UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 4112098 kertaa)

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4906
  • A spherical bastard
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #22110 : 27.04.2020, 12:52:13 »
Suksikaa muualle keskustelemaan keskustelijoista ja koronasodasta, tämä on modevalitusketju.
Aivoton ja päätön maan johto on

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Simo_Toini

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 368
« Vastaus #22111 : 28.04.2020, 17:41:45 »
Ei ole tavatonta, että foorumeilla on kissanhännänvetoa kahden moderointilinjan (ja välimallien) kesken. Toiset haluavat lukea ja tuottaa asiapitoisia viestejä. Toisille melkeinpä koko homman pihvi on yhteinen foorumilla notkuminen ja sisäpiiriläpänheitto silloin, kun muuta puhuttavaa ei keksi. Makuasioita. Näitä linjauksia olen joskus ollut toisaalla vetämässä ja olen varma, ettei kaikkia voi koskaan miellyttää.

Kyse onkin siitä, mikä määritetään kilpailueduksi ja lisäarvoksi, sillä nykyään Homma ei enää ole monopoliasemassa suhteessa mokutuskriittisyyteen, josta on tullut jopa varteenotettava poliittinen positio.

Mielestäni asian ytimessä ei suinkaan ole uutisvirta, vaan katajaisen kansan soraäänet suhteessa siihen. Tässä mielessä hyvin kiinnostavia ovat esim. Homman tarkkailuluokan kaverien epookkispektaakkelit Jaska Pankkaaja vs. virkahenkilöstö ja Jorma M. vs. vastuuntuntoinen ja -kantoinen, poliittisesti aina niin sitoutumaton media.

Hommaa ja valtamediaa itse asiassa yhdistää se, että oman linjan katsotaan olevan täysin kunnossa, vaikka viivan alla olevat luvut aiheuttavat hämmästystä ja kummastusta. "Kaikkia ei voi miellyttää", sanoi Stockmann kun velkajärjestelyyn haki. 

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #22112 : 29.04.2020, 16:00:55 »
Mielestäni asian ytimessä ei suinkaan ole uutisvirta, vaan katajaisen kansan soraäänet suhteessa siihen.

Niille ytimessä oleville on varattu täällä jopa kokonainen osio, nimeltään Peräkammari. Ja myös pienin varauksin Tupaa ja Kylänraittia.
Ei siis tarvitse mennä jollottamaan sinne ytimettömään uutisvirtaan.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 4872
  • Kiiltomato loistaa
« Vastaus #22113 : 30.04.2020, 21:32:02 »
Annetaan välillä modeille myös sitä kiitosta, itse olen ollut aika tyytyväinen moderoinnintasoon. Käyttäjät ansaitsevat myös kiitosta, tekstit ovat pääsääntöisesti ymmärrettäviä ja helppolukuisia.
Annetaan moderoinnille 8++/10 ja käyttäjille 8/10

Tuo on kehäpäätelmä; Moderaatiohan se tekee käyttäjien teksteistä hyviä, heittämällä ne huonot tekstit hel.... kuuseen. Eikö?
Parempaa tunnustusta ei modetiimi voi enää saada!
Auringonvalo tappoi virukset?

Bwana

• Jäsen^^^
  • Liked: 3274
  • Ihmis-perse natsi.
« Vastaus #22114 : 02.05.2020, 00:22:08 »
Ei kai siinä sitten mitään. Teksti jossa leimataan ammatttiryhmä, no, miksi vaan, sen kirvoittama joo, ehkä hieman liian "läheinen" vastaus, totaalinen olkiukkoilu responssi ja lopputulos on, että se alkuperäinen idiotismi, joka ehkä liian kärkkäällä kielellä ammuttiin alas, on edelleen siellä. Läpy vitun läpy.

Viikko. Tai kun näin kerran retostan niin kaksi. Eli neljä.
Jees pox holiray!

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #22115 : 02.05.2020, 12:42:10 »
Uhriutumisen sijaan kannattaisi varmaan puuttua juurisyyhyn ja paras tapa on vasikoida se närästävä viesti.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Hiekkapaperi

• Jäsen
  • *
  • Liked: 8
« Vastaus #22116 : 02.05.2020, 17:42:06 »
Nyt en kyllä ymmärrä miksi näkökulmani koranaan poistettiin siihen kuuluvasta ketjusta. Aikaisemman viestini poiston muutama viikko sitten kyllä tajuan, silloin emotionaalisen heikkouden hetkellä solvasin toista forumilaista. Viimeisin viestini oli kyllä mielestäni täysin asiallinen näkökulma.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 5971
  • The sloganist
« Vastaus #22117 : 02.05.2020, 17:45:52 »
Palautin.
Iudex illius ero

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
« Vastaus #22118 : 02.05.2020, 22:13:43 »
@Brandis tämän ketjun vastauksista vastaa moderaatio, se mitä tässä vähiten kaivataan on sitä niinsanottua kuuluisaa "kahtiajakamista". Tapelkaa privassa ja muistutuksena, että niitä yksityisviestejäkin voi vasikoida.
Iudex illius ero

RP

• Jäsen^^^
  • Liked: 9285
« Vastaus #22119 : 05.05.2020, 09:29:41 »
https://hommaforum.org/index.php/topic,130224.msg3181456.html#msg3181456

Ei, tuo EI ole "kunnollinen lainaus". Se on puoli sivua tarpeetonta tauhkaa, joka oli epäolennaista kirjoituksen asian kannalta.

Halusin siis huomauttaa, että Uuden-Seelannin "avatun" koulujärjestelmän kolunkäyntiaste on 2%. Minusta oli hyvä tapa laittaa mukaan tietoon linkki, ja vaikka sitä varsin tarpeettomana itse pidinkin, ajattelin kiltisti laittavani myös suoran relevantin lainauksen asia yhteyteen eli
Lainaus
    The Government has asked parents to keep their children at home at level 3 where possible, and last week Ardern said that message seemed to have been heard as attendance at ECE centres was at 4 per cent while year 1 to 10 attendance at schools was at 2 per cent.

Tämä oli ainoa asia, johon viittasin omilla sanoillani ja se oli ainoa asia joka oli relevantti niiden kannalta. Ylläpito sitten päätti lisätä arviolta puolet koko uutisjutusta, joka ei ollut muuta kuin turhaa tauhkaa ketjussa, johon kertyy pituutta muutenkin päivittäin ihan kiitettävästi. Itsekin vain vilaisin sen läpi, jos joku täällä luki kokonaan, pettyi jos luuli siitä löytyvän jotain oleellista muuta postaukseni asiaan liittyen.

Onko uutisalueen ketjujen tarkoitus olla ensisijaisesti keskusteluun vai vain uutisjuttujen kopiointiin keskittyviä? Eikö todellakaan haluta, että jos pitkässä jutussa on yksi kohta, jonka haluaa nostaa esiin, niin tämän voisi tehdä?

Tylsää, jos, kun sentään joskus ihan muodollisestikin pitänyt opiskella oleelliseen keskittymistä ja lähdeviitteiden tekoa, niin ainoa keino estää omasta postauksestaan yli puolen täyttymistä asiaan kuulumattomalla lainauspläjäyksellä on lopettaa lähdeviitteiden käyttö kokonaan. Uudessa-Seelannissa menee avattuihin kouluihin 2% lapsista. Loppu. (Jos jotain kiinnostaa lähde, voi yrittää googlata itse).
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

Alaric

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 57780
  • Ei maata ilman kansaa, ei kansaa ilman verilinjaa
« Vastaus #22120 : 05.05.2020, 09:45:33 »
Tästä täysin samasta asiasta oli jo aiemmin sinun kanssasi puhetta ja silloin tuntui menevän hetkeksi perille. Tuossa tekemässäni lainauksessa oli pieni osuus hyvin pitkästä jutusta, ei puolet. Hieman taustainfoa asiasta kenties.

Perustelut foorumin ulkopuolisista linkeistä tehtäville lainauksille on annettu jo monta kertaa. Sieltä jutuista voi korostaa ne omat pointtinsa ihan vapaasti valitsemallaan tavalla.

Et sinä sillä tästä silti sillä pääse, että esim. heittelet jatkossa jotain lainauksia jostain ilman lähdettä.

Tämä mistä huomautit on oikeastaan hyvin marginaalinen juttu, kun oikeasti mietitään kokonaisuutta ja sitä määrää uutisia mitä tänne linkitetään.

Tämä lainausasia vain ei ole tuntunut aiemmin toimivan kovinkaan hyvin sanomalla, että tehkää "riittävä lainaus", joten nyt ohjeistetaan vähän seikkaperäisemmin. Jos yksi tekee oman päänsä mukaan virkkeen-parin lainauksia, kun "eihän tässä ole mitään muuta oleellista", niin kohta siihen vetoavat sitten muutkin.

Edit: Lisätään vielä itsestäänselvyys eli jos jokin linkki on lainauksineen postattu jo esim. tuolla koronaketjussa, niin ei siitä tietenkään siinä vaiheessa tarvitse enää uudelleen tekemään kattavampaa lainausta, vaan voi sitten vaikka postata jonkun tietyn kohdan vain sieltä (kannattaa mainita siinä tapauksessa, että pidempi lainaus on ketjussa jo tehty aiemmin ja laittaa vaikka linkki ko. viestiin).

Lisäksi huomauttaisin edelleen noista foorumin ulkopuolisista linkeistä tehtävistä lainauksista. Tämä on onneksi alkanut sujua ihan hyvin, mistä kiitos kaikille, mutta muistin virkistykseksi ohjeistusta hieman.

Jos kyseessä on ihan tuollainen normaalipituinen uutinen/artikkeli tms., niin hyvä nyrkkisääntö riittävälle (ja myös tekijänoikeuksien kannalta siedettävälle) lainaukselle on, että laitatte siihen karkeasti noin kolmasosan jutun pituudesta (ja sieltä jutusta oleelliset asiat näkyviin). Huomioikaa sana "karkeasti". Jos on kyseessä astetta pidempi artikkeli (esseepituinen), niin vähempikin riittää eli järkeä saa käyttää. Kunhan sieltä poimii ne oleelliset jutut lainaukseen.

...
« Viimeksi muokattu: 05.05.2020, 11:50:26 kirjoittanut Alaric »
Äänestys: Etnonationalismi, kyllä vai ei? Eli kannatatko vai etkö? Käy antamassa äänesi!

https://hommaforum.org/index.php/topic,129465.0.html

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 18859
  • Blues for Allah
« Vastaus #22121 : 06.05.2020, 13:49:54 »
Haluaisin tehdä kyselyn moderaation nykyisestä linjasta. Ja kysymys kuuluu, Laitanko äänestyksen tänne, vai mihin "osastoon?"
« Viimeksi muokattu: 06.05.2020, 13:55:30 kirjoittanut Faidros. »
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
« Vastaus #22122 : 06.05.2020, 14:46:24 »
Viestissä nr. 1 tämän ketjun osalta kerrotaan varmaan kaikki oleellinen:

Lainaus
Tähän pysyväisluonteiseen keskustelusäikeeseen voivat väärinymmärretyt jäsenet tulla avautumaan ja purkautumaan, sekä hakemaan lohtua ja paijausta kohtalotovereiltaan. Jos siis koet, että tuhma kalapuikkoviiksinen Mode-setä on ollut ilkeä, niin kerro omakohtaisesti kohtaamastasi huutavasta vääryydestä täällä meille kaikille.

Ilkeät fasistimoderaattori-siat lupaavat kyllä lukea kaikki avautumiset, mutta eivät takaa vastinetta, ja pidättävät selitysvelvollisuuden itsellään.

Minä myös kehotan kaikkia väärinymmärrettyjä jäseniä tulla tänne avautumaan ja purkautumaan. Ketjua ei tarvitse avata.
Sinne kuitenkin kaikki hoopot käy kirjoittelemassa ja sitten pitää tuhman kalapuikkoviiksisen Mode-sedän antaa banaania moderaation arvostelusta väärässä paikassa.
Iudex illius ero

Vellamo

• Jäsen^^^
  • Liked: 21639
« Vastaus #22123 : 07.05.2020, 00:08:20 »
Saako tässä ketjussa kehuakin? @hulaq on tehnyt päivästä ja viikosta toiseen sisukkaasti ja korvauksetta hommia eeppisiin mittoihin kasvaneen Wuhan-ketjun moderoinnin kanssa. Eli: KIITOS.
Remember to look up at the stars and not down at your feet. Try to make sense of what you see and wonder about what makes the universe exist. Be curious. And however difficult life may seem, there is always something you can do and succeed at. It matters that you don't just give up. - Stephen Hawking

koojii

• Jäsen^^^
  • Liked: 6001
« Vastaus #22124 : 07.05.2020, 11:46:45 »
Eikö tuota avointa kirjettä voi nyt julkaista kokonaan tuossa ketjussa?

https://hommaforum.org/index.php/topic,130224.msg3182138.html#msg3182138

Laitoin koko kirjeen esille, mutta moderaattori söi sen.

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4789
  • Understanding is a three-edged sword.
« Vastaus #22125 : 07.05.2020, 11:52:47 »

Ketjun edellisessä viestissä oli  osa kirjeesta sekä allekirjoittaneiden nimilista sekä myös linkki sinne, mistä teksti oli kopioitu. Sinun viestistäsi puuttui linkki kokonaan, se lähti poistoon.

Oliko sinulla joku erittäin hyvin perusteltu syy jättää linkki pois vai oliko kyseessä "Modet lisäilkööt linkkejä, minen viitti"?

koojii

• Jäsen^^^
  • Liked: 6001
« Vastaus #22126 : 07.05.2020, 12:08:49 »

Ketjun edellisessä viestissä oli  osa kirjeesta sekä allekirjoittaneiden nimilista sekä myös linkki sinne, mistä teksti oli kopioitu. Sinun viestistäsi puuttui linkki kokonaan, se lähti poistoon.

Oliko sinulla joku erittäin hyvin perusteltu syy jättää linkki pois vai oliko kyseessä "Modet lisäilkööt linkkejä, minen viitti"?

Kirjeen alkuperäistä lähdettä en onnistunut 10 minuutin etsimisellä löytämään internetistä. Löytyi vain Iltasanomien juttu jossa se oli lainattu ilman lähdeviitettä. Sähköpostiin sen kirjeen tekstin sain jo pari tuntia sitten   yhdeltä allekirjoittaneelta. Lienee Iltasanomien toimitukseen kirje päätynyt samalla tavalla.

Sama se kuka kyseisen avoimen kirjeen pistää esille ketjuun. Ehkä siihen ketjussa nyt olevaan osittaiseen kirjeen lainaamiseen sen kirjeen voisi moderoida niin että kopioi sen koko kirjeen siihen lyhyen lainauksen tilalle?

Kyseessä on avoin kirje, niin kirjeen lainaaminen poikkeuksellisesti kokonaisuudessaan lienee paikallaan?

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #22127 : 07.05.2020, 12:24:59 »
Ehkä siihen ketjussa nyt olevaan osittaiseen kirjeen lainaamiseen sen kirjeen voisi moderoida niin että kopioi sen koko kirjeen siihen lyhyen lainauksen tilalle?

Kyseessä on avoin kirje, niin kirjeen lainaaminen poikkeuksellisesti kokonaisuudessaan lienee paikallaan?

Tein noin. Kyseessä on todellakin avoin kirje, ei siinä taida olla mitään toimituksellista aineistoa, joten poikkeuksellisesti laitoin kirjeen kokonaisuudessaan.

Hohtava Mamma

• Jäsen^^^
  • Liked: 30539
  • Venomous
« Vastaus #22128 : 10.05.2020, 00:45:31 »
Mitä täällä @hulaq tapahtuu? Minun viestini koronaketjussa 00:31 liittyi tasan tarkkaan THL:n ja valtion firmojen toimintatapoihin, joka on enemmän kuin koronakriisin hoitamisen keskiössä. Nyt vähän tarkkuutta siihen kärpäslätkän roiskimiseen. Minä en muuten ihan joka aiheesta tällä palstalla valita. Ehkä toisen kerran kymmeneen vuoteen.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. -Thucydides

Freedom is never more than one generation away from extinction. - Reagan

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
« Vastaus #22129 : 10.05.2020, 00:49:08 »
Juu, palaute huomioitu. Ehkä se vielä sieltä tulee huomenna eetteriin kunhan saan koneen alle ja tehtyä asioita. Rauhassa vaan, runosi on tallessa. Täytyy vaan raakalla kädellä puuttua nyt tai huomenna on nelinkertainen työ.
Iudex illius ero

zupi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 3200
« Vastaus #22130 : 10.05.2020, 02:01:38 »
Tuossa juuri kirjoittelin noin parin tunnin sepustuksen. Kun lähetin sen, että niin sinne näköjään hävisi bittiavaruuteen. Ei ainakaan Hommalle ilmestynyt. Mitä tapahtui?

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 159
« Vastaus #22131 : 10.05.2020, 13:27:05 »
Saako tässä ketjussa kehuakin? @hulaq on tehnyt päivästä ja viikosta toiseen sisukkaasti ja korvauksetta hommia eeppisiin mittoihin kasvaneen Wuhan-ketjun moderoinnin kanssa. Eli: KIITOS.

Kieltämättä koko modekaartille tulisi myöntää purppurasydän tai vastaava ansiomerkki. Ei ainakaan itsellä riittäisi rahkeet tämän skenen seuraamiseen ja paikkojen siivoukseen päivästä päivään, korvauksetta.
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Vaniljaihminen

• Jäsen^^^
  • Liked: 7263
  • ...ääni kun on, nyt Kansanradion!
« Vastaus #22132 : 10.05.2020, 15:04:57 »

Kieltämättä koko modekaartille tulisi myöntää purppurasydän tai vastaava ansiomerkki. Ei ainakaan itsellä riittäisi rahkeet tämän skenen seuraamiseen ja paikkojen siivoukseen päivästä päivään, korvauksetta.

Tuo on tekopyhä väite, sillä moni nimenomaan tulee tänne koska on kyllästynyt seuraamaan sensaatiouutisia siitä kuinka joku uuninpankkopoika tai muu ******* yrittää ***** itseään **********.
Only
Truth
Matters

Huolestunut Kansalainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 159
« Vastaus #22133 : 10.05.2020, 15:15:53 »

Tuo on tekopyhä väite, sillä moni nimenomaan tulee tänne koska on kyllästynyt seuraamaan sensaatiouutisia siitä kuinka joku uuninpankkopoika tai muu ******* yrittää ***** itseään **********.

En kyllä esittänyt muuta väitettä kuin että palstan moderoiminen on taatusti kovaa hommaa, enkä näe siinä mitään tekopyhää. Varmaan joku moderaatiostakin tämän voi vahvistaa.  :D
Mursu: "Siis vertaatko ihan tosissasi sitä, että amerikkalaiset lopettivat toisen maailmansodan atomipommeilla säästäen siten satojen tuhansien elämän siihen, että natsit murhasivat miljoonia juutalaisia ja valloittivat noin kymmenen itsenäistä valtiota?"
Kekkeruusi: "Kyllä se on täysin oikeudenmukainen näkemys."

Skeptikko

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 15894
« Vastaus #22134 : 10.05.2020, 16:01:23 »
Tuossa juuri kirjoittelin noin parin tunnin sepustuksen. Kun lähetin sen, että niin sinne näköjään hävisi bittiavaruuteen. Ei ainakaan Hommalle ilmestynyt. Mitä tapahtui?

Olisiko voinut tapahtua joku tekninen häiriö tai timeout? Ainakaan poistetuissa viesteissä ei minusta tuollaista näy. Erityisen pitkät viestit kannattaa muuten kirjoittaa jossain erillisessä tekstieditorissa tai ainakin kopioida teksti sellaiseen talteen ennen kuin koettaa lähettää viestin, siltä varalta että jonkinlainen tekninen häiriö syökin sen viestin.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Dangr

• Jäsen^^^
  • Liked: 2393
  • Vihtaasi on kustu!
« Vastaus #22135 : 10.05.2020, 19:01:37 »
Lainaus käyttäjältä: Skeptikko link=topic=243.msg3183202
[b
...ainakin kopioida teksti sellaiseen talteen...
Aina ennen lähetystä ctrl+a ja ctrl+c. Sitten teksti on tallessa jos jotain tapahtuu. Aikaa tuo yhdistelmä vie pari sekuntia.
"– Me emme halua riisua kansalaisiamme aseista tällaisena aikana, kun Euroopan turvallisuustilanne huononee, sosiaalidemokraattien sisäministeri Milan Chovanec sanoi Tšekin parlamentissa keskiviikkona." Kansalainen.fi
Bhutan: "One Nation, One People"

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
« Vastaus #22136 : 10.05.2020, 22:00:53 »
@Siener opettelee ulisemaan moderaatiosta oikeassa ketjussa. Toisilla ei ole aikaa korjata puhelimella kirjoitettuja virheitä kun täytyy paimentaa väärään ketjuun huutelijoita, joilla ei ole pinintäkään käryä asiasta.
Iudex illius ero

Hiekkapaperi

• Jäsen
  • *
  • Liked: 8
« Vastaus #22137 : 11.05.2020, 18:54:18 »
@Hiekkapaperi jos meinaa jatkaa forumilla niin nyt on se hetki kun pitää skarpata."

En ymmärrä. Ja olen ihan tosissani: yhdessä viestissä yhtä forumilaista loukkasin, muutoin olen sanonut vain mitä ajattelen. Satun olemaan tällainen vanhan kansan fasisti ja sosiaalidarwinisti. Ikävää, jos tuon asian suhteen pitää skarpata.

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • The sloganist
« Vastaus #22138 : 11.05.2020, 19:44:00 »
Täällä ei hirveän kauan katsella rotulätinöitä ja puolifantasioita.
Iudex illius ero

Kemolitor

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
« Vastaus #22139 : 11.05.2020, 19:46:36 »
@Hiekkapaperi jos meinaa jatkaa forumilla niin nyt on se hetki kun pitää skarpata."

En ymmärrä. Ja olen ihan tosissani: yhdessä viestissä yhtä forumilaista loukkasin, muutoin olen sanonut vain mitä ajattelen. Satun olemaan tällainen vanhan kansan fasisti ja sosiaalidarwinisti. Ikävää, jos tuon asian suhteen pitää skarpata.

Sinä nakkelet Korona-ketjuun sisällöttömiä epämäärisiä heittoja. Tutkaile Peräkammaria, sieltä voisi löytyä parempia ketjua sellaisille viesteille.

Jos aloitat viestisi sanoilla: "Tämä viesti varmaan poistetaan", niin eikö siinä vaiheessa kannattaisi miettiä jotain muuta ketjua viestille, esimerkiksi tämä on oikein hyvä ketju:
https://hommaforum.org/index.php/topic,129829.0.html

Toiseksi sinä käytät Lainaus-painiketta, vaikka et osaa sitä käyttää. Jos alkuperäinen viesti on pitkä etkä lainatessasi osaa poistaa siitä mitään ja tuikkaat pari sanaa perään, niin kyllä se viestisi aika nopeasti roskakoriin kulkeutuu. Käytä Vastaa-toimintoa tai opettele poistamaan osa lainaamastasi viestistä.

Tämä siis lähinnä, jos ihmettelet, miksi viestisi menevät roskiin.