Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3682155 kertaa)

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20717
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21600 : 10.08.2019, 23:27:13 »
Onko kiellettyä perustaa perikseen ”Kysy typeriä” -ketju?
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18935
  • antikomintern
« Vastaus #21601 : 10.08.2019, 23:46:45 »
Onko kiellettyä perustaa perikseen ”Kysy typeriä” -ketju?

Ne typerät kysymykset mahtuvat sinne yhdistettyyn kyselyketjuun Perikseen – mahtuivat aikaisemmin, mahtuvat nytkin. Jos ei kelpaa, ei tarvitse siihen ketjuun kirjoittaa tai sitä lukea.

Eli koko kyselyketjuasia on loppuunkäsitelty, eikä asiasta tarvitse jankata enää tavuakaan tässä ketjussa tai tuhlaa moderaation aikaa ja kantaa seuraamukset. Eli älä jatka.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

guest15842

• Vieras
« Vastaus #21602 : 13.08.2019, 20:25:21 »
Mihinkäs ja miksi viimeisin viestini ( n. 10 min sitten) katosi tästä ketjusta;

https://hommaforum.org/index.php/topic,126561.msg3092405/topicseen.html#msg3092405

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21603 : 13.08.2019, 20:56:52 »
Mihinkäs ja miksi viimeisin viestini ( n. 10 min sitten) katosi tästä ketjusta;

https://hommaforum.org/index.php/topic,126561.msg3092405/topicseen.html#msg3092405

Roskikseen. Olit jo 4.8.2019 ilmoittanut kommentissasi, että lopetat tuon Wikipedian ja Finlexin spämmäämisen ketjuun. Se olikin niin raskasta "keskustelua", ettei sitä kaivattu yhtään enempää ketjuun, joten tähän loppui. Siksi. Ja suurimman osan siitä aikaisemmastakin olisi hyvin voinut poistaa.

Lisäys: Jaha. Kommentin poisto johti näköjään sitten oman tunnuksen poistattamiseen. No, heitin sitten 24 kommentia samaa roskaa lisää pois, niin nyt omaksi ketjukseen erotettua 2019-06-13 Juha Mäenpään eduskuntapuheenvuoro vieraslajimainintoineen -ketjua voi joku jaksaa lukeakin ilman spämmiä.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2019, 23:21:00 kirjoittanut Pullervo »

Veturinainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 5179
  • Nuivuus perustuu kognitioon, ei rasismiin.
« Vastaus #21604 : 14.08.2019, 10:09:18 »
^ Sieltä lähti samalla se vastausviestini, jossa kerroin tarkemmin miten tämä prosessi etenee ja kenen toimesta. Voisiko sen kuitenkin vielä palauttaa?
Kyseessä ei ole "pakolaiskriisi" vaan sosiaaliturvamotivoitunut turvapaikkajärjestelmän hyväksikäyttökriisi. (Veturihenkilö)

"Ei ole koskaan paluuta siihen Suomeen, joka meillä vielä muutamia vuosia sitten oli. Asia on hyväksyttävä ja sen kanssa on opittava elämään." (SPR:n puheenjohtaja Pertti Torstila)

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21605 : 14.08.2019, 12:10:02 »
^ Sieltä lähti samalla se vastausviestini, jossa kerroin tarkemmin miten tämä prosessi etenee ja kenen toimesta. Voisiko sen kuitenkin vielä palauttaa?

Palautin kyseisen kommenttisi.

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8602
  • köyhää suomalaista paskasakkia
« Vastaus #21606 : 15.08.2019, 23:09:14 »

Saako tässä vai missä ketjussa kysyä seuraavaa:

Katsoin banniketjua. Siellä jaetaan 7-14 vrk banneja. Sain kerran 60 vrk.

Onko olemassa ikibannin ja 60 vrk bannin välissä jotain asteikkoa vai teinkö aikoinani ennätyksen: 60 vrk.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 47179
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21607 : 15.08.2019, 23:28:40 »

Onko olemassa ikibannin ja 60 vrk bannin välissä jotain asteikkoa vai teinkö aikoinani ennätyksen: 60 vrk.

Onhan noita 30 pv banneja tuossa ihan viime aikoina annettu myös, jos oikeasti ketjua edes pari sivua selailet taaksepäin.

Eikä 60 pv ole läheskään pisin. Hetki sitten huhtikuussa annettiin 180 pv ja Kaivanto sai aikoinaan 14 vuotta bannia, joka on edelleen voimassa.

Tätä pidempiä alle ikibannin pituisia en nyt äkkiseltään muista.
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 34533
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #21608 : 15.08.2019, 23:32:23 »
... Kaivanto sai aikoinaan 14 vuotta bannia, joka on edelleen voimassa.

REPS!
"Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan."
- Mikhail Gorbachev

”Mitä perverssimpää asiaa osataan suvaita, sitä enemmän suvaitsemisesta saa hyvepisteitä.”
- https://www.facebook.com/jussi.hallaaho/posts/2336133563173491

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8602
  • köyhää suomalaista paskasakkia
« Vastaus #21609 : 15.08.2019, 23:38:54 »

Onhan noita 30 pv banneja tuossa ihan viime aikoina annettu myös, jos oikeasti ketjua edes pari sivua selailet taaksepäin.

Eikä 60 pv ole läheskään pisin. Hetki sitten huhtikuussa annettiin 180 pv ja Kaivanto sai aikoinaan 14 vuotta bannia, joka on edelleen voimassa.

Tätä pidempiä alle ikibannin pituisia en nyt äkkiseltään muista.

Eli ikibannin ja 60 vrk:n välissä on siis verifioitavasti olemassa vielä jotain ulkokehiä. OK.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21610 : 15.08.2019, 23:59:54 »
Tuplakaivannot tulee ensimmäisenä mieleen.
"Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan."
- Mikhail Gorbachev

”Mitä perverssimpää asiaa osataan suvaita, sitä enemmän suvaitsemisesta saa hyvepisteitä.”

Hippo

• Jäsen^^^
  • Liked: 470
  • Bailando conmigo
« Vastaus #21611 : 16.08.2019, 13:28:58 »
Tuolla oli uuvattiketjussa mode pahalla päällä mutta täällä kai uskaltaa kysyä, että onko Homman virallinen linja yksiriviset kommentit kieltävä? Voiko yksirivisestä viestistä saada bannia? Huomasin tämän asian nimittäin vasta äskettäin ja kun tarkastelin omia viestejäni niin monet niistä olivat juurikin näitä yksirivisiä.
Kolmas rivi.

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 47179
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21612 : 16.08.2019, 13:36:58 »
Tuolla oli uuvattiketjussa mode pahalla päällä mutta täällä kai uskaltaa kysyä, että onko Homman virallinen linja yksiriviset kommentit kieltävä? Voiko yksirivisestä viestistä saada bannia? Huomasin tämän asian nimittäin vasta äskettäin ja kun tarkastelin omia viestejäni niin monet niistä olivat juurikin näitä yksirivisiä.
Kolmas rivi.

Säännöt 3. luku 2 §:

Lainaus
Forum ei ole chattityökalu.

Näyttää siltä, että monet roiskivat yksirivisiä paskeitaan "merkatakseen reviirinsä" ja sanoakseen vain jotain ja näkyäkseen ketjuissa.

Kultainen sääntö: Jos ei ole oikeasti mitään sanottavaa, niin kannattaa jättää kirjoittamatta. Säästät moden päänsäryltä.

Ei se oikeasti ole niin vaikeaa. Yksirivinen lyhyt viesti saa olla aika lailla merkityksellinen, jotta sitä ei luettaisi roskiskamaksi.

Peräkammaria ei kannata tähän aiheeseen tuoda lainkaan, nyt puhutaan asiaketjuista.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2019, 13:39:44 kirjoittanut Alaric »
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21613 : 16.08.2019, 14:34:59 »
Köh.

Osa meistä hommalaisista enimmäkseen pieree sohvaansa ja öyhöttää.

Sitten osa meistä hommalaisista on ilmoittautunut vapaaehtoisiksi tsekkaamaan, että onhan meillä puhtaat kalsarit jalassa, kun öyhötämme.  Tai edes kalsarit.

Tätä puhtaanapitojengiä kutsutaan ylläpidoksi. He pitävät huolen siitä, että sohvamme pysyvät puhtaina.

Heille nostan hattua. Jälleen kerran.
- Mikhail Gorbachev

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
« Vastaus #21614 : 16.08.2019, 14:52:34 »
Ja sitten 1-rivisyyteen, siten kuin sen näen:

Jos ei ole mitään lisättävää, liketä > liketystoiminto hyvä.

Olen kirjoittanut 30k viestiä, ja saanut 30k liketystä. Tällä kokemuksella totean:
- Tällä alustalla arvostetaan tiivistä ilmaisua
- Pitkiå viestejä ei yleensä liketetä
- Numeerisen datan visualisointia ei liketetä
- Mitä enemmän viestin sisällössä on sisältöä, sitä vähemmän sitä ehditään katsoa

Johtopäätös

Spekuloin, että hommalaiset arvostavat korkealle tiiviitä yksirivisiä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2019, 14:56:35 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
- Mikhail Gorbachev

Puuha-Pepe

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 131
  • Go Jessi!
« Vastaus #21615 : 16.08.2019, 15:12:19 »
Ja sitten 1-rivisyyteen, siten kuin sen näen:

Jos ei ole mitään lisättävää, liketä > liketystoiminto hyvä.

Olen kirjoittanut 30k viestiä, ja saanut 30k liketystä. Tällä kokemuksella totean:
- Tällä alustalla arvostetaan tiivistä ilmaisua
- Pitkiå viestejä ei yleensä liketetä
- Numeerisen datan visualisointia ei liketetä
- Mitä enemmän viestin sisällössä on sisältöä, sitä vähemmän sitä ehditään katsoa

Johtopäätös

Spekuloin, että hommalaiset arvostavat korkealle tiiviitä yksirivisiä. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.

Suurimmassa osassa yksirivisistä on enemmän asiaa kuin sellaisissa viiden aanelosen paatoksissa, joita muutama kirjoittaja täälläkin harrastaa.  ;D

Histon

• Jäsen^^^
  • Liked: 2643
  • Puolinuiva
« Vastaus #21616 : 16.08.2019, 22:41:58 »
Miksi oheinen Sanna Ukkolan kuplautumis-kolumnia koskeva ketju siirrettiin Kylänraitilta Peräkammariin?

https://yle.fi/uutiset/3-10923320
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Saturnalia

• Jäsen^^^
  • Liked: 7497
« Vastaus #21617 : 17.08.2019, 08:06:57 »
Arvostelematta moderaatiota millään tavoin näkisin, että moderaatio taistelee facebookisoitumista vastaan. Facebookin ja Twitterin kommunikaatiokulttuuri, se yksirivinen sosiaalinen halailu, pyrkii sosiaaliseksi normiksi kaikkialla ja aika monen mielestä niin kuuluukin mennä, koska se on nyt tämän ajan hengen mukaista.
Hatunnnostoni moderaatiolle sitä vastaan taistelemisesta. Facebook-kulttuurilla on oma viekas tapansa riisua meistä analyyttisyys sekä kriittisyys ja samalla viedä yksityisyytemme. Sen muodostuminen normiksi on tragedia länsimaille. Toki on mielestäni olemassa myös hyviä yksirivisiä, mutta tässä on mielestäni kysymys enemmän kulttuuri, kuin sisältötaistelusta.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2019, 09:03:05 kirjoittanut Saturnalia »
Älkää suomalaiset tehkö lapsia, sillä jokainen tekemättä jäänyt lapsi on suuri ja hieno ilmastoteko.
Meitä uhkaa huutava työvoimapula, joten lisää työikäisiä täytyy saada vaikka maahanmuuttajina Suomeen paikkaamaan työvoimapulaa.

N.O

migri

• Jäsen^^^
  • Liked: 4752
« Vastaus #21618 : 17.08.2019, 08:23:58 »
Modet ei ole kiusannut mutta tuli mieleen tosta ikibänni termistä että sen voisi jakaa käyttäjäystävällisemmin :roll: vaikka antamalla kirjoituskieltoa 280v? Kuulostaisi pehmeämmältä kuin ikibanni. Joo, ja jos palaa bannin jälkeen niin on kyllä ansainnut paluunsa... Tämä vaan kun nykyään kaikesta pahastutaan.

Lainaus käyttäjältä: Esimerkkitapaus
In December 2017, a Thai man named Phudit Kittitradilok was convicted of swindling 2,400 people out of 574 million baht (£13 million) in a Ponzi scheme that promised high return investments. He was sentenced to a staggering 13,275 years in jail – an amount of time longer than the entire Neolithic era.

Menisköhän tää paremminkin sinne kehitysehdotuksiin?

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21619 : 17.08.2019, 10:55:55 »
Miksi oheinen Sanna Ukkolan kuplautumis-kolumnia koskeva ketju siirrettiin Kylänraitilta Peräkammariin?

https://yle.fi/uutiset/3-10923320

Kolumni oli oikein mainio ja olisi ansainnut paremmankin saatteen ilman keppihevostelua.

Kun siihen sitten kirjoitettiin saatteeksi olkiukkomainen valitusvirsi jostain tykkäysnapista, niin pelastin Peräkammariin roskikselta. On toki ihan uutta normaalia avata ketju yhdestä aiheesta, että pääsee pöyristelemään ihan toista aihetta. Keppihevosia on maailma täynnä. Voihan tuota ketjun sijoituspaikkaa vielä harkita, jos niikseen tulee.

Tämä ketju ei ole yleinen keskusteluketju, vaan erityiseen tarkoitukseen eli moderointia koskevia kysymyksiä varten. Kehitysehdotuksille on ihan oma ketjunsa tällä samalla alueella esim. TÄÄLLÄ tai TÄÄLLÄ. Ei ole tarkoitus, että ne asialliset kysymykset moderoinnista ja vastaukset niihin hukkuvat muun kohinan sekaan.

Ja varsinkaan ei ole tarkoitus, että moderointiin liittyviin kysymyksiin pöllähtää joku kuoro arvuuttelemaan vastauksia ja täyttämään ketjun niillä. Niiden paikka on roskiksessa.

Lisäys. Ei ole tarkoitus, että tästä tykkäysnappiasiasta jatketaan taas enempää, mutta moniin muihin, suuriin somealustoihin verrattuna ero niiden ja Homman välillä on, ettei algoritmi täällä tarjoa kommentille yhtään suurempaa yleisöä tai jakelua niiden tykkäysten perusteella. Ja se onkin aika suuri ero.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2019, 11:21:34 kirjoittanut Pullervo »

Histon

• Jäsen^^^
  • Puolinuiva
« Vastaus #21620 : 17.08.2019, 13:21:04 »
^Otin pohdinnan tykkäysnapin osuudesta laumamentaliteettiin pois. Kolumni on niin hyvä, että se ansaitsee olla näkyvissä.
Soinin Ploki 3.6.2017: "Marko Junkkari lankesi Lännen Median ansaan ja kirjoitti arvolleen sopimattoman pakinan Soinista ja seteliselkärankaisista. Ajatus siitä, että loikkaisin perustamastani puolueesta on mieletön. Se oli Juudas, en minä, joka meni ja hirtti itsensä.[...]Pidän loikkareita luusereina."

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21621 : 17.08.2019, 13:34:58 »
^Otin pohdinnan tykkäysnapin osuudesta laumamentaliteettiin pois. Kolumni on niin hyvä, että se ansaitsee olla näkyvissä.

Siirsin ketjun ja se löytyy nyt Kylänraitilta TÄÄLTÄ.

Blogi löytyy myös äänimuodossa, koska se esitettiin radiossa Ykkösaamun kolumnina 16.8.2019. Laitanpa linkin ketjuun.

Tulevaisuus

• Jäsen^^^
  • Liked: 2979
« Vastaus #21622 : 17.08.2019, 22:45:53 »
Tässä palailen viikon pakkolomalta ja hyvää se teki, tänä aikana huomasin erään asian: kun on foorumilla kirjautumatta eli vieraana niin valikossa olevaa "uusimmat aiheet" nappia ei ole näkyvissä ja se tekee foorumin lukemisesta normaalia vaikeampaa. Ymmärrän kyllä että bannit on tarkoitettu kostoksi meille nillittäville jäsenille mutta foorumilla näyttää olevan suurin joukoin myös muita vieras statuksella jotka varmaan mielellään käyttäisivät nappia. Pistin tämän kehitys ehdotuksen tähän ketjuun ettei taas tule samaa kostoa kuin viimeksi kun valitin väärässä ketjussa. Joten tässä minun ehdotus.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4669
  • A spherical bastard
« Vastaus #21623 : 18.08.2019, 13:57:24 »
Vai että kostoksi. Kaikenlaisia sitä leipä elättääkin, mitään et näemmä ole oppinut. Ja ylläoleva viestisikin on väärässä paikassa koska kehitysehdotuksille on oma ketjunsa. Ja mitä tuohon ideaasi tulee, meinaatko tosissasi, että foorumin täytyisi pitää kirjaa siitä mitä kaikki kirjautumattomatkin ovat lukeneet tai olleet lukematta?
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Porcius

• Jäsen^^^
  • Liked: 2539
  • Asiantuntija ilman papereita
« Vastaus #21624 : 19.08.2019, 22:09:41 »
Upea viestini katosi 188-ketjusta samoin kuin toisen käyttäjän vähemmän upea viesti, johon vastasin.

Mikäli poiston syy oli ketjun aiheeseen sopimattomuus, voisiko ne siirtää roskakorista vaikkapa seuraavaan ketjuun? Ylikomisariot Huhtela ja Taponen ottavat Twitterissä kantaa poliittisesti

Huolimatta siitä, että ketjun nimessä mainitaan kaksi tiettyä poliisia, on siellä käsitelty laajemminkin poliisin politisoitumista ja näin ollen kyseinen ketju olisi hyvä koti roskakoriin joutuneille viestiraukoille.
"On helvetin tyhmää mennä helvettiin, kun taivaaseenkin pääsisi"

-Jouko Piho

Riia

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 613
« Vastaus #21625 : 19.08.2019, 22:31:52 »
Täytyy kyllä sanoa modeillle kiitokset, teette tätä ihan vapaaehtoisesti ;D. Nostan hattua.

Dragon

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 52
« Vastaus #21626 : 19.08.2019, 22:38:08 »
On muuten aika vitun säälittävää touhua jo, kun täällä suvaitaan "vääränlaisesti ajattelevien" ihmisten ulkonäön ja mielenterveyden ala-arvoinen haukkuminen jne. mutta kun tästä huomauttaa asiallisesti, niin viesti poistetaan.

Mä muistan, kun tää foorumi perustettiin nimenomaan siksi, että asiallista keskustelua muualla ei saatu aikaan ja tässä pisteessä ollaan nyt... noh... tää on mennyt pitkän aikaa jo alamäkeä puhtaaksi rinkirunkkauspaikaksi ja ihmisvihan tyyssijaksi.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21627 : 19.08.2019, 23:15:44 »
Upea viestini katosi 188-ketjusta samoin kuin toisen käyttäjän vähemmän upea viesti, johon vastasin.

Mikäli poiston syy oli ketjun aiheeseen sopimattomuus, voisiko ne siirtää roskakorista vaikkapa seuraavaan ketjuun? Ylikomisariot Huhtela ja Taponen ottavat Twitterissä kantaa poliittisesti

Huolimatta siitä, että ketjun nimessä mainitaan kaksi tiettyä poliisia, on siellä käsitelty laajemminkin poliisin politisoitumista ja näin ollen kyseinen ketju olisi hyvä koti roskakoriin joutuneille viestiraukoille.

Kyseinen 188 Kukkavirta -ketju ei ollut yleisestä katutason poliisitoiminnasta, poliisien ay-toiminnasta tai lakialoitteista. Ketjusta oli jo erotettu muistotilaisuuden jälkeiset tapahtumat pääosin Junes Lokka -ketjuun, kuten ketjussa lukikin.

Viestisi sisälsi lainauksen toisen käyttäjän viestistä, johon se oli siis vastauskommentti, ja tämäkin viesti poistui ketjusta samasta syystä. Ja moni muu.

Huhtelalle ja Taposelle on tosiaan oma ketjunsa ja palautinpa nuo kaksi kommenttia sitten sinne. Viestien upeuteen en nyt ota kantaa.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21628 : 19.08.2019, 23:27:42 »
On muuten aika vitun säälittävää touhua jo, kun täällä suvaitaan "vääränlaisesti ajattelevien" ihmisten ulkonäön ja mielenterveyden ala-arvoinen haukkuminen jne. mutta kun tästä huomauttaa asiallisesti, niin viesti poistetaan.

Mä muistan, kun tää foorumi perustettiin nimenomaan siksi, että asiallista keskustelua muualla ei saatu aikaan ja tässä pisteessä ollaan nyt... noh... tää on mennyt pitkän aikaa jo alamäkeä puhtaaksi rinkirunkkauspaikaksi ja ihmisvihan tyyssijaksi.

"Vitun säälittävää touhua ja asiallisten viestien poistamista..."

Justjust. Sinulta poistettiin mm. viesti "No voi viddu", joten et varmasti ylläty, että roskikseen meni. 188 Kukkavirta -ketjun kommenttien poistamisesta voit lukea edellisestä vastauksestani hieman lisää.

Voit ilmoittaa niitä kommentteja "Ilmoita valvojille"-painikkeella sen sijaan, että kirjoittelet niitä lainaten ketjuun lisää roskaa tai uhriudut koko anarkistien mielenosoituksen puolesta tässä ketjussa.

Mutta nyt on lisää viestejä poistettu. Ilmoita ne vastaisuudessa kommentin ilmoituspainikkeella, äläkä tule tähän ketjuun pelkästään tuulettamaan tunteitasi ja nillittämään.

Etsi ihmeessä itsellesi sopivampi tyyssija rinkirunkkaukselle ja jaa ihmisrakkauttasi sitten siellä. Valituksesi on loppuunkäsitelty.

Histon

• Jäsen^^^
  • Puolinuiva
« Vastaus #21629 : 21.08.2019, 08:57:20 »
Miksi Junes ketjusta poistettiin viestini, joka kyseli Kukkavirran vastuun perään? Lokka ja Wiik:hän olivat Kukkavirran osallistujia, jotka päättivät mennä vastamielenosoituksen puolelle.