Minkälainen on aktiivinen rasisti? Epäilemättä Harakka on oikeassa siinä että Suomessa näitä on todella vähän, koska suomessa on minun uskoakseni varsinaisia rasistejakin vähän, tai ei ainakaan poikkeuksellisen paljon muuhun maailmaan verrattuna. Se, miten tämä liittyy perussuomalaisten kannatukseen ei minulle auennut. Harakan mielestä perussuomalaisia kannattavat ovat rasisteja? Vai tarkoittaako hän sitä että perussuomalaiset ovat laskeneet nousukiitonsa rasistien varaan jotka kannattavat heidän listoillaan olevia maahanmuuttokriittisiä ehdokkaita? Harakan mielestä varmastikin voi olla maahanmuuttokriittinen harjoittamatta "kiihkokieltä", mutta en usko Harakan näkevän maahanmuuttokriittisyyttä ilman rasismia.
Internet on täynnä törkyä, se on aivan fakta. Tuon kaltaisia purkauksia mitä mm. Thorsiin on kohdistettu löytyy tuutin täydeltä netistä. Minä en usko että tällaiset purkaukset johtavat minkäänlaisiin joukkomurhiin tai vastaaviin. En usko että suurimman osan näistä purkauksista taustalla edes on mitään varsinaista tunnetta, vaan ne lienevät toinen silmä lätkämatsia katsoen kirjoitettuja junttien typeriä tilityksiä vailla sen kummempaa ideologista paloa. Typeriä ovat toki, siitä ei liene kukaan normaali ihminen eri mieltä.
Niinjoo, sanoudun irti vihapuheista ja väkivallasta. Olemmeko Harakka nyt cool?