suomea." - HS 4.2.2018

"Prime Minister Viktor Orban's government accuses Soros of encouraging illegal immigration into Europe."
- http://www.iphone.afp.com/afpv3/AFP_V3/News/JI/2C/newsmlmmd.urn.newsml.afp.com.20180213