UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: Tapatalk  (Luettu 13385 kertaa)

Polo

• Jäsen
  • *
  • Liked: 1
Tapatalk
« : 29.07.2011, 22:00:28 »
Onkos hommaan mahdollista saada tapatalk-enabledia?

- polo

Homma Admin

• Jäsen^^^
  • Liked: 16
  • Herrajjumala mikä sieltä tulee? Sieltä tulee BANNI
Vs: Tapatalk
« Vastaus #1 : 29.07.2011, 22:57:05 »
No kun meillä ei ole kuin toi Hatetalk 2.0

Ei kai siihen mitään teknistä estettä ole. Päivitysrumbaa on tulossa lähiaikoina ja toivottavasti asianosaiset lukevat viestisi silloin.

Hermit

• Jäsen^^^
  • Liked: 1258
Re: Tapatalk
« Vastaus #2 : 09.10.2011, 14:03:38 »
Kiitokset ylläpidolle mobiiliHommailun tukemisesta!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

kgb

• Globaali kulttuurimarksisti
  • Administrator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 4968
  • A spherical bastard
« Vastaus #3 : 06.11.2011, 17:01:37 »
Nyt muuten pikkuisen kiinnostaisi tietää onko tuo tapatalk ollut kuinka tarpeellinen kun sitä aikoinaan pitkään haluttiin ja nyt kun se on, ei ole juurikaan minun silmiini osunut sitä kautta kirjoitettuja viestejä? Vai ovatko kaikki ottaneet allekirjoituksen pois viesteistään...
Aivoton ja päätön maan johto on

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Hermit

• Jäsen^^^
Re: Tapatalk
« Vastaus #4 : 06.11.2011, 17:10:15 »
En tiedä olenko ainoa, mutta luen palstaa päivittäin Tapatalkilla. On meinaan nääs erittäin hyvä. Harvoin tulee tosin kirjoitettua, kun en ole kovin aktiivinen Hommailija.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hermit

• Jäsen^^^
« Vastaus #5 : 06.11.2011, 17:37:46 »
Enpäs muista mitä maksoi kun aikanaan ostin. Pidän Tapatalkista lähinnä siksi, että näitä foorumeita joutuu ärsyttävästi zuumailemaan edestakaisin, kun niitä lukee kännykän näytöltä. Linkkeihin on vaikea osua nakkisormilla, kun viestiketjua plärää edestakaisin. Tapatalkilla on helppoa ja vaivatonta plärätä aktiiviset ketjut läpi. Tulee vähän sama efekti kuin lukiessa  uutisia Ampparit.com -sovelluksella, ei oikein viitsi enää vaivautua selaamaan puhelimella yksittäisten lehtien omia webbisivuja kun ne on hankalia käyttää ja kaikki erilaisia.

Rapsakka Rapu

• Jäsen^^^
  • Liked: 155
  • Lisääntyy taas
« Vastaus #6 : 06.11.2011, 20:03:31 »
Itselläni on käytössä tapatalk aina kun selaan Hommaa kännykällä. Otin sen ärsyttävän allekirjoituksen pois. Tykkään kovasti, eikä Androidin sovellus maksanut kuin muutaman euron.
Jos [youtubevideon] nimessä lukee 'matunainen' niin eihän sitä kukaan ei-rasisti katso

Tähtitoimittaja Mari Pudas (twiitti poistettu)

kp

• Vieras
Tapatalk
« Vastaus #7 : 06.11.2011, 21:46:52 »
En tällä juurikaan kirjoita, mutta luen hommaa nykyään 90% ajasta iPad + tapatalk yhdistelmällä. Luulisin, että sama pätee useimmille, mobiililaitteilla kirjoittaminen ei nyt kuitenkaaan niin herkkua ole.

Edit. näköjään olen ruksinut erinomaisen kiusallisen ominaisuuden päälle, joka kielii viestin loppuun missä kirjoitan. Vaikka google paljastaa sen varmaan aika nopeasti, niin ehkä en sitä halua kuitenkaan viesteihini kertoa.

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=<sensuroitu>
« Viimeksi muokattu: 06.11.2011, 21:49:29 kirjoittanut Kalle Pahajoki »

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #8 : 12.10.2013, 19:43:59 »
Kaikille Tapatalk-käyttäjille huom!

Olen toisaalta kuullut, että Tapatalk olisi alkanut esittää mainoksia tilaamatta ja yllätyksenä. Homma ei Tapatalkilla mainosta joten jos olette huomanneet mainoksia Hommaa selatessanne, olkaa ystävällisiä ja ilmoittakaa niin katsotaan josko asialle voi tehdä jotain.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Liked: 5070
  • Kiiltomato loistaa
« Vastaus #9 : 04.11.2013, 20:10:12 »
Voi juma! On todella tarpeellinen härpäkkä! Yli kolme jäsentä käyttää  :facepalm:
Auringonvalo tappoi virukset?

Isäntä ja loinen

• Jäsen^^^
  • Liked: 4444
« Vastaus #10 : 04.11.2013, 20:15:52 »
Otsikon perusteella kuvittelin, että tässä ketjussa olisi tarkoitus keskustella käytöstavoista  ;D
Mutta tämähän onkin jotain "kamahomo" hifistelyä.
- Vapaus vai vastuu?
- Vastuu.
- Oikeus vai velvollisuus?
- Velvollisuus.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #11 : 04.11.2013, 20:25:58 »
Mitä helvettiä te täällä valitatte, ei se ole teiltä mitenkään pois.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Jukka Wallin

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1444
  • Si vis pacem, para bellum Suomidemokraatit
    • Jukka Wallin
« Vastaus #12 : 04.11.2013, 22:13:49 »
Tuli mainos kun tulin foorumille Lumia 720 puhelimella. Olen käyttänyt yhden kerran ja silloinkin Ipad laitteella, poistin sen.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Kiiltomato loistaa
« Vastaus #13 : 05.11.2013, 22:55:31 »
Mitä helvettiä te täällä valitatte, ei se ole teiltä mitenkään pois.

Kunhan heitin mielestäni hauskan vitsin. En missään nimessä ole tätä vastaan, vaikka tämä "tapatalk"-asia onkin minulle yhdentekevä. Jos tämä tapatalk saa tänne lisää keskustelijoita, olen jopa eturintamassa vaatimassa tätä!

Rauhaa?

Ernst

• Asiantuntija
  • Jäsen^^^
  • Liked: 20101
« Vastaus #14 : 24.02.2014, 23:34:56 »
Asensin Tapatalkin. Pienellä älypuhelimella voi lukea kohtalaisesti/hyvin. Kirjoittaminen rajoittuu vain äärimmäisen välttämättömiin. Talvisodan karaisemat sormet.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Sunt Lacrimae

• Jäsen^^^
  • Liked: 2082
  • Kesän netsi kun oon, nuiva luonteeni on.
« Vastaus #15 : 25.02.2014, 01:19:02 »
Asensin Tapatalkin. Pienellä älypuhelimella voi lukea kohtalaisesti/hyvin. Kirjoittaminen rajoittuu vain äärimmäisen välttämättömiin. Talvisodan karaisemat sormet.

Riippuu muuten ihan mallista, mitä viitsii puhelimella kirjoitella. Vanhassa Sony Ericsson Xperia Mini Prossa oli laitteen sisältä esiin liukuva QWERTY- näppis, jolla kirjoittelu oli huomattavasti mukavampaa kuin millään kosketusnäyttöhärpäkkeillä. Harmi, että valmistajat eivät nykyisellään oikein halua laittaa minkäänlaisia fyysisiä näppäimistöjä vehkeisiinsä.
Play stupid games, win stupid prizes.

Tabula Rasa

• Jäsen^^^
  • Liked: 14782
  • Kuka jos en minä
« Vastaus #16 : 25.02.2014, 01:40:10 »

Riippuu muuten ihan mallista, mitä viitsii puhelimella kirjoitella. Vanhassa Sony Ericsson Xperia Mini Prossa oli laitteen sisältä esiin liukuva QWERTY- näppis, jolla kirjoittelu oli huomattavasti mukavampaa kuin millään kosketusnäyttöhärpäkkeillä. Harmi, että valmistajat eivät nykyisellään oikein halua laittaa minkäänlaisia fyysisiä näppäimistöjä vehkeisiinsä.

Nokialaisia ei ole tainnut saada qwertyllä sitten X2-01 jälkeen? Jollaan olisin toivonut vaan aika hiljaiselta vaikuttaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

JoKaGO

• Jäsen^^^
  • Kiiltomato loistaa
« Vastaus #17 : 28.02.2014, 22:29:02 »

Nokialaisia ei ole tainnut saada qwertyllä sitten X2-01 jälkeen? Jollaan olisin toivonut vaan aika hiljaiselta vaikuttaa.

Mää vaan kauheasti ihmettelen, C6 mallia 2012/7 ja siinä on qwerty-näppis  :facepalm:

Joo, ostakaa vaan jenkkipaskoja ja aasialaista rihkamaa  ;D

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #18 : 10.03.2016, 13:34:04 »
Tapatalk olis taas vaihteeksi päivitetty.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

yks vaan

• Jäsen^^^
  • Liked: 1051
« Vastaus #19 : 10.03.2016, 13:45:38 »
Hyvin toimii, ainoa miinus tapatalkissa on että jos ketjussa on erittäin pitkiä viestejä, vieritys nykii pahasti Tuo ei tietenkään ole homman vika vaan ohjelman.
Kuka syrjisi minua?

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #20 : 05.08.2018, 18:59:29 »
Eipä hetkeen tullut tätäkään päivitettyä kun rikkoivat uninstallerin eivätkä ymmärtäneet vikailmoitusta, muta nyt on taas  tuore.

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Tommi Korhonen

• Nimellinen
  • Jäsen^^^
  • Liked: 1371
  • Artist formerly known as 'Joonatan'
« Vastaus #21 : 28.01.2020, 06:37:36 »
Uuden laitteen ja uudelleenasennuksen myötä en ole saanut Tapatalkilla enää kirjauduttua. Kokeilin myös uudelleen vanhalla laitteella kirjautumalla ulos, ja sekään ei pääse enää uudelleen kirjoille. Siis tämä sellaisessa vanhassa laitteessa, jota olen käyttänyt vuosia vanhalla kirjautumisella ja vielä viikko sitten. Nyt uloskirjautumisen jälkeen se(kään) ei enää pysty kirjautumaan.
Webbisivun kautta toimii, joten salasanat on oikein.
Valittaa jostain auth- tallennuksesta paikallisesti. Tämä voisi viitata versiopäivitykseen ja -eroon.
Tarkkaa virheilmoitusta en tällä laitteella saa esille, voin katsoa sitä myöhemmin tabletin lokeista.
Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Kremppamestari

• Vieras
« Vastaus #22 : 06.03.2020, 21:54:48 »
Foorumi tahmaa jo toista päivää. Muu netti ok. Onko muillakin ongelmia?

hulaq

• Global Moderator
  • Jäsen^^^
  • Liked: 6125
  • The sloganist
« Vastaus #23 : 07.03.2020, 01:33:34 »
Foorumi tahmaa jo toista päivää. Muu netti ok. Onko muillakin ongelmia?
On on ja tiedossa on. Itsellä jo viikon. Rautapäivitystä tulossa sunnuntaina niin pääset haukkamaan 4-5h happea siinä parhaassa iltapäivän puhteessa. Facebookissa oli jaossa päivitys ja huoltokatko viesti.

Edit - lisätään tähän vielä, että jos on hulluna twitter-tageja (syötteitä) suoraan viestiketjussa, niin silloin se on ihan tyystin twitter-lagia ja jää nähtäväksi, miten pahasti se päivityksen jälkeen edelleen lagaa, mutta joo, muutenkin on lagaillut ja asia huomioitu, vaikka en rautaheebo olekaan.
« Viimeksi muokattu: 07.03.2020, 01:37:04 kirjoittanut hulaq »
Iudex illius ero

r2_fry

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 52
« Vastaus #24 : 10.06.2020, 14:39:08 »
Ei onnistu tapatalkilla sisäänkirjautuminen. Tämmöistