UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Hommakerho Jyväskylä  (Luettu 252042 kertaa)

Tuulenhenki

• Jäsen^^^
  • Liked: 3099
  • Saatanantaja, enkelintäjä
    • Profiili
Vs: Hommakerho Jyväskylä
« Vastaus #1350 : 30.12.2017, 10:17:42 »
Minäkin voisin saapua paikalle. Siis 13.1.? Kellonaika?
Don't despair
Show no fear
Life your life without regrets

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 11532
  • Mode EVP. 1/949jkl #propelipää
    • Profiili
« Vastaus #1351 : 30.12.2017, 13:35:19 »
Pidetään tämä. Tulijoita näyttäisi olevan riittävästi.

Pitkänmatkan matkustajia ajatellen kello 16 voisi olla hyvä aloitusaika.

Eli kello 16, la 13.1.2018, Kauppakadun Hemmari.

Tervetuloa, ystävät, läheltä ja kaukaa!
« Viimeksi muokattu: 30.12.2017, 14:20:36 kirjoittanut Miniluv »
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Sheo

• Jäsen^^^
  • Liked: 760
  • Self-identified trans-kekistani
    • Profiili
« Vastaus #1352 : 30.12.2017, 19:55:07 »
@J. Lannan haamu juu, ei minulla ole mitään muutakaan Nuutinpäivälle sovittuna. Jos ei mitään akuuttia ilmene, niin enköhän minä paikalla ole.
Armonia metallica, concreta realtà
Videoclip elettronico, elogio di civiltà
Confusa progenia di cellule ribelli
Volo verso l'universo, l'attraverserò
Se sei stella fatti vedere, io mi fermerò

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #1353 : 03.01.2018, 14:49:14 »
Ti 16.1. Laura Huhtasaari kiertää Keski-Suomessa, ainakin Jyväakylä ja Laukaa. Stay tuned tarkempia ajankohtia varten.
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #1354 : 03.01.2018, 15:03:32 »
Hemmari varattu.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
  • Liked: 609
    • Profiili
    • teemutorssonen.com
« Vastaus #1355 : 08.01.2018, 09:50:36 »
Terve ja hyvää alkanutta vuotta kaikille!

Eilen PS-kokouksessa tuli esille että lauantaina 13.01 on telttatapahtuma kävelykadulla liittyen presidentinvaaleihin ja lupauidun sinne mukaan talkoomieheksi sekä olemaan valtuutettuna paikalla vastailemaan myös paikallispoliittisiin kysymyksiin ja asioihin.

Tapahtuma on n. klo. 11.00 - 13.00 joten tuolloin tulee oltua ainakin keskustassa ja jos hommalaisia on liikenteessä niin tulkaahan käymään kahvilla. 

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
    • Profiili
    • teemutorssonen.com
« Vastaus #1356 : 10.01.2018, 13:28:04 »
Aiemminkin olen sanonut että äänestäjien tulisi tarkkailla kuinka luottamustoimihenkilöt pitävät oikeasti vaalilupauksiaan ja teemojaan. Ajattelin tehdä videon siitä mitä olen loppukesän, syksyn ja talven touhunnut myös päävaaliteemojeni valossa: https://www.youtube.com/watch?v=MScaP-naOGc&feature=youtu.be

Video on kahdessa osassa, että ei tullut liian pitkä kerralla. Ilmeisesti jotakin tullut tehtyä kun lyhyestä videosta jossa kerroin mitä olen saanut aikaan tuli sitten pitkä... :D

Toinen asia mistä mietin tehdä videota on tällainen millaisia ajatuksia muuten kuntapoliitikka on herättänyt, millaisia kokemuksia, mikä mättää ja mikä toimii jne. Jos tällaisesta kuntapolitiikan ympäristön ja luottamustoimihenkilön mielenmaiseman kuvailu herättää mielenkiintoa niin voisi sellaisenkin videon tehdä? Olen pitänyt korvat ja silmät auki, joten ajatuksia, huomioita ja ym. on kyllä tässä puolen vuoden aikana tullut.

Videon ensimmäisen osan sisältö:

01:14 Suomalainen ja turvallinen Jyväskylä - Nämä olivat päävaaliteemani viime kevään kuntavaaleissa: ei monikulttuurisuutta kuntaohjelmiin, kaupungin talous pysyvästi tasapainoon, luonto ja eläimet, lähiruoka ja nuoret.
01:57 Olin mukana Jyväskylän kaupunkistrategian luomisessa vuosille  2017-2021. http://www.jyvaskyla.fi/strategia_ja_...
02:43 Ajoin monikulttuurisuuden poistamista kaupunkistrategiasta.
03:33 Korostin duunarityön merkitystä kaupunkistrategiassa yrittäjyyden lisäksi.
05:08 Ajoin eläinten hyvinvoinnin ottamista mukaan kaupunkistrategiaan.
06:35 Kaupungin talousarvioon liittyen esitin että varhaiskasvatuksessa lapsiryhmien kokoa ei kasvatettaisi ja että pitkäaikaistyöttämien työllistymiseen sijoitettaisiin enemmän rahaa.
08:51 Kannatin kesätyöseteleitä jyväskyläläisille 9-luokkalaisille nuorille.

pjentti

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 226
    • Profiili
« Vastaus #1357 : 11.01.2018, 18:56:53 »
Ti 16.1. Laura Huhtasaari kiertää Keski-Suomessa, ainakin Jyväakylä ja Laukaa. Stay tuned tarkempia ajankohtia varten.

FFFFFUUUUUU. Eipä näy enää olevan kiertuesivulle merkittynä.
https://www.laura2018.fi/kiertue/

Lainaus
ti 16.1.       MTV yksilötenttti
klo 20.00

caamora

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 143
    • Profiili
« Vastaus #1358 : 11.01.2018, 19:33:40 »
Laukaa ainakin peruttu, Jkylä vielä kai epäselvä.

FFFFFUUUUUU. Eipä näy enää olevan kiertuesivulle merkittynä.
https://www.laura2018.fi/kiertue/

Lainaus
ti 16.1.       MTV yksilötenttti
klo 20.00

J. Lannan haamu

• Jäsen^^^
  • Liked: 5936
  • 'Ihmiskunta on kotoisin Karjalasta'
    • Profiili
« Vastaus #1359 : 13.01.2018, 12:12:49 »
Juuri saavuin Jyväskylään, täällä on teltat pystyssä ja Torssonen todistaa väkevästi kävelykadulla! Jos ehditte niin tulkaa Hemingwaysiin jo aiemmin että nähdään kaikki toisemme!
'Mua kapeat sielut kauhistaa: / heiss' ei hyvä ei paha sijaa saa'
'Yksikään voittaja ei usko sattumaan.'

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #1360 : 13.01.2018, 13:38:10 »
Tulen klo 16 maissa, yritän aikaistaa.

Teemu Torssonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^
    • Profiili
    • teemutorssonen.com
« Vastaus #1361 : 13.01.2018, 20:44:02 »
En tosiaan tänään päässyt hommakerhoon. Meille järkkäytyi tälle päivälle presidentinvaaliteltta jossa olin noin 10.30 lähtien paikalla. Tapahtumasta tallentui tämmöinen video https://www.youtube.com/watch?v=XzrmYcHlSOQ jossa pidin Laura Huhtasaarelle kannatuspuheenvuoron.

Minulle tärkeitä teemoja poliittisesti ovat maahanmuuttopolitiikan järkevöittäminen ja ero EU:sta. Tämän vuoksi minun on helppo kannattaa Laura Huhtasaarta presidentiksi. Laura on myös usean muun perussuomalaisen kanssa eduskunnan eläinsuojeluryhmän jäsen ja se on sivistykseen liittyvä mainio asia. Kansallismielisen aatteen merkitystä olen myös painottanut jo vuosia.

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 16669
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #1362 : 13.01.2018, 20:47:22 »
Pohjoisen Kymen käskynhaltijana ja ruhtinaana tervehdin Jyväskylän veljeskerhoa!
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.
Olin siellä minäkin.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #1363 : 13.01.2018, 21:33:23 »
Pohjoisen Kymen käskynhaltijana ja ruhtinaana tervehdin Jyväskylän veljeskerhoa!

Kiitämme, Peace Be Upon You!

Vähän pienemmällä porukalla oltiin tällä kertaa. Haltialassa nähdään taas!

Alligaattori

• Jäsen^^^
  • Liked: 1158
    • Profiili
« Vastaus #1364 : 13.01.2018, 21:38:23 »
Näistähän eri kerhoista voisitte kertoa sanallisen pienen jutun aina kun olette käyneet.
Ehkei kuvia malliin selfie ihku jne. koska natsit aina kimpussa suomalaisia vastaan, mutta juttu. Eli jotain kertoo.

En mä uskoisi henkkohtaisesti mitään, mutta se voisi houkutella lisää kerholaisia. Jos tahotte lisää, voi tietty olla ettette taho.
Toivoisin myös jotta demokratiaa kerhot kannattaisi, mutta en ole osallinen kerhoihin saati muuhun, joten tuo juttujuttu oli vain ehdotus.