UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3711317 kertaa)

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5590
  • Je suis. Ihmisenä ja kuluttajana.
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21450 : 22.05.2019, 23:50:23 »
En tiedä onko tekninen vai moderaatiopoliittinen asia. Onko Kirkon karkeimmat mokutukset-ketju piilotettu etusivun tuoreimmat uutiset-osiosta alhaalta, vaikka itse ketju on Tuvassa?

https://hommaforum.org/index.php/topic,63580.msg3063201.html#msg3063201

Tämän viestin otsikkoani en nähnyt lähetysajankohdan (23.36) mukaisella paikallaan muitten otsikoiden joukossa.
And madness and despair are a force.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 47833
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21451 : 22.05.2019, 23:59:45 »
En tiedä onko tekninen vai moderaatiopoliittinen asia. Onko Kirkon karkeimmat mokutukset-ketju piilotettu etusivun tuoreimmat uutiset-osiosta alhaalta, vaikka itse ketju on Tuvassa?

https://hommaforum.org/index.php/topic,63580.msg3063201.html#msg3063201

Tämän viestin otsikkoani en nähnyt lähetysajankohdan (23.36) mukaisella paikallaan muitten otsikoiden joukossa.

Näköjään oli joo piilotettu jossain välissä eikä sitä oltu otettu pois. Tai sitten se on napsautettu päälle vahingossa.

Hyvä huomio, kiitos. Korjattu.
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 5450
« Vastaus #21452 : 23.05.2019, 01:18:19 »
Kertokaapa seuraavaksi, miksi paavi voi imeskelle muslimeita rajattomasti, eikä siitä saa sanoa mitään, vaan kyse on peräkammarin asioista? Vaan kas kun vihespunikkialueella kirkon mainoslehdessä on jotain niin se kauheista kauheinta, vaikka suurin osa (kirkko)kansasta ei ole siitä koskaan kuullutkaan!

Ehdotan tuo pelleketjun siirtämistä peräkammariin ja disco feever-sääntöjen soveltamista siihen.

Jos on pakko ulista, tilatkaa vaikka Aku Ankka. Turbo-Ankka on nykyään meksikolainen ja Aku halutaan korvata vahvalla naisella. Roopekin on nykyään hövelimpi...
"I hate speech" -C&H

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 19325
  • antikomintern
« Vastaus #21453 : 23.05.2019, 02:18:17 »
Kertokaapa seuraavaksi, miksi paavi voi imeskelle muslimeita rajattomasti, eikä siitä saa sanoa mitään, vaan kyse on peräkammarin asioista? Vaan kas kun vihespunikkialueella kirkon mainoslehdessä on jotain niin se kauheista kauheinta, vaikka suurin osa (kirkko)kansasta ei ole siitä koskaan kuullutkaan!

Ehdotan tuo pelleketjun siirtämistä peräkammariin ja disco feever-sääntöjen soveltamista siihen.

Jos on pakko ulista, tilatkaa vaikka Aku Ankka. Turbo-Ankka on nykyään meksikolainen ja Aku halutaan korvata vahvalla naisella. Roopekin on nykyään hövelimpi...

Jos Hommalla tarvitaan oma ketju paavi Franciscukselle, niin se on nyt ihan oikeassa paikassa. Olet ihan itse valinnut olla kirjoittamatta sinne sitten viime elokuun.

Ehdotus Kirkon karkeimmat mokutukset -ketjun siirrosta on otettu vastaan ja todettu tarpeettomaksi. Sen ketjun keskustelun tyyliä pidetään kyllä silmällä ja puututaan tarvittaessa, kuten ennenkin. Vastoin käsitystäsi, keskustelua kirkon monikulttuurisuustuhotyöstä ei ole ketjussa geografisesti rajattu Kirkko & kaupunki -lehden ilmestymisalueeseen. Pelleketjuahan ei ole mikään pakko lukea, tilalle voi ottaa vaikka sen Aku Ankan.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 5450
« Vastaus #21454 : 23.05.2019, 02:29:32 »
Montako jäsentä katolisella kirkolla on?
"I hate speech" -C&H

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21455 : 23.05.2019, 02:39:49 »
Montako jäsentä katolisella kirkolla on?

Periksessä on Kysy mitä vain -ketju, ehkä jotakuta kiinnostaa siellä, vaikka minua ei.

Olet jo saanut vastauksen edelliseen kommenttiisi, joten en suosittele jatkamaan arvausleikkiä tässä ketjussa.

Atte Saarela

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 946
« Vastaus #21456 : 23.05.2019, 17:41:02 »
Lainaus käyttäjältä: Pullervo
Hiekkalaatikkoleikeistä tuli jo varoitettua, joten jo kolmas lomalle tästä ketjusta. Samaa typerää jäsentenvälistä provoilua ja riidanhaastamista ei tarvita taas ja tässäkin ketjussa.
Koska moderaatiosta saa valittaa vain tässä ketjussa, kirjaan eriävän mielipiteeni sitten tähän.

Riidellä pitää kun on aihetta, ja kyseisessä ketjussa aihetta on.

Olen muutenkin sitä mieltä, että moderointi täällä suhtautuu asioihin joskus tarpeettoman mustavalkoisesti ja kapeakatseisesti. Nimeämättä ketään modea nimeltä ja tunnustaen että moderointi voi olla myös kuormittavaa ja haastavaa.

Mutta kehottaisin modeja olemaan niin laiskoja kuin mahdollista. Jotain on menetetty Vieraskirjan ajoilta, siitä kun siellä sai puhua aika lailla mitä päähän juolahtaa. Se voi olla myös vapauttavaa ja inspiroivaa, ja loppujen lopuksi kohottaa keskustelun tasoa.

Kokonaan toinen juttu on tietysti laillisuuden tai moraalisuuden rajamailla liikkuvat kommentit joihin pitääkin puuttua tiukalla kädellä.

En halua tietysti väheksyä modejen tekemää arvokasta työtä.

Mutta minua itseäni on jäänyt rassaamaan esim. eräs Suomen kultavarantoihin liittyvä keskustelunaloitukseni, joka oletukseni mukaan leimattiin täysin aiheettomasti ns. propellipäähörhöilyksi ja poistettiin ..
« Viimeksi muokattu: 23.05.2019, 17:59:42 kirjoittanut Atte Saarela »

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21457 : 23.05.2019, 18:01:54 »
^ Sivusta katsottuna nuo hiekkalaatikkosodat voivat olla erittäin viihdyttäviä, vähän kuin lukisi jotain feministien tai Refugees welcome -lahkon oikeaoppisuusväittelyä, mutta jonkun pitää pilata se ilo aina välillä, kun noiden lopputulos on jo etukäteen selvä, eikä se empiirisesti ole keskustelun tason kohoaminen.

Ei asioista eri mieltä olemista ole kielletty ja ketjun teemasta keskustelu on edelleen täysin sallittua, mutta aivan turha taas kerran antaa yhden ketjun "keskustelun" degeneroitua pelkäksi päähänlyöntikisaksi, jota tuolla riitelyllä tässä tarkoitin.

Työkalupakissa on lopulta aika vähän instrumentteja, joten ystävällisten toiveiden ja pyyntöjen jälkeen jossain vaiheessa pitää hakea enemmän vaikuttavuutta sitten kirjoituskiellon erityisestävästä vaikutuksesta bannin keston ajaksi. Kyseisessä ketjussa asiasta tuli mainittua, jotta osa kommentoijista heräisi hetkeksi hurmiostaan ja kommentointi jatkuisi mieluusti sellaisella tyylillä, ettei enempää banneja tarvitsisi antaa.

hurjastelija

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 140
  • Sano mua rehtoriks
« Vastaus #21458 : 23.05.2019, 19:15:22 »
Tota... Mul ei tuu yhtää pitempi viesti läpi, oisko tälle mitään syytä? Tulee vaa se Vihre! herja. Lyhyempi tulee läpi
Irstas sika

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20817
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #21459 : 24.05.2019, 11:02:14 »
Onko säännöissä annettu englannin kielelle joku erityisasema, kun noita lainauslaatikoita esiintyy sillä kielellä runsaasti. En ymmärrä niistä hevon paskaa, koska olen opiskellut kunnolla vain saksan kielen. Voisiko toivoa, että olisi viestin yhteydessä jonkinlainen käännös.

Jotta moderaatiokin ymmärtäisi tämän viestini, niin käänsin sen koneella englanniksi.

Is there a special position in English for these rules when these quotation boxes appear in that language.  I do not understand them hevon shit, because I studied properly only in the German language.  Could there be some kind of translation in the message.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21460 : 24.05.2019, 11:31:39 »
Tota... Mul ei tuu yhtää pitempi viesti läpi, oisko tälle mitään syytä? Tulee vaa se Vihre! herja. Lyhyempi tulee läpi

En osaa auttaa, pahoittelen. Vaikuttaa omituiselta kyllä. Toivottavasti asia on ratkennut itsestään tai joku enemmän tuosta ymmärtävä vastaa sinulle.

Onko säännöissä annettu englannin kielelle joku erityisasema, kun noita lainauslaatikoita esiintyy sillä kielellä runsaasti. En ymmärrä niistä hevon paskaa, koska olen opiskellut kunnolla vain saksan kielen. Voisiko toivoa, että olisi viestin yhteydessä jonkinlainen käännös.

(...)

Säännöissähän ei sanota asiasta mitään. Tämä ei ole mikään ylläpidon vahvistama linja, joten voit saada muunkinlaisia vastauksia, mutta totean tässä lähinnä vallitsevan asiantilan.

Voisi tietysti olla mukavaa, että noista englanninkielisistä jutuista olisi joku virkkeen-parin suomenkielinen tiivistelmä, mutta käytännössä noita "hyväksyttyjä" kieliä ovat ainakin suomi ja englanti, koska niitä valtaosa ymmärtää.

Joillakin alueilla ja joissakin ketjuissa esim. uutisista iso osa tulee ulkomailta ja lähteiden kieli on englanti, koska valtaosalle se ei ole mikään ongelma. Eli enemmistön mukaan tässä mennään ja ihan käytännöllisyyssyistä.

Ei-englanninkielisissä jutuissa joutuu (no, ainakin minä joudun) usein käyttämään konekääntäjää, jotta saa ymmärrettävän lainauksen kommenttiin. Kääntäjien rajoitus on siinä, että vaikka hollannista, ranskasta ja ruotsista voi saada jopa ymmärrettävän konekäännöksen englantiin, niin valitettavasti suomeen nuo kääntäjät kääntävät aika lailla miten sattuu. Niinpä se lainauksen kieli on usein juuri englanti.

Eli suosittelen konekääntäjää, ja joissain selaimissa, kuten Chrome, voit asettaa selaimen automaattisesti kääntämään vaikka englannin suomeksi. En usko, että velvoitamme jokaista jäsentä kääntämään kommenttinsa englanninkieliset lainaukset suomeksi. Se aiheuttaa lisää työtä ja taitaapa jäädä moni kommentti kirjoittamatta silloin.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35124
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #21461 : 24.05.2019, 12:25:51 »
Kirjoittelen tässä kollegan tai jonkin sellaisen puolesta:

E: viestin kohtalo selvisi. Täällä on automaattisesti asetettu sanoja sensuuriin. Huomasin sen tätä kirjoittaessani kun lisäsin yhteen sanaan yliviivauksen.
Mielenkiintoista.
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 6928
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #21462 : 24.05.2019, 12:53:45 »
Yhyy yhyy! Minne mun viimeinen viestini hävisi?
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21463 : 24.05.2019, 13:01:49 »
@dothefake Voit kerrata ketjun aloitusviestistä Miniluvin lisäyksen, jossa ohjeistetaan valittamaan Homman yleisestä ilmapiiristä ketjussa Suuri Hommakritiikkiketju. Tässä ketjussa käsitellään moderaatiotoimintaa.

Poistettu taas pankkotyylistä chattailua tästä ketjusta. Keskustelu keskustelukielistä ja muut kehitysehdotukset sopii laittaa vaikka tänne: Homma kusee - vihreilmoitukset ja tekniset kehitysehdotukset.

e: typo
« Viimeksi muokattu: 24.05.2019, 13:09:13 kirjoittanut Pullervo »

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21464 : 24.05.2019, 13:07:17 »

Roskikseen. Sisälsi toisen jäsenen nimittelyä, joka vain provosoi muita surkeaan keskustelutyyliin. Lähti sieltä muutakin roskaa samalla. Provot ja täkyihin tarttumiset ovat oiva keino päästä eroon kirjoituksistaan.

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 6928
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #21465 : 24.05.2019, 13:09:27 »

Roskikseen. Sisälsi toisen jäsenen nimittelyä, joka vain provosoi muita surkeaan keskustelutyyliin. Lähti sieltä muutakin roskaa samalla. Provot ja täkyihin tarttumiset ovat oiva keino päästä eroon kirjoituksistaan.

Jaa. Jos joku tunnisti itsensä siitä niin sori.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

hurjastelija

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 140
  • Sano mua rehtoriks
« Vastaus #21466 : 24.05.2019, 13:28:17 »
Kirjoittelen tässä kollegan tai jonkin sellaisen puolesta:

E: viestin kohtalo selvisi. Täällä on automaattisesti asetettu sanoja sensuuriin. Huomasin sen tätä kirjoittaessani kun lisäsin yhteen sanaan yliviivauksen.
Mielenkiintoista.

Asiasta ei nyt kannata kenenkään alkaa repimää folioita rullasta. Tässä on hyvin todennäköisesti nyt jokin fiba jota master chief tutkinee.
Ilmaisuni "täällä on asetettu sanoja sensuuriin" on turhan möläytyksellä heitetty, mutta näin ite arvelin alkuun ennenkuin sain hieman lisäinfoa.

Mutta mutta, foliot takasin kaappiin ja silleen. Saanemme varmaan joskus tietää jotain.
Irstas sika

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 8277
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #21467 : 24.05.2019, 14:39:10 »
Täältäkin jo näköjään poistetaan viestejä, jota nostavat esiin kristillisen Euroopan kieltä ja kulttuuria vaikka tämän piti olla paikka, jossa saa vapaasti valittaa. Olen pöyristynyt ja odotan selitystä. Onko moderaatio globalismin vai islamismin asialla? Vai maksaako ylläpidon Erasmus-ohjelma?
qui non est mecum adversum me est

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35124
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #21468 : 24.05.2019, 15:07:33 »
"Jos siis koet, että tuhma kalapuikkoviiksinen Mode-setä on ollut ilkeä, niin kerro omakohtaisesti  kohtaamastasi huutavasta vääryydestä täällä meille kaikille."
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21469 : 24.05.2019, 15:23:29 »
Täältäkin jo näköjään poistetaan viestejä, jota nostavat esiin kristillisen Euroopan kieltä ja kulttuuria vaikka tämän piti olla paikka, jossa saa vapaasti valittaa. Olen pöyristynyt ja odotan selitystä. Onko moderaatio globalismin vai islamismin asialla? Vai maksaako ylläpidon Erasmus-ohjelma?

Ketju on tarkoitettu moderoinnista ja modejen käyttäytymisestä valittamiseen ja kehitysehdotukset vaikkapa latinan kielen käytöstä sopii laittaa kehitysehdotuksiin, kuten vastauksessani tänään klo 13.01.49 lukikin ja tarjosin linkinkin ko. ketjuun (osalainaus alla).

Paska missä tahansa ketjussa kerää vain kärpäsiä parveilemaan, joten siksi tästäkin ketjusta poistetaan viestejä, jotka eivät tänne kuulu.

Pöyristele tykönäsi, minkä pöyristelet, mutta tuollainen passiivis-aggressiivinen paskanjauhanta moderaatiosta ja kuvittelemistasi motiiveista moderoinnissa loppuu tähän.

(...)
Keskustelu keskustelukielistä ja muut kehitysehdotukset sopii laittaa vaikka tänne: Homma kusee - vihreilmoitukset ja tekniset kehitysehdotukset.

e:typo
« Viimeksi muokattu: 24.05.2019, 15:31:13 kirjoittanut Pullervo »

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 6825
  • Burn
« Vastaus #21470 : 24.05.2019, 15:35:56 »

Jotta moderaatiokin ymmärtäisi tämän viestini, niin käänsin sen koneella englanniksi.

Is there a special position in English for these rules when these quotation boxes appear in that language.  I do not understand them hevon shit, because I studied properly only in the German language.  Could there be some kind of translation in the message.

Auts! Kalikka kalahti kipeästi, koska lainailen lontoon kielellä juttuja melko paljon.

Ikävästi nopea käännökseni olisi Nelosen tv- tekstittäjien keskiluokkaa, eli hyöty hevon perse -tasolla.
Akez -kaliberin suomennos sitten veisi sen verran aikaa ja tupakkia (olen lopettanut), että laiskana mieluummin jättäisin kokonaan linkkaamatta.

