UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3366839 kertaa)

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 17189
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #20160 : 12.04.2018, 16:27:53 »
Mitä on nuo tagit esim. Turun terrori-isku -ketjussa!!!??!!?

Miksi vastaustoiminnossa lukee ...

Lainaus
Erota tagit pilkulla toisistaan

... ja mitä se tarkottaa!!?!!!!??!11!

Tähänkin niitä voi lisätä.

Ei kun eipäs voikaan.

En tiedä voiko vai ei, mutta tämänkin ketjun lopussa puhutaan tageista  :o
« Viimeksi muokattu: 12.04.2018, 16:36:24 kirjoittanut Emo »

Micke90

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 14596
« Vastaus #20161 : 12.04.2018, 16:30:32 »
Mitä on nuo tagit esim. Turun terrori-isku -ketjussa!!!??!!?

Tähänkin niitä voi lisätä.

Ei kun eipäs voikaan.
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 13548
  • antikomintern
« Vastaus #20162 : 12.04.2018, 16:49:44 »
Nuo tagit ovat aihetunnisteita, joilla voi merkitä keskusteluketjuja kuvailemalla lyhyesti ketjun aihepiiriä. Yhdellä ketjulla voi olla monta tagia ja sama tagi voi osoittaa useampaankin ketjuun. Esimerkiksi tagi "terrori-isku" voi osoittaa useampaankin samaa aihetta käsittelevään ketjuun ja sitä klikkaamalla saa tuolla tagatut ketjut näkyviin. Yläreunassa on nyt Tagit -nappula, jota klikkaamalla siirtyy sivulle, jossa näkee suositut tagit ja viimeiseksi tagatut ketjut ja niiden avulla voi siirtyä itseään kiinnostavaan tagattuun ketjuun. Näistä tageista tulee oma, selvempi ja parempi ohjeensa vielä myöhemmin. Kaikkia nämä uudet ominaisuudet eivät varmastikaan kiinnosta, eikä niiden käyttö ole mitenkään pakollista.

Huom! Lisätään vielä sellainen tieto, että nykyisillä asetuksilla noita aihetunnisteita eli tageja voi ketjuihin lisätä jäsen, jolla on kolme väkästä ^^^, mikä vaatii 500 kommentin kirjoittamista.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2018, 17:25:17 kirjoittanut Pullervo »
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4214
  • A spherical bastard
« Vastaus #20163 : 12.04.2018, 16:51:39 »
Eipä niistä viesteistä ole poiston yhtydessä juurikaan ilmoiteltu aiemminkaan, joten jos hipiä on kovasti herkistynyt viime aikoina, kannattaa varmaan pitäytyä kirjoittamasta.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
  • Liked: 2692
  • Generating Hatespeech since 2011
« Vastaus #20164 : 12.04.2018, 16:56:44 »
Eipä niistä viesteistä ole poiston yhtydessä juurikaan ilmoiteltu aiemminkaan, joten jos hipiä on kovasti herkistynyt viime aikoina, kannattaa varmaan pitäytyä kirjoittamasta.

Eli siis Homman kanta on: "Adminien päätöksiä ei tarvitse perustella ja ne voidaan tehdä anonyymisti ja salaa?".

Ehkä tämä olisi hyvä tiedottaa myös kaikille Hommalaisille, tietävät mihin ryhtyvät. Olin kuitenkin kuvitellut että ääritapauksia lukuunottamatta Hommalla kukoistaisi sananvapaus.

Se että "tehtiin ennenkin, et vaan huomannut" ei ole selitys sille miksi näin tapahtuu, pikemminkin raskauttava asianhaara.
Marcus Meecham, A.K.A Count Dankula tuomittiin skotlantilaisessa oikeustuomioistuimessa syylliseksi vihapuheeseen tästä videosta:

https://www.youtube.com/watch?v=SYslEzHbpus

"Haha, rasistipaska sai mitä ansaitsi"
-Amnesty International

Deputy M

• Nyt on ruuti kuivaa
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1832
  • Deputy M ratsasti kaupunkiin
« Vastaus #20165 : 12.04.2018, 16:57:44 »
En tiedä kuuluisiko tämä parannusehdotuksiin vai tänne, mutta tässä nyt kuitenkin:

Olen huomannut trendin että viestit vain katoilevat. Tein tänäänkin postiin "Rikosuutiset ulkomailta" ketjuun missä viitattiin IL artikkeliin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201804122200872884_ul.shtml

Sitten huomasin että koko viesti oli kadonnut kuin pieru saharaan. Tämä "shadow modding" on mielestäni moraalitonta. Jos viestejä editoidaan tai poistetaan modejen toimesta, pitäisi siitä jättää kuitti.
Niin, tavismode poistaa tuhansia viestejä vuoden mittaan ja jos jokaisesta vielä kommentoidaan, niin aika ei kertakaikkiaan riitä. Kas kun tätä työtä tehdään vapaaehtoisvoimin ja sekin kuluttaa aikaa jo paljon että viestejä poistetaan. Olisiko kirjoittajakin vähän vastuussa siitä, että tulee postattua hieman sääntöjen vastaisia viestejä.
Me olemme kansa! - Nuiva ei naivi (Eino.P Keravalta) - On parempi näyttää syylliseltä, kuin kykenemättömältä.

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #20166 : 12.04.2018, 17:05:18 »
Nuo tagit ovat aihetunnisteita, joilla voi merkitä keskusteluketjuja kuvailemalla lyhyesti ketjun aihepiiriä. Yhdellä ketjulla voi olla monta tagia ja sama tagi voi osoittaa useampaankin ketjuun. Esimerkiksi tagi "terrori-isku" voi osoittaa useampaankin samaa aihetta käsittelevään ketjuun ja sitä klikkaamalla saa tuolla tagatut ketjut näkyviin. Yläreunassa on nyt Tagit -nappula, jota klikkaamalla siirtyy sivulle, jossa näkee suositut tagit ja viimeiseksi tagatut ketjut ja niiden avulla voi siirtyä itseään kiinnostavaan tagattuun ketjuun. Näistä tageista tulee oma, selvempi ja parempi ohjeensa vielä myöhemmin. Kaikkia nämä uudet ominaisuudet eivät varmastikaan kiinnosta, eikä niiden käyttö ole mitenkään pakollista.

Kiitos vastauksesta, jollain tasolla ehkä ymmärsin.
Meinaan viitata noille villakinthaalla.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 37525
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #20167 : 12.04.2018, 17:14:27 »
Eipä tosiaan aika riitä selvitysten kirjoittamiseen yksittäisten viestien poistoista, sillä muutakin täällä olisi tarkoitus tehdä. Itse saatan laittaa ketjuun huomautuksen viestien poistosta, jos samalla ohjeistan keskustelua tai sitten varsinkin uudemmille jäsenille saatan joskus laittaa yv:llä syitä, jotta oppivat tavoille.

Tästä ketjustahan voi toki tulla tiedustelemaan poiston syytä, jos ei itse hetken pohdittuaan millään keksi sitä. Oneliner, offtopic, turha jankkaus ja riitely, spämmäys, pelkkien linkkien postailu jne.

En poistanut kyseessä olevaa viestiä, mutta näkemykseni mukaan se lähti roskiin siksi, ettei se liittynyt aiheisiin maahanmuutto ja monikulttuurisuus, kuten uutisalueilla pitäisi.
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3376
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #20168 : 12.04.2018, 19:33:54 »
Olen huomannut trendin että viestit vain katoilevat. Tein tänäänkin postiin "Rikosuutiset ulkomailta" ketjuun missä viitattiin IL artikkeliin:

Ulkomaan osion kirjoitusohje (olet sinä varmaan nämä lukenutkin, mutta ihan vain kertauksena):
https://hommaforum.org/index.php/topic,89312.msg1479357.html#msg1479357

Siitä ihan ensimmäinen kohta:
* Uutisten tulee liittyä aiheisiin maahanmuutto ja monikulttuurisuus.

Voi olla, että luin viestisi hätäisesti, mutta en löytänyt siitä mitään maahanmuuttoon tai monikulttuurisuuteen liittyvää.

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #20169 : 12.04.2018, 22:29:15 »

Ulkomaan osion kirjoitusohje (olet sinä varmaan nämä lukenutkin, mutta ihan vain kertauksena):
https://hommaforum.org/index.php/topic,89312.msg1479357.html#msg1479357

Siitä ihan ensimmäinen kohta:
* Uutisten tulee liittyä aiheisiin maahanmuutto ja monikulttuurisuus.

Voi olla, että luin viestisi hätäisesti, mutta en löytänyt siitä mitään maahanmuuttoon tai monikulttuurisuuteen liittyvää.

Kyseessä ilmeisesti sateenkaaripariskunta joka käytti lasta hyväkseen, ei välttämäti mamu/moku juttu kylläkään, mutta ottaen huomioon ketkä mokutusta ajaa yleensä, ei luulisi että on niin kaukana aiheesta että pitää ihan poistaa viesti.

Mutta jos ei kelpaa, teen sitten oman threadin. Oisi sen voinut omaksi threadiksikin siirtää.

Mutta pointtini ei ole miksi poistettiin, vaan se että tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun viestejä poistellaan. Ja kun ei ole tietoa miksi eikä tietoa siitä että se on poistettu, se on huonompi juttu. Miten olisi jatkossa esimerkiksi sellainen toiminta että kun poistatte viestin threadista, ette poista viestiä, vaan laitatte sinisellä tägin "viesti poistettu" tms. Ja jos on aikaa niin vaikka lyhyt syy miksi.

Näin kirjoittaja tietää kuka hänen viestinsä poisti ja että se on poistettu. Lisäksi joskus myöhemmin nämä <viesti poistettu> viestit voidaan tagin ansiosta helposti siivota pois.

En mä ole modeille kaatamassa mitään hirveitä velvoitteita niskaan ja arvostan työtä, mutta kyllä se pelkkä viestien katoaminen haiskahtaa shadow bannilta (vaikkei sitä olekaan).

Marcus Meecham, A.K.A Count Dankula tuomittiin skotlantilaisessa oikeustuomioistuimessa syylliseksi vihapuheeseen tästä videosta:

-Amnesty International

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3376
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #20170 : 12.04.2018, 22:35:17 »
Mutta jos ei kelpaa, teen sitten oman threadin. Oisi sen voinut omaksi threadiksikin siirtää.

Sinäkö et siis hyvällä usko, ettei tuo aihe kuulu Ulkomaan osastolle?

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #20171 : 12.04.2018, 23:37:02 »

Sinäkö et siis hyvällä usko, ettei tuo aihe kuulu Ulkomaan osastolle?

Mihin vittuun se sitten kuuluisi? Se ei ehkä kuulu siihen "Ulkomaiset rikosuutiset" threadiin, mutta uutinen on ulkomailta ja rikosuutinen. Ja lisäksi kyseessä on lesbopariskunta joten se (ehkä) liittyy löyhästi mokutukseen. Yleinen trendi tuntuu olevan että pedofiili on myös mokuttaja. Tätä ei tietenkään saada koskaan selville, koska kukaan ei edes näe uutista ja siksi asiaa ei seurata.

-Amnesty International

Micke90

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 14596
« Vastaus #20172 : 12.04.2018, 23:41:17 »
Mihin vittuun se sitten kuuluisi?

Sinnepä juuri.  :P
:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11581
  • Mode EVP. 1/949jkl #propelipää
« Vastaus #20173 : 13.04.2018, 08:20:48 »
Selkeimmissä tapauksista jätin ilmoittamatta poistosta. Sitten jos näytti, että sama käyttäjä tekee enemmän hallaa tai on selvästi jokin väärinkäsitys säännöistä, yv:tä menemään ja mahdollisesti sinistä ketjuun.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4439
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
« Vastaus #20174 : 13.04.2018, 09:03:59 »
Hoijaa...

Näistä viestien katoamisesta voisi todeta, että aika harvan meistä hengentuotteet nyt aivan korvaamatonta maailmanperintöä ovat. Aivan sama poistetaanko ja mitä poistetaan. Luulenpa, että suurin osa jäsenistä ei juurikaan ole kiinnostunut turaustensa kohtalosta.

Ei joku nettipalstalla meuhkaaminen oikeastaan ole muuta kuin viihdettä.

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 13805
« Vastaus #20175 : 13.04.2018, 09:12:12 »
Hoijaa...

Näistä viestien katoamisesta voisi todeta, että aika harvan meistä hengentuotteet nyt aivan korvaamatonta maailmanperintöä ovat.

Poistetut viestit voisi robotti automaattisesti ohjata vaikkapa Kansanrunousarkistoon tai jonkun yliopiston folkloristiikan laitokselle.
“Do you hate people?”
“I don't hate them...I just feel better when they're not around.”

― Charles Bukowski, Barfly

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 27528
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #20176 : 13.04.2018, 09:34:08 »
Spekuloin:

Viestin poistaminen = click delete =1 sekunti.
Poiston dokumentointi = 20 sekuntia.

Jos tuo pitäisi paikkansa, modetyömäärä lisääntyisi näiltä osin 20-kertaiseksi.

Joten ...
Euroopan parlamentin "selkeä ja uskottava strategia" on ollut kutsua maailma kylään. Se on kolmannen maailmansodan jälkeen nopein tapa tuhota ei pelkästään unioni vaan koko Eurooppa.
- Jäsen Roope

Trumpin varoitus: "Maahanmuutto vie Euroopan mennessään"
- Die Welt 12.7.2018, (suomennos jäsenen Akez)

qwerty

• Jäsen^^^
  • Liked: 7483
« Vastaus #20177 : 13.04.2018, 23:21:32 »
Selkeimmissä tapauksista jätin ilmoittamatta poistosta. Sitten jos näytti, että sama käyttäjä tekee enemmän hallaa tai on selvästi jokin väärinkäsitys säännöistä, yv:tä menemään ja mahdollisesti sinistä ketjuun.

Mini on edelleen modena. Who-hooo :D
Suuri osa median käyttämästä argumentaatiosta on täysin ideologista, käsitesisällöiltään määrittelemätöntä ja tyhjäksi jätettyä blanco-argumentaatiota, jossa vahvoja mielleyhtymiä herättävät käsitteet on otettu käyttöön täysin tendenssimäisen manipulaation ja propagandan välineinä.

Jukka Hankamäki 8.2.18

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #20178 : 16.04.2018, 13:29:00 »
Eli siis Homman kanta on: "Adminien päätöksiä ei tarvitse perustella ja ne voidaan tehdä anonyymisti ja salaa?".

Ehkä tämä olisi hyvä tiedottaa myös kaikille Hommalaisille, tietävät mihin ryhtyvät. Olin kuitenkin kuvitellut että ääritapauksia lukuunottamatta Hommalla kukoistaisi sananvapaus.

Se että "tehtiin ennenkin, et vaan huomannut" ei ole selitys sille miksi näin tapahtuu, pikemminkin raskauttava asianhaara.

Olet vissiin ollut koko Hommaurasi aikana niin laadukas kirjoittaja, että viestejäsi ei ole aikaisemmin poistettu jos heräät tähän asiaan vasta nyt. Viestien poistosta on ilmoitettu äärimmäisen harvoin ja äärimmäisen harvoin niistä tulee kukaan tänne modeketjuunkaan ulisemaan. Yleensä vain silloin, kun eivät ymmärrä sääntäjä tai kuvittelevat, että Tämä Oma Oikein Tärkeä Ja Kaikken Paras Viesti on niitten ilmoitettujen sääntöjen ylittävä poikkeus taatun erinomaisuutensa ja ainutlaatuisuutensa takia. Kuten tässä tapauksessa.
Uutisalueella on tarkempi seula kuin muualla. Uutisalueelta poistetaan aiheeseenkuulumattomia viestejä herkemmin kuin muualta tai niitä voidaan myös siirtää toisaalle (esim. Kylänraitille). Tämä ei ole osoitus mistään salamyhkäisyydestä ja väärinteosta vaan näin on aina toimittu ja tullaan jatkossakin toimimaan. Jälleen kerran, jos tämä ei kelpaa, älä kirjoita. Sitten ei ole mitään poistettavaakaan ja "ongelma" katoaa kuin itsestään.

Asentelin jo vuosia sitten "Reason for delete"-lisäosan jota kukaan ei kuitenkaan käyttänyt, joten se on poistettu käytöstä.

Vastoin joittenkin käyttäjien hellimää käsitystä, viestejä ei poisteta satunnaisesti tai vittuuksillaan, poistamiselle / siirrolle on aina jokin syy. Erehdyksiäkin sattuu ja niistä voi kysyä, mutta pelkkä mussunmussunyhyysalaliittokuunatsitdelfiinitjareptiliaanit ei riitä todistamaan että nyt on ylläpito yrittämässä jotain vilunkia.

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 1128
  • Puolinuiva
« Vastaus #20179 : 19.04.2018, 09:14:59 »
Eihän Writerin banni unohtunut päälle? Ihmettelen vain kun ei  ole näkynyt. (Sivistystyötä yhä riittäisi.)
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 37525
  • Ilon ja toivon admin
« Vastaus #20180 : 19.04.2018, 09:23:12 »
Eihän Writerin banni unohtunut päälle? Ihmettelen vain kun ei  ole näkynyt. (Sivistystyötä yhä riittäisi.)

Jos 7 päivän banni on annettu 20.3. ja kaveri on viimeksi ollut paikalla 9.4., jonka itsekin näet writerin profiilista, niin mitäpä luulisit?
Hommaforumille kirjoittaminen - käytännön ohjeita ja vinkkejä: https://hommaforum.org/index.php/topic,123992.0.html

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 6879
« Vastaus #20181 : 19.04.2018, 11:17:47 »
Meinataanko tuo Tuukka Kuru -ketju korjata että se näkyy tuolla pääsivun listalla  :P?

Kyllähän te tiedätte että mulle se on ihan sama, mutta ketju ja ilmiö on niin herkullinen että pakko vähän aiheesta mussuttaa...
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2448
  • Wanda Wilson
« Vastaus #20182 : 19.04.2018, 11:30:53 »
Se Kuru-ketjuhan ei ole rikki, se ei vaan enää floodaa muiden aiheiden jäädessä jalkoihin ja pimentoon. Keskustelu on edelleen Perussuomalaiset osiossa, ja siihen voi edelleen osallistua näin halutessaan.
"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #20183 : 19.04.2018, 11:47:00 »
Se Kuru-ketjuhan ei ole rikki, se ei vaan enää floodaa muiden aiheiden jäädessä jalkoihin ja pimentoon. Keskustelu on edelleen Perussuomalaiset osiossa, ja siihen voi edelleen osallistua näin halutessaan.

Älkää leikkikö Googlea ja Bonniersia, jos porukkaa kiinnostaa keskustella Kurusta eikä juuri muusta niin turha lähteä viimeisiä viestejä sormeilemaan, luonnonvalinta toimikoon ja heikommat ketjut jääkööt Kuru-ketjun jalkoihin.

https://mvlehti.net/2018/04/15/bonniers-dynastia-itkee-heita-syytetaan-tiedon-sensuroinnista-ja-sananvapautta-vastaan-hyokkaamisesta/

Lainaus
Bonniersin omistama Expressen-julkaisu on ilmaissut, että Googlen hakutoimintoja pitäisi muuttaa niin, ettei ”vääränlaisia” hakutuloksia enää näkyisi käyttäjille. Bonniers saikin Ruotsin hallituksen kokoontumaan Googlen ja muiden somejättien kanssa tiukempien nettisensuurilakien toteuttamisesta.

... Expressenin toimittajat olivat jossakin vaiheessa hoksanneet, että oho, Google hakukone on olemassa, ja sillä voi hakea mitä vaan netistä. Tähän yritetään nyt puuttua lainsäädäntöä muuttamalla niin, että hakukone antaisi vain lain sallimia hakutuloksia.

Todellisuutta ei pidä muutella mieleisekseen.

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #20184 : 19.04.2018, 11:50:45 »

Olet vissiin ollut koko Hommaurasi aikana niin laadukas kirjoittaja, että viestejäsi ei ole aikaisemmin poistettu jos heräät tähän asiaan vasta nyt. Viestien poistosta on ilmoitettu äärimmäisen harvoin ja äärimmäisen harvoin niistä tulee kukaan tänne modeketjuunkaan ulisemaan. Yleensä vain silloin, kun eivät ymmärrä sääntäjä tai kuvittelevat, että Tämä Oma Oikein Tärkeä Ja Kaikken Paras Viesti on niitten ilmoitettujen sääntöjen ylittävä poikkeus taatun erinomaisuutensa ja ainutlaatuisuutensa takia. Kuten tässä tapauksessa.
Uutisalueella on tarkempi seula kuin muualla. Uutisalueelta poistetaan aiheeseenkuulumattomia viestejä herkemmin kuin muualta tai niitä voidaan myös siirtää toisaalle (esim. Kylänraitille). Tämä ei ole osoitus mistään salamyhkäisyydestä ja väärinteosta vaan näin on aina toimittu ja tullaan jatkossakin toimimaan. Jälleen kerran, jos tämä ei kelpaa, älä kirjoita. Sitten ei ole mitään poistettavaakaan ja "ongelma" katoaa kuin itsestään.

Asentelin jo vuosia sitten "Reason for delete"-lisäosan jota kukaan ei kuitenkaan käyttänyt, joten se on poistettu käytöstä.

Vastoin joittenkin käyttäjien hellimää käsitystä, viestejä ei poisteta satunnaisesti tai vittuuksillaan, poistamiselle / siirrolle on aina jokin syy. Erehdyksiäkin sattuu ja niistä voi kysyä, mutta pelkkä mussunmussunyhyysalaliittokuunatsitdelfiinitjareptiliaanit ei riitä todistamaan että nyt on ylläpito yrittämässä jotain vilunkia.

En ole väittämässä että kyseessä on liskoihmisten salaliitto mua vastaan, ja olen huomannut viestien katoavan ennenkin, yleensä niiden vihaisena kirjotettujen, mikä on ymmärrettävää.

Nyt on kuitenkin alkanut katoamaan uutisartikkeleita sekä kotimaasta että ulkomailta, oletettavasti mokunäkökulman puutteessa. Mutta pitäisi ottaa huomioon että lehdistö yksinkertaisesti ei tuo mokunäkökulmaa esille, joten uutisen deletointi sen takia että waltamedia ei tunnusta kyseessä olevan mokuasia on pelaamista suoraan vastapuolen lapaan. Eilen tais kadota viesti viimeksi ja haisi pahasti mokulle vaikka artikkelissa ei sitä lukenutkaan suoraan.

Onko Hommasta tulossa joku HS:n ja YLEn keskustelufoorumi, missä ei saa kyseenalaistaa uutisia? Olen saanut modejen palautteesta kyllä osviittaa siitä miksi tietyt asiat ovat niinkuin ovat ja kunnioitan sitä, mutta oletteko te modet itse ottaneet mitään tästä keskustelusta?

Jos se haukkuu kuin koira, kävelee kuin koira ja paskoo kuin koira, se on luultavasti koira vaikka waltamedia sitä ankaksi väittäisi.

-Amnesty International

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Wanda Wilson
« Vastaus #20185 : 19.04.2018, 11:54:55 »
Katselin viestihistoriaasi, ja ne poistetut uutiset ovat osioissa joissa käsitellään vain uutisia joissa varmennettu monikulttuurinen aspekti. Oma värinä ja tutina ei kelpaa varmennukseksi. Nuo linkkaamasi uutiset kuuluvat Kylänraitille, jos tuntee halua niistä keskustella laajemmalti - tee oma ketju aiheelle.
"Since you're only slightly less sexy than me, you're obviously in charge of this Motley Crew."

- Deadpool

"Inform and Destroy"

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #20186 : 19.04.2018, 12:47:54 »
Katselin viestihistoriaasi, ja ne poistetut uutiset ovat osioissa joissa käsitellään vain uutisia joissa varmennettu monikulttuurinen aspekti. Oma värinä ja tutina ei kelpaa varmennukseksi. Nuo linkkaamasi uutiset kuuluvat Kylänraitille, jos tuntee halua niistä keskustella laajemmalti - tee oma ketju aiheelle.

Ok, pistän jatkossa rajatapaukset raitille. Oletan että ne siirtyy sieltä sitten uutisosioon jos/kun mokunäkökulma tulee esille?

-Amnesty International

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Wanda Wilson
« Vastaus #20187 : 19.04.2018, 12:52:51 »

Ok, pistän jatkossa rajatapaukset raitille. Oletan että ne siirtyy sieltä sitten uutisosioon jos/kun mokunäkökulma tulee esille?

Kyllä, näin on ollut tapana tehdä.

- Deadpool

"Inform and Destroy"

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #20188 : 19.04.2018, 13:24:11 »
Onko Hommasta tulossa joku HS:n ja YLEn keskustelufoorumi, missä ei saa kyseenalaistaa uutisia? Olen saanut modejen palautteesta kyllä osviittaa siitä miksi tietyt asiat ovat niinkuin ovat ja kunnioitan sitä, mutta oletteko te modet itse ottaneet mitään tästä keskustelusta?

Tietenkin on tulossa, ellei jo ole. Bonnier ja Sanoma maksaa meille säännöllisesti kuukausipalkkaa ja olemme saaneet myös vapautuksen Yleverosta sekä oikeuden pysäköidä vapaasti maakuntatoimituksien pysäköintipaikoille. Tähän kun lisätään Putinin ruplat, niin eläkkeelle pääsyä ei tarvitse enää pitkään odottaa.

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
« Vastaus #20189 : 19.04.2018, 14:35:13 »
Tietenkin on tulossa, ellei jo ole. Bonnier ja Sanoma maksaa meille säännöllisesti kuukausipalkkaa ja olemme saaneet myös vapautuksen Yleverosta sekä oikeuden pysäköidä vapaasti maakuntatoimituksien pysäköintipaikoille. Tähän kun lisätään Putinin ruplat, niin eläkkeelle pääsyä ei tarvitse enää pitkään odottaa.

Joo, mutta jos teet töitä molemmille puolille niin voi olla että jonain päivänä saat aamupuuroos mausteeksi Novichokkia, sillon jää eläkepäivät aika vähiin.

-Amnesty International