Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.
PS: Olen nyt ja koko juhannuksen selvin päin.
HeiSaanko banaania sunnuntai-iltaan 24:00 saakka? Kiitos.Bännit ovat sen verran harvinaista herkkua, että sitähän täytyy saada kun kerran on tilaisuus!PS: Olen nyt ja koko juhannuksen selvin päin. PS2: Miltäkö bännit tuntuvat? Aika hirveäähän se on: bännien aikana joutuu oikeisiin töihin kun ei notku täällä. Nytkin aion asentaa kodinhoitohuoneeseen kalusteet.
Vapaaehtoinenkin kyllä kasvattaa luonnetta. Ja loma tekee aina hyvää...
Tässä salaa tallentamani video persujen puoluekokouksesta v.2015http://www.youtube.com/watch?v=NSVTlpRCFks&feature=relatedJoko tällä lohkeais?
Lainaus käyttäjältä: Marius - 24.06.2011, 23:25:08Vapaaehtoinenkin kyllä kasvattaa luonnetta. Ja loma tekee aina hyvää... Marius!!! No ei varmasti kasvata luonnetta eikä loma Hommasta tee hyvää kansakunnalle!Mitä ihmettä olet omaehtoisen bannisi aikana mennyt tekemään - huolestutti jo silloin ja nyt huolestuttaa vielä enemmän!
Lainaus käyttäjältä: Asta Tuominen - 24.06.2011, 23:36:52Lainaus käyttäjältä: Marius - 24.06.2011, 23:25:08Vapaaehtoinenkin kyllä kasvattaa luonnetta. Ja loma tekee aina hyvää... Marius!!! No ei varmasti kasvata luonnetta eikä loma Hommasta tee hyvää kansakunnalle!Mitä ihmettä olet omaehtoisen bannisi aikana mennyt tekemään - huolestutti jo silloin ja nyt huolestuttaa vielä enemmän! Olet tanakasti asian ytimessä,(!) kun pelkkä ajatus katkosta saa hien pintaan.
Lainaus käyttäjältä: Uuno Nuivanen - 24.06.2011, 23:48:48Tässä salaa tallentamani video persujen puoluekokouksesta v.2015http://www.youtube.com/watch?v=NSVTlpRCFks&feature=relatedJoko tällä lohkeais? En olekaan ennen bännännyt Horst Wesselin soidessa. Eino P. palkittu myös.HAuskaa juhannusta.Yllämainittua ei tarvitse, kak kolga sto kamrat
Pyydän, ettei minulle ikinä anneta bänniä. Perusteluna se, että rakastan suomalaisia, suomalaisuutta ja Suomea, ja käytän suojeluun kaikkia mahdollisia keinoja. Maxiluulle iso pusu ja varpaiden rapsutus.
Lainaus käyttäjältä: Asta Tuominen - 25.06.2011, 00:12:44Pyydän, ettei minulle ikinä anneta bänniä. Perusteluna se, että rakastan suomalaisia, suomalaisuutta ja Suomea, ja käytän suojeluun kaikkia mahdollisia keinoja. Maxiluulle iso pusu ja varpaiden rapsutus. Tämä foorumi on käsittääkseni neutraali polvien välisen sukupuolikuilun suhteen. Ja pätee myös sen valttikorttina käyttöön. Ehdotan banaania. Vai voitteko kuvitella että minä ehdottaisin moderaatiolle isoa pusua ja varpaiden rapsutusta ilman penaltia?
Mutta minä mielelläni antaisin ison pusun Miniluun poskelle, ison halin kanssa, ja rapsuttaisin varpaita. Ja sinulle myös.
Välillä Homma koukuttaa niin, että toivoisi määräaikaista bänniä. Touko-kesäkuun vaihteessa onnistuin pysymään yli kaksi viikkoa kuivilla Hommasta, mutta taas on retkahdettu. Parin päivän juhannusloma kelpaisi.
Lainaus käyttäjältä: Asta Tuominen - 25.06.2011, 00:12:44Pyydän, ettei minulle ikinä anneta bänniä. Perusteluna se, että rakastan suomalaisia, suomalaisuutta ja Suomea, ja käytän suojeluun kaikkia mahdollisia keinoja. Maxiluulle iso pusu ja varpaiden rapsutus. Pyydän, että moderaattorit kasvattaisivat minut yhtä aikuiseksi, kuin Asta Tuominen on, että olisin yng -gin metodeilla kotimaan ketjun kingi, sekä Peräkammarin Terhin 3.5 hv käynnistämätömän motorin narusta vetäjä.