HOMMAN KESKUSTELU > Salonki

Maahanmuuttokritiikin valtavirtaistaminen

<< < (2/33) > >>

Pöllämystynyt:

--- Lainaus käyttäjältä: JohannaS - 16.12.2008, 19:35:07 ---
Pöllämystynyt puhui natsikortista ja sen aiheuttamista ongelmista. Vähän siksi pohdiskelin, että meidän kannattaisi yrittää aktivoida erityisesti "uhristatuksen" omaavia ihmisiä politiikkaan ja keskustelemaan monikulttuurisuudesta. Mokuttajien taktiikkana on iskeä persoonaan eikä asiaan. He mustamaalaavat ihmisen sen sijaan että käsittelisivät itse tekstin pointteja. Joten olisi hyvä löytää sellaisia moku-vastaisia ihmisiä joilla on uhristatus (esim. maahanmuuttaja, nainen, homo), joka tekee heidät immuuniksi kritiikille. Moku-aatetta kritisoivaa juutalaista vastaan ei kukaan kehtaa käyttää natsikorttia. Vähemmistö/uhristatus pakottaa vastapuolta olemaan asiallinen sen normaalin loanheiton sijaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo on hyvä idea. Uhristatuksen omaavien avulla voi myös puolustaa omaa mielipidettään, vaikka ei itse statusta omaisi. Esimerkiksi minä vetoan aika usein Jukka Hankamäen sanomisiin juuri siksi, koska hän on homo. Ja erityisesti mainitsen hänen homoutensa. Mielummin mainitsen sen kuitenkin suorassa lainauksessa Hankamäen tekstistä, ettei näytä siltä, että vedän vähemmistökortin vain natsikorttia vastaan. Hankamäeltä löytyy hyvin kommentteja siitä, että islamisoituminen on uhka seksuaalivähenmmistöille. Hankamäki huomaa muuten itsekin olevansa vapaampi kritisoimaan monikultturismia seksuaalisen suuntautumisensa ansiosta, ja käyttää mahdollisuuttaan ansiokkaasti.

Itse saatan hyötyä siitä, että olen punavihreä humanisti. Toki tämä ei ole läheskään yhtä raflaavaa kuin toiseus.

ap:

--- Lainaus käyttäjältä: Keijo - 16.12.2008, 19:45:51 ---Miten olisi maahanmuuttokriittinen hevisti? Jos ei ole se perussuomalainen "punaniska" vaan nuori mustiin pukeutuva pitkätukkainen lävistetty hevari saako silloin immuniteetin rasismikortille?

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida heteromiehelle herua immuniteettiä mistään hinnasta.

Pöllämystynyt:

--- Lainaus käyttäjältä: JohannaS - 16.12.2008, 19:35:07 ---Mokuttajien taktiikkana on iskeä persoonaan eikä asiaan. He mustamaalaavat ihmisen sen sijaan että käsittelisivät itse tekstin pointteja. Joten olisi hyvä löytää sellaisia moku-vastaisia ihmisiä joilla on uhristatus (esim. maahanmuuttaja, nainen, homo), joka tekee heidät immuuniksi kritiikille. Moku-aatetta kritisoivaa juutalaista vastaan ei kukaan kehtaa käyttää natsikorttia. Vähemmistö/uhristatus pakottaa vastapuolta olemaan asiallinen sen normaalin loanheiton sijaan.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi on Vera Izrailit. :) Harmi, kun Suomessa on niin vähän juutalaisia! 

VMJ:

--- Lainaus käyttäjältä: Pöllämystynyt - 16.12.2008, 21:19:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JohannaS - 16.12.2008, 19:35:07 ---Mokuttajien taktiikkana on iskeä persoonaan eikä asiaan. He mustamaalaavat ihmisen sen sijaan että käsittelisivät itse tekstin pointteja. Joten olisi hyvä löytää sellaisia moku-vastaisia ihmisiä joilla on uhristatus (esim. maahanmuuttaja, nainen, homo), joka tekee heidät immuuniksi kritiikille. Moku-aatetta kritisoivaa juutalaista vastaan ei kukaan kehtaa käyttää natsikorttia. Vähemmistö/uhristatus pakottaa vastapuolta olemaan asiallinen sen normaalin loanheiton sijaan.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi on Vera Izrailit. :) Harmi, kun Suomessa on niin vähän juutalaisia! 

--- Lainaus päättyy ---

Veralta taitaa vain puuttua tuo suojaväri... ja hänhän on jenkki, eikä "varsinainen" maahanmuuttaja. Lieneekö mikään maahanmuuttaja ollenkaan kun puhuu*) niin hyvä suomeakin, eri asia jos osaa mongertaa hyvvaa soumea, kun on ollut täällä vasta vuodesta 1990.

*) en kyllä ole kuullut Veran koskaan puhuvan, mutta kirjoitettuna hänen suomensa on parempaa kuin minun!

Pöllämystynyt:

--- Lainaus käyttäjältä: VMJ - 16.12.2008, 21:38:55 ---Veralta taitaa vain puuttua tuo suojaväri...
--- Lainaus päättyy ---

Ainakin nettivaikuttamisessa juutalaisuus voi olla painavampi agrumentti kuin suojaväri, koska netissä väriä ei niin helposti huomaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta