Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3995766 kertaa)

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 23499
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21240 : 02.03.2019, 12:27:18 »
Tuosta oulukeissin ohjeistuksesta, miten niin ei liity? Tuota ''raiskaus'' keissiähän nimenomaan puffattiin savuverhoksi kyllähan suomalaisetkin-tyylisesti heti damagecontrollina ja median perseily ja valehtelu on yksi varsin suuri osuus oulunkin keissississä.

OYS:n tapaus ei liity tähän ketjuun, joten ei jatketa siitä.

Samalla logiikalla voitaisiin väittää, että mikä tahansa uutinen voidaan laittaa tuohon ketjuun, koska siitä asiasta uutisoidaan vain huomion kääntämiseksi pois Oulun tapahtumista. Ja joka tapauksessa tuo kyseinen raiskaus tapahtui 13.11.2018, suurin osa uutisoinnistakin marraskuun aikana, joten vähän kaukaa haettu savuverhoteoria.

Tuossa vaiheessa oli jo kiire puffata savuverhoa, kyllähän ns. media tiesi että pian (parin viikon kuluttua) on tuleva julki joukkoraiskaajamatujen groomingjutut. Vaikka toimittajat ovat tyhmiä, niin osaavat ne nyt sentään jotain ennakoida.
18.11 oli ollut Kalevassa tietty kuolinilmoitus, joten oli varmasti tiedossa että ihan pian alkaa kiehunta Oulun kokoisessa tuhrussa. Ja oikeassa olivat. Yrittivät vähän joukkoraiskauspohjia uutisoida tällä OYS-vedätyksellä, että joukkoraiskausilmiö olisi oululaisille jo tutumpi sitten kun Varsinainen Kohu alkaa, mutta ei hirveästi loiventanut.

Mutta ei siinä sinänsä mitään, ei tämän asian enempi jankkaaminen Oulu-ketjussa ole välttämätöntä, ja jäihän sinne vissiin se laittamani linkki, jossa Tiina Wiik kertoo OYS-jutun todellisen laidan, siitä voitte kuunnella ja katsoa.

Lisäys: Joo, olihan se siellä ...

https://hommaforum.org/index.php/topic,127210.msg3017598.html#msg3017598
« Viimeksi muokattu: 02.03.2019, 12:36:41 kirjoittanut Emo »

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 2680
  • nuivaantunut
« Vastaus #21241 : 03.03.2019, 01:33:38 »
@Alaric Kysymysluonteisena asiana. Minullehan se ei sinällään kuulu, enkä varsinaisesti asiaa edes epäile, mutta yleistasoisena kysymyksenä, että onhan Tiina ok tiedonannon suhteen, kun en ainakaan mielestäni ole häntä nimellisenä foorumilla nähnyt?
Ottakaapa sitten kommentoidessanne huomioon, että Wiik on Homman jäsen. Toisten jäsenten solvaamiseen ei täällä lähdetä. Veturihenkilön viesti meni äsken jo yli ja poistui roskikseen.
”Feminismin kemiallinen määritelmä: sama kuin linoleenihappoanionin - negatiivisesti varautunut monityydyttämätön rasvahapporadikaali.” -hikipedia

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 56063
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21242 : 03.03.2019, 01:41:29 »
Ei ole nimellisenä, mutta on täällä kyllä jonkin verran kommentoinut omia ja Juneksen asioita koskien. Jos kyseessä olisi feikki, niin eiköhän tuo olisi huomattu sielläkin suunnassa jo aikoja sitten.
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

https://hommaforum.org/index.php/topic,129465.0.html

n.n.

• Jäsen^^^
  • nuivaantunut
« Vastaus #21243 : 03.03.2019, 01:46:00 »
Ei ole nimellisenä, mutta on täällä kyllä jonkin verran kommentoinut omia ja Juneksen asioita koskien. Jos kyseessä olisi feikki, niin eiköhän tuo olisi huomattu sielläkin suunnassa jo aikoja sitten.
Tiinan näkökulmat huomioiden en epäile etteikö olisi foorumilla enkä sitäkään, etteikö avoimesti ilmoittaisi olevansa foorumilla, mutta lähinnä kysyin sitä, että pitäisikö läsnäolon ilmaiseminen jättää jäsenelle itselleen? Jonka hän on toki voinut tehdäkin, en seuraa aivan niin kiivaasti Tiinan kommentointia, että voisin sanoa varmasti mitään. Mutta siis noin kysymyksenä.
”Feminismin kemiallinen määritelmä: sama kuin linoleenihappoanionin - negatiivisesti varautunut monityydyttämätön rasvahapporadikaali.” -hikipedia

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 56063
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21244 : 03.03.2019, 01:47:05 »
Tiinan näkökulmat huomioiden en epäile etteikö olisi foorumilla enkä sitäkään, etteikö avoimesti ilmoittaisi olevansa foorumilla, mutta lähinnä kysyin sitä, että pitäisikö läsnäolon ilmaiseminen jättää jäsenelle itselleen? Jonka hän on toki voinut tehdäkin, en seuraa aivan niin kiivaasti Tiinan kommentointia, että voisin sanoa varmasti mitään. Mutta siis noin kysymyksenä.

On tehnyt. Ei tarvitse kysellä enempää.
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

https://hommaforum.org/index.php/topic,129465.0.html

n.n.

• Jäsen^^^
  • nuivaantunut
« Vastaus #21245 : 03.03.2019, 01:54:21 »
On tehnyt. Ei tarvitse kysellä enempää.
Kiitos, asia selvä. Kysyin kun jäi vaivaamaan, en vittuillakseni tms.

Pekka Kemppainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 1737
« Vastaus #21246 : 06.03.2019, 18:42:19 »
Olisi varmaankin hyvä, ettei ihan jokaista luuloa kirjattaisi tietona ketjuun,

Mun tiedot on käräjäoikeuden kansliasta.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 23347
  • antikomintern
« Vastaus #21247 : 06.03.2019, 18:58:39 »
Olisi varmaankin hyvä, ettei ihan jokaista luuloa kirjattaisi tietona ketjuun,

Mun tiedot on käräjäoikeuden kansliasta.

@Pekka Kemppainen

Otit sitten itseesi ketjuun laitetun yleisen ohjeen kaikille. Ei sitä ollut sinulle erikseen kohdistettu, jos olisi ollut, olisin tagannut sinut siihen, kuten tähän kommenttiin. No, sinulta on tänään poistettu ko. ketjusta vain KAKSI viestiä ja toisesta ketjusta sitten lisää. Uutisketjujen sotkeminen ei ole mikään pakko. Kun niiden roskien viskominen roskikseen alkaa tarpeeksi kyllästyttää, saat palkkioksi pakkoloman.

Tämä oheinen roskiin lentänyt tuskin oli KäO:n kansliasta saatu nimi? Se oikean nimen sisältänyt kommentti löytyy edelleen ketjusta.

Lainaus
Apu-Jamppa Saddam el-Hitler bin-Laden?

Ja noin yleisesti, jos on jotain nillittämistä, niin TÄHÄN ketjuun, ei mihinkään muihin. Nyt SEKÄ sinulle ETTÄ muille, että tuo yleistynyt tapa valittaa moderoinnista muissa ketjuissa palkitaan herkästi bannilla.

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #21248 : 07.03.2019, 15:06:27 »
Valkoinen mies osoittaa vihdoin ja viimein pieniä ryhdistäytymisen merkkejä  ja fantasioi siitä mistä normaali mies kautta aikojen on fantasioinut, niin miten heitä tähän ryhtiliikkeeseen täällä kannustetaan?

https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg3020992.html#msg3020992

https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg3021056.html#msg3021056

https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg3021117.html#msg3021117

:(

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21249 : 07.03.2019, 18:42:19 »
Valkoinen mies osoittaa vihdoin ja viimein pieniä ryhdistäytymisen merkkejä  ja fantasioi siitä mistä normaali mies kautta aikojen on fantasioinut, niin miten heitä tähän ryhtiliikkeeseen täällä kannustetaan?

https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg3020992.html#msg3020992

https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg3021056.html#msg3021056

https://hommaforum.org/index.php/topic,351.msg3021117.html#msg3021117

:(

Kerrataanpa nyt TAAS tämän ketjun aloituskommenttiin kirjattu pysyväisohje (14.2.2010), josta alla lyhyt lainaus, koska sääntöjen ja ohjeiden lukeminen, saati noudattaminen vaikuttaa joskus olevan ylivoimaista. Ja loput tuosta linkistä.
Vastaus/käsittely valitukselle luvataan vain, jos a) kyse on valittajan omasta tapauksesta b) valituksen syy on ilmaistu selkeästi (esim. linkitetty) c) kyse on selvästi ylläpidon toiminnasta tai toimimatta jättämisestä, ei esim. yleisestä keskusteluilmapiiristä (sille on Tuvassa Suuri Hommakritiikkiketju).

Kirjoittakaa asiallisesti ja välttäkää jo kertaalleen käsiteltyjen asioiden kaivamista esille. Jankutus katsotaan ylläpidon ajan tuhlaamiseksi.

Koska valituksesi ei täytä kriteereitä eli kyse ei ole omasta asiastasi, tuhlaan sen käsittelyyn nyt juuri tämän verran aikaa, enkä yhtään enempää.

Kukaan ei kiellä fantasioimasta päänsä sisällä mitä haluaa. Vain forumille kirjoitettujen kommenttien sisältöön puututaan, jos niikseen tulee.

Väkivalta on rumaa, rujoa ja rampauttavaa, jopa murhaavaa, joten toive sen kohteeksi joutumisesta tai suora toimenpide-esitys ei ole mikään osoitus ryhdikkyydestä. Sellaiset kommentit lentävät joka tapauksessa roskikseen, joten niiden kirjoittamiseen käytetty aika menee hukkaan siinäkin mielessä. Väkivallan käytöstä kirjoittaminen sääntöjä rikkovalla tavalla aiheuttaa seurauksensa ja 7 päivän banni kertoo vain sen, että kyse ei ole ollut erityisen törkeästä tapauksesta, kirjoituskielto voisi olla reilusti pidempikin.

Eipä tässä värinäytöltäkään selviä kenenkään ihonväri tai sukupuoli, joten jäsen saa väkivaltafantasioinnistaan ihan saman, olkoon sitten mustaihoinen nainen tai valkoinen mies. Asia on loppuunkäsitelty.

Emo

• Jäsen^^^
« Vastaus #21250 : 07.03.2019, 19:01:53 »
^ Uskomatonta! Leuka loksahti auki  :o  Olen ollut täällä vuosikausia ja nyt vasta kuulen että tässä ketjussa saa vinkua vain omassa asiassa. Ei taida kovin moni tietää tätä, alituiseen-han täällä kitistään milloin mistäkin mikä ei ole omaa asiaa nähnytkään.  Aina sitä oppii, ihan virkistyin kun luin jotain näin yllättävää, olin tuossa jo torkkunut tovin, kiitos tästä herätyksestä!

Lisäys:

Yllättäen tuli asiaakin. Eli missä mahtaa luurata muistaakseni Periksessä ollut Kari Peitsamo-ketju, en löytänyt haulla.
Viime aikoina on ollut Peitsamon twiittejä esillä Hommalla, viimeksi tämä:

https://hommaforum.org/index.php/topic,518.msg3021608.html#msg3021608

@Pullervo

« Viimeksi muokattu: 07.03.2019, 19:51:29 kirjoittanut Emo »

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 18525
  • Blues for Allah
« Vastaus #21251 : 12.03.2019, 07:47:46 »
@Matias Turkkila Hommaa Hommalta asialliset moderaattorit sinne Suomen Uutisiin, ehkä kannattaa jopa palkata. Aivan luokatonta on kommentointi siellä.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Mr.Reese

• Jäsen^^^
  • Liked: 10249
  • Anyone?
« Vastaus #21252 : 12.03.2019, 14:53:18 »
Aamullinen postaukseni on poistettu koskien aamuteeveessä ollutta jutustelua ulkomaisen työvoiman haalimisesta Suomeen. Tiedustelisin poiston syytä. Ei ollut oneliner eikä väkivaltafantasiaa. Oliko sana jakkuk******* liikaa vai kenties tulijoiden motiivien arvailu?
"Heille kun sanoo disko disko, niin he ovat silleen, että mennään.” - Tiia Nohynek

"Yleensä vauvat ja mummot on parhaita mielenosoittajia, koska luovat kuin itsestään turvallista tilaa." - Marjaana Toiviainen

Tomatoface

• Jäsen^^^
  • Liked: 2892
  • to the maximam!
« Vastaus #21253 : 12.03.2019, 14:59:08 »
En itsekään ymmärrä miten täältä lähtee niin paljon ihan asiallisia viestejä pois mutta moderaattoreilla on toki valta tehdä kuten parhaaksi näkevät
O tempora, o mores!

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4398
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21254 : 12.03.2019, 15:01:54 »
Aamullinen postaukseni on poistettu koskien aamuteeveessä ollutta jutustelua ulkomaisen työvoiman haalimisesta Suomeen. Tiedustelisin poiston syytä. Ei ollut oneliner eikä väkivaltafantasiaa. Oliko sana jakkuk******* liikaa vai kenties tulijoiden motiivien arvailu?

Sinä nimittelet naisia kalkkunoiksi ja ihmettelet, kun viestisi katoaa. No, siinäpähän ihmettelet.

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6799
  • Je suis. Sivistysporvari. Ihmisenä ja kuluttajana.
« Vastaus #21255 : 14.03.2019, 12:57:45 »
Kannattaisiko myös USA:n presidentinvaalit 2020-ketjuun laittaa joku viestirajoitus ainakin täksi vuodeksi?
And madness and despair are a force.
Socially distancing.

Ajnabi Al-Finlandi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 22
  • Satunnaisesti päivystävä muslimi
« Vastaus #21256 : 15.03.2019, 11:38:34 »
Kun uskontojankkaus islamista lopetettiin yhdessä ketjussa, ei ole tarkoitus jatkaa sitä sotkua Pankolla.

Islamin opillisesta sisällöstä kertominen ei ole "uskontojankkausta". Jos joku sanoo, että "Koraanissa väitetään x" ja minä sanon, että "ei väitetä, vaan y ja tassä viitteet 1, 2 ja 3", kyseessä ei ole jankkaus, vaan väittelyn aloitus.

Miksi te rajoitatte totuuden kertomista?
"Luulee olevansa aina oikeassa, koska koraani. Paskantärkeilevä jankkaaja, joka hermostuu kaikista poikkipuolisista sanomisista. Vihaa muissa sitä mitä itse edustaa 10 kertaa pahemmin."

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 21455
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #21257 : 15.03.2019, 12:44:50 »
Mikä on totuus Mohamedista ja hänen avioliitoistaan?

Vastaus esim. Peräkammariin. Kiitos.
Reservaatin asukki.

Bwana

• Jäsen^^^
  • Liked: 3057
  • Ihmis-perse natsi.
« Vastaus #21258 : 15.03.2019, 13:04:32 »
Se oli NZ-ketjussa ihan oikeutettu poisto. Meni kuppi nurin.
Jees pox holiray!

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4827
  • A spherical bastard
« Vastaus #21259 : 15.03.2019, 13:09:35 »
kyseessä ei ole jankkaus, vaan väittelyn aloitus.

Kyseessä on jankkauksen aloitus ja sitä nyt vaan ei tulla jatkamaan.
Aivoton ja päätön maan johto on
Aivoton ja päätön maan johto on

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

ike60

• Jäsen^^^
  • Liked: 1172
  • ketku intelletku
    • Bloginpoikanen
« Vastaus #21260 : 16.03.2019, 00:49:54 »
kyseessä ei ole jankkaus, vaan väittelyn aloitus.

Kyseessä on jankkauksen aloitus ja sitä nyt vaan ei tulla jatkamaan.

Entä jos keskustelua muutettaisiin niin, että muut saisivat kysyä islamista ja esittää siitä väitteitä, ja Ajnabi Al-Finlandi vastaisi? Meillähän on täällä kokemuksia asiasta niin Taha Islamin kuin Asrankin ajoilta. Sopiva ketjukin löytyy.

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 9368
« Vastaus #21262 : 16.03.2019, 00:56:32 »
Ja koska on kokemusta, jopa tästä kyseisestä päivystävästä finlandi-muslimista, niin ihmettelen halua lähteä rämpimään tuohon epätoivon suohon uudelleen ja uudelleen.

Siellä on ketjuissa kymmeniä kysymyksiä, joihin kulloinenkin päivystävä muslimi on kömpelösti väistellen jättänyt vastaamatta. Elefantti posliinikaupassa?

Aina tulee hässäkkää.
Metsän poika tahdon olla, 
sankar jylhän kuusiston, 
Tapiolan vainiolla 
karhun kanssa painii lyön, 
ja mailma Unholaan jääköön.

käpykaarti

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 9368
« Vastaus #21264 : 16.03.2019, 01:02:44 »
Voi se olla joskus aika krouvia sanontaa, tunnustan taipumuksen. Jehovan todistajiakin on helpompi sietää. Mutta kiihkoisa suomi-käännynnäinen on kyllä uskovaisista sitä pahinta sorttia.

Siinä ei aina pelkkä kivapuhe riitä.
Metsän poika tahdon olla, 
sankar jylhän kuusiston, 
Tapiolan vainiolla 
karhun kanssa painii lyön, 
ja mailma Unholaan jääköön.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 34971
  • Ei koske Suomea
« Vastaus #21265 : 16.03.2019, 01:08:36 »
Osa jengistä haluaa päteä kysymälla hyviä kysymyksiä.. Wanha wäsynyt weteraani on nähnyt 100x, mutta e kai voi kieltääkään.  :) Peruskyynistymiseen menee n. 5v. Siitä sitten.. Nuorille pitää antaa tilaa - mutta jos ne tietäisivät saman kuin me..  8)

e: otin sut pois ehkäisylistalta. https://www.youtube.com/watch?v=lwIppe_hWwo

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21266 : 16.03.2019, 01:48:16 »
Entä jos keskustelua muutettaisiin niin, että muut saisivat kysyä islamista ja esittää siitä väitteitä, ja Ajnabi Al-Finlandi vastaisi? Meillähän on täällä kokemuksia asiasta niin Taha Islamin kuin Asrankin ajoilta. Sopiva ketjukin löytyy.

Entä jos ei. On jo kokeiltu, eikä ole pelkoa, että TÄMÄ KETJU enää aukeaa. Ja jos jatkuu muualla, niin todennäköisemmin loppuu tuon kuran levittäminen kokonaan. Huonot ideat ovat yksinkertaisesti huonoja.

Maailmasta tuskin puuttuu uskontojankkauspalstoja edes islamin osalta ja vaikka puuttuisikin, niin tästä ei tule jonkun randomkäännynnäisen saarnapaikka (oli uskonto tai lahko mikä tahansa).

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8479
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
« Vastaus #21267 : 16.03.2019, 01:49:37 »
Taha veteraanina voin kertoa, että muslimin kanssa väittely on aivan turhaa hommaa. Erityisen turhauttavaa. Muslimeilla on hyvin vahva usko johon pure mikään eikä tartu edes postimerkki.

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 34971
  • Ei koske Suomea
« Vastaus #21268 : 16.03.2019, 02:14:25 »
Sinänsä ansiokkaaseen moderaatioon pitäisi laittaa yksi makkaraniska, joka ei olisi niiin suvaitsevainen kuin useimmat - etta ei mene kilpailuksi siitä, että kuka sietää eniten.

Muuten haluan kiittää yksirivisten lisääntyneesta ymmarryksestä..köh.. tyhmintähän se olikin mitä oli netissä kuultu, se mittaaminen metrimitalla. Riviseni ovat toki huonoja, mutta 30k kärpästä ymsjne.

Moderaatio on nyt miehitetty oikeilla kavereilla.  :)

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 17840
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #21269 : 16.03.2019, 02:35:16 »
Sinänsä ansiokkaaseen moderaatioon pitäisi laittaa yksi makkaraniska, joka ei olisi niiin suvaitsevainen kuin useimmat - etta ei mene kilpailuksi siitä, että kuka sietää eniten.

Muuten haluan kiittää yksirivisten lisääntyneesta ymmarryksestä..köh.. tyhmintähän se olikin mitä oli netissä kuultu, se mittaaminen metrimitalla. Riviseni ovat toki huonoja, mutta 30k kärpästä ymsjne.

Moderaatio on nyt miehitetty oikeilla kavereilla.  :)

Ykstoista vuotta, kaikki letkeä on jo heitetty, taputeltu ja kätelty.

Uutisvahtina tulisi Hommaa pitää, mutta joskus tunne ottaa vallan. Ja sitten administraatio.