Kirjoittaja Aihe: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!  (Luettu 3626682 kertaa)

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 18075
  • antikomintern
Vs: Opettaja, opettaja, toi mode kiusaa mua...!
« Vastaus #21510 : 13.06.2019, 18:38:35 »
eli miksi tämä kirjoitus on poistettu? ja miksi kysymykseen ei voi vastata yksityisviestillä?

*NAPS*

Sopii lukea tämän alustan säännöt eli Laki Hommaforumista, kun selvästi tykkäät pykälistä. Siellä lukee, että valitukset moderoinnista tähän ja vain tähän ketjuun. Ei meillä ole sinullekaan mitään VIP-yksityisviestivalituspalvelua, eikä tule.

Sait nyt tästä kolmannesta julkaisukerrasta viikon kirjoituskieltoa. Ihan turha tulla spämmäämään tuollaisilla mihinkään liittymättämillä rikosilmoitusleikeillä. Etsi niille joku toinen paikka, jos ketään missään yhtään jaksaa moinen kiinnostaa. Tästä jatkaminen tulkitaan forumin ilmeiseksi väärinkäyttämiseksi ja tunnuksesi poistetaan. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen vastaus asiaan.
Kun allah saapuu kaupunkiin
Turkuun, Barcelonaan, Berliiniin,
Brysseliin, Tukholmaan, Pariisiin,
Madridiin, Nizzaan, Manchesteriin,
Pietariin, Lontooseen, New Yorkin World Trade Centeriin...

Rosalia

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 186
« Vastaus #21511 : 14.06.2019, 11:43:48 »
Enpä tiennyt, että sanamuoto "osoitat sillä vain oman tyhmyytesi" on täällä kielletty ja siitä tulee 7 vrk bänniä "toisen jäsenen nimittelystä".  ??? No, nytpä tiedän. Itse tosin ymmärrän toisen ihmisen nimittelyn vähän eri tavalla, mutta juu.
"If you tremble with indignation at every injustice, then you are a comrade of mine." - Che Guevara

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2625
  • Wanda Wilson
« Vastaus #21512 : 14.06.2019, 12:08:16 »
Se on aina hyvä kun oppii jotain uutta, eikö vain. Kestää kuin tosinainen = ilman jatkoulinoita.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4306
  • The sloganist
« Vastaus #21513 : 14.06.2019, 12:19:33 »
miksi kysymykseen ei voi vastata yksityisviestillä?

Sen takia kun en tiedä kuka sen poisti ja mistä syystä?
Iudex illius ero

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21514 : 14.06.2019, 13:12:40 »
Enpä tiennyt, että sanamuoto "osoitat sillä vain oman tyhmyytesi" on täällä kielletty ja siitä tulee 7 vrk bänniä "toisen jäsenen nimittelystä".  ??? No, nytpä tiedän. Itse tosin ymmärrän toisen ihmisen nimittelyn vähän eri tavalla, mutta juu.

Sinulle on jo vastattu, mutta ettei nyt jää sellaista väärää kuvitelmaa, että syy olisi ollut mainitsemasi lause, niin pitääpä huomauttaa, ettei tuollaista lausetta edes ollut seitsemän päivän kirjoituskieltoon johtaneessa kommentissasi.

Kirjoituskielto tuli 26.5. ketjussa Suomen Kansa Ensin r.p. kirjoittamastasi kommentista. Jos joku kirjoittaja ei mielestäsi edes ansaitse vastausta, niin älä vastaa. Tai vastaa asiaan ja asiallisesti, ilman turhaa vinoilua siihen päälle.

Asia on loppuunkäsitelty.

Delaz

• Jäsen^^^
  • Liked: 448
  • Say no to globalism in all its forms
« Vastaus #21515 : 19.06.2019, 10:02:39 »
Hommalaisia ei saa syyllistää kollektiivisesta typeryydestä, mutta suvakkeja, muslimeja ja rikastajia kylläkin. Olenkin muutamasti kysellyt dualismien peräään, mutta ikinä ei haluta vastata.

Onko tämä oikeasti tämän forumin taso? Täälläkö se oppositio löytyy suomesta?
Capitalism sucks!

Alabama

• Jäsen^^^
  • Liked: 3156
« Vastaus #21516 : 19.06.2019, 10:50:25 »
Hommalaisia ei saa syyllistää kollektiivisesta typeryydestä, mutta suvakkeja, muslimeja ja rikastajia kylläkin.

Tuskin täällä yksikään nuiva on sitä mieltä, että on "kollektiivista typeryyttä" yrittää väkisin ängetä jonnekin, jossa saa elinikäisen ilmaisen elämän etuineen kaikkineen. Typeryyttä on ennemminkin se, että löytyy paljon niitä, jotka ovat itsetuhoisesti päästämässä näitä systeeminhajoittajia ja hyväksikäyttäjiä maahan. Jos joku Hommalainen löytyy, joka ajattelee näin, niin nyt olisi hyvä tilaisuus ilmaista mielipiteensä!
"Kun katselee mailmaa avoimin silmin, ei jää tilaa romanttiselle idealismille ja unelmille. Vain järjellä näkee hyvin."

-Hans-Georg Maassen, Merkelin ajojahdin uhri-

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20523
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #21517 : 19.06.2019, 11:34:23 »
Kysyn neuvoa, kuinka kauan tulee sietää Delazin yksityisviestisolvausta?
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21518 : 19.06.2019, 11:50:17 »
Hommalaisia ei saa syyllistää kollektiivisesta typeryydestä, mutta suvakkeja, muslimeja ja rikastajia kylläkin. Olenkin muutamasti kysellyt dualismien peräään, mutta ikinä ei haluta vastata.

Vaikuttaa harvinaisen typerältä aina, kun joku itse hommalaisena kirjoittaa geneerisiä yleistyksiä kaikista hommalaisista ja siten omahyväisesti asettaa itsensä muiden ulko- ja yläpuolelle. Olet vapaa etsimään tarpeisiisi sopivamman keskustelupalstan.

Yleinen vinkuna Homman ilmapiiristä kuuluukin sitten Suureen Hommakritiikkketjuun.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21519 : 19.06.2019, 11:55:07 »
Kysyn neuvoa, kuinka kauan tulee sietää Delazin yksityisviestisolvausta?

Yksityisviestit voi ilmoittaa valvojille ihan kommenttien tapaan ja jos niissä rikotaan sääntöjä, saa sääntöjen rikkoja sanktion. Myös estolista toimii tässä ja estää häiriköitä lähettämästä yksityisviestejä sinulle. Ilman ilmoitusta yksityisviestit eivät näy ylläpidolle.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 20523
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
« Vastaus #21520 : 19.06.2019, 12:00:56 »
Kiitos. Jos hän lopettaa nyt, niin en vielä ala toimenpiteisiin.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Veikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 12557
  • "Ich bin Jude"
« Vastaus #21521 : 20.06.2019, 00:50:17 »

Maahanmuuttokriittisyys, kansallismielisyys yleisellä tasolla ja sananvapauden kannattaminen taitavat olla niitä asioita, joita suurin osa "hommalaisista" kannattaa - ja jotka ovat siis "hommalaisten" enemmistöä yhdistäviä asioita.

Monien muiden asioiden suhteen ollaan selvästi sitten jopa hyvinkin erimielisiä.

Jos siis pidät maahanmuuttokriittisyyttä, kansallismielisyyttä ja sananvapauden kannattamista - yhdessä tai erikseen - kollektiivisena typeryytenä, niin voit toki olla vapaasti tuota mieltä ja vaikka aloittaa oma sanasotasi näitä asioita ja näiden asioiden kannattajia vastaan. Täällä on muitakin tällaisia.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

n.n.

• Jäsen^^^
  • Liked: 1552
  • nuivaantunut
« Vastaus #21522 : 20.06.2019, 01:05:12 »

Lähtisin itse ajatuksesta, että kaksi väärää ei tee yhtä oikeaa.
'Olemme sinisilmäisiä ajatellessamme, että iso määrä nuoria miehiä voidaan tuoda vieraasta kulttuurista ja istuttaa heihin heti länsimaisia arvoja.' -Seida Sohrabi

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Wanda Wilson
« Vastaus #21523 : 20.06.2019, 01:08:46 »
Mitä luulette tekevänne? Tämä ketju ei ole mikään chatti. Loppu.
"Länsimaisen sivilisaation osaksi ei ole tullut tehdä valintaa sodan ja rauhan välillä. Sen on valittava sodan ja tuhoutumisensa välillä." -Jussi Halla-aho Tulevaisuudenkuva (6.2.2006)

Viljam Nyman

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 124
« Vastaus #21524 : 20.06.2019, 05:16:23 »
Mielenkiintoista että sain 1kk bännin kun kerroin nimimerkki satasenlaina:sta juttuja jotka hän on itse kertonut aiemmin hommalla + arvaukseni hänen sukupuolestaan. Että sellanen anonymiteetin rikkominen.

Tuo satasenlaina muuten noudattaa sellaista taktiikkaa että huutelee juttuja joita vastaan ei voi kunnolla puolustautua vuotamatta sisältöä PS-nuorten yksityiseltä keskustelualueelta joka on erotusperuste kyseisessä järjestössä  :roll:

Kari Kinnunen

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 7345
  • Antaa olla. Ei jaksa enää
« Vastaus #21525 : 20.06.2019, 07:35:19 »
^
Lienee silti sääntöjen vastaista.

Vinkkinä muuten. Noi satasen ja suuremmatkin lainat, natsot ja säätiöt ovat ihan viihdyttäviä komponetteja homman maailmassa.
Itse olisin taipuvainen joustamaan jonkin verran säänöissä heidän kohdalla.

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21526 : 20.06.2019, 13:49:08 »
Mielenkiintoista että sain 1kk bännin kun kerroin nimimerkki satasenlaina:sta juttuja jotka hän on itse kertonut aiemmin hommalla + arvaukseni hänen sukupuolestaan. Että sellanen anonymiteetin rikkominen.

Tuo satasenlaina muuten noudattaa sellaista taktiikkaa että huutelee juttuja joita vastaan ei voi kunnolla puolustautua vuotamatta sisältöä PS-nuorten yksityiseltä keskustelualueelta joka on erotusperuste kyseisessä järjestössä  :roll:

@Viljam Nyman

Mielenkiintoista tai ei, mutta ei pitäisi tulla yllätyksenä, että anonyymi keskustelupalsta pitää jäsenten anonymiteetin murtamista sellaisena paskamaisuutena, josta palkitaan ikuisella kirjoituskiellolla, kun tuo lukee siellä säännöissäkin.

Eli jätät vain Homman jäsenten henkilöllisyydet arvailematta ja julistamatta, niin saat pitää tunnuksesi.

Jos et voi jonkun nimimerkin kanssa keskustella, niin laita hänet omalle estolistallesi, niin et näe niitä häiritseviä kommentteja.

P.S. Siitä samasta ketjusta lensi lomalle lisäksesi puolenkymmentä muutakin, kun "keskustelu" oli lähinnä puolin ja toisin vittuilua ja/tai provoilua

simppali

• Jäsen^^^
  • Liked: 2755
  • junior koodari
« Vastaus #21527 : 21.06.2019, 20:15:09 »
Ottia tuota, laitoin isis ketjuun silmiä kirvelevän pääministeri Rinteen antaman kommentin, lainauksineen sekä linkin uutiseen , sekä oman mielipiteeni mahdollisista oikeustoimista leirillä mahansa vieressä lojuvista isis-vaimoista..postaus katosi, miksi?
« Viimeksi muokattu: 21.06.2019, 20:16:57 kirjoittanut simppali »

Veikko

• Jäsen^^^
  • Liked: 12557
  • "Ich bin Jude"
« Vastaus #21528 : 21.06.2019, 20:22:11 »
^ Oli miten tahansa, niin mielipiteesi oli hyvä. Luin sen.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2019, 20:24:02 kirjoittanut Veikko »
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Lady Deadpool

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Wanda Wilson
« Vastaus #21529 : 21.06.2019, 20:22:32 »
Ottia tuota, laitoin isis ketjuun silmiä kirvelevän pääministeri Rinteen antaman kommentin, lainauksineen sekä linkin uutiseen , sekä oman mielipiteeni mahdollisista oikeustoimista leirillä mahansa vieressä lojuvista isis-vaimoista..postaus katosi, miksi?

Silmä käteen nyt. Lisäsin siihen muuten lainauksen kun ei vieläkään herralta onnistu.

tomikilpelainen

• Jäsen
  • *
  • Liked: 0
« Vastaus #21530 : 23.06.2019, 18:00:22 »
@hulaq

Voisin tietysti kysyä kolmannen kerran miten viestiäni tulisi muokata jotta sen voisi julkaista, mutta se on turhaa koska lienet yksi kirjoituksessani rikokseen syyllistyneistä.

Kiitoksia kuitenkin, TomiKilpeläinen

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21531 : 23.06.2019, 18:11:04 »
@hulaq

Voisin tietysti kysyä kolmannen kerran miten viestiäni tulisi muokata jotta sen voisi julkaista, mutta se on turhaa koska lienet yksi kirjoituksessani rikokseen syyllistyneistä.

Kiitoksia kuitenkin, TomiKilpeläinen

Sinulle on jo vastattu liikaakin olemattomaan asiaasi nähden ja koska et ottanut opiksesi, tunnuksesi on suljettu lopullisesti. Etsi toinen hiekkalaatikko.

Lalli IsoTalo

• "Hallituksenkaataja"
  • Jäsen^^^
  • Liked: 33230
  • Toivo parasta, varaudu pahimpaan.
« Vastaus #21532 : 23.06.2019, 18:19:42 »

Kiitoksia kuitenkin, tomikilpelainen

Arvoisa  @tomikilpelainen

En ole moderaattori. Luin aloituksesi, enkä ihan tajunnut mikä sen pointti oli ylipäätään, ja mikä sen sen pointti olisi erityisesti alustalla, jonka

"tarkoituksena on

- edistää suomalaisen yhteiskunnan henkistä ja taloudellista menestystä,

- tukea lähidemokratiaa, kestävää kehitystä, sananvapautta sekä

- yhteiskunnan jäsenten oikeutta viihtyisään ja turvalliseen asuinympäristöön."

https://cms.hommaforum.org/index.php/main-homma-ry/saannot

Otan osaa siihen, että olet ilmeisesti kärsinyt jonkinlaisesta urheiluvammasta, jos oikein ymmärsin ja muistan. Mutta jotenkin minusta tuntui, että jokin toinen sivusto - esimerkiksi urheilusivusto - sopisi paremmin kirjoituksesi julkaisijaksi.

Kaikkea hyvää sinulle jatkossa,

Lalli
« Viimeksi muokattu: 23.06.2019, 18:21:16 kirjoittanut Lalli IsoTalo »
"Arvoituksellisin kehityssuunta on länsimaiden johtajien määrätietoisuus luoda NL uudelleen Eurooppaan."
- Mikhail Gorbachev

”Kun minä olin nuori toope vasemmistolainen luulin skaalaedun ja suunnitelmallisuuden vievän yhteiskuntaa eteenpäin. Se oli luonnollista, koska meidät kasvatettiin siihen.”
- Björn Wahlroos 2019

Jorma M.

• Jäsen^^^
  • Liked: 7883
  • köyhää suomalaista paskasakkia
« Vastaus #21533 : tänään kello 00:16:45 »

Mitähän tapahtui Breitbart-lainaus "Google aikoo estää Trupin valinnan 2020" -aiheelle?

Jos Breitbart-väittämä oli jokin foliojuttu miksei ketjua vain jäädytetty ja perusteltu tekstillä "uutisankka"?

Pullervo

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • antikomintern
« Vastaus #21534 : tänään kello 00:19:28 »

Mitähän tapahtui Breitbart-lainaus "Google aikoo estää Trupin valinnan 2020" -aiheelle?

Jos Breitbart-väittämä oli jokin foliojuttu miksei ketjua vain jäädytetty ja perusteltu tekstillä "uutisankka"?

Tuollahan se on ketjussa USA:n presidentinvaalit 2020.