Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,https://www.facebook.com/Hommaforum/ Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.
Step3: etsi joku, joka edes etäisesti muistuttaa henkilökunnan jäseneltä ja kysy: "keskiviikkokerho":a.
Onko sielä muuten ketään vielä kahdeksalta? Minä kun olisin lähdössä kotinkin jo ennen kymmentä.nimim. Haluaa nukkumaankin joskus
Onko jokin erityinen syy, miksi kerho alkaa vasta klo 20? Olen töissä Helsingissa, mutta asun Vantaalla, enkä viitsisi töiden jälkeen matkustaa edestakaisn.
Olo tuntuu viimelauantaisen Hommakerho Turun jäljiltä jotenkin niin hmm.. turkulaiselta, että ihan pakko mennä tänään omaan somaan Hommakerho Helsinkiin. Mä ku niinpal tovon et siäl on semmsi miähi ja naissi joide jutu karista pois mnuust tä kamala turu murtte..
Lainaus käyttäjältä: Matias Turkkila - 22.04.2009, 18:04:56Olo tuntuu viimelauantaisen Hommakerho Turun jäljiltä jotenkin niin hmm.. turkulaiselta, että ihan pakko mennä tänään omaan somaan Hommakerho Helsinkiin. Mä ku niinpal tovon et siäl on semmsi miähi ja naissi joide jutu karista pois mnuust tä kamala turu murtte.. Missäpäin Turkua se oli? Olin itsekin viime viikonloppuna Turussa.
Eikö sen olisi voinut tehdä vappunaamari päässä?
Lainaus käyttäjältä: Sikanez - 03.05.2009, 19:27:17Eikö sen olisi voinut tehdä vappunaamari päässä?Multako kysyit?
Lainaus käyttäjältä: maitotyttö - 03.05.2009, 19:29:43Lainaus käyttäjältä: Sikanez - 03.05.2009, 19:27:17Eikö sen olisi voinut tehdä vappunaamari päässä?Multako kysyit?Sikanez halusi ehkä kysyä, että haluaisitko tehdä sen jossakin jännässä paikassa vappunaamari päässä? Mikä se voisi olla?
Lainaus käyttäjältä: reino - 03.05.2009, 20:26:46Lainaus käyttäjältä: maitotyttö - 03.05.2009, 19:29:43Lainaus käyttäjältä: Sikanez - 03.05.2009, 19:27:17Eikö sen olisi voinut tehdä vappunaamari päässä?Multako kysyit?Sikanez halusi ehkä kysyä, että haluaisitko tehdä sen jossakin jännässä paikassa vappunaamari päässä? Mikä se voisi olla?Paikka vai Se?
Lainaus käyttäjältä: maitotyttö - 03.05.2009, 20:29:25Lainaus käyttäjältä: reino - 03.05.2009, 20:26:46Lainaus käyttäjältä: maitotyttö - 03.05.2009, 19:29:43Lainaus käyttäjältä: Sikanez - 03.05.2009, 19:27:17Eikö sen olisi voinut tehdä vappunaamari päässä?Multako kysyit?Sikanez halusi ehkä kysyä, että haluaisitko tehdä sen jossakin jännässä paikassa vappunaamari päässä? Mikä se voisi olla?Paikka vai Se? Tuumasin vain, että jos ujostuttaa tulla katsastamaan hommakerhoa, niin vappuna olisi voinut tulla vappunaamarin suojassa.
Hei voisiko joku vähän selventää tätä Hommakerhoa? Eli onko joka keskiviikko ja onko tuo William K vakipaikka?
Lainaus käyttäjältä: Marjaana - 19.05.2009, 17:18:42Hei voisiko joku vähän selventää tätä Hommakerhoa? Eli onko joka keskiviikko ja onko tuo William K vakipaikka? On ja on.