Kirjoittaja Aihe: Suuri Hommakritiikkiketju  (Luettu 754913 kertaa)

ämpee

• Jäsen^^^
  • Liked: 11472
Vs: Suuri Hommakritiikkiketju
« Vastaus #4230 : 14.09.2018, 13:31:33 »
Päivä päivältä koko Hommaforum on muuttumassa yhä enemmän Perussuomalaiset-puolueen fanitusfoorumiksi. Tästä voisi luetella kymmeniä esimerkkejä, mutta luettelen vain yhden: On joku kalenteri otettu käyttöön, josta näkee Perussuomalaisten toritapahtumia.

Oletko ottanut huomioon, että muiden puolueitten tekemisissä ei ole pahemmin faniteltavaa, eivätkä toisenlaisten toritapahtumien järjestäjät ole kovinkaan aktiivisia foorumilla ?
Omalla toiminnallaan voi tähänkin asiaan vaikuttaa.
Jäseneltä ISO: "Kotouttaminen on hölmöläisten puuhaa, kotiutuminen ja yhteiskuntaan integroituminen on maahantulijoiden omalla vastuulla."

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4205
  • A spherical bastard
« Vastaus #4231 : 14.09.2018, 19:41:46 »
Minua kiinnostaisi kuulla mitkä käytännöt ovat paskaa.

No kun nyt kerran kysyit, niin liketysjarru on liian pitkä.  ;)

Mä niin arvasin tämän :) Nyt sille ehkä tapahtui jotain kun noin nätisti pyydettiin.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Arvoton

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2216
« Vastaus #4232 : 14.09.2018, 21:51:17 »
Mainiota! Ja kokeilinkin heti.

sivullinen.

• Jäsen^^^
  • Liked: 8777
  • Ahjo on viha. Kosto on kipinä.
« Vastaus #4233 : 15.09.2018, 00:01:50 »
Edellisessä viestissäni oli näemmä 400 sanaa liikaa kiihkoyks'rivisteille. Olisi pitänyt tiivistää kaikki siihen yhteen sanaan vittu ja siitä kaikki olisi selvinnyt. Ihailen näiden tiivistäjien kykyä viestiä. Siinä on jopa marakatti ihmeissään, miten vähällä ääntelyllä saa niin paljon asiaa selväksi. Tai sitten jää saamatta selväksi, sillä eihän juurikaan kukaan näihin viestin asiakohtiin tarttunut, vaan pelkästään siihen, että Puoluetta tässä pantiin halvalla ja se ei käy. Tuskin yksikään näistä fanituskiimaisista edes hoksasi, miten viestin sisällössä oltiin nimenomaan huolissaan Puolueen alamäkeen kääntyneestä kannatuksesta ja esitettiin siihen syyksi nimenomaan tätä niin kovin vähän järkeä vaativaa fanitusta ja halua kieltää keskustelu sen syistä. Ja kaikki tämä tehtiin perustellusti. Vähän kuin yrittäen tieteellisesti lähestyä asiaa. Niin, sellainen lähestyminen on kokonaan hävinnyt Hommaforumilta; joskus sellaista on ollut paljonkin. Matti Nykäsen tasoista filosofointia yks'rivistit ymmärtävät ja sellaista täältä nykyään löytyy paljon. Ja kun vääriä mielipiteitä esitetään, niin keskustelunvalvojat iskevät paikalle sinikynällä varustettuina ilmoittamaan olemassaolostaan, vaikka ei mitään rikettä olisi edes vielä tapahtunut. Joskus Hommaforum on ollut noususssa ja kestänyt kovaakin kritiikkiä. Nyt on kova lasku ja kaikki kritisointi menee keskustelunvalvojien ihon alle eli on aina heidän arvosteluaan eli kiellettyä.

Jatkan vielä perustellen ja todistellen vastauksia niihin muutamiin esitettyihin vastaväitteisiin -- vaikka vastalahjaksi saan vain puolitotuuksia ilman perusteluita --. On Suomessa montakin muuta puoluetta -- ja vielä enemmän rekisteröidyksi puolueeksi pyrkiviä --, joissa on paljon fanitettavaa tai vähintään kertomisen arvoista. Mieleeni tulee nyt vaikka Kansalaispuolue, Suomen Kansa Ensin ja Suomidemokraatit. Kansalaispuoluetta fanittava hompanssi sai aikoinaan puolen vuoden loman, jonka jälkeen hän on ollut vapaa palaamaan; näinhän se tarina täällä kerrotaan. Suomen Kansa Ensin viestii skriimien ja MV-lehden välityksellä. MV-lehden uutisethan ovat täysin kiellettyjä, koska ruplarahoituksesta on levitetty huhuja jopa erään puheenjohtajan toimesta ja muutenkin ovat ihan tyhmiä. Skriimejä kai saisi linkkailla, jos niille olisi sopi paikka jota ei ole. Laitan tähän yhden skriimin, josta kuulee erittäin asiallista keskustelua ja vieläpä tarinan totaalisesta voitosta. Näitä pitäisi kertoa lisää kun tulee niin hyvä mieli. Suomidemokraatteja taas saa varmasti fanittaa, jos vain suostuu kuuntelemaan rajattomasti vittuilua, johon vastaaminen taas on banaanin arvoista. Näin kaikkien puolueiden fanittaminen onkin täysin sallittua, mutta muiden kuin yhden fanittamisesta rankaistaan ankarasti. Kommunistit käyvät täällä tekemässä operaatioitaan yrittäen kiertää näitä rajoituksia -- ja usein siinä onnistuvatkin --. En pidä tätäkään merkkinä toimivasta keskustelupalstasta.

Fanittamisen vastakohta on arvostelu, ja siinä minä olen hyvä, ja sitä minä kaipaisin enemmän kuin fanitusta. Dialogi. Se on kreikkalainen sana, joka tarkoittaa älyllistä keskustelua. Siinä katsotaan vaihtoehtojen hyviä puolia ja huonoja puolia, ja koitetaan järjen avulla selvittää, kumpia on enemmän. Sitä minä kaipaisin enemmän. Saisipa vaikka Puolueesta sanoa jotain pahaa, jos oma tuntuma on, ettei nyt tehdä kaikkea oikein. Sinistä saa nyt sanoa ainakin ihan mitä haluaa, joten tasapuolista toiminta ei ole missään nimessä. Stalinistinen paradoksi tietenkin estää täällä näkemästä Puolueen nykyisen menon heikkoutta: Kaikki Puolueen arvostelijat pääsevät työleirille ja vain fanittajat saavat jäädä -- ja ei täällä ole pakko olla sanotaan ulos heitettäessä --. Hieman nämä kannatus luvut kuitenkin kaihertavat jopa kovan fanin mieltä, ja niistä voisi päätellä todellisuudessa asioiden olevan Puolueen kannalta huomattavasti huonommin kuin kuplasta käsin näyttää. Siitä minä olen erityisen surullinen ja huolissani. Minusta kaikesta arvostelusta huolimatta Puolue olisi paras suurista eduskuntapuolueista ja mielelläni näkisin sen hoitavan ainakin Suomen rajavalvontaa. Mutta nähtävästi seuraavat vaalit pidetään nyt fanittaen -- ja tietäen samalla häviön olevan edessä --. Sitten joskus 2020-luvulla Puolue voisi nousta tekemään jotain -- tai jos tulee taas välillä takapakkia niin 2030-luvulla --. Tosi kiva juttu. Yksi mies kiroili sahattuaan lautaa väärästä kohtaa ja oli muutenkin äkeä. Vuoden päästä oli talo valmis. Toinen mies fanitti ja iloitsi vaikka tuli sahattua laudat kelvottomiksi. Hänen talonsa jäi valmistumatta. Siinä on vaihtoehdot: Tuloksia tai kivaa rinkirunkku tunnelmaa ilman villoja. Minun mielipiteeni tähän tuli jo varmasti selväksi. Sallin nyt muiden esittää mielipiteensä tästä? Sano sinä jäsen dothefake, kun paikalle ensimmäisenä iskit. Haluatko Suomen maahanmuuttopolitiikan kuntoon vai kivan ystäväympärän, jossa kukaan ei sano pahasti?
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 18117
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #4234 : 15.09.2018, 01:21:00 »
Vaihtoehtosi ovat sellaisia, etten ymmärrä niiden rinnastusta.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4205
  • A spherical bastard
« Vastaus #4235 : 15.09.2018, 11:36:58 »
TL;DR

@sivullinen jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa tuon liirumlaarumin sijaan, ole hyvä ja pysyttele omassa persuvashausketjussasi, sieltä ei kukaan tule sinua pois ajamaan.
Iku-Routa: Tä? Mitä väliä jollain tykkäyksillä on?

Tagit: