HOMMAN KESKUSTELU > Tupa

Käytännön Homma

<< < (9/9)

reino:

--- Lainaus käyttäjältä: prestionat - 23.12.2008, 20:31:03 ---Taitaa Homma olla joillekin pelkkä vitsi.

--- Lainaus päättyy ---

Jokainen määrittelee oman Hommansa itse.

Minä olen ollut huomaavinani, että ihmiset lähtevät helpommin mukaan sellaiseen toimintaan, jossa on vähän huumoriakin mukana. Hampaita purren ja ikenet veressä mälvääminen käy pitkän päälle vähän raskaaksi, eikä oikeastaan auta yhtään sitä, että pulkka liikkuu.

Peltirumpu:

--- Lainaus käyttäjältä: prestionat - 23.12.2008, 20:31:03 ---Taitaa Homma olla joillekin pelkkä vitsi.

--- Lainaus päättyy ---
Joillekin voi olla, useimmille ei. Vaikka itse kritisoinkin sisäpiiri- ja skenehuumorin liiallista viljelyä, ei tuo Reinon ajatus ole huono. Hampaat irvessä ei kauaa jaksa. Onneksi täällä on aika rento ja asiallinen tunnelma.

prestionat:
Huumori on myös taitavissa käsissä keino saada yleisö nauramaan väärässä paikassa ja unohtamaan, missä he ovat. Tuo tervavitsi minusta ainakin tuntui Suomen metsien ja kansan vähättelyltä. Olikohan tarkoituksellista?

Hippo:

--- Lainaus käyttäjältä: reino - 21.12.2008, 19:48:11 ---- Keväällä tulossa eurovaalit. Jussi on mitä todennäköisimmin ehdokkaana. Kaikki propagandatyö, mitä teet tuon adressin eteen palvelee samalla eurovaalikampanjaa.
--- Lainaus päättyy ---

Kuinka varmaa tietoa tämä mahtaa olla? Jos tuo toteutuisi niin pääsisimme me maakuntien miehetkin tekemään oikein vaalityötä. Itsekin osallistuisin mielelläni ensimmäistä kertaa koko 40 vuotisen elämäni aikana kaikenlaiseen vaalipuuhasteluun.

reino:

--- Lainaus käyttäjältä: Hippo - 23.12.2008, 20:53:01 ---Kuinka varmaa tietoa tämä mahtaa olla? Jos tuo toteutuisi niin pääsisimme me maakuntien miehetkin tekemään oikein vaalityötä. Itsekin osallistuisin mielelläni ensimmäistä kertaa koko 40 vuotisen elämäni aikana kaikenlaiseen vaalipuuhasteluun.

--- Lainaus päättyy ---

No ei siitä vielä ole varmaa tietoa suuntaan tai toiseen. Asiasta päätetään alkuvuodesta.

Mutta sitten olisi tosiaan hyvä mahdollisuus maakuntien miehillä päästä tekemään jotain konkreettista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta