UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Halla-ahon blogien kommentointi  (Luettu 2362 kertaa)

siipisupi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 0
Halla-ahon blogien kommentointi
« : 16.12.2008, 17:56:07 »
Tämä forum kun on lähtenyt liikkeelle juuri Halla-ahon vieraskirjasta, ja käsittääkseni ideana oli, että asioista voi keskustella jäsentyneemmin, niin voisiko jokaiselle Halla-ahon blogille (ainakin tuleville/uusimmille) saada oman ketjunsa?

Suurin ongelma itse Halla-ahon blogissa on mielestäni se, ettei diinä ole alla kommentointimahdollisuutta. Enemmän kuin maahanmuuttoon/monikulttuurisuuteen liittyvää yleispätevää foorumia, olen kaivannut juuri tuota palauteen antamisen yksinkertaisuutta. Paras vaihtoehto edelleen mielestäni olisi, jos itse blogiin voisi lisätä tällaisen mahdollisudeen, mutta jos se ei onnistu, niin toivottavasti siihen luodaan tällä foorumilla mahdollisuus. Blogauksen voisi kopsata aloitukseksi, jonka jälkeen Halla-ahon itsensäkin olisi helppo löytää lukijoiden mielipiteet ja ehdotukset helposti yhdestä paikkaa ilman, että täytyy selata kaikkia forumin ketjuja ja niiden kaikkia viestejä.

reino

• Vieras
Vs: Halla-ahon blogien kommentointi
« Vastaus #1 : 16.12.2008, 18:24:42 »
Kirjaston osastolta Suositeltavaa luettavaa löytyy sivulta 2 muutama uusin Halla-ahon kirjoitus:

http://hommaforum.org/index.php?board=15.20

Sinne vain kommentoimaan. Jos on toivomuksia, että jokin tietty Jussin vanhempi kirjoitus pitäisi lisätä listaan, niin pyydä ylläpidolta.

siipisupi

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 0
Vs: Halla-ahon blogien kommentointi
« Vastaus #2 : 16.12.2008, 18:27:41 »
Kiitoksia. Enpä ollut huomannutkaan niitä tuolla.

Tagit: