UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Hommakerho Helsinki  (Luettu 530530 kertaa)

Hannu Niemi

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 209
  • No amount of belief makes something a fact
Vs: Hommakerho Helsinki
« Vastaus #720 : 28.09.2011, 17:02:46 »
Onko porukkaa tänään menossa kerhoilemaan?

Nouseeko aurinko huomenna?

Tuli viime viikolla pakottavia esteitä, mutta tänään olen tulossa.
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

Darth Vader

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 35
  • Voiman pimeä puoli
« Vastaus #721 : 28.09.2011, 19:26:07 »
En aio tulla, koska afrikkalaistaustainen henkilö puri minua tänään. Huom. tämä ei ole vitsi! Eikä minua naurata yhtään!

Asia ei tietenkään minulle kuulu, mutta kuitenkin kovasti uteloittaa, jotta kuinka moinen pääsi tapahtumaan?

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4842
  • Ei ole olemassa mitään sukupuoleltaan neutraalia
« Vastaus #722 : 28.09.2011, 19:37:36 »
Minä varmaan säästän seuraavan käyntini siiheksi, kun planeta pääsee ja haluaa tulla paikalle. Olis kiva joskus nähdä livenä, olipa hampaanjälkiä tai ei.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Teemu Lahtinen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1024
  • LOJALISTI
    • www.teemulahtinen.fi
« Vastaus #723 : 29.09.2011, 01:18:08 »
Tänään special guest stareina olivat mm Miniluv ja Fatima sekä koko joukko muita.

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #724 : 29.09.2011, 01:25:54 »
Tänään special guest stareina olivat mm Miniluv ja Fatima sekä koko joukko muita.

Miniluvin vierailusta olisi pitänyt kertoa etukäteen, jotta fanit olisivat tulleet paikalle sankoin joukoin. Epistä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Tunkki

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8249
« Vastaus #725 : 29.09.2011, 01:30:38 »
Ja nyt te vasta tuon kerroitte. Megalomaanisen epistä.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 46151
  • Kyllä tästä vielä selvitään, kaikesta huolimatta!
« Vastaus #726 : 29.09.2011, 08:01:33 »
Tänään special guest stareina olivat mm Miniluv ...

Ennakkotietojen sensurointi oli oikea ratkaisu. Inkvisoidut lynkkausporukat olisivat tukkineet Etelä-Helsingin kadut. ;D

Miniluv, pane nyt herra paratkoon edes yksityisviestiä seuraavalla kerralla!
“Tavoitteemme on pakolaisten suojelu. Kansalliset rajat ovat sille este.”
— Soros

“BLM:n perustajat myöntävät avoimesti olevansa marxilaisia ideologeja ja kertovat haluavansa päästä eroon ydinperheestä, heteronormatiivisuudesta, poliisista, vankiloista ja kapitalismista. ”
– Gatestone -instituutin tutkija Soeren Kern

Teemu Lahtinen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1024
  • LOJALISTI
    • www.teemulahtinen.fi
« Vastaus #727 : 29.09.2011, 09:46:32 »
Vaeltava aave liikkuu forumviestiä nopeammin.

Darth Vader

• Jäsen^^
  • **
  • Voiman pimeä puoli
« Vastaus #728 : 29.09.2011, 09:57:08 »
Vaeltava aave liikkuu forumviestiä nopeammin.

Tästä tulee varmaan uusi "vanha viidakon sananlasku"

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #729 : 29.09.2011, 15:50:33 »
Kerron tapahtuneen kaikkine yksityiskohtineen sinulle hieman yksityisemmin, koska tätä foorumia lukevat muutkin.

Mulle kans! Epistä!

Mutta ihan totta planeta, kun olet seuraavan kerran tulossa kerhoon, niin laitapa ennakkoilmoitusta. Olisi oikeasti kiva tavata. Tai sitten jossakin täällä Itä-Helsingin ghettojen kuppiloissa. (Hommakerho Meri-Rastila, anyone?)

Elemosina

• Jäsen^^^
  • Liked: 12006
  • Sosiaalisesti konstruktiivinen citysilakka
« Vastaus #730 : 29.09.2011, 19:59:51 »
Kerron tapahtuneen kaikkine yksityiskohtineen sinulle hieman yksityisemmin, koska tätä foorumia lukevat muutkin.

Mulle kans! Epistä!

Mutta ihan totta planeta, kun olet seuraavan kerran tulossa kerhoon, niin laitapa ennakkoilmoitusta. Olisi oikeasti kiva tavata. Tai sitten jossakin täällä Itä-Helsingin ghettojen kuppiloissa. (Hommakerho Meri-Rastila, anyone?)

Minä haluaisin erityisen mielelläni tavata planetan, Brandötin ja muutamat muutkin Homman naiset ja miehet Hommakerho Helsingin tapaamisissa (joissa en ole vielä ollut mukana). Kun vaan moni jaksaisi ja voisi ilmoittautua vähän etukäteen täällä niin vääntäydyn minäkin mielelläni paikalle. Esim 7.10 olisi minulla vähän sihdissa :)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Darth Vader

• Jäsen^^
  • **
  • Voiman pimeä puoli
« Vastaus #731 : 29.09.2011, 20:28:21 »

Minä haluaisin erityisen mielelläni tavata planetan, Brandötin ja muutamat muutkin Homman naiset ja miehet Hommakerho Helsingin tapaamisissa (joissa en ole vielä ollut mukana). Kun vaan moni jaksaisi ja voisi ilmoittautua vähän etukäteen täällä niin vääntäydyn minäkin mielelläni paikalle. Esim 7.10 olisi minulla vähän sihdissa :)

Sama tilanne minullakin eli tuota perjantaita olen pohtinut ja olisi eka kerta. Tosin saman illan stadin cruising myös houkuttelee. Kehtaako vähän vanhempi pieru tulla näihin tapaamisiin vai ovatko ne olleet enemmän nuoren väen kokoontumisia?

Elemosina

• Jäsen^^^
  • Liked: 12006
  • Sosiaalisesti konstruktiivinen citysilakka
« Vastaus #732 : 29.09.2011, 21:26:22 »
Kehtaako vähän vanhempi pieru tulla näihin tapaamisiin vai ovatko ne olleet enemmän nuoren väen kokoontumisia?

Ikähaitari on laaja, niin henkisen kuin fyysisenkin iän osalta.

Tähtäimessä minullakin 7.10. Jos kovin iso joukko aikoo paikalle, se suunniteltu Manskun William K. käy ahtaaksi. Se ei ole lainkaan niin suuri kuin Annankadun, koska siinä ei ole vastaavaa takahuonetta. Mutta katsellaan tilannetta.

Bonaventura, sinutkin mielelläni tapaisin :)
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

Kivikova

• Jäsen^^^
  • Liked: 652
  • Nuiva Taiteen Maisteri
« Vastaus #733 : 30.09.2011, 16:10:22 »
Itse ilmoittaudun myös 7.10. rientoihin. Sopii itselleni, kuin isä äiskän selkään.  Ehdotan vielä Punavuoren William K:ta, koska siellä kuitenkin on rauhallisempi meno, kuin keskustan kapakoissa. Olis ihan kiva kuulla mitä porukka puhuu.  ;D

Edit: Lisäystä
« Viimeksi muokattu: 30.09.2011, 16:18:01 kirjoittanut Kivikova »
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.

Brandöt

• Vieras
« Vastaus #734 : 30.09.2011, 16:38:57 »

Mulle kans! Epistä!

Mahtavaa, Elemosina, päästä tapaamaan sinuakin!  :) Hieno joukko kasassa jo tulevalle perjantaille, minäkin odotan tapaamistamme jo täällä kovasti.  ;)

Lainaus
Jos kovin iso joukko aikoo paikalle, se suunniteltu Manskun William K. käy ahtaaksi. Se ei ole lainkaan niin suuri kuin Annankadun, koska siinä ei ole vastaavaa takahuonetta. Mutta katsellaan tilannetta

Peesaan tätä Bonaventuran ajatusta. Illan mittaan voi pienempi William K. käydä meille liian ahtaaksi, sovittaisiinko heti suoraan siis Annankadun WK?

terrakotta

• Jäsen^^^
  • Liked: 192
  • lähiövalas
« Vastaus #735 : 30.09.2011, 21:13:10 »
Mikä on tämä 7.10.? :o Eihän se ole keskiviikko laisinkaan. Onko ensi viikolla siis tarkoitus järjestää kaksi tapaamista Helsingissä?

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #736 : 30.09.2011, 21:19:02 »
Mikä on tämä 7.10.? :o Eihän se ole keskiviikko laisinkaan. Onko ensi viikolla siis tarkoitus järjestää kaksi tapaamista Helsingissä?

Näin on ollut puhetta, että kokeiluluontoisesti olisi perjantaikerho. Monet ovat työn tai jonkin muun syyn vuoksi olleet estyneitä tai nihkeitä kerhoilemaan arki-iltana. Idea syntyi kai alkuaan taannoisen Töölönlahden Homma-piknikin "jatkeena".

terrakotta

• Jäsen^^^
  • Liked: 192
  • lähiövalas
« Vastaus #737 : 30.09.2011, 22:28:03 »

Näin on ollut puhetta, että kokeiluluontoisesti olisi perjantaikerho. Monet ovat työn tai jonkin muun syyn vuoksi olleet estyneitä tai nihkeitä kerhoilemaan arki-iltana. Idea syntyi kai alkuaan taannoisen Töölönlahden Homma-piknikin "jatkeena".

Jos se syntyi Töölönlahden piknikin jatkeena, onko sitten tarkoitus järjestää keskiviikkokerhojen lisäksi perjantaitapaaminen kerran kuussa? Tahtoisin tässä vielä  tarkentaa sitä, että eikös asia ole niin, että keskiviikkona kerho on joka tapauksessa ja niinä viikkoina kun on perjantaitapaaminen, on sitten mahdollisuus jutustelutuokioon hommalaisten kanssa kahdesti viikossa?

Ääriuskomaton

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 6
  • Kreikan lainasta saamme hyvät tuotot!
« Vastaus #738 : 30.09.2011, 23:03:07 »
Katkeruus! Ei pääse tähänkään. Toivottavasti perjantaikerho vakiintuisi. Olisi kiva päästä mukaan useammin kuin kerran vuodessa.
"Suomi ei pysty pitämään kelaa ja sossua yllä ilman maahanmuuttajia."

Nimimerkiltä Realisti HS:n White Flight-ilmiön kommenteissa.

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
  • Liked: 2083
  • Kesän netsi kun oon, nuiva luonteeni on.
« Vastaus #739 : 01.10.2011, 16:02:59 »
Mihin aikaan tuo perjantaikerhoilu muuten on?

Olisi iltakymmenestä alkaen silloin töitä, mutta harkinnassa olisi olemukseni roudaaminen paikalle ennen tuota vesilinjailemaan.
Play stupid games, win stupid prizes.

Kalevi Soilander

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 235
« Vastaus #740 : 01.10.2011, 17:35:24 »
Ajaksi on käsittääkseni kaavailtu jotain hieman paremmin meille kalkkiintuneille sopivaa, ehkä n. iltakuudesta eteenpäin?

Jep, ideanahan olikin, että olisi joku tapaaminen jonne pääsisi töiden jälkeen, kun ei sitä iltayhdeksää kaikki viitsi jäädä odottelemaan. Itse olen joskus kuuden kieppeillä paikalla varmaankin. Toki saa tulla myöhemminkin.

Ehdotan että pidetään nyt tuo Töölön Wilhelm K paikkana tällä kertaa kun tuolla jo sovittiin. Katsotaan sitten jos seuraavalla kerralla jossain muualla.

Ja ajatuksena oli kai jotain "joka kuukauden ensimmäinen perjantai" tms.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Leijona78

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6002
  • Nuiva suomenruotsalainen. En ikniä typtoa.
« Vastaus #741 : 01.10.2011, 17:44:26 »
No tuota, kun kerran osuu perjantaille ja vieläpä töiden jälkeiseen aikaan niin pääsisi hyvinkin paikalle.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #742 : 02.10.2011, 00:36:59 »
Taitaa käydä niin, että vaikka olen kannustanut perjantaikerhon perustamista ja sen kokoontumista 7.10., niin en kuitenkaan itse pääse paikalle.

Minulle läheinen asia on myös Hommakerho Kouvola, jolla on ollut tapaamisia varsin harvoin. Olen siis päättänyt viettää perjantai-illan 7.10. Kouvolan Hommakerhossa. Pahoittelen joillekin pääkaupunkiseutulaisille aiheuttamaani mielipahaa. Seuraavassa keskiviikkokerhossa sitten taas.

Itse itseäni Kouvolan ketjusta lainaten:

Nyt on paha tilanne, koska täällä Helsingissä suunnitellaan ihan uutta juttua eli perjantaikerhoa (vanhan tutun keskiviikkokerhon rinnalle), ja sinne olisi tulossa jopa naisia. (Ks. Hommakerho Helsinki -ketju.)

Tämän ketjun viimeaikaista viestintää seuranneena valitsen kuitenkin kuohuvan Kuusaan kosken. Dothefake, laitapa minulle patja valmiiksi jonnekin puuliiterin eteiseen. Ja sellainen eteläkorealaisen henkilöauton mentävä parkkipaikka voisi olla kiva.

Olen siis mielelläni saapuvilla, dothefaken omin kätösin valmistama Hommakerho Kouvola -paita päällä.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 22207
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #743 : 02.10.2011, 00:42:17 »
Pohjoisen Kymen ruhtinaana pyydän alamaisilta ymmärrystä Topin vaikeaan päätökseen. Tulemme lähettämään Helsingin kokoukseen telepaattisen tervehdyksen. Terveisiä Äyräväiselle. Hieno mursu.
Reservaatin asukki.

”Oma kansa ensin” -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Mielenvigast läpändeerust!

Topi Junkkari

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
« Vastaus #744 : 02.10.2011, 00:48:10 »
Kiitos, dothefake!

Jos pääkaupunkiseudulta on tulijoita Kouvolan Hommakerhoon 7.10., niin kyytiini mahtuu muutama hompanssi. Majoituksesta ym. on syytä keskustella suoraan dothefaken kanssa yksityisviesteissä.

dothefake

• Jäsen^^^
« Vastaus #745 : 02.10.2011, 01:09:24 »
Tervetuloa, mutta tosiaan pientä etukäteistietoa toivotaan. Lisäksi toivon, että natsiuniformut puetaan vasta sisätiloissa, koska toinen tonttinaapuri on ahdasmielinen. Tämä on tällainen"Tule sellaisena, kun olet, mutta pukeudu vasta sisällä-tilaisuus"
Reservaatin asukki.

-Tytti Tuppurainen

IDA

• Jäsen^^^
  • Liked: 9170
  • qui enim non est adversum vos pro vobis est
« Vastaus #746 : 02.10.2011, 01:48:41 »
Itsehän olen täysin dothefaken armoilla, mutta väittäisin ihan pokkana, että kymmeniä ihmisiä mahtuu nukkumaan jo pelkästään olohuoneeseen ( itse nukun pannuhuoneen lattialla, enkä häiritse :D ).

Eli kasatkaa suvaitsevaiset luunne ja tulkaa kerrankin pois sieltä monikulttuurisesta umpiostanne.
qui non est mecum adversum me est

dothefake

• Jäsen^^^
« Vastaus #747 : 02.10.2011, 02:01:18 »
Tapahtumasta näyttäisi muodostuvan Woodstock-tyyppinen kertaluontoinen  spectaakkeli. Tilaan mutaa.
Reservaatin asukki.

-Tytti Tuppurainen

MW

• Jäsen^^^
  • Liked: 18136
  • Kiltti ja ystävällinen, mutta niin nuiva.
« Vastaus #748 : 02.10.2011, 02:14:30 »
Tapahtumasta näyttäisi muodostuvan Woodstock-tyyppinen kertaluontoinen  spectaakkeli. Tilaan mutaa.

Muista varata seisonutta vettä. Kuiva muta on pölyä.

Juha Päivärinta

• Jäsen^^^
  • Liked: 4
« Vastaus #749 : 02.10.2011, 09:48:03 »
Työreissu sopivasti perjantaina Helsingissä. Yrittäkääs valita sopiva paikka hop hop. Vai onko se jo valittu?
Ex-Jekku