Kirjoittaja Aihe: Raiskaustilastot kansalaisuuden mukaan  (Luettu 219070 kertaa)

hurjastelija

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 148
  • Sano mua rehtoriks
Vs: Raiskaustilastot kansalaisuuden mukaan
« Vastaus #360 : 03.10.2019, 12:21:01 »
Kyllähän täällä on selvästi kantaväestöllä omanlaiset piirit joissa ei tumma iho vilahtele. Kaikenlaista on tullu kuultua, enkä mä nyt niitä pidä enää minään huhupuheina. Samaa tarinaa tulee useasta suusta, sekä miehiltä että naisilta. Noista tietämistäni naisista yksikään ei kulje yksin, joka on ilahduttava asia. Usean olen myös saattanut kotiinsa...  8)
Jopa paikallinen hippi tossa on yhteiskunnan nykykriteerien mukaan vähintään tuplahitleri. Naureskeli mulle paikallista ilmastohysteriaa ja pohti kuinka pihalla täytyy vihavasemmiston olla paitsi maailman muuttumisesta saunaksi justnytkohta, niin myös tuossa palleroiden paapomisessa.
Valitettavasti palstan säännöt ei anna mun kertoa yhtä värikkäästi asioita kuin mitä ne mun korviin tulee.

Kunniakulttuurin olen myös bongannut. Äijä kyttää naisen työpaikalla, ja joku toinen hiekkis siinä surraa bemarilla vähän väliä myös. Kunniakulttuurinvartija ilmoitti meille kolmelle kaverukselle että se vetää meitä kaikkia turpaan (olimme kävelemässä paikan ohi, rupatellen lähinnä punttiasioita yms liikuntaan liittyvää) niin multa pääsi vihanauru sen naamaan. Ei se tanssiin ollutkaan halukas kanssani. Im so sad  :'(
Irstas sika

RiP

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 439
Vs: Raiskaustilastot kansalaisuuden mukaan
« Vastaus #361 : 03.10.2019, 12:28:26 »
Lainaus
"Raiskausepäilyjen määrä kasvanut rajusti Pirkanmaalla: ilmoituksia 62 prosenttia enemmän samaan aikaan viime vuonna"

Näistä nyt vaan ilmoitellaan yhä herkemmin.   :roll:

Niin ja ei niin.
Lainaus Aamulehti 3.10.2019 printti:
"..Lisäksi esimerkiksi opettajien ja muiden viranomaisten kyky havaita ja kynnys ilmoittaa lasten seksuaalista hyväksikäyttöä ja muita seksuaalirikoksia koskevista epäilyistä on madaltunut. - Kun epäily rikoksista herää esimerkiksi pienten lasten kertomuksista, on vielä pitkä matka siihen, että epäily osoittautuu aiheelliseksi."

No, niin saat...na onkin kun tutkimukset jätetään kesken seuraaviksi vuosiksi, niin kuin on uutisoitu.

Lisää Aamulehti printti: "Tampereella ulkomaalaisten osuus raiskauksesta epäillyistä on 56% ja kaikista seksuaalirikoksista 50%. Luvut ovat suuria, jos niitä vertaa siihen, kuinka paljon ulkomaalaiset muutoin syyllistyvät rikoksiin Suomessa. Kaikista Tampereella ilmoitetuista rikoksista, joissa epäillyn henkilöllisyys on poliisin tieodossa, ulkomaalaisten osuus on vain 3,8%."

!!!
RiP: "Turha täällä on kenenkään ruveta lainavartalossaan hillumaan."

Tagit: