http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/palaneen-pizzerian-tyontekija-tama-on-ihan-kuin-painajaisesta/198605Palaneen pizzerian työntekijä: "Tämä on ihan kuin painajaisesta"Araz Bibani oli töissä pizzeria Julietissa Hämeenkatu 10:ssä sunnuntain ja maanantain välisenä yönä. Hän kertoo sulkeneensa pizzerian noin kymmentä vaille viisi aamuyöllä, eli reilut puoli tuntia ennen hätäkeskuksen saamaa automaattista palohälytystä. Palohälytys kertoi tuhoisasta tulipalosta, joka vaati kolmen ihmisen hengen.
- Työvuoron jälkeen kävin Nesteellä kahvilla ja sitten lähdin kotiin nukkumaan. Heräsin, kun ovikelloani pimputettiin. Silloin kuulin tulipalosta.
Araz Bibani kertoo, että poliisi on soittanut hänelle, mutta kuulusteluissa hän ei ole ollut. Julietin omistaa Arazin pikkuveli Aram. Araz Bibani kertoo, että pikkuveli oli palon sattuessa Helsingissä.
Hän ei osannut tiistaina sanoa, onko hänen pikkuveljensä ollut poliisikuulusteluissa.
- En ole saanut häneen yhteyttä.
Araz Bibani ei halunnut pohtia tarkemmin palon syitä.
- En halua sanoa enempää ennen kuin olen käynyt poliisiasemalla. Vielä minua ei ole asemalle pyydetty. Tiedän tapauksesta oikeastaan vain sen verran kuin olen lehdistä lukenut.
Pizzeria Juliet tuhoutui palossa täysin.
- Tämä on ihan kuin painajaisesta.
Poliisi epäilee paloa tahallaan sytytetyksi. Tulipalo vaati kolmen ihmisen hengen.
Aamulehti