UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3749111 kertaa)

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20958
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21780 : 06.10.2019, 09:08:45 »
Kiitos vastauksesta, asia on askarruttanut minua. Sain rauhan.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Liked: 7077
  • Burn
« Vastaus #21781 : 07.10.2019, 23:08:26 »
Laittakaa suosiolla koko F-35 arvuutteluketju kiinni ja aihe kielletyksi.

#puhutaanmieluumminänäristä
NOVUS ORDO HOMMARUM

"Jos on aikuinen ja ottaa 15-vuotiaalta elämänohjeita, pitää mennä myös itseensä."
--Suvi Auvinen

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 48772
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #21782 : 07.10.2019, 23:21:02 »
Laittakaa suosiolla koko F-35 arvuutteluketju kiinni ja aihe kielletyksi.

#puhutaanmieluumminänäristä

Tai sitten voi vaan sössöttää paskaa vähemmän ja puhua ketjussa itse aiheesta. Onnistuiskohan?
"Jos olisi sekä menestyviä että epäonnistuneita afrikkalaisia yhteiskuntia hakisin selitystä jostain muualta. Jos afrikkalaiset eivät muodostaisi länsimaissakin sosioekonomista pohjanoteerausta, hakisin selitystä jostain muualta." -Jussi Halla-aho afrikkalaisten geneettisesti selittyvästä älykkyysosamäärästä (3.6.2005)

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 9035
  • köyhää suomalaista paskasakkia
« Vastaus #21783 : 09.10.2019, 02:35:30 »

Osaako joku kertoa mihin jäsen Leickmannin loistava kirjoitus päätyi? Puolueiden kannatusluvut -ketju. Ketjussa syntyi haittamaahanmuuttoilmiön ytimeen menevää pohdintaa. Leickmannia kommentoi ainakin yksi muu jäsen ja itsekin. Ei löydy näitä mistään.

Sensuroitiinko kokonaan vai siirrettiinkö jonnekin muualle? Jos sensuroitiin niin mikä oli syy? Ei liene ollut asian vierestä kirjoittaminen, koska ketjuun on jätetty mm. rintojen arviointia yms.

Ja jos ei ollut asian vierestä kirjoittaminen, niin oliko foliota? Oliko foorumiin kuulumatonta?

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20074
  • antikomintern
« Vastaus #21784 : 09.10.2019, 03:33:23 »

Osaako joku kertoa mihin jäsen Leickmannin loistava kirjoitus päätyi? Puolueiden kannatusluvut -ketju. Ketjussa syntyi haittamaahanmuuttoilmiön ytimeen menevää pohdintaa. Leickmannia kommentoi ainakin yksi muu jäsen ja itsekin. Ei löydy näitä mistään.

Sensuroitiinko kokonaan vai siirrettiinkö jonnekin muualle? Jos sensuroitiin niin mikä oli syy? Ei liene ollut asian vierestä kirjoittaminen, koska ketjuun on jätetty mm. rintojen arviointia yms.

Ja jos ei ollut asian vierestä kirjoittaminen, niin oliko foliota? Oliko foorumiin kuulumatonta?

Osaa varmasti: roskikseen monen muun kommentin kera. Kun ei teemassa onnistuta pysymään, vaan puoluekannatuksesta mentiin eliittiin ja tisseihin yms. ja sitten eliitin kautta Bilderbergiin ja sukupuoli-/seksuaalimafiaan, niin tuli vastaan sitten se raja uutisketjussa. Eli voit ottaa itsellesi suurimman ansion ketjun paskomisesta foliohörhöilyinesi, joka pakotti siivoamaan sen takaisin teemaan. Siinä meni sitten juurineen muutkin sivuraiteiden aiheuttajat, ettei hetikohta tarvitse siivota uudelleen. Toistuva foliohattuilusi tässä ketjussa "Hommaforumin kielletyistä aiheista" ja "sensuurista" olisi lähinnä naurettavaa, ellei se olisi jo rasittavaa jankkausta. Sensuurin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, noille kun on sitten muita alueita ja ketjuja, joissa keskustella aiheista. Jos niitä tunkee uutisketjuihin toistuvasti, niin turha edes odottaa erilaista tulosta, vaan roskakori kutsuu.

Kukaan ei kiellä perustamasta uutta ketjua eliitti-teemasta, ei kaikkea tarvitse jättää moderaation tehtäväksi. @Leickmann saa kommenttinsa halutessaan ja pyytäessään YV:llä ja voi sopivasti muokaten aloittaa siitä ihan uuden ketjun aiheesta eliitti ja sen kritiikki (tai miten nyt haluaa otsikon muotoilla). Kyllä sillekin paikka löytyy.

Rintoihin keskittyneitä kommentteja poistettiin samalla kertaa, mutta jos siellä vielä sellaisia kerran on, niin varmaankin pian ilmoitat ne kommentit painamalla sitä Ilmoita valvojille -nappia. Ja mene tekemään ketju Perikseen foliosalaliittojutuillesi ja jätä uutisketjut rauhaan niiltä. Kaikkea roskaa ei ole tarkoituskaan tunkea uutisketjuihin, mikä olisi varmasti hyvä jo sinunkin oppia.

Tämä asia on nyt niin loppuunkäsitelty sinun kanssasi, että jatkamalla nyt yhtään, jatkat sitten seuraavan kerran aikaisintaan ensi kuussa. Loputonta ja jatkuvaa nillitystä ei viitsi yhdeltä ja samalta jäseneltä lukea koko ajan. Jos se menee paremmin perille toisen varoituksen kera, niin käy sekin sitten.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Leickmann

• Jäsen
  • *
  • Liked: 225
« Vastaus #21785 : 09.10.2019, 09:08:52 »
Viestini todellakin liittyivät aiheeseen, jopa paljon enemmän kuin ketjun viestit yleensä. Niissä vaan mentiin yksittäisistä prosenteista syvemmälle kannatusmuutosten taustasyihin. Mutta eipä siinä, mode päättää ja sillä sipuli.
"Minä työstän aina täysillä, olin sitten sängyssä tai sahalla." - Teuvo Hakkarainen, 2015

"Timbelle vielä jälkikäteen vinkkinä: Jos tuijottelet tarpeeksi kottaraisenpönttöön, se alkaa tuijottaa takaisin sinuun - ja saattaa osallistua Puoluekokoukseenkin äänestysoikeudella." - Kokoliha

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 21155
« Vastaus #21786 : 09.10.2019, 09:21:26 »
Viestini todellakin liittyivät aiheeseen, jopa paljon enemmän kuin ketjun viestit yleensä. Niissä vaan mentiin yksittäisistä prosenteista syvemmälle kannatusmuutosten taustasyihin. Mutta eipä siinä, mode päättää ja sillä sipuli.

Mode-han kirjoittaa tossa yllä, että saat poistetun kommentin halutessasi yksärillä takaisin että voit aloittaa sillä kommentilla uuden ketjun!!!
Tuohon minä tarttuisin. Uuden  ketjun aloituksessa hyvä kommentti saa enemmän näkyvyyttä kuin hukkuen pitkän ketjun uumeniin.
Aloita sillä viestillä uusi keskustelu👍🏻

@Leickmann

Leickmann

• Jäsen
  • *
« Vastaus #21787 : 09.10.2019, 10:15:49 »

Mode-han kirjoittaa tossa yllä, että saat poistetun kommentin halutessasi yksärillä takaisin että voit aloittaa sillä kommentilla uuden ketjun!!!
Tuohon minä tarttuisin. Uuden  ketjun aloituksessa hyvä kommentti saa enemmän näkyvyyttä kuin hukkuen pitkän ketjun uumeniin.
Aloita sillä viestillä uusi keskustelu👍🏻

@Leickmann

Jep, sinänsä hyvä ajatus. Mutta kirjoitin mitä kirjoitin, siihen ketjuun ja keskusteluun. Sillä hyvä. Jos jatkossa hommalle kirjoitan, mietin jo etukäteen paremmin, miltä asiat ehkä moden näkökulmasta näyttävät. Eihän tämä oikeastaan muuten voi toimia, kuin modejen harkinnassa. Se harkinta ei nyt itseäni tällä kertaa miellytä, mutta silti pelin on hyvä toimia juuri näin. Joten sillä sipuli ja asia puolestani tällä selvä ja loppuun käsitelty.
"Minä työstän aina täysillä, olin sitten sängyssä tai sahalla." - Teuvo Hakkarainen, 2015

"Timbelle vielä jälkikäteen vinkkinä: Jos tuijottelet tarpeeksi kottaraisenpönttöön, se alkaa tuijottaa takaisin sinuun - ja saattaa osallistua Puoluekokoukseenkin äänestysoikeudella." - Kokoliha

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21788 : 09.10.2019, 12:33:25 »
Osan kommenteista voi helposti siirtää toiseen ketjun ja joistakin voi sellaisenaan tehdä oman ketjunsa tarvittaessa. Joskus, kuten nyt, ei se käy niin yksinkertaisesti, vaan ketjun avauskommenttia joutuu muokkaamaan, jotta siitä tulee uudessa ketjussa, ilman edeltäviä kommentteja, ymmärrettävä. Moderaatio ei mieluusti ala muuttelemaan jäsenen tekemää tekstikokonaisuutta, vaan siksi tässäkin se mahdollisuus tarjottiin jäsenelle itselleen, jotta tekstistä tulisi sellainen, kuin on tarpeen ja kirjoittaja itse haluaa, ja uudelle ketjulle tulisi siitä paras mahdollinen alku.

Leickmann

• Jäsen
  • *
« Vastaus #21789 : 09.10.2019, 13:42:55 »
Osan kommenteista voi helposti siirtää toiseen ketjun ja joistakin voi sellaisenaan tehdä oman ketjunsa tarvittaessa. Joskus, kuten nyt, ei se käy niin yksinkertaisesti, vaan ketjun avauskommenttia joutuu muokkaamaan, jotta siitä tulee uudessa ketjussa, ilman edeltäviä kommentteja, ymmärrettävä. Moderaatio ei mieluusti ala muuttelemaan jäsenen tekemää tekstikokonaisuutta, vaan siksi tässäkin se mahdollisuus tarjottiin jäsenelle itselleen, jotta tekstistä tulisi sellainen, kuin on tarpeen ja kirjoittaja itse haluaa, ja uudelle ketjulle tulisi siitä paras mahdollinen alku.

Joo kyllä, tarjous ja idea ymmärretty. Kiitän, mutta jätän asian puolestani tähän.

Alabama

• Jäsen^^^
  • Liked: 4417
  • weltoffen = sturmreif
« Vastaus #21790 : 10.10.2019, 08:32:19 »
Merkki ja tunnustus siitä, että on odotettavissa antoisa viestittelypäivä, on viestin poisto näin heti aamutuimaan. Kiitos tästä modeille!  :)
"Sotaa pakenevat ottavat vaimon ja lapset mukaan. Sotaan lähtevät menevät yksin."

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 35871
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #21791 : 10.10.2019, 09:37:40 »
Näin 30 kilon viestin kokemuksellakaan sitä ei aina tajua, että oma superhyvä ajatus ei sitten kuitenkaan ollut yhteensopiva ketjun otsikon kanssa.

Ei sitä tajua, ennenkuin ylläpito poistaa viestin.

Ja sitten onkin tarpeen kelata viestihistoriaa taaksepäin notta poimiakseen turvaan tuon nerouden hedelmän, joka uuden aamun koittaessa ei sitten enää vaikuta yhtä nerokkaalta. :P
Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan.
- Gorbachev

Kun fasismi saapuu uudelleen, se ei sano „minä olen fasismi“, vaan „minä olen antifasismi.“
- Ignazio Silone

Poliittinen korrektius on fasismia, joka teeskentelee hyvää käytöstä.
- George Carlin

Alabama

• Jäsen^^^
  • weltoffen = sturmreif
« Vastaus #21792 : 10.10.2019, 10:03:47 »
Näin 30 kilon viestin kokemuksellakaan sitä ei aina tajua, että oma superhyvä ajatus ei sitten kuitenkaan ollut yhteensopiva ketjun otsikon kanssa.

Ja sitten onkin tarpeen kelata viestihistoriaa taaksepäin notta poimiakseen turvaan tuon nerouden hedelmän, joka uuden aamun koittaessa ei sitten enää vaikuta yhtä nerokkaalta. :P

Joo. Ihan näin. Foorumilla on ylläpito AINA oikeassa.  :)

Tarkoitin lähinä sitä, että pieni särmä jo heti päivän koitettua, lupaa raikasta foorumi-ilmaa navakalla tuulella, joka pahimmassa tapauksessa tieteskin voi puhjeta myrskyksi. Niin... ylläpito kuitenkin sitä ennen hyppää kaksitasoiseensa ja urheasti suheltaa paikalle hopeaiodidipussukoineen ... ohhoh... menipäs meteorologiseksi...  8)
"Sotaa pakenevat ottavat vaimon ja lapset mukaan. Sotaan lähtevät menevät yksin."

anatall

• Jäsen^^^
  • Liked: 10187
  • Faktantarkistaja, toimittaja.
« Vastaus #21793 : 10.10.2019, 10:39:48 »

Olet juuri hyvin nukutun yön jälkeen herännyt alkusyksyn kuulaaseen aamuun, virittänyt aivotoimintasi huippuunsa Gustav Pauligin perustaman kartellin maahantuomalla huumausaineella, tehostanut sen vaikutusta sytyttämällä savukkeen jonka ensihenkoset suorastaan hivelevät keuhkojasi. Naamallasi on kestohymy johtuen erinomaisesta suolentoiminnasta.

Avaat koneen, klikkaat itsesi Hommafoorumille ja annat näppäimistöllä tanssivien sormiesi jakaa kaikille tätä neroutta, mikä ylivertaisen upeana ajatuksenasi on jalostunut jo useita minuutteja.

Kirjoitat, ei vaan luot, jopa sydänverelläsi SYNNYTÄT, tämän aikamme klassikon, neroutesi hedelmän, suorastaan verbaalisen suurteoksen ja painat Lähetä, jotta kaikki voivat nauttia kanssasi tästä kirjallisesta ilotulituksestasi.

Täydennät päihtymistilaasi uudella kupillisella Pauligia, sen seuraksi imaiset ulkona toisenkin nortin, saavut sisälle tarkastamaan onko kanssakäyttäjät huomanneet ja reagoineet tähän mestarilliseen teokseesi ja....

PUFFF!!!!

Mitä Vx¤&#A?!

Mode, se tunteeton nilkki, on poistanut viestisi. Raastanut sen julmasti maailmalta, vienyt kuin vastasynnytetyn imeväisen äitinsä povelta, teurastanut sen brutaalisti kuin Mohammed lampaansa.

Epäuskon kyynelten alkaessa ilmestyä poskipäillesi havahdut niin tuttuun, mutta selkäpiitäsi riipivään ääneen: "Kuka helvetti joi taas kaikki kahvit? Ja onko sitä norttia pakko kiskoa siinä oviaukossa kun kaikki savut tulee sisälle! Laita se kone kiinni, sinä olet jo myöhässä töistä, tuo sitten tullessasi kaupasta....jaadijaadijaa...."

Noh, ei muuta kuin margariinitehtaalle, eikä se neronleimauksesi niin huippu ollut ettetkö keksisi seuraavana aamuna vielä parempaa. Vielä se prkln pikkusieluinen ja verbaalisesti lahjaton modekin saa katua, stana.... >:(
« Viimeksi muokattu: 10.10.2019, 10:48:42 kirjoittanut anatall »
"Punk in Finland on nykyään yhtä punk kuin varhaiseläkkeellä oleva Marja-Liisa." -Jäsen Katmandu-

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2677
  • Roturomanttinen manosfäärimiesten myötäjuoksija
« Vastaus #21794 : 10.10.2019, 11:01:22 »
Off-topic.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

Emo

• Jäsen^^^
  • Liked: 21155
« Vastaus #21795 : 10.10.2019, 12:26:25 »
Merkki ja tunnustus siitä, että on odotettavissa antoisa viestittelypäivä, on viestin poisto näin heti aamutuimaan. Kiitos tästä modeille!  :)

En tajua miten te edes huomaatte, että viestinne on poistettu.
Onko teillä koko ajan senhetkinen viestimääränne muistissa vai mistä huomaatte?
Olen minäkin joskus huomannut, mutta yleensä en palaa taaksepäin lukemaan omia juttujani.
Jos joku kysyisi nyt minulta montako viestiä minulla juuri nyt on niin en tiedä edes tuhannen tarkkuudella ... arvaan että 29 000-34 000, pitääpä tsekata ...
31 318 näytti olevan.
Who cares? Minä en ainakaan pätkän pätkää. Ei ole päivä hyvä eikä huono vaikka lähtisi 5000 viestiä kerralla, mutta sen ehkä jo huomaisin jos tuollainen läjä katoaisi?

e: tämä yksilö varmaan kohta katoaa, kun lainaamanikin taisi kadota
« Viimeksi muokattu: 10.10.2019, 12:29:32 kirjoittanut Emo »

Alabama

• Jäsen^^^
  • weltoffen = sturmreif
« Vastaus #21796 : 10.10.2019, 12:41:56 »

En tajua miten te edes huomaatte, että viestinne on poistettu.
Onko teillä koko ajan senhetkinen viestimääränne muistissa vai mistä huomaatte?
Olen minäkin joskus huomannut, mutta yleensä en palaa taaksepäin lukemaan omia juttujani.
Jos joku kysyisi nyt minulta montako viestiä minulla juuri nyt on niin en tiedä edes tuhannen tarkkuudella ... arvaan että 29 000-34 000, pitääpä tsekata ...
31 318 näytti olevan.
Who cares? Minä en ainakaan pätkän pätkää. Ei ole päivä hyvä eikä huono vaikka lähtisi 5000 viestiä kerralla, mutta sen ehkä jo huomaisin jos tuollainen läjä katoaisi?

e: tämä yksilö varmaan kohta katoaa, kun lainaamanikin taisi kadota

No kun vähän odotin jo sitä poistoa, niin käväisin katsomassa, oliko siihen ehtinyt tulla vastausta ennen kuin taideteos ehditään poistaa. Roskienkeräys oli kuitenkin jo ehtinyt käydä paikalla ja sekä minun että edellinen postaus oli jo mennyt jätemyllyyn.  :D

Ymmärsit väärin, emoseni. Tarkoitin, että on hyvässä kirjoitusvireessä ja terävässä "fiiliksessä" myöhempää tuotantoa silmällä pitäen, kun jo heti aamiaista mussuttaessa viesti sensuroidaan, syynä mitä luultavimmin "v*+$>&lu". Otin sen silti kohteliaisuutena.  :)

Off-topicina tämäkin viesti luultavasti katoaa, mutta hällä väliä ja ihan jees jos häipyy ...  8)

P.S. Palasin ihailemaan omaa juttua... ei vaiskaan... nyt ihan tosissaan...

Tänään takertelee kirjoittaminen jotenkin... tarkoitin sitä, että pieni aggressiivinen perusvire ja mölyjä mahassa on jopa toivottavaa: silloin nimitttäin ajatus selviää ja pystyy paremmin fokusoimaan tekstiään. Ihan peruskamaa luomisprosessissa. 
« Viimeksi muokattu: 10.10.2019, 13:02:58 kirjoittanut Alabama »

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4066
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #21797 : 10.10.2019, 15:27:13 »
No kun vähän odotin jo sitä poistoa, niin käväisin katsomassa, oliko siihen ehtinyt tulla vastausta ennen kuin taideteos ehditään poistaa.

Sinä odotit itsekin, että kyseinen viesti poistetaan ja jaksat silti täällä ihmetellä, kun se poistettiin.

Mää ole nii kauhia hämmästyny, et mihi kaikkee ihmiset aikaas käyttää.

Veikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 13865
  • "Ich bin Jude"
« Vastaus #21798 : 10.10.2019, 20:15:48 »
Minäkin, kun avaan Homman, niin toisinaan käväisen katsomassa, että mitä viestejäni nyt viimeksi on poistettu. Odotusarvoa tuolla on itsellenikin. Ja toisinaan minäkin ihmettelen.

Halvat ovat huvit täällä, kyllä vain. Ei siinä ole kauhiasti hämmästelemistä.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Lasse

• Jäsen^^^
  • Burn
« Vastaus #21799 : 12.10.2019, 21:19:53 »
Pahat ihmiset tekevät pahoja asioita.

Ei sitten käsitellä niitäkään, eihän Syyria ole Homman erityisessä fokuksessa, ymmärrän.

Mutta kyllä ihmettelen.

#minätykkäänpupuista
NOVUS ORDO HOMMARUM

"Jos on aikuinen ja ottaa 15-vuotiaalta elämänohjeita, pitää mennä myös itseensä."
--Suvi Auvinen

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21800 : 12.10.2019, 21:51:11 »
Pahat ihmiset tekevät pahoja asioita.

Ei sitten käsitellä niitäkään, eihän Syyria ole Homman erityisessä fokuksessa, ymmärrän.

Mutta kyllä ihmettelen.

#minätykkäänpupuista

@Lasse Asiat voi tehdä niin monella tapaa.

Teloitusporno ei ikärajattomalla alustalla ole se, jota erityisesti autetaan jakamaan.

Muutenhan kommenttisi koostui lähinnä lainauksesta viiden vuoden takaa, jossa sitten muutama itse kirjoittamastasi sana. Ei varsin suurta vaivannäköä vaatinut uurastus. Vaikea nähdä, että noilla eväillä paljon keskustelua olisi viety eteenpäin.

Ainoa tapa jakaa väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia on se, että laitetaan linkki ja sen yhteyteen selkeä varoitus linkin takana olevasta materiaalista. Se on sitten toinen asia, että pysyykö tuollainen materiaali edes linkkinä ketjussa, jollei sillä ole mitään oikeaa merkitystä keskustelulle. Nyt ei juuri näyttänyt olevan.

Kuvalaudat on sitten erikseen. Aitoja murhavideoita ei ole erityisen vaikea löytää netistä, joten harvoin niitä on välttämätöntä juuri täällä jakaa.

Lasse

• Jäsen^^^
  • Burn
« Vastaus #21801 : 12.10.2019, 22:24:43 »

Teloitusporno ei ikärajattomalla alustalla ole se, jota erityisesti autetaan jakamaan.

Ainoa tapa jakaa väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia on se, että laitetaan linkki ja sen yhteyteen selkeä varoitus linkin takana olevasta materiaalista.

Asia selvä, mutta haluan sanoa paheksuvan vastalauseeni kuvailuun, että olisin jakanut teloituspornoa.
Kiistän kategorisesti.
Lisäksi liitin viestiini varoituksen twitter -videolinkkiä mahdollisesti klikkaaville.
Ikärajattomilla alustoilla voi tulla vastaan vaikka alaston alaikäinen, napalmilla käsitelty vietnamilaistyttö.
Erdogan saa nähtävästi täällä hienovaraisemman kohtelun, kuin Richard Nixon.

No, Hevrin Khalafin kohtalosta kuullaan varmaan jotain toista reittiä.

Over and out.

NOVUS ORDO HOMMARUM

--Suvi Auvinen

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21802 : 12.10.2019, 22:36:04 »
Asia selvä, mutta haluan sanoa paheksuvan vastalauseeni kuvailuun, että olisin jakanut teloituspornoa.
Kiistän kategorisesti.
Lisäksi liitin viestiini varoituksen twitter -videolinkkiä mahdollisesti klikkaaville.
Ikärajattomilla alustoilla voi tulla vastaan vaikka alaston alaikäinen, napalmilla käsitelty vietnamilaistyttö.
Erdogan saa nähtävästi täällä hienovaraisemman kohtelun, kuin Richard Nixon.

No, Hevrin Khalafin kohtalosta kuullaan varmaan jotain toista reittiä.

Over and out.

Kyse oli nyt liitetystä kuvamateriaalista. Sanallisesti et sitten vaivautunutkaan asiaa juuri kommentoimaan, määrällisesti reilusti vähemmän, kuin tähän lainaamaani viestiisi: Erdoğania et maininnut, et Hevrin Khalafia, etkä juuri mitään muutakaan. Ei keskustelua ole tosiaankaan kielletty, mutta murhakuvien jakaminen ei ole asian käsittelyn edellytys.

Lainataan nyt tähän vielä sääntöjen kuvia koskeva kohta, koska vaikka sinä ja minä olemmekin ne varmasti lukeneet joskus, niin aina jollekin niiden määräykset tulevat yllätyksenä.

Lainaus
3. luku, 4 § Kuvien käyttö

Viestien yhteyteen voidaan forumin resurssien puitteissa liittää tekstiä tukevaa kuvamateriaalia. Liitetyn kuvamateriaalin tulee liittyä keskustelun aiheeseen.

Järkyttävää kuvamateriaalia ei tule liittää viesteihin.

Sitä, mikä loukkaavasta materiaalista on sanottu, sovelletaan kuvamateriaaliin.

e: typo
« Viimeksi muokattu: 12.10.2019, 22:44:24 kirjoittanut Pullervo »

Lasse

• Jäsen^^^
  • Burn
« Vastaus #21803 : 12.10.2019, 23:09:13 »
Kyse oli nyt liitetystä kuvamateriaalista.

Tarkistin nyt sitten vielä faktat.

Yhdessä kuvassa oli maltillisen opposition edustaja tarkkuuskiväärin kanssa ja pikselöity alue, jonka alla oli ammuttu väitetty siviili, mutta tämä ei ollut kuvassa näkyvissä. Toisessa saman twiitin kuvassa jaeltiin pikkuleipiä.

Klikkaamalla (varoittamaani) videolinkkiä ikävä tapahtuma, jossa siviili ajautuu ammuttavaksi oli sitten näkyvissä.

Noin muuten täytyy tunnustaa, että varoitukseni olisin voinut muotoilla paremmin ja selkeämmin, joten parantamisen varaa kyllä jäi. Käsi ylös virheen merkiksi...

NOVUS ORDO HOMMARUM

--Suvi Auvinen

Fahrenheit

• Jäsen
  • *
  • Liked: 6
« Vastaus #21804 : 14.10.2019, 18:35:08 »
Mikä meni pieleen pitkässä Auer-viestissäni? Onko aihe liian kontroversiaalinen uudelle jäsenelle? Siinä oli linkit ja selostus sisällöstä, tärkeimmät pointit omin kommentein. Luin ketjun ensin läpi, samoin toisen Auer-ketjun, enkä huomannut että linkkiä olisi vielä laitettu.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21805 : 14.10.2019, 19:48:29 »
Mikä meni pieleen pitkässä Auer-viestissäni? Onko aihe liian kontroversiaalinen uudelle jäsenelle? Siinä oli linkit ja selostus sisällöstä, tärkeimmät pointit omin kommentein. Luin ketjun ensin läpi, samoin toisen Auer-ketjun, enkä huomannut että linkkiä olisi vielä laitettu.

Ei oikeastaan ole tämän politiikkaan ja eritoten maahanmuuttopolitiikkaan keskittyvän keskustelupalstan keskeinen teema jauhaa vanhoista rikosasioista vaihtoehtotodellisen fiktion kautta. Ketju, johon kommenttisi laitoit, on hiljentytynyt jo yli 4 ½ vuotta sitten ja oikein hyvä niin. Ikivanhojen ketjujen nostaminen ilman, että mitään uutta on tapahtunut, ei ole ihan kauhean toivottavaa.

On olemassa rikoksiin erikoistuneita keskustelupalstoja, joista ainakin yhteen tuo linkkaamasi materiaali on jo ajat sitten laitettu. Kirjoittaja kertoo itsekin, että kyse on mielipidekirjoituksesta. Siellä kun katsoo tuosta syntynyttä ja yli vuoden jatkunutta juupas-eipäs-jankkausta vanhasta ja loppuunkäsitellystä asiasta, niin ei tosiaan vastaavan toisintoa kaivata täällä.

Noin muuten, tervetuloa.

Fahrenheit

• Jäsen
  • *
« Vastaus #21806 : 15.10.2019, 08:25:28 »
Vaihtoehtotodellisen fiktion? Hovioikeushan vapautti Auerin murhasyytteestä noilla nimenomasilla perusteilla, joten nehän ovat todellisuutta. Auerin tekemä satanistinen murha yhdessä 9-vuotiaan tyttären kanssa taas on käräjäoikeuden fiktiota.

Se, että moinen fiktio ikinä menee läpi, ja toista kantaa edustavia mustamaalataan ja jahdataan - ensimmäinen tutkinnanjohtajahan sai virkavirhesyytteen josta selvisi pakoilemalla kaverin mökillä niin kauan että juttu vanheni - on osoitus poliisin ja hallinnon korruptiosta.

Ajattelin että poliisin ja oikeuslaitoksen korruptio liittyisi tämän keskustelupalstan aiheeseen etenkin kun MV-lehden juttu on meneillään. En välttämättä olis itse uskonut kaikkea MV-lehteen liittyvää juttua poliisin toiminnasta mutta kyllähän se nyt alkaa vaikuttaa siltä että poliisi voi tehdä Suomessa mitä vaan.

Politiikkakin mainittu, Ulvilan keississä häärää jonkinlainen kokoomusmafia taustalla, jopa Niinistön tekemä virkanimitys mainittu ja Haukiokin on Satakunnan tyttöjä. Tätä juttua en referoinut koska en oikein hahmottanut kuviota ensilukemisella.

Outo perustelu sekin että jollain muulla palstalla on eipäs-juupas-väittelyä. Täällä oli kaksi erittäin rauhallista ketjua jotka luin läpi ennen postaamista. Alun perin etsin jotain poliisikorruptioketjua mihin tuon laittaa mutta kun oli  valmis ketju Auerista niin laitoin siihen sitten. Olisiko sitten pelastanut jos olisin laittanut eri ketjuun ja alustanut eri tavoin, en tiedä. Toisaalta ainakaan itse en vakuutu jos joku Mikko Niskasaari sanoo että poliisi on korruptoitunut. Edes yhteen keissiin pitää tutustua kunnolla että ne suomut tippuvat silmiltä ja sen tajuaa itse.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21807 : 15.10.2019, 12:59:00 »
Vaihtoehtotodellisen fiktion? Hovioikeushan vapautti Auerin murhasyytteestä noilla nimenomasilla perusteilla, joten nehän ovat todellisuutta. Auerin tekemä satanistinen murha yhdessä 9-vuotiaan tyttären kanssa taas on käräjäoikeuden fiktiota.

Se, että moinen fiktio ikinä menee läpi, ja toista kantaa edustavia mustamaalataan ja jahdataan - ensimmäinen tutkinnanjohtajahan sai virkavirhesyytteen josta selvisi pakoilemalla kaverin mökillä niin kauan että juttu vanheni - on osoitus poliisin ja hallinnon korruptiosta.

Ajattelin että poliisin ja oikeuslaitoksen korruptio liittyisi tämän keskustelupalstan aiheeseen etenkin kun MV-lehden juttu on meneillään. En välttämättä olis itse uskonut kaikkea MV-lehteen liittyvää juttua poliisin toiminnasta mutta kyllähän se nyt alkaa vaikuttaa siltä että poliisi voi tehdä Suomessa mitä vaan.

Politiikkakin mainittu, Ulvilan keississä häärää jonkinlainen kokoomusmafia taustalla, jopa Niinistön tekemä virkanimitys mainittu ja Haukiokin on Satakunnan tyttöjä. Tätä juttua en referoinut koska en oikein hahmottanut kuviota ensilukemisella.

Outo perustelu sekin että jollain muulla palstalla on eipäs-juupas-väittelyä. Täällä oli kaksi erittäin rauhallista ketjua jotka luin läpi ennen postaamista. Alun perin etsin jotain poliisikorruptioketjua mihin tuon laittaa mutta kun oli  valmis ketju Auerista niin laitoin siihen sitten. Olisiko sitten pelastanut jos olisin laittanut eri ketjuun ja alustanut eri tavoin, en tiedä. Toisaalta ainakaan itse en vakuutu jos joku Mikko Niskasaari sanoo että poliisi on korruptoitunut. Edes yhteen keissiin pitää tutustua kunnolla että ne suomut tippuvat silmiltä ja sen tajuaa itse.

Palautin sen jo kertaalleen muusta erotettuna, omana ketjunaan ja uudelleennimettynä, mutta kun nyt perustelut ketjun olemassaoloon ovat vaihtuneet ja liittyvätkin sitten yht'äkkiä MV-lehteen, kokoomusmafiaan, Jenni Haukioon yms., niin eipä kiinnosta enää seuraavat selitykset. Eli laitoin takaisin roskikseen ja pysyköön siellä. Kiinnostuneet ovat materiaalin jo löytäneet tai löytävät muualta. Asia on sitten tällä selvä.

Fahrenheit

• Jäsen
  • *
« Vastaus #21808 : 15.10.2019, 13:37:54 »
No enpä tajunnut et pitää olla noin tarkka sanoissaan  :( kieli keskellä suuta naputtelin etten vaan sanois mitään tyhmästi mut onnistuin vissiin vaikuttamaan joltain mv-lehden soturilta vaikka en ole edes lukenut koko julkaisua moneen vuoteen. Lähinnä yritin hahmotella linjoja mihin toi keissi liittys  :(

Mutta joo, olkoon. Yritin parhaani.

Simo_Toini

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 202
« Vastaus #21809 : 18.10.2019, 17:59:30 »
Pullervon touhu on suurinpiirtein sitä tasoia että voisi kuvitella paikan alasajon olevan käynnissä.

"Ei kuulu asiaan" on kätevä yleisperustelu poistaa viestejä liipasinherkällä kädellä roskikseen. Hieman kuin "puolueen vastainen toiminta".

Ketjussa "Oulu: Afrikkalaismies raiskasi 30-luvulla syntyneen naisen pyykkituvassa" viestini poistettiin ilmeisesti sillä perusteella, että ei ole "varsinaisesta asiasta mitään järkevää kirjoitettavaa". Viestin sisältönä oli mm. se, että ihmettelin Perussuomalaisten ja jopa Halla-ahon täydellistä radiohiljaisuutta asiassa - vaikka Mestari ei toki voi asioida Hommalla omien kannattajiensa keskuudessa maineen vaarantumatta, niin muu somehan on käytössä... Edelleen kysyin, aiotaanko tämäkin keissi jättää Junes Lokan hoidettavaksi?

Omasta puolestani katson, että nuo kysymykset olivat sangen aiheellisia ja ajankohtaisia nimenomaan Oulun viimeisimmänkin tapauksen kohdalla. Sen lisäksi, että Perussuomalaiset vaikenevat, Hommaforum näköjään deletoi kysymyksetkin.

Mikäs siinä. Onnea valitsemallanne tiellä.

« Viimeksi muokattu: 18.10.2019, 18:14:10 kirjoittanut Simo_Toini »