Kirjoittaja Aihe: Hommakerho Prätkäily  (Luettu 317470 kertaa)

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 20912
  • Blues for Allah
Vs: Hommakerho Prätkäily
« Vastaus #1320 : 08.05.2021, 17:13:29 »
Cannonball, ilman mitään Duudsons feikkejä.
https://www.youtube.com/watch?v=q3nBn-wYpJA
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Faidros.

• Jäsen^^^
  • Liked: 20912
  • Blues for Allah
« Vastaus #1321 : 22.05.2021, 02:13:55 »
Poliisi on taas tutkinut törrrrrrkeitä rikoksia! :facepalm: Mopomiähet kuriin, hinnalla millä hyvänsä! >:(
https://www.youtube.com/watch?v=tWgbMCVbOwo
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

Linkster

• Jäsen^^^
  • Liked: 1584
« Vastaus #1322 : 29.05.2021, 08:21:22 »
Olen tätä lankaa salaseuraillut sillointällöin päivänpolttavien aiheiden lomassa ja ehkä hiukan unelmoinutkin samalla.
Vanhana hotrod-miehenä olen tietty seuraillut enemmän ja vähemmän pontevia HD-hahmoja ja heidän edesottamuksiaan.Joskus hiukan naurattanutkin, joskus jopa wau-ilmiön vallatessa mielen.
Aatoksissa kai ne jokaisen iki-pikkupojan jutut; olisihan tuo toisaalta aika magee, ehkä sit joskus, sitku-mutku, enmäoikeinoo prätkämies,ööh, hmm... mut olihan mulla niitä krossipyöriä silloin mopoiän jälkeen...
Elämäntilanne nyt sellainen ja fiiliskin että sitku-elämä muuttuikin nytku-elämäksi.
Talon pikkuiseen autotalliin naistenvaatteiden ja kaikenmaailman kenkälaatikoiden sivuun raivasin uudelle asukkaalle tilan ja seinälle ripustelin parit orret ajokamppeille.
Tyhjiöön muutti HD VRod 1250 cc ja kylläpä tuli hyvä mieli ja uudet urat uuden harrasteen myötä!
Vanhoja kavereita vuosien varreltakin tullut tavattua päristelyn merkeissä ja kiva yhteisö tuntuisi olevan.
Mukavia ajokelejä muillekin pärinäpojille/gimmoille!