UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3685771 kertaa)

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18982
  • antikomintern
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21480 : 30.05.2019, 21:37:03 »
Hyvä, että tuo Torssosen nimenvääntely lopetettiin, mutta on niitä siellä vieläkin.

Kävin keskustelua uudelleen läpi ja poistelin lisää tuota tyyliä kommentteja ja vastauksia, joissa lainauksia. Asiasta voi keskustella asiallisesti ja se, että keskustelu koskee Homman jäsentä, on hyvä pitää osallistujien mielessään tyylilajia valitessaan, oli itse asiasta mitä mieltä tahansa. Nimien vääntely ei ole toivottavaa, eikä edistä asiakeskustelua. Ei ole moderaation tehtävä niitä korjailla, joten löytyvät herkästi sitten roskiksesta, jos ottaa sellaisen keskustelutyylin tavakseen.

Vinkki: Noita voi ilmoittaa sillä "Ilmoita valvojille"-nappulalla, jolloin kommentin tarkastaminen ja tarvittaessa toimenpiteet osuvat nopeammin ja tarkemmin oikealle kohdalle.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 7590
« Vastaus #21481 : 30.05.2019, 23:27:20 »
Tämä voi olla väärä ketju, mutta se johtuu siitä että en ole näitä kysellyt. Ja oliko niille poistetuille viesteille oma ketju, niitä ei taida ollakaan tänä vuonna juurikaan niin siksikin kiinnostaa. Voisiko joku sanoa että oliko se minulta poistettu viesti, jossa Lasse vastasi DotheFakele minkä arvoinen kouluarvosanalla 4-10? Vaikuttiko arviointiin se, että se ilmestyi myös sinne Viimeeksi naurattanut homma-ketjuun?

Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 47220
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21482 : 30.05.2019, 23:40:16 »
Tämä on se ainoa ketju, jossa näistä kysellään.

Nuo Torssonen-ketjun poistetut viestit olivat täysin tyhjänpäiväistä Peräkammari-lätinää ja sitä myöten roskikseen päätyi myös viestisi, jossa oli lainaus poistetusta viestistä.

Mitään kouluarvosanoja poistetuille viesteille ei anneta.
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

sattuma

• Jäsen^^^
  • Liked: 851
« Vastaus #21483 : 30.05.2019, 23:46:28 »
Hyvä, että tuo Torssosen nimenvääntely lopetettiin, mutta on niitä siellä vieläkin.

Kävin keskustelua uudelleen läpi ja poistelin lisää tuota tyyliä kommentteja ja vastauksia, joissa lainauksia. Asiasta voi keskustella asiallisesti ja se, että keskustelu koskee Homman jäsentä, on hyvä pitää osallistujien mielessään tyylilajia valitessaan, oli itse asiasta mitä mieltä tahansa. Nimien vääntely ei ole toivottavaa, eikä edistä asiakeskustelua. Ei ole moderaation tehtävä niitä korjailla, joten löytyvät herkästi sitten roskiksesta, jos ottaa sellaisen keskustelutyylin tavakseen.

Vinkki: Noita voi ilmoittaa sillä "Ilmoita valvojille"-nappulalla, jolloin kommentin tarkastaminen ja tarvittaessa toimenpiteet osuvat nopeammin ja tarkemmin oikealle kohdalle.

Anteeksi, minulla oli lapsena luki tai paremmin kirjoitushäiriö, joka näin vanhemmalla iällä näkyy palaavan takaisin. Kyse ei siis ollut TT:n nimen tahallisesta nimen vääntämisestä.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 6726
  • Burn
« Vastaus #21484 : 30.05.2019, 23:56:34 »

Anteeksi, minulla oli lapsena luki tai paremmin kirjoitushäiriö, joka näin vanhemmalla iällä näkyy palaavan takaisin. Kyse ei siis ollut TT:n nimen tahallisesta nimen vääntämisestä.

Jos näin on, pyydän anteeksi. Väärintulkinnastani seurasi hiukan, omasta mielestäni, huumoria.

Olen tosin kesälomatunnelmissa, ihan hyvään, perussuomalaiseen, tapaan.

Omien muistikuvieni mukaan kirjoitushäiriö toistui noin/yli puolenkymmentä kertaa, eikä edes kerran mennyt vahingossa oikein, jolloin tulkitsin ulosannin pilkanteoksi.

Toivottavasti palaamme aiheeseen ketjussa, rehdissä totuuteen tähtäävässä kädenväännössä.

Ja modeille kiitos ja anteex!
NOVUS ORDO HOMMARUM
”Perustavoitteemme on Suomen itsenäisyyden ja riippumattomuuden turvaaminen kaikissa olosuhteissa ja sen myötä huolenpito kansalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Tämä kulkee kaiken muun edellä."

Kupletin juoni

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 6726
  • Burn
« Vastaus #21485 : 31.05.2019, 10:57:19 »

Jos näin on, pyydän anteeksi.

Minulla on vanha ystävä (no vajaa viisikymppinen, mutta lukioajoilta) ja hänellä on vakava lukihäiriö. Kyseinen miesoletettu on professori nykyään, eli hänen toimintarajoitteisuutensa oli, no, rajoittunut tekstin ulkoasun hahmotukseen. Korjailin usein hänen kirjoituksiaan, joten minulla on yhdestä keissistä kokemusta, miten tuollainen ominaisuus ilmenee.

Katsoin jälkikäteen Persujen K-S:n ehdokasasettelua.

Yhtenä ongelmana oli ilmeisesti Toimi Kankaanniemen päätös pantata ehdokkuutta viime tippaan.
Ehdokaslistalla piti siis olla yksi paikka auki maaliskuun alkuun.

Ehdokaslista näytti myös painottuvan Jyväskylään, joten Jyväskylässä suoritetaan ehdokkaiden karsinta, koska osa ihmisistä äänestää oman paikkakunnan ehdokasta.

Ilmeisesti tässä ei ole mitään ihmeellistä. Näitä vastaavia kiistoja löytyy Keskustasta Oulun seudulta sekä Kokoomukselta Uudenmaan vaalipiirissä.

Torsonen taisi olla Persujen K-S piirin piirihallituksen jäsen. Ehkä muut piirihallituksen jäsenet tunsivat ehdokkaan liian hyvin. 

Vanha sanalasku taisi toteutua: Vihollinen, verivihollinen, saman puolueen ehdokas samasta vaalipiiristä.

En tosin usko Torsosen äänimäärän olleen yli tuhatta ääntä, vaikka olisi päässyt listalle.

Vuoden alussa Persujen tilanne oli äärimmäisen herkkä, puoluetoimisto tuskin kaipasi vaivakseen TT:n mahdollisesti aiheuttamaa lisäsotkua. Politiikka on kuitenkin joukkuelaji.

On vaikea luottaa sattumaan tässä asiassa, koska nyt pitäisi uskoa saman vahingon tapahtuneen taas, hyvin nopeasti asian tultua esille.
Ilman muita ongelmia muutaman lauseen rauhallinen tarkistaminen lukihäiriöisenä tässä tapauksessa pitäisi tuoda ihan oikea muoto.

Perin ikävää.

Ihmisillä, joilla on oikeita ongelmia kirjoittamisessa, on ihan riittävän vaikeaa, ilman että joku käyttää asiaa suojakilpenä. Itse ensin teininä nauroin kaverini joillekin kirjoitusmuodoille, koska ne olivat olevinaan hauskoja, kunnes ymmärsin, että vitsi väljenee nopeasti, ja kaikilla ei ollut yhtä hauskaa.
NOVUS ORDO HOMMARUM
”Perustavoitteemme on Suomen itsenäisyyden ja riippumattomuuden turvaaminen kaikissa olosuhteissa ja sen myötä huolenpito kansalaisten turvallisuudesta ja hyvinvoinnista. Tämä kulkee kaiken muun edellä."

Kupletin juoni

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4670
  • A spherical bastard
« Vastaus #21486 : 31.05.2019, 12:37:31 »
On vaikea luottaa sattumaan tässä asiassa,

Kuten ehkä huomasit, banaanilaatikko napsahti eikä kyse ollut sattumasta.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 6921
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #21487 : 06.06.2019, 14:24:52 »
Mikäs tässä loukkasi jotakuta, kun poistettiin? Meetootataanko seuraavaksi?

.Tänään ministerinvalansa vannova tuleva ympäristö- ja ilmastoministeri Krista Mikkonen (vihr.) kertoi aamun Huomenta Suomessa, että hän ei näe todennäköisenä kaikkien pöydällä olevien sellutehdashankkeiden läpi menoa. Hankkeita on Mikkosen mukaan suunnitteilla useita.

Dominahallitus ottaa löysät pois jo heti alussa. Ja ruoskaa - sitä on todellakin tavikselle luvassa!
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 3935
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21488 : 06.06.2019, 14:57:08 »
Mikäs tässä loukkasi jotakuta, kun poistettiin? Meetootataanko seuraavaksi?

.Tänään ministerinvalansa vannova tuleva ympäristö- ja ilmastoministeri Krista Mikkonen (vihr.) kertoi aamun Huomenta Suomessa, että hän ei näe todennäköisenä kaikkien pöydällä olevien sellutehdashankkeiden läpi menoa. Hankkeita on Mikkosen mukaan suunnitteilla useita.

Dominahallitus ottaa löysät pois jo heti alussa. Ja ruoskaa - sitä on todellakin tavikselle luvassa!

Kyseissä ketjussa on tarkoitus keskustella uudesta hallituksesta. Sisällöttömiä tokaisuja voi suoltaa Uuninpankolle.

Punaniska

• Jäsen^^^
  • Liked: 6921
  • patataantumuksellinen arkkikonservatiivi pimeästä
« Vastaus #21489 : 06.06.2019, 15:10:46 »

Kyseissä ketjussa on tarkoitus keskustella uudesta hallituksesta. Sisällöttömiä tokaisuja voi suoltaa Uuninpankolle.

Muuten semihyvä, mutta se ei ollut sisällötöntä. Nyt on nimittäin varsin dominoivia ja kaikin tavoin päällepäsmääviä naisministereitä luvassa.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Brandis

• Jäsen^^^
  • Liked: 4454
  • Villasukkainen, Silkkihansikkainen
« Vastaus #21490 : 09.06.2019, 00:43:47 »
Saanko tiedustella miksi isohko ja kiinnostava osa feminismi-ketjua on lohkaistu Peräkammariin osaksi mies- ja nainen-keskustelua?

Oliko tarkoitus, vaiko vain vahinko, edistää vain yhdenlaisen käsityksen näkyvyyttä keskustelijoiden näkemysten kirjosta?

Feminismi on mielestäni jo hyvin läpileikkaava aatesuunta yhteiskunnassamme, eikä se toimi mitenkään erillisenä siitä miten käsitämme mieheyden/naiseuden tai sukupuoleen liitettäviä maskuliinisia/feminiinisiä ominaisuuksia. Aika paljon liikkumatilaa on sallittu Kylänraitin feminismi-ketjussa tähänkin saakka, mikä oli nyt syynä viestien siirrolle?
'Usein ajattelua rajoittaa jotkin vaatteet. Mun ajattelua rajoittaa jotkin kengät' totesi Aku Visala Ikaalisten filosofiapäivillä, ottaen kenkänsä pois.
Esteet ovat pelottavia asioita, joita ihminen näkee, kun siirtää katseensa pois tavoitteestaan. ~ Hannah More

you already were forgiven

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21491 : 09.06.2019, 01:39:14 »
Saanko tiedustella miksi isohko ja kiinnostava osa feminismi-ketjua on lohkaistu Peräkammariin osaksi mies- ja nainen-keskustelua?

Oliko tarkoitus, vaiko vain vahinko, edistää vain yhdenlaisen käsityksen näkyvyyttä keskustelijoiden näkemysten kirjosta?

Feminismi on mielestäni jo hyvin läpileikkaava aatesuunta yhteiskunnassamme, eikä se toimi mitenkään erillisenä siitä miten käsitämme mieheyden/naiseuden tai sukupuoleen liitettäviä maskuliinisia/feminiinisiä ominaisuuksia. Aika paljon liikkumatilaa on sallittu Kylänraitin feminismi-ketjussa tähänkin saakka, mikä oli nyt syynä viestien siirrolle?

Feminismikeskustelu jäi feminismiketjuun, parisuhdekeskustelu siirrettiin Mies ja nainen -ketjuun, johon se paremmin kuuluu, ja sinne Kylänraitille roiskittu pankkokama laitettiin roskikseen – ihan normaalia moderointia, jossa ei nyt välttämättä tarvitse nähdä keskusteluhygieniaa suurempaa ideologista motiivia suuntaan tai toiseen.

Viime päivinä on taas vuoroin oltu huolissaan sekä keskustelun liiallisesta että liian vähäisestä näkymisestä maailmalle. Molempia halutaan, molempia ei saa. Keskustelijat näkevät ne kommentit kyllä ihan riippumatta ketjujen sijaintipaikasta ja muut voivat rekisteröityä halutessaan.

Brandis

• Jäsen^^^
  • Liked: 4454
  • Villasukkainen, Silkkihansikkainen
« Vastaus #21492 : 10.06.2019, 09:49:53 »
Pulma on vain siinä, että kaikki nämä seikat liittyvät aivan olennaisesti toisiinsa; modernista miehestä ja modernista naisesta feminismin ikeessä on keskusteltu täällä aihetta liipaten monessa muussakin yhteydessä, ja aihealueilla, jotka näkyvät kaikille. Nyt oli tarkoitus viedä ajatusta syvemmälle.

Ymmärrän hyvin, jos ajatuksena on se, ettei tahdota näyttäytyä ikävinä, kehityksenvastaisina ihmisinä (konservatiivisuus, uskonnollisuus, wanhat kunnon uskonnolliset arvot.. etc.) tilanteessa, jossa jo yhdeltä osin sitä muun yhteiskunnan silmissä maahanmuuttokriittisinä ollaan - mutta en pidä siitä miten nyt jäädään pintatasolle. Keskustelu aiheesta taantuu sutkautuksiksi ympäri forumia.

Aiheet kohti tasa-arvoista suhdetta, samanlaisia vai erilaisia, mukava moderni parisuhde?, mitä tasa-arvon jälkeen, modernin miehen varjot, miehen kadonnut voima, itsenäinen nainen, kovat naiset ja pehmeät miehet, machosta maskuliiniksi, feminististä feminiiniksi, naisena avautuminen ja naisen voima jäävät nyt käsittelemättä (osana feminismi-keskustelua, jonne ne kuuluisivat), sillä Peräkammarissa olemme jo keskustelleet forumin kanssakeskustelijoiden kanssa ko. aiheista vuodesta 2011 saakka. Ajattelen forumin vetovoiman olevan kiinni myös siitä, että olemme keskustelutaitoisia ja kiinnostuneita myös muista aiheista kuin vain maahanmuutosta tai islamista. Sellaisen soisi näkyvän kaikelle kansalle, kyllä.  :)
'Usein ajattelua rajoittaa jotkin vaatteet. Mun ajattelua rajoittaa jotkin kengät' totesi Aku Visala Ikaalisten filosofiapäivillä, ottaen kenkänsä pois.
Esteet ovat pelottavia asioita, joita ihminen näkee, kun siirtää katseensa pois tavoitteestaan. ~ Hannah More

you already were forgiven

risto

• Jäsen^^^
  • Liked: 2637
« Vastaus #21493 : 10.06.2019, 11:14:07 »
Haluan vain sanoa, että mielestäni oli kohtuutonta saada 3 vrk bänni täysin epähuomiossa tehdystä virheestä (2 viestiä ketjuun johon saa  kirjoittaa 1 per vrk, mitä seikkaa en vain sillä hetkellä huomannut kun vastasin ketjussa minulle osoitettuun vastausviestiin, vaan oletin ketjun toimivan kuten kaikki normaalitkin ketjut).

Tähän liittyen hauska anekdootti:

Kirjoitin taannoin johonkin näistä rajoitetuista ketjuista vahingossa kaksi viestiä, huomasin asian heti, ja editoin jälkimmäisen viestini sisällön alkuperäisestä sisällöstä tyhjäksi ja jätin paikalle lyhyen pahoitteluviestin viestirajan ylittämisestä ja vinkin eräälle toiselle joka myös vauhtisokeudessaan oli samana päivänä ylittänyt rajan. No ei siinä mitään, mutta parin tunnin päästä joku mode heräsi ja tietenkin lätkäisi minulle bannit, koska teknisesti ottaen rikoin rajoitusta.

Ei haitannut tippaakaan, koska olin muutenkin pienen loman tarpeessa. Tuliko siitä sitten viikko vai mitättömät 3 vrk, sitä en muista.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21494 : 10.06.2019, 16:37:12 »
Pulma...

Feminismi-ketju on yhdistetty sisältämään sitä sun tätä ja sinne sopii toki monenlaista feminismiä liippaavaa keskustelua, joka ei paremmin kuulu muualle tai tarvitse omaa ketjuaan. Sinne syntyneestä parisuhdekeskustelurönsystä sai ensin poistella niitä vähemmän mihinkään kuuluvia kommentteja ja loppukin oli teemallisesti paremmin Mies ja nainen -ketjuun kuuluvaa.

Aihetta saa siellä nykyisessä olinpaikassakin käsitellä halutessaan psykologian, biologian, feminismin, miesasiamiesten jne kautta ja mennä pintaa syvemmälle. Ei se parisuhdekeskustelua muuksi muuta, vaikka joku osallistuja sitä tarkastelisikin vähän eri vinkkelistä, ja yhtä ja samaa keskustelua on turha käydä kovin monessa eri ketjussa.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2658
  • Roturomanttinen manosfäärimiesten myötäjuoksija
« Vastaus #21495 : 10.06.2019, 17:09:03 »

Tähän liittyen hauska anekdootti:

Kirjoitin taannoin johonkin näistä rajoitetuista ketjuista vahingossa kaksi viestiä, huomasin asian heti, ja editoin jälkimmäisen viestini sisällön alkuperäisestä sisällöstä tyhjäksi ja jätin paikalle lyhyen pahoitteluviestin viestirajan ylittämisestä ja vinkin eräälle toiselle joka myös vauhtisokeudessaan oli samana päivänä ylittänyt rajan. No ei siinä mitään, mutta parin tunnin päästä joku mode heräsi ja tietenkin lätkäisi minulle bannit, koska teknisesti ottaen rikoin rajoitusta.

Ei haitannut tippaakaan, koska olin muutenkin pienen loman tarpeessa. Tuliko siitä sitten viikko vai mitättömät 3 vrk, sitä en muista.

Ai että. Todella tehokasta toimintaa vaikka itse sanonkin. Hyvä me.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 2649
  • Puolinuiva
« Vastaus #21496 : 10.06.2019, 23:10:03 »
Homma-admin Alaric on näemmä nähnyt parhaaksi ottaa allekirjoituksekseen Halla-ahon Vieraskirjaan vuonna miekka ja kivi kirjoittamaa pohdintaa geenien suhteesta älykkyyteen. Yksityishenkilön pohdintaahan maailmaan mahtuu ja esim. Vihreiden Osmo Soininvaaralta löytyy vastaavaa tekstiä. Kyse ei ole kuitenkaan puheenjohtaja Halla-ahon Perussuomalaisten maahamuuttopolitiikaa ohjaavasta linjasta, joten mikä tämän allekirjoituksen tarkoituksena on? Puolueen vahingoittaminen?
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21497 : 10.06.2019, 23:19:19 »
Homma-admin Alaric on näemmä nähnyt parhaaksi ottaa allekirjoituksekseen Halla-ahon Vieraskirjaan vuonna miekka ja kivi kirjoittamaa pohdintaa geenien suhteesta älykkyyteen. Yksityishenkilön pohdintaahan maailmaan mahtuu ja esim. Vihreiden Osmo Soininvaaralta löytyy vastaavaa tekstiä. Kyse ei ole kuitenkaan puheenjohtaja Halla-ahon Perussuomalaisten maahamuuttopolitiikaa ohjaavasta linjasta, joten mikä tämän allekirjoituksen tarkoituksena on? Puolueen vahingoittaminen?

Nyt oikeasti, mitä helvettiä?

Tämä valituksesi ei liity moderointiin millään lailla. Menepä ulisemaan tuota joutavaa paskaa jonnekin muualle tai annan vauhtia.
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

newspeak

• Jäsen^^^
  • Liked: 5295
« Vastaus #21498 : 11.06.2019, 00:14:20 »
Nettiyhteys pätki illalla. Tuliko mainokseni Huhtasaaren puolesta perille lainkaan?
"I hate speech" -C&H

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21499 : 11.06.2019, 00:45:03 »
Nettiyhteys pätki illalla. Tuliko mainokseni Huhtasaaren puolesta perille lainkaan?

Siellähän se lepää turvallisesti roskiksessa.

Ketjusta poistettiin kaikenlaista roiskimista eikä sinunkaan viestisi näemmä ollut sen kummempi.

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 2649
  • Puolinuiva
« Vastaus #21500 : 11.06.2019, 09:11:15 »

Tämä valituksesi ei liity moderointiin millään lailla. Menepä ulisemaan tuota joutavaa paskaa jonnekin muualle tai annan vauhtia.

Ei liity moderointiin mutta tässä ketjussa kai on tarkoitus keskustella myös moderaattoreiden käytöksestä keskustelijoina?
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

risto

• Jäsen^^^
« Vastaus #21501 : 11.06.2019, 09:51:42 »

Ei liity moderointiin mutta tässä ketjussa kai on tarkoitus keskustella myös moderaattoreiden käytöksestä keskustelijoina?

Näköjään:

"Myös moderaattorien käytöksen keskustelijoina voi ottaa esille tässä ketjussa."

Itse suuri @Miniluv on antanut näin tiettäväksemme herran vuonna 2010, ketjun ensimmäisessä viestissä.

Mainitussa allekirjoituksessa paheksuisin sitä, että siinä ei ole edes tyydytty suoraan lainaukseen Halla-aholta, vaan on lisätty oma luonnehdinta keskustelun tarkoituksesta, joka luo suoralle lainaukselle merkityksen. Kun herra @Alaric kuitenkin on hyvin aktiivinen mode ja käsittääkseni esim. twiittailee Homman nimessä, on PS-puolueen ja maahanmuuttokriittisen liikkeen tarkoituksellinen tai tuottamuksellinen vahingoittaminen melko outo linjanveto. Kaikki toki tyylillään.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2658
  • Roturomanttinen manosfäärimiesten myötäjuoksija
« Vastaus #21502 : 11.06.2019, 10:16:48 »

Tämä ei ole persuforum vaan hommaforum. Ymmärrätkö eron. Siinä kun olet päässyt pyöristymisen makuun niin katso myös mun allekirjoitus.

Kova on hinku lepolomalle, on se.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21503 : 11.06.2019, 11:27:20 »
Näköjään:

"Myös moderaattorien käytöksen keskustelijoina voi ottaa esille tässä ketjussa."

Itse suuri @Miniluv on antanut näin tiettäväksemme herran vuonna 2010, ketjun ensimmäisessä viestissä.

Mainitussa allekirjoituksessa paheksuisin sitä, että siinä ei ole edes tyydytty suoraan lainaukseen Halla-aholta, vaan on lisätty oma luonnehdinta keskustelun tarkoituksesta, joka luo suoralle lainaukselle merkityksen. Kun herra @Alaric kuitenkin on hyvin aktiivinen mode ja käsittääkseni esim. twiittailee Homman nimessä, on PS-puolueen ja maahanmuuttokriittisen liikkeen tarkoituksellinen tai tuottamuksellinen vahingoittaminen melko outo linjanveto. Kaikki toki tyylillään.

Ensinnäkin tämä on sääntöjen mukaisesti puoluepoliittisesti sitoutumaton keskustelualusta. Ylläpidolta, modeilta tai keskustelijoilta ei vaadita minkään puolueen virallisen linjan mukaisia allekirjoituksia tai viestejä. Luulisi tämän olevan kokeneille hommailijoille itsestään selvää, mutta puoluepolitiikka näemmä sumentaa ajattelua.

Tuo allekirjoituksessa perässä tuleva luonnehdinta on vain tiivistelmä siitä mitä Halla-aho tuolloin kirjoitti, sillä koko lainaus ei mahtunut allekirjoitukseen merkkimäärärajoituksen vuoksi. Tämä tuli laitettua esille sen jälkeen, kun kyseiset vieraskirjan kirjoitukset yhtäkkiä hävisivät muutama viikko sitten Scriptasta, ihan vain muistutuksena siitä millaisia rotujuttuja itse Mestari on aikoinaan kirjoittanut. Perspektiiviä tähän kovasti tunteita herättävään keskusteluun.

Nämä "puolueen vahingoittaminen"-hourailut eivät muuten ole sitten mikään voittava taktiikka täällä. Tuo on täysin omaa tulkintaanne sieltä omasta "maltillisesta" poterostanne katsottuna, ei mikään absoluuttinen totuus.

En tiedä tajuatteko te ideologisen puhtauden vaalijat miten naurettavalta tuo parkuminen kuulostaa. Tosiasiassa kukaan ei ole teille Hommalla tilivelvollinen ja se kannattaa pitää mielessä.

risto

• Jäsen^^^
« Vastaus #21504 : 11.06.2019, 11:59:14 »
@Alaric

En ole väittänyt sinun olevan tilivelvollinen yhtään kellekään. Kritiikki oli kuitenkin mielestäni paikallaan, ja siksi kirjoitin, että outo linjanveto sinulta.

Tietenkin saat tahrata maahanmuuttokriittistä liikettä aivan miten paljon tahdot. Taktiikka on lainattu J. Jaloselta ja kumppaneilta jo siihen aikaan, kun et vielä täällä pörrännyt. Tähän sinulla on kaikki oikeus, ja jos niin sydämessäsi koet, kenties jopa velvollisuus. Homman historiassa on ollut toisenlaisiakin aikoja, toisenlaisia linjauksia ja toisenlaisia modeja, mutta kukin taaplaa tyylillään.

Siitä asiasta olen nyt sanani sanonut, enkä enää sano.

Lyhyesti kuitenkin tästä rotutenavien tuoreesta tarpeesta puolustaa rotusyrjintää esittäviä kannanottoja sillä, että itse rotutohtori vuonna 2005 ymmärsi vallitsevat tosiasiat (että älykkyys on ainakin suurelta osin perinnöllistä kuten muutkin ominaisuudet ja että älykkyydessä on siten populaatioiden välisiä eroja, kuten muissakin periytyvissä ominaisuuksissa). Tiettävästi toisin kuin rotutenavat vuonna 2019, Halla-aho ei ehdottanut rotusyrjintää edes vuonna 2005, ja päin vastoin Halla-aholta on jo tuolta ajalta tekstejä, jossa hän ilmiselvästi kannattaa ns. värisokeaa ihmisten tasavertaista kohtelua ja vastustaa "positiivisen diskriminaation" nimimissä tehtävää rotusyrjintää eli rasismia.

(Älykkäänä miehenä Halla-aho toki ymmärtää, että maahanmuuttajien tiukka pisteytysjärjestelmä toki karsisi niitä joidenkin niin pelkäämiä mustia kovemmalla kädellä kuin kalpeanaamoja.)

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21505 : 11.06.2019, 12:50:55 »
Jos tekee mieli jatkaa ja tuhlata moderaation aikaa jollain allekirjoitusvinkunalla tai muulla keksityllä kaustimasinoinnilla, niin tarjolla on sitten reippaasti lomaa. Ehtii varmasti kuukausi vaihtua kerran, ellei useamminkin. On tässä muutakin tekemistä, kuin leikkiä näitä hiekkalaatikkoleikkejä.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4342
  • The sloganist
« Vastaus #21506 : 13.06.2019, 16:51:15 »
@tomikilpelainen kyselee jatkossa täällä, jos jokin askarruttaa. Minulla ei ole antaa vastausta esittämääsi kysymykseen yksityisviestillä. Eli mennäänpäs jatkossa sääntöjen mukaan - jos asiaa, kysy täällä.
Iudex illius ero

tomikilpelainen

• Jäsen
  • *
  • Liked: 0
« Vastaus #21507 : 13.06.2019, 17:53:15 »
eli miksi tämä kirjoitus on poistettu? ja miksi kysymykseen ei voi vastata yksityisviestillä?

*NAPS*
« Viimeksi muokattu: 13.06.2019, 18:10:27 kirjoittanut Pullervo »

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21508 : 13.06.2019, 18:38:35 »
eli miksi tämä kirjoitus on poistettu? ja miksi kysymykseen ei voi vastata yksityisviestillä?

*NAPS*

Sopii lukea tämän alustan säännöt eli Laki Hommaforumista, kun selvästi tykkäät pykälistä. Siellä lukee, että valitukset moderoinnista tähän ja vain tähän ketjuun. Ei meillä ole sinullekaan mitään VIP-yksityisviestivalituspalvelua, eikä tule.

Sait nyt tästä kolmannesta julkaisukerrasta viikon kirjoituskieltoa. Ihan turha tulla spämmäämään tuollaisilla mihinkään liittymättämillä rikosilmoitusleikeillä. Etsi niille joku toinen paikka, jos ketään missään yhtään jaksaa moinen kiinnostaa. Tästä jatkaminen tulkitaan forumin ilmeiseksi väärinkäyttämiseksi ja tunnuksesi poistetaan. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen vastaus asiaan.

Rosetta

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 383
  • Nuiva mutta naisellinen
« Vastaus #21509 : 14.06.2019, 11:43:48 »
Enpä tiennyt, että sanamuoto "osoitat sillä vain oman tyhmyytesi" on täällä kielletty ja siitä tulee 7 vrk bänniä "toisen jäsenen nimittelystä".  ??? No, nytpä tiedän. Itse tosin ymmärrän toisen ihmisen nimittelyn vähän eri tavalla, mutta juu.
"We've learned in as clear way as can possible be learned by anybody that most of the press in the Free West are cowards, we've learned that most of our artistic establishment are cowards, and that most of our politicians are cowards."
Douglas Murray on what we've learned after the Muhammed cartoon crisis