Google -kääntäjä muuten tosiaan kääntää ainakin saksaa (ja ruotsia) aika mukavasti englanniksi, ehkä myös toisin päin homman voisi saada ymmärrettäväksi, jos saksa skulaa bra.

Toki loppuanalyysissä yritän pitkässä juoksussa parantaa toimintaani.
NOVUS ORDO HOMMARUM
”Ei tästä maailmanloppua tule. Osalla planeetasta elinolot muuttuvat vaikeammiksi, mutta ihmisiä on elänyt vaikeissakin oloissa.”
--Maailman ilmatieteen järjestön pääsihteeri Petteri Taalas

dothefake

• Jäsen^^^
« Vastaus #21471 : 24.05.2019, 17:25:18 »
En minä tästä halua ketään erityisesti syyllistää ja ymmärrän kyllä tuon englannin ylivoimaisen aseman ja sitä vastaanhan tässä jurputan. Mutta mikään ei oikeasti muutu ja se on vain hyväksyttävä. Tehdään niin, että jos joku lainaus minua kiinnostaa, niin käytän sitten itse konekääntäjää. Ymmärränhän ja puhunkin minä toki jonkinlaista yo-englantia, mutta usein noissa lainauksissa on harvinaisempia sanoja ja ilmauksia, joita en suoraan osaa. Ehkä niitä näin voisi jopa oppia.
Olin siellä minäkin.

Taikakaulin

• Jäsen^^^
  • Liked: 3656
    • The Rainforest Site
« Vastaus #21472 : 25.05.2019, 15:56:12 »
Viime yönä ja aamullakin avattiin monen kirjoittajan toimesta KD:n ja Sari Essayahin haitallisuutta kansallismielisestä näkökulmasta. Nyt nuo keskustelut on poistettu, koska ketju oli eittämättä väärä. Tosin se sivupolku alkoi vastauksesta pneuman hieman kd-myönteiseen viestiin, johon oli "pakko" vastata. Oli miten oli, saisiko nuo viestit takaisin vaikka tuohon yleiseen Europarlamenttivaaleja koskevaan ketjuun, koska siinä oli tärkeää asiaa vaaleja silmällä pitäen.

P.s oli siellä jossain viestissä myös epäolennaista raamatuntulkintaa, mutta ne osuudet jättää palauttamatta keskusteluun, jos sen katsotaan johtavan turhaan vääntöön.
« Viimeksi muokattu: 25.05.2019, 16:04:40 kirjoittanut Taikakaulin »
Tehokkainta ja helpointa kehitysapua mitä voit antaa ja saat vielä rahasikin takaisin - http://www.kiva.org/

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 13450
  • Kuka jos en minä
« Vastaus #21473 : 25.05.2019, 16:01:17 »
En minä tästä halua ketään erityisesti syyllistää ja ymmärrän kyllä tuon englannin ylivoimaisen aseman ja sitä vastaanhan tässä jurputan. Mutta mikään ei oikeasti muutu ja se on vain hyväksyttävä. Tehdään niin, että jos joku lainaus minua kiinnostaa, niin käytän sitten itse konekääntäjää. Ymmärränhän ja puhunkin minä toki jonkinlaista yo-englantia, mutta usein noissa lainauksissa on harvinaisempia sanoja ja ilmauksia, joita en suoraan osaa. Ehkä niitä näin voisi jopa oppia.

Myönnän itsekin syyllistyväni tuohon toisinaan. Ongelman nimi on aika ja vaiva. Jos teen yksittäisen aiheen postauksen, saatan siitä ydinmehun kääntää suomeksi, mutta jokaisen herkullisen yksityiskohdan kääntäminen meinaisi erinäisiä tunteja lisää käännösten parissa. Konekäännös olisi toki mahdollinen, mutta niin tönkkö että sotkee vivahteet täysin. Siksi en sitä suosi. Sitten kun kaivan lähteitä monia asioita käsittelevään postaukseen, siellä voi olla pari-kolme ulkomaista hyvin joukossa, eikä niiden käännökseen jaksa taas alkaa pohtia mitä ja mitä. Muuten puolen tunnin naputuksesta tulee helposti kolmen tunnin käännössessio.
Hedelmistään puu tunnetaan.

Käytätkö youtubea? Voit auttaa kansallismielisiä kaatamaan mobiilistriimauseston alle 1000 tilaajan kanavilta, tilaamalla nämä kanavat: https://striimiinfo.blogspot.com/2019/04/tarvii-tuhat-tilaajaa.html

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21474 : 25.05.2019, 17:20:40 »
Viime yönä ja aamullakin avattiin monen kirjoittajan toimesta KD:n ja Sari Essayahin haitallisuutta kansallismielisestä näkökulmasta. Nyt nuo keskustelut on poistettu, koska ketju oli eittämättä väärä. Tosin se sivupolku alkoi vastauksesta pneuman hieman kd-myönteiseen viestiin, johon oli "pakko" vastata. Oli miten oli, saisiko nuo viestit takaisin vaikka tuohon yleiseen Europarlamenttivaaleja koskevaan ketjuun, koska siinä oli tärkeää asiaa vaaleja silmällä pitäen.

P.s oli siellä jossain viestissä myös epäolennaista raamatuntulkintaa, mutta ne osuudet jättää palauttamatta keskusteluun, jos sen katsotaan johtavan turhaan vääntöön.

Aiheesta ne poistettiin täysin väärästä ketjusta puida tuota asiaa, mutta koska asiakastyytyväisyys on tärkeää, niin kokonaista kaksi viestiä, omasi toisena niistä, palautettu ja siirretty ketjuun Europarlamenttivaalit 2019 - yleistä keskustelua. Viestien palauttaminen ei ole ongelma, mutta aika ja viitseliäisyys ei riitä niiden editointiin, joita ei voi sellaisinaan palauttaa.

Vielä pitäisi kampanjoida eurovaaleissa hyvän puolesta ja pahaa vastaan, joten aika vähän riittää aikaa kikkailla näillä.

simppali

• Jäsen^^^
  • Liked: 3515
  • junior koodari
« Vastaus #21475 : 26.05.2019, 03:10:10 »
ool raid,,pöyristyn hesarin viime hetken eu-vaali  hätähuudosta, siksi väärään osioon, kiitti via korjaus.

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 8595
« Vastaus #21476 : 28.05.2019, 15:59:55 »
Menohan on kuivaa ja huumoritonta, kuin vihreässä langassa, tuossa etnotenavien twiittiketjussa?

Mitäpä oikein voi vastata vakavasti postaukseen, jossa siteerataan sanasta sanaan "vakavissaan" lopussa Dannyn renkutusta "Kuusamo?" :o

Vinkkejä, kiitos?
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2667
  • Roturomanttinen manosfäärimiesten myötäjuoksija
« Vastaus #21477 : 28.05.2019, 16:07:27 »
Menohan on kuivaa ja huumoritonta, kuin vihreässä langassa, tuossa etnotenavien twiittiketjussa?

Mitäpä oikein voi vastata vakavasti postaukseen, jossa siteerataan sanasta sanaan "vakavissaan" lopussa Dannyn renkutusta "Kuusamo?" :o

Vinkkejä, kiitos?

:o

Asia on ihan sillä loppuunkäsitelty, että pitää huolen niistä omista viesteistä: ei roiskaisuja pitkin poikin, eikä varsinkaan perätysten aktiiviseen ja pitkään ketjuun. Luuta heiluu poikkeuksetta, jos silmien eteen osuu.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

P

• Jäsen^^^
  • Liked: 8595
« Vastaus #21478 : 28.05.2019, 20:25:44 »

Vinkkejä, kiitos?

:o

Asia on ihan sillä loppuunkäsitelty, että pitää huolen niistä omista viesteistä: ei roiskaisuja pitkin poikin, eikä varsinkaan perätysten aktiiviseen ja pitkään ketjuun. Luuta heiluu poikkeuksetta, jos silmien eteen osuu.

Ok. Eli ylähuuli pidetään tiukkana, kuin RHC:ssä, vaikka postailtaisiin sopivasti valikoituja biisilyriikoita kommentteina. Mmm oukei.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

dothefake

• Jäsen^^^
« Vastaus #21479 : 30.05.2019, 21:13:32 »
Hyvä, että tuo Torssosen nimenvääntely lopetettiin, mutta on niitä siellä vieläkin.
Olin siellä minäkin.