UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Pyydä (juhannus)bannit tässä ketjussa  (Luettu 187245 kertaa)

Eino P. Keravalta

• Jäsen^^^
  • Liked: 39363
  • Deeper Down the Rabbit Hole
    • Profiili
Vs: Pyydä (juhannus)bännit tässä ketjussa
« Vastaus #60 : 21.06.2012, 18:02:31 »
Olen syntiä tehnyt minäkin.

Väitin, etteivät siionistit ja juutalaiset ole sama asia. Ja vihjailin, että häiriköivien varisten siivet voi leikata peltisaksilla pois. Lisäksi väitin, että Korkeimman Oikeuden jäsenillä olisi kusta päässään. Lisäksi minun on tehnyt mieli kertoa, että Kuu on ontto ja että siellä asuu liskohumanoideja ja että Saturnuksen renkaat eivät suinkaan ole jäätä, vaan kristallia.

Edellisten nojalla pyydän, että saan tulevan viikon asua omassa banaanivaltiossani. Enkä kärtä lukuoikeuttakaan mainituksi ajaksi, koska minun on lukeminen kirjoja, joissa kerrotaan, että Kuu on ontto.

Kiitos.

Ja hyvää halla-aholaisten juhlaa.

Älkää hukkuko, vaan opetelkaa uimaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 10962
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #61 : 21.06.2012, 18:20:32 »
Hyvää juhannusta Keravalle!
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 14124
  • lahtari
    • Profiili
« Vastaus #62 : 21.06.2012, 18:27:49 »
Oikein hyvää ja miellyttävää banaanijuhlaa. Palaan asiaan 25.6.

Todennäköisesti tähän mennessä korporaatiokommunistinen katainen on tuhonnut itsenäisyyden, teollisuushan on jo tuhottu joten työttömät nuoret voivat huoleti juhlia pitempään.

Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

Pöllämystynyt

• Jäsen^^^
  • Liked: 5456
  • intersektionaalinen punavihreä
    • Profiili
    • Yövartija
« Vastaus #63 : 21.06.2012, 18:31:43 »
Kannattaa ehkä varoa, ettei tule liian suosituksi tämä joukkobannautuminen, jottei se lamauta kriitikkoliikkeen kykyä reagoida nopeasti. Milloin tahansa kun voi tulla uusi mokutuksen rimanalitus, hajotusyritys, näytössyyte tai mitä vain, jonka välitön kommentointi on usein tärkeää paitsi väärien tietojen ja huhujen korjaamiseksi, niin myös ja erityisesti rintaman pitämiseksi ja hyvän ja toiveikkaan yhteishengen säilyttämiseksi.

Vapaaehtoisissa joukkobanneissa pitäisi olla myös joukkokytkin, punainen nappi seriffien hallussa, jota painamalla bannit peruuntuvat, ja ansaitun arvostelun ryöppy syöksyy valtoimenaan väärintekijäin niskaan. Mutta sitä tulisi käyttää vain ääritilanteissa. Koodin pitäisi olla lukitussa kaapissa, ja radion kautta tulisi varmistaa, ettei kyseessä ole harjoitus.

Saattaa olla, että pysyn valmiudessa tämän juhannuksen, eli en aio pyytää banneja, vaikka en kyllä aio vartioidakaan. Mutta katsotaan nyt huomenna vielä. Voi olla, että jos mökiltä tulen foorumille liian pitkäksi aikaan, vaikka mitään ei tapahdu maailmalla, niin sitten kyllä bannaudun onnistuneen juhlinnan takaamiseksi täällä päässä.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2012, 18:33:17 kirjoittanut Pöllämystynyt »
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #64 : 21.06.2012, 19:01:33 »
Veli Pöllämystynyt on selvästi juhannustunnelmissa! Hienoa settiä!

;D
"Luulisi että tähän ikään mennessä olisi edes jotain tajunnut elämästä ja yhteiskunnasta." Rosa Meriläinen, HS 30.9.2014

Viestistäsi tulee minulle ilmoitus, jos kirjoitat tekstiin @Miniluv. Tai laita yksityisviesti.

Fatman

• Vieras
« Vastaus #65 : 21.06.2012, 19:02:36 »
Voisivatko moderaattorit bannata itsensä 24 tunniksi , että saataisiin lopultakin sääntövapaa mättöketju, kuten yksi foorumin jäsen on toivonut:

Olisiko mahdollista, että täällä olisi yksi osasto, jossa säännöt eivät päde ja jota ei moderoida?

Varsinkin pakkoruotsia koskevassa keskustelussa voi usein aistia, että keskustelun osapuolet kovasti haluaisivat sanoa toisilleen jotakin tosi rumaa mutta eivät voi, koska mode hengittää niskaan.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #66 : 21.06.2012, 19:04:11 »

Jouko

• Jäsen^^^
  • Liked: 686
  • Vartiomies
    • Profiili
« Vastaus #67 : 21.06.2012, 19:08:27 »
Voisivatko moderaattorit bannata itsensä 24 tunniksi , että saataisiin lopultakin sääntövapaa mättöketju, kuten yksi foorumin jäsen on toivonut:

Olisiko mahdollista, että täällä olisi yksi osasto, jossa säännöt eivät päde ja jota ei moderoida?

Varsinkin pakkoruotsia koskevassa keskustelussa voi usein aistia, että keskustelun osapuolet kovasti haluaisivat sanoa toisilleen jotakin tosi rumaa mutta eivät voi, koska mode hengittää niskaan.

Ehkä turhan vaarallista. Meno voi yltyä liian villiksi. Haukat vahtivat aina iskeäkseen heikkoon kohtaan. Muuten kannatan vapaata keskustelua.
Tröllipeikkojen tunnistaminen on tärkeä asia kumminkin. :P
“Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä.”

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

MikkoAP

• Jäsen^^^
  • Liked: 760
    • Profiili
« Vastaus #68 : 21.06.2012, 19:38:21 »
Älä anna bannia, anna kaljaaaaaa!

Edit: vain minulle kaljaa, kaikille muille bannia!

ps. millos tää mun banni tarkalleen (pvm + kellonaika) sit loppuu (juhannusbannia mulle siis, kiitos)?

Edit2: vai täytyykö ite määritellä?
« Viimeksi muokattu: 21.06.2012, 19:42:45 kirjoittanut MikkoAP »
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #69 : 21.06.2012, 20:24:09 »
Vain vuorokauden tarkkuudella voi määritellä. Leppoisaa menoa :)

MikkoAP

• Jäsen^^^
  • Liked: 760
    • Profiili
« Vastaus #70 : 21.06.2012, 20:32:53 »
maanantaihin asti siis  ;D
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

herra 4x

• Jäsen^^^
  • Liked: 1093
  • Hallitus ei edes kuse.
    • Profiili
« Vastaus #71 : 21.06.2012, 20:38:57 »
Asetin tässä taannoin itselleni rajan. En postaa nettiin kategorisesti mitään keppanassa.

Tästä syystä tämäkin postaus on näin vaisu. Vaikkei aivan tarkkaan ottaen läpäise asetettuja speksejä.

Mitä tulee toivottuihin mättöketjuihin, niin eiköhän ps-osaston osalta mätöt ole mätetty joksikin aikaa vaalien jälkeen. Pelisilmää toivoisin, mättöihinkin. Ihan vain sen takia, ettei asiamme hukkuisi mättöihin. Niinkuin nyt on käynyt ja illmanilaisuus johtaa jotain 6-0.

Rakkaudesta lajiin.

vihapuhegeneraattori

• Jäsen^^^
  • Liked: 2260
  • Generating Hatespeech since 2011
    • Profiili
« Vastaus #72 : 21.06.2012, 20:55:01 »
Banaanien jakaminen on moderaattorien kansallinen, ellei peräti geneettinen erityisominaisuus.

Lauantaihin asti vaan tässä tapauksessa.

Fortress Europe Presents:
Kansallismielisten itsenäisyysjuhlat
http://hommaforum.org/index.php/topic,117757.0.html

CaptainNuiva

• Jäsen^^^
  • Liked: 5249
    • Profiili
« Vastaus #73 : 21.06.2012, 21:26:43 »
joukkobannautumisesta tulee mieleen sopulilauma joka syöksyy yhden johdolla rotkoon...No,tämä on kyylläkin osoitettu legendaksi, sopulit vain päättömästi ryntäilevät sinne tänne reviiripulassaan hyvän lisääntymisvuoden jäljiltä ja tässä lienee kyse samanoloisesta ilmiöstä...Jäsenvuosi on ollut hyvä ja se pakoittaa luontaisesti ääriratkaisuihin.

Takaisin asiaan: Olen nyt siis mahdollisesti näkemässä historiallista tapahtumaa, ääribannautujien järjestäytymistä :o
Koska jokaisella voimalla on vastavoimansa,kutsun jäseniä tekemään imperiumin vastaiskun eli boikotoimaan itsebannia.
Tähän boikottiin osallistuminen on helppoa, ei tarvitse tehdä yhtään mitään, vain olla möllöttää kuten ennenkin.

Erinomaisen hyvää ja hauskaa juhannusta kuitenkin kaikille,bannikatsontokannasta riippumatta.
May the force be with you!
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

herra 4x

• Jäsen^^^
  • Liked: 1093
  • Hallitus ei edes kuse.
    • Profiili
« Vastaus #74 : 21.06.2012, 22:01:05 »
Juhannuksen jälkeen itsebannautujien kannattaa katsoa karvaisiin käsiinsä ja lukea 1900-luvun alun moraalioppaiden ohjeistukset itsesaastutuksen suhteen vielä tarkemmin.

Ei vaan, ymmärrän itsepyydetyt bannit. Kunhan ne tehdään vakain mielin, syvässä itsetutkistelussa. Häpeän tuntemus on jotain, josta ihminen tietää olevansa periaatteessa ihan ok.

Lisäys. Aihepiiriin liittyen, itselläni on tallessa  läpyskä, joka lyötiin rippikoululaisen käteen vielä 1970-luvun lopussa, jossa sanottiin (muistinvaraisesti) mm. että raskaita täkkejä pitää välttää.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2012, 22:06:13 kirjoittanut herra 4x »
Rakkaudesta lajiin.

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8665
    • Profiili
« Vastaus #75 : 21.06.2012, 22:08:05 »
Läheisteni juhannusbännipyynnöistä huolimatta haluan jatkaa nuivimistani tauotta. Että nimissäni esitetyt pyynnöt ovat vilunkia, vippaskonsteja ja vääryyttä. 
Mikäli jumalien mielestä joku eläin olisi saastainen, ne olisivat jättäneet sellaisen luomatta. Jos taas jossain vähemmän kehittyneissä yhteiskunnissa ei osata lihan valmistusta, kyse ei ole eläimen saastaisuudesta, vaan ruuanlaittajan typeryydestä.
Yrjö P.

ajuha

• Jäsen^^^
  • Liked: 14
  • S.Y.L.B
    • Profiili
« Vastaus #76 : 22.06.2012, 00:22:51 »
Juhannus+ muut bannit ansaitaan, bannin pyytäminen on säälittävää, lähes; "anna piiskaa, mutta silleen vähän" meininkiä.

Ehkä uhriutuminen bannin pyynnön muodossa on suositeltavampaa, kuin hukkuminen jope kädessä.

Nousuhumala

• Jäsen^^^
  • Liked: 4726
  • Otatin kuvan koska halusin lohduttaa uhrin omaisia
    • Profiili
« Vastaus #77 : 22.06.2012, 01:41:25 »
Tuntuu kyllä hieman oudolta että täältä haetaan vapaaehtoisesti banneja itselleen. En ymmärrä, mutta en myöskään tuomitse. Sanonpahan nyt vaan, että jos itselleni jostain ihmeellisestä syystä banaanit haluaisin, niin käyttäisin sen yhden viestin siihen että avautuisin asiasta johon minulla on mielipide, mutta banaanin pelossa en sitä aikaisemmin ole "uskaltanut" sanoa.

E/typo
« Viimeksi muokattu: 22.06.2012, 01:46:49 kirjoittanut Nousuhumala »
"Islam on suuri rauhan ja ystävyyden uskonto. Se on ihmiskunnan suurimpia rikkauksia." - Usko Ahonen 18.05.2012

"Jos haluatte menettää uskonne ihmisen perimmäiseen hyvyyteen ja jalouteen, käykää kurkistamassa Hommafoorumille." - Seppo Kononen, Savon Sanomat 30.05.2012

Lahti-Saloranta

• Jäsen^^^
  • Liked: 8968
  • Monikulttuurisuutta vastaan rokotettu
    • Profiili
« Vastaus #78 : 22.06.2012, 05:45:53 »
Tuntuu kyllä hieman oudolta että täältä haetaan vapaaehtoisesti banneja itselleen.
Kenties kalkaisuhoitoa.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 13767
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #79 : 22.06.2012, 06:24:51 »
Lainaus
Lisäys. Aihepiiriin liittyen, itselläni on tallessa  läpyskä, joka lyötiin rippikoululaisen käteen vielä 1970-luvun lopussa, jossa sanottiin (muistinvaraisesti) mm. että raskaita täkkejä pitää välttää.
Toivottavasti Captain Nuiva on pitänyt tuon ohjenuoran mielessään konttikieltä puhuessaan .
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.

CaptainNuiva

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #80 : 23.06.2012, 01:44:35 »
Lainaus
Toivottavasti Captain Nuiva on pitänyt tuon ohjenuoran mielessään konttikieltä puhuessaan .

Juhannus taikka/ja kanojen erittämät vaaralliset ynnä syövyttävät entsyymit ovat pehmentäneet aivosi, enhän minä ole haalaistua sanaa kirjoittanut konttikielestä :o

Tuollainen hämärä muistikuva on minullakin tuosta raskaasta täkin keissistä on mutta samalla tasolla jos nyt tehtäisiin vastaavaa tutkimusta niin tultaisiin päätelmään että erikoiskevyt untuvapeitto aiheuttaa unettomuutta,itsesaastutusta,lapsettomuutta, syöpää sekä heikkomielisyyttä...Ja tietenkin lopulta kuoleman.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Uuno Nuivanen

• Jäsen^^^
  • Liked: 20342
  • Hommaforum, bad for your brain and soul. - E.T.
    • Profiili
« Vastaus #81 : 23.06.2012, 01:52:00 »
Tuntuu kyllä hieman oudolta että täältä haetaan vapaaehtoisesti banneja itselleen. En ymmärrä, mutta en myöskään tuomitse. Sanonpahan nyt vaan, että jos itselleni jostain ihmeellisestä syystä banaanit haluaisin, niin käyttäisin sen yhden viestin siihen että avautuisin asiasta johon minulla on mielipide, mutta banaanin pelossa en sitä aikaisemmin ole "uskaltanut" sanoa.

Jos viestihistoria ei ole erityisen iholletunkeva, ja 'neekeri'kin on karjaistu vain silloin tällöin, niin aika vaikea on saada banaania yhdestä, luulen. Mutta panehan haisemaan! Johan tässä on joutavia hymisteltykin.  :D
"Nuoret ovat aina tutustuneet toisiinsa. Nyt tänne lintukotoomme on tullut myös muualta ihmisiä, mikä aiheuttaa sen, että myös toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus."

- Rikoskomisario Jari Kiiskinen, Lahti

dothefake

• Jäsen^^^
  • Liked: 13767
  • Imaaminoloinen kaktuslakkisetä. Rutinuiva.
    • Profiili
« Vastaus #82 : 23.06.2012, 08:00:07 »
Olen hempeällä tuulella, Captain Nuiva.
Rakentakaamme rakkauden komentosiltaa.
Sanokaa Fazer, kun haluatte mamuja.
Suomi, kestitysleirien saaristo.

CaptainNuiva

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #83 : 23.06.2012, 14:11:30 »
:o

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #84 : 23.06.2012, 14:28:55 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Zapp_Brannigan

CaptainNuiva

• Jäsen^^^
    • Profiili
« Vastaus #85 : 23.06.2012, 14:46:44 »

http://en.wikipedia.org/wiki/Zapp_Brannigan

Futurama onkin yksi parhaista mitä tulee töllön tarjontaan.

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 8665
    • Profiili
« Vastaus #86 : 25.06.2012, 15:40:03 »
Luin otsikon yhden kirjaimen verran väärin. B muuttui k:ksi.

Sen väärin lukemani olinkin ehtinyt hankkia omatoimisesti ja -aloitteisesti. Ei siis aiheuta enää toimenpiteitä.
Mikäli jumalien mielestä joku eläin olisi saastainen, ne olisivat jättäneet sellaisen luomatta. Jos taas jossain vähemmän kehittyneissä yhteiskunnissa ei osata lihan valmistusta, kyse ei ole eläimen saastaisuudesta, vaan ruuanlaittajan typeryydestä.
Yrjö P.

siviilitarkkailija

• Jäsen^^^
  • Liked: 14124
  • lahtari
    • Profiili
« Vastaus #87 : 31.08.2012, 20:41:26 »
Tilaan kännibännit 2.9 klo 8.00 asti johtuen humaltumistarpeen aiheuttaman kommentointipakon seurauksista-
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

l'uomo normale

• Kannatusjäsen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 2217
  • Je suis. Ihmisenä ja kuluttajana.
    • Profiili
« Vastaus #88 : 28.09.2012, 10:58:59 »
Anon bannia ensi viikon perjantaihn asti.
Paikalla!

Miniluv

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • Mode EVP.
    • Profiili
« Vastaus #89 : 28.09.2012, 11:17:13 »
Myönnetty.