HOMMAN KESKUSTELU > Tupa

Homman syvin olemus

(1/70) > >>

junakohtaus:
Ettei elämä olisi liian helppoa, tässä ketjussa on tarkoitus lopullisesti ja täydellisesti kuvata Homman olemus 8)

Mistä omasta mielestäsi on Hommassa kyse?

Itse olen maltillinen ja pragmaattinen ja lähinnä sitä mieltä, että tällä menolla loppuu rahat eikä kenelläkään ole muutenkaan kivaa ja lisäksi eurooppalainen kulttuuripiiri ansaitsee säilyä siinä missä muutkin kulttuuripiirit. Tällä hetkellä on käynnissä tilapäinen mielenhäiriö (ei Götterdammerung eikä mikään muukaan vastaava) ja se tulee pyrkiä torppaamaan, jonka jälkeen voidaan jatkaa samaa sekavaa ja päämäärätöntä kohellusta kuin aina ennenkin.

Sivari:
Nähdäkseni hommassa on kysymys lähinnä asiallisen ja perusteltuja argumentteja esittävän Jussi Halla-ahon tekstien ympärille kehkeytyneestä valveutuneiden, tiedostavien mutta huolestuneiden kansalaisten muodostamasta kansanliikkeestä. Kansanliikkeen jäseniä yhdistää monikulttuurikriittisyys. Hommaa tarvitaan, koska valtamedia ei ymmärrä, että monikultturismi on uskonto, ja maahanmuuttopolitiikka epäonnistunutta ja tuhoon johtavaa. Tästä syystä media vääristelee asioita, mustamaalaa Halla-ahoa ja häntä kannattavia kansalaisia.

Turjalainen:
Homma = Maahanmuuttokriittinen ja puolueisiin sitoutumaton kansaliike.

Äärihomma = "Äärioikeistolainen" maahanmuuttokriittinen "anarkokansallinen" liike.

?

Oami:
Näkisin, että äärihommaa ei kannata määritellä; määritelkööt itse ne joita kiinnostaa.

Ehkä voisin itse suosia termiä monokultturismi, lyhyesti monoilu.

ämpee:

--- Lainaus käyttäjältä: Oami - 17.12.2008, 12:04:09 ---Näkisin, että äärihommaa ei kannata määritellä; määritelkööt itse ne joita kiinnostaa.

Ehkä voisin itse suosia termiä monokultturismi, lyhyesti monoilu.

--- Lainaus päättyy ---

Hommahan menee niin, että "laitahomma putoaa hommasta ulos, sillä yhdentyyppistä saduissa elämistä ei korvata toisilla, homma edustaa realismia.

Monoilijat ja mokuilijat edustavat samaa asiaa, mutta toisiinsa nähden ääripäistään.

Mokuilijoiden valheellinen virallinen liturgia on kotoisin menneiltä aikakausilta, siltä ajalta kun tiedonvaihto "eliitin" ja kansan välillä oli pelkästään yksisuuntaista, "eliitistä" kansaan päin.

Vasta internet mahdollisti homman, ja tässä asiassa internetin lahjomaton muisti näyttelee yhtä suurinta pääosaa, enää ei selitellä mustaa valkoiseksi jälkeenpäin, kun lahjomaton muisti kertoo jotain ihan muuta.

Toinen suuri ansio internetillä on se, että kaikki kansalaiset taustastaan tai asemastaan riippumatta ovat samalla viivalla keskusteluissa, joten "eliitin" pitäisi jotenkin osoittaa olevansa eliittiä.
Tämäkään ei aiemmin olisi ollut mahdollista.

Homma perimmiltään on kissan nostamista pöydälle, ja sitä kissaa ei enää käy käskeminen pois.

Homma on virallisen liturgian tarkisteleminen kriittisesti, joka ei tarkoita pelkkää arvostelua arvostelun vuoksi, vaan liturgian armotonta vertaamista olemassa oleviin realiteetteihin.
Liturgia onkin osoittautunut kevyeksi tällä vaa'alla punnittaessa.

Kun kerran homma on vain rehellisyyttä ja realismia, niin se on kaikkien niiden omaksuttavissa, joilla ei ole karjaa ojissa, tai epäsiistejä jauhoja pussukassa.

Homma on väistämättömässä ^^^, sillä hommalle on ankaraa kysyntää.

Joskus aikanaan Veikko Vennamoa pystyttiin pössyttelemään valtakoneiston taholta miten huvitti, sillä valtamedia komppasi täysillä.
Enää sama ei onnistu, sillä nykyään kansalla on ääni, jota ei voida vaientaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta