HOMMAN KESKUSTELU > Paja

JH-A ruotsiksi/JH-A på svenska.

<< < (2/8) > >>

Kommeli:
Om Mestari ger sitt samtycke är jag också med!

--- Lainaus käyttäjältä: Micke - 12.01.2011, 16:05:54 ---Sen skulle det vara bra om någon "högre makt" gick igenom texten för att se att helheten, även som översättning, blev bra.

--- Lainaus päättyy ---
Jag föreslår också att vi utnämner någon Demiurge som genomsyr skrivningar och undersöker misstag.

EDIT:
Eller alternativt att vi rannsakar varandras skrivningar och jämför ändringar.

M.K.Korpela:
^Jussi har redan sagt ja.

Daghem:
Jag är absolut med!

Vi översatte en text med Aldaron här: http://hommaforum.org/index.php/topic,16595.msg548393.html#msg548393

Som finskspråkig är mina översättningar inte perfekta, men Aldaron kan kommentera om det hjälpte att jag hade lagat något på botten.

Vi använde collabedit här http://collabedit.com/r6pdy. Det är vettigt att använda något sånt verktyg där det går att göra ändringar samtidigt.

Om det är OK för Jussi, så får man publicera den där första texten när som helst. Nån borde väl språkgranska det ännu en gång före man gör det. Åtminstone mina översättningar kan licenseras som Public Domain så man får använda dem fritt.

Jussi Halla-aho:
Jag tackar och pockar! Det här är mycket vänligt av er. Jag ber er skicka mig översättningarna innan ni publicerar dom, eller, åtminstone, publicera dom först på Homma.

Kommeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Jussi Halla-aho - 12.01.2011, 21:16:18 ---Jag tackar och pockar! Det här är mycket vänligt av er. Jag ber er skicka mig översättningarna innan ni publicerar dom, eller, åtminstone, publicera dom först på Homma.

--- Lainaus päättyy ---
Tycker du att det finns i synnerhet någon skrivning varav vi borde börja?

EDIT:
Eli kun niissä on viittauksia edellisiin kirjoituksiin niin emme kai voi aloittaa ihan sokkona. Onko jotain mistä sinä näkisit, että meidän tulisi aloittaa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta