Kirjoittaja Aihe: 2010-07-21 MTV3 SuomiAreena: Eduskuntapuolueiden vaalitentti feat. Halla-aho  (Luettu 31722 kertaa)

Lemmy

• Jäsen^^^
  • Liked: 1493
  • "je m’en fous"
Lainaus
"Kyllä nopeasti noussut valta päähän.

Valta on keltainen neste, sano. ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Jaska Pankkaaja

• Jäsen^^^
  • Liked: 12208
  • Finlayson, Fazer ja nyt myös Firas
No ei tuossa kiviniemen sanomassa kyllä ollut mitään mikä peruskepulia hetkauttaisi. Mitäpä sen väliä vaikka tänne tuotaisiinkin se 1,8 M Rikastajaa töihin tai "töihin"? Peruskepuli on itse jossain suojatyössä, maajussi tai eläkeläinen ja kun tähän yhdistää sen ettei kepulitkaan osaa katsoa yhtään nenäänsä pidemmälle niin siinäpä se. Enpä usko että kepuleista on enää valumassa mainittavasti kannattajia esim. Persuihin.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

HDRisto

• Jäsen^^^
  • Liked: 9317
Eikö alkaisi peruskepulikin vihdoin ajattelemaan kriittisesti kun jokaiselle maahan saapuvalle perheelle annettaisiin rahan ja ylöspidon sijaan kepulin maatilan laidasta 5 hehtaaria ja ohjeet "Siinä on, koettakaa pärjätä. Ex-isäntä auttaa mielellään".

skrabb

• Jäsen^^^
  • Liked: 695
Eikö alkaisi peruskepulikin vihdoin ajattelemaan kriittisesti kun jokaiselle maahan saapuvalle perheelle annettaisiin rahan ja ylöspidon sijaan kepulin maatilan laidasta 5 hehtaaria ja ohjeet "Siinä on, koettakaa pärjätä. Ex-isäntä auttaa mielellään".

Onhan moisesta toiminnasta jo kokemusta, kun maajussien (paitsi surujen) piti evakkokarjalaisille maata luovuttaa.
Sen minkä olen historiaa lukenut, ei siinä isäntien mieli mettä keittänyt!
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Lentomestari

• Jäsen^^^
  • Liked: 12
  • Odottavan aika on pitkä
Mari Kiviniemi kun tuohon tahtiin availee suutaan kuluvan vuoden aikana, saattaa keskustan kannatus olla yksinumeroista laatua vaalien kynnyksellä. Näyttäisi Rouva olevan täysin moku-uskontoinen, onnea vaan valitsemalleen tielle. :facepalm:

HDRisto

• Jäsen^^^

Onhan moisesta toiminnasta jo kokemusta, kun maajussien (paitsi surujen) piti evakkokarjalaisille maata luovuttaa.
Sen minkä olen historiaa lukenut, ei siinä isäntien mieli mettä keittänyt!

Siksipä juuri täsmäisku supistuvien maataloustukiaisten avulla. Saisivat kepulit toteuttaa elävässä elämässä useasti toisteltua huttujuttua evakko-suomalaisten ja elintasohakuisten afrikkalaisten ykseydestä.

Uljanov

• Jäsen^^^
  • Liked: 16
  • Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä
@ HDRisto

Minusta tuntuu, että sinulla ei ole juuri kosketusta peruskepulin sielunelämään. Arvaisin, että asut kaupungissa jossa kepun kannatus on alhainen.

Jouko

• Jäsen^^^
  • Liked: 888
  • Jouko Lilja
Late:

Lainaus
Mitä yhteistä on Keskustan puheenjohtajalla ja puhuvalla papukaijalla?
 - Molemmat toistelevat samoja sanoja/lauseita uudelleen ja uudelleen

Entä, mitä eroa on puhuvalla papukaijalla ja Keskustan puheenjohtajalla?

-Papukaija voi oppia uutta.
Tuo vertaus sopii parhaiten Jutta Urpilaiseen.
“Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä.”

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

HDRisto

• Jäsen^^^
@ HDRisto

Minusta tuntuu, että sinulla ei ole juuri kosketusta peruskepulin sielunelämään. Arvaisin, että asut kaupungissa jossa kepun kannatus on alhainen.

Olet oikeassa, pelkkiä kommareita ja sosdem väkeä.

Jussi Halla-aho

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1896
  • Pullohartiainen vinkuheinä. Älykääpiötohtori.
Halla-aho luulee, että lehdistö ja Oksanen olisivat yhtään erilaisia kuin hän itse. Että kun kritisoi, niin kritiikin kohde jollakin lailla ottaisi siitä opikseen.

Missä kohdassa olen esittänyt tällaisia luuloja?
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

nimetönkeskustelija

• Jäsen^^^
  • Liked: 1864
Mari Kiviniemi kun tuohon tahtiin availee suutaan kuluvan vuoden aikana, saattaa keskustan kannatus olla yksinumeroista laatua vaalien kynnyksellä. Näyttäisi Rouva olevan täysin moku-uskontoinen, onnea vaan valitsemalleen tielle. :facepalm:

Samaa minäkin ounastelen. Hän näyttää kuuluvan samaan sakkiin, jossa yhdistyy yltiöliberalistisuus ja vasemmistolaisuus. Sitä samaa linjaahan edustaa itse asiassa kaikki muut suuret paitsi kristilliset ja PS. Oli taas masentavaa seurata väittelyä ja todeta, että kaikki puolueet vasureista kokoomukseen ovat samaa mieltä isoista asioista. Väittely olikin lähinnä nimellistä ja siinä keskityttiin esimerkiksi kilpailemaan sillä että kuka on kaikkein suvaitsevaisin.

Olen aikaisemmin ihmetellyt, että yhdysvalloissa on vain kaksi puoluetta. Miten niistä voi muka löytää mieleisensä. Suomessa taas kolmen suuren kopla on täsmälleen samaa mieltä kaikista isoista asioista (EU, maahanmuutto, veropolitiikka, terveydenhuolto,...). Yhdysvalloissa sentään voi valita kahdesta keskenään erilaisesta (liberaalit ja demokraatit), joiden välillä todellakin on eroja. Ja siellä voi todellakin kannattaa konservatiivisiäkin arvoja leimautumatta heti rasistiksi tai tyhmäksi.

PS ja kristilliset tuovat itse asiassa minusta terveen tuulahduksen Suomen puoluekenttään. Ei ole hyvä että kaikki ovat samaa mieltä, koska äänestäjät eivät voi silloin vaikuttaa mihinkään. Vihreät olivat joskus vastapuolue, mutta nykyään hekin ovat myyneet maansa ja siirtyneet "kärrynrasvaksi" asenteella "kaikki on kaupan kunhan hinnasta sovitaan".
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

Tagit: