Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 4112838 kertaa)

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12716
  • Big Bear Market, Now Here
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #4080 : 11.09.2011, 21:45:53 »
Kilkuttakaa sitä ilmoituskelloa, jos tuntuu tarvetta.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

JmR

• Jäsen^^^
  • Liked: 80
« Vastaus #4081 : 11.09.2011, 22:49:30 »
Nyt on kyllä moderoitu huonosti tässä ketjussa

http://hommaforum.org/index.php/topic,58211.0.html

Jos tyyppi on rekisteröitynyt ja lähettänyt tunnissa 15 provo viestiä niin kyllä se trolli on.
1§ "Suomi on täysivaltainen tasavalta."

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 12716
  • Big Bear Market, Now Here
« Vastaus #4082 : 11.09.2011, 23:03:31 »
Keskustellaan se nurin, sitä vartenhan kai täällä ollaan. Nimimerkki on käyttäytynyt kohteliaisuusnormien mukaan kuitenkin.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 43328
  • Mengelen Viisikko joukkotuhoamassa suomalaisia
« Vastaus #4083 : 11.09.2011, 23:33:55 »
Keskustellaan se nurin, sitä vartenhan kai täällä ollaan. Nimimerkki on käyttäytynyt kohteliaisuusnormien mukaan kuitenkin.

Tai vaietaan kuoliaaksi.
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Kansalliset rajat ovat sille este.”
— Soros

“Tarkoitus pyhittää [Suomen hallituksen] keinot, kun on kyse jihadistien ihmisoikeuksista.”
— Eisernes Kreuz

sivullinen.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8956
  • Ahjo on viha. Kosto on kipinä.
« Vastaus #4084 : 13.09.2011, 13:40:27 »
Saako täällä valittaa. Jo on ukkosenjumala kun sensuroitte jopa aivan asiallisen viittauksen islamilaiseen näkemykseen kultakannasta!

[Alla esitetty linkki oli mukana keskustelussa pankkijärjestelmistä]

http://www.imranhosein.org/media/books/dinarbook.pdf

THE GOLD DIN?R AND SILVER
DIRHAM: ISLAM AND THE
FUTURE OF MONEY

Onko foorumilla sallittua esittää vain materialistisen katsantokannan mukaisia maailman käsityksiä vai saako täällä yrittää katsella maailmaa myös ilman neuvostovalmisteisia silmälaseja? Kiinasta on paljon puhetta, mutta ei yhtään kiinalaislähtöistä viitettä tai keskustelijaa. Siinä voi tulla hieman väärä näkemys. Islam -sanan käyttö ei toivottavasti vielä ole kielletty edes televisio keskusteluissa, joten miksi te sitä täällä yritätte kieltää. Eikö siitä maahanmuutosta saa puhua vai saako siitä olla vain vaiti? Vastatkaa jos ilkeätte.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

M.E

• Mielivaltainen dEspootti
  • Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
  • Liked: 12
« Vastaus #4085 : 13.09.2011, 19:17:42 »
Saako täällä valittaa. Jo on ukkosenjumala kun sensuroitte jopa aivan asiallisen viittauksen islamilaiseen näkemykseen kultakannasta!

--
Miten se on sensuroitu? Katsoin tuon linkkisi eikä siinä minusta siinä ollut mitään sääntöjen vastaista.

EDIT: Ainakin täällä linkki on edelleen koskemattomana ja kukaan ei ole viestiäsi editoinut.

http://hommaforum.org/index.php/topic,57397.msg778506.html#msg778506
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6989
  • Annapas kun autan; tässä lisää köyttä.
« Vastaus #4086 : 13.09.2011, 21:04:53 »

Koska olen luonteeltani laiska enkä jaksa joka sivua selata, niin kysynkin, että

Voiko saada bannia omasta pyynnöstä?
Tai varmaan saa, kun laittaa postia adminille, joten turha viesti, mutta myöhäistä perua... tsori, tsori!
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

sivullinen.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8956
  • Ahjo on viha. Kosto on kipinä.
« Vastaus #4087 : 13.09.2011, 21:23:59 »
EDIT: Ainakin täällä linkki on edelleen koskemattomana ja kukaan ei ole viestiäsi editoinut.

http://hommaforum.org/index.php/topic,57397.msg778506.html#msg778506

Oho. Olen näemmä vainoharhainen. Linkki on siellä. Pahoitteluni syytöksistä.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #4088 : 13.09.2011, 21:58:41 »

Koska olen luonteeltani laiska enkä jaksa joka sivua selata, niin kysynkin, että

Voiko saada bannia omasta pyynnöstä?
Tai varmaan saa, kun laittaa postia adminille, joten turha viesti, mutta myöhäistä perua... tsori, tsori!

Voi. Kuinka pitkäksi ajaksi pistetään?

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20095
« Vastaus #4089 : 13.09.2011, 22:02:20 »

Kuoliaaksinaurattajasta olen kuullut (V Huovinen), mutta nurin keskustelija on uusi termi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #4090 : 13.09.2011, 22:50:42 »
Voi. Kuinka pitkäksi ajaksi pistetään?

Käykse ihan näillä puheilla? Mahtavaa!

Mites ois alkaen huomenna 14.9. klo 3 p.m. Greenwichin aikaa eli kait klo 13 Suomen aikavyöhykkeellä?
Saisi mielellään jatkua vaikka, no, kuukauden, mutta sopisko esim. 20.10. klo 12 keskipäivällä Suomen aikaa asti?

Lyhyesti: 14.9.-20.10.2011?

edit: yksi piste päiväyksistä jäi uupumaan; tarkkana pitää olla.

edit2: mikä ero on bannilla ja kirjoituskiellolla? Olen muuten ihan vakavissani pyyntöni kanssa, en tuhlaa modejen aikaa, enkä halua tuhlata omaanikaan.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2011, 22:55:23 kirjoittanut Leso »

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #4091 : 13.09.2011, 22:59:14 »
Kai niitä synonyymeinä käytetään. Periaatteessa banni on kuitenkin sellainen, jossa omalta koneelta ei edes pääse lukemaan foorumia.

En voi varsinaisesti ajastaa kirjoituskiellon tai bannin alkua (päättymisen voi) eli se alkaa, kun pääsen tietokoneelle tekemään sen.

Eli siis kumpaa pistetään? Kirjoituskieltoa vai myös lukukieltoa?

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #4092 : 13.09.2011, 23:08:58 »
Kai niitä synonyymeinä käytetään. Periaatteessa banni on kuitenkin sellainen, jossa omalta koneelta ei edes pääse lukemaan foorumia.

En voi varsinaisesti ajastaa kirjoituskiellon tai bannin alkua (päättymisen voi) eli se alkaa, kun pääsen tietokoneelle tekemään sen.

Eli siis kumpaa pistetään? Kirjoituskieltoa vai myös lukukieltoa?

Jos nyt kuitenkin kirjoituskieltoa sitten vaan, kiitos  :)

Ajasta alkaminen huomenna joskus iltapäivällä, tai vaikka ylihuomenna, ei tod. mitään kiirettä ellei yleisö erikseen pyydä...
Loppuminen 20.10. puolenpäivän aikoihin, niin ehkä siihen mennessä saan ryhtiä työmoraaliseen selkärankaani.

Tämä homma lie nyt sovittu? Kiitos!
(Argh! Jo nyt kaduttaa, vaan kun on pakko!)

Leso

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #4093 : 14.09.2011, 09:00:50 »
VOI EI Leso!!! Älä mee! Tykkään ihan sikana sun jutuistasi!

Kiitos, Lyyli!  :)

Nyt on vähän aikaa keskityttävä puolivillaiseen pasianssinpeluuseen täysipainoiseen työntekoon...

AstaTTT

• Jäsen^^^
  • Liked: 1763
    • Rakkaudesta Suomeen
« Vastaus #4094 : 14.09.2011, 11:09:51 »

Kuoliaaksinaurattajasta olen kuullut (V Huovinen), mutta nurin keskustelija on uusi termi.

Jos kumpikaan noista ei tehoa, on viimeisenä valttina pöydän alle juominen.  ;)

Vasarahammer

• Jäsen^^^
  • Liked: 2497
  • Ampuu puskasta
    • The hammer's gonna bring you down
« Vastaus #4095 : 14.09.2011, 17:51:42 »
Hommaforum on menossa lujaa vauhtia alaspäin. Vasemmistotrollaajien ja muuten Homman perusajatuksia vastustavien kirjoittajien määrä on kasvanut ja se tekee foorumin lukemisen vaikeaksi.

Kehotan moderaattoreita pysymään valppaana ja poistamaan yhden viestin ihmeet, jotka ilmestyvät trollaamaan foorumille, kun jotakin tapahtuu.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

EL SID

• Vieras
« Vastaus #4096 : 14.09.2011, 18:07:18 »
eikän noita jussi ja kreikansotilasjuntta+erottaminen ketjuja voisi yhdistää? on aikatavalla samoja asioita molemmissa

Sami Aario

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 365
  • Pundit
    • Kiva Lending Team Homma^^^
« Vastaus #4097 : 14.09.2011, 18:19:47 »
Eikö sotilasjuntta ole totalitarismia (4. luku 4 §)?

http://hommaforum.org/index.php/topic,58290.0.html

tosipaha

• Jäsen^^^
  • Liked: 106
« Vastaus #4098 : 14.09.2011, 18:51:08 »
eikän noita jussi ja kreikansotilasjuntta+erottaminen ketjuja voisi yhdistää? on aikatavalla samoja asioita molemmissa

Kyllä. Samaa jutut molemmissa ketjuissa.

Farrow

• Jäsen^^^
  • Liked: 75
« Vastaus #4099 : 14.09.2011, 19:21:17 »
Hommaforum on menossa lujaa vauhtia alaspäin. Vasemmistotrollaajien ja muuten Homman perusajatuksia vastustavien kirjoittajien määrä on kasvanut ja se tekee foorumin lukemisen vaikeaksi.

Kehotan moderaattoreita pysymään valppaana ja poistamaan yhden viestin ihmeet, jotka ilmestyvät trollaamaan foorumille, kun jotakin tapahtuu.

Hmm, ei ne minusta kaikki ole trolleja olleet, vaan ihan vain eri mieltä asioista.

Koen positiivisena, että tänne tulee monipuolisesti porukkaa keskustelemaan ja opponoimaan, sitähän tämä maa tarvitsee - että maahanmuuton ongelmista voitaisiin keskustella yhdessä rakentavasti. EI siis niin, että samanmieliset vain kokoontuvat vain omiin nurkkauksiinsa ja turisevat keskenään.

Onhan sitä melko trollimaista ja kärjekästä kielenkäyttöä ihan normi-hommalaisillakin, eikä niistä olla varmastikaan modeille vinkkaamassa läheskään niin aktiivisesti kuin noiden "vasemmistotrollien" viesteistä.
“To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting.” - e.e.cummings

Vasarahammer

• Jäsen^^^
  • Ampuu puskasta
« Vastaus #4100 : 14.09.2011, 19:57:21 »
Hmm, ei ne minusta kaikki ole trolleja olleet, vaan ihan vain eri mieltä asioista.

Valitettavasti ne "erimieliset" alkavat nykyisin olla täällä niitä äänekkäimpiä. Yhden kmruuskan kyllä kestää, mutta Johannes Krauser II ja Vöyri ovat ainakin meikäläiselle liikaa.

Lainaus
Onhan sitä melko trollimaista ja kärjekästä kielenkäyttöä ihan normi-hommalaisillakin, eikä niistä olla varmastikaan modeille vinkkaamassa läheskään niin aktiivisesti kuin noiden "vasemmistotrollien" viesteistä.

Vasemmistotrollit pitää heittää täältä pois, jos he eivät itse ymmärrä poistua. En minäkään mene vasemmiston foorumeille häiriköimään.

Lainaus
Koen positiivisena, että tänne tulee monipuolisesti porukkaa keskustelemaan ja opponoimaan, sitähän tämä maa tarvitsee

Nettikäyttäjänä olet idealisti. Trollit tuhoavat foorumin kuin foorumin. Myös tämä hiipuu, jos trollailua ei lopeteta päättäväisesti. Tässä asiassa olen täysin vakavissani.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2011, 20:01:26 kirjoittanut Vasarahammer »
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

Kurvari

• Jäsen^^^
  • Liked: 26
« Vastaus #4101 : 14.09.2011, 21:23:23 »
Vaikkei kyse olisikaan vasemmistotrolleista tai muista salaliittovouhuttajista, olisi kuitenkin hyvä päästää erilaisetkin näkemykset ääneen. Muistaakseni jo aikoja sitten Jarkko Pesonen teki päätöksen lähteä foorumilta, koska hän sai negatiivista palautetta keskusteltaessa juutalaisista ja Israelista.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 43328
  • Mengelen Viisikko joukkotuhoamassa suomalaisia
« Vastaus #4102 : 14.09.2011, 21:27:13 »
Kun haluan lähettää ennakkovaroituksen ylläpidolle tekemistä Homma-aiheistista videoista (jos se vaikka olisi kiireinen, ja tulossa etusivulle), kenelle lähetän viestin? Sille, jolle olen ennen lähettänyt, en näemmä voi enää lähettää tietoa.
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Kansalliset rajat ovat sille este.”
— Soros

“Tarkoitus pyhittää [Suomen hallituksen] keinot, kun on kyse jihadistien ihmisoikeuksista.”
— Eisernes Kreuz

junakohtaus

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4372
  • Suvakkipissis
« Vastaus #4103 : 14.09.2011, 21:36:53 »

Olet nyt tajunnut täysin väärin sekä keskustelupalstan käsitteen että moderaation roolin. Missään tapauksessa et tule saamaan täällä kaipaamaasi palvelua, sillä moderaatio ei todellakaan keskity varmistamaan sinulle ympäristöä, jossa voit hukkua hyminään ja kokea olevasi mahtavan oikeassa, kun kerran kaikki ovat samaa mieltä.

Yhtään ketään ei ole bannattu eikä bannata Homman perusajatusten vastustamisen takia.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 8750
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #4104 : 14.09.2011, 21:40:22 »
Kun haluan lähettää ennakkovaroituksen ylläpidolle tekemistä Homma-aiheistista videoista (jos se vaikka olisi kiireinen, ja tulossa etusivulle), kenelle lähetän viestin? Sille, jolle olen ennen lähettänyt, en näemmä voi enää lähettää tietoa.

Mikäli kyseessä on veli Miniluv, niin hänen valtuuttamanaan ilmoitan, että hän on pyhiinvaellusmatkalla ja aikoo siinä ohessa tutustua inkvisition menetelmiin läheisemmin ja yksityiskohtaisemmin. Hän palaa parin viikon kuluttua. Vaviskaamme jo nyt puhtaasta pyhästä kauhusta!
qui non est mecum adversum me est

Sputnik

• Jäsen^^^
  • Liked: 253
« Vastaus #4105 : 14.09.2011, 21:50:49 »

Homman suosio kasvaa koko ajan siitä yksinkertaisesta syystä että se nyt sattuu olemaan Suomen paras poliittinen keskustelufoorumi. Homma on A) Erittäin aktiivinen ja B) riittävän tiukasti moderoitu sekä C) kutakuinkin rajattu yhteiskunnallisiin aiheisiin mikä tekee Hommasta nyt vaan parhaan paikan poliittiseen keskusteluun. Kiitos ylläpidolle ja jäsenille siitä. (Ja alaspäin menosta olen kovasti eri mieltä).

Vasarahammer

• Jäsen^^^
  • Ampuu puskasta
« Vastaus #4106 : 14.09.2011, 22:03:25 »
Yhtään ketään ei ole bannattu eikä bannata Homman perusajatusten vastustamisen takia.[/color]

Sitten saatte, mitä tilaatte eli lisää johanneskrausereita.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2011, 22:05:16 kirjoittanut Vasarahammer »

M.E

• Nuivaniemi
  • Jäsen^^^
  • *
« Vastaus #4107 : 14.09.2011, 22:10:25 »
Yhtään ketään ei ole bannattu eikä bannata Homman perusajatusten vastustamisen takia.[/color]

Sitten saatte, mitä tilaatte eli lisää johanneskrausereita.

Voit itse vaikuttaa tilanteeseen. Linkität vain henkilön suorittamaan ilmeiseen sääntörikkomukseen, niin puutumme asiaan. Pelkkä kärjekäs erimieltä olo ei ole vielä banaanin arvoinen rikos ellei ole pidettävä ilmeisenä, että henkilö tahallisesti haastaa riitaa.

Martikainen

• Jäsen^^^
  • Liked: 10
« Vastaus #4108 : 14.09.2011, 22:12:50 »
No joo, Johannes Krauser kakkonen (miten sitten kirjoitettiinkaan) näkyy loistavan viimeisimmässä kaustissa tahallisten väärinymmärtäjien riveissä, mutta entä sitten?

Tuollaiset tyypit nyt vain kuuluvat avoimeen keskusteluun. Joko meillä on näitä krausereita, tai meillä ei ole avointa keskustelua.

Vasarahammer

• Jäsen^^^
  • Ampuu puskasta
« Vastaus #4109 : 14.09.2011, 22:16:38 »
Tiedän, että moderaattorin tehtävänä on valvoa sääntöjen noudattamista. Eri mieltä oleminen ei ole sääntöjen vastaista eikä sen pidäkään olla.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että kommareilla on omat fooruminsa. Jos vasemmistotrollit pilaavat tämän foorumin, missä sitten keskustellaan "nuivasti"?

En ole ehdottamassa sääntömuutoksia vaan toivon, että pidätte asian mielessä, kun hoidatte hommaanne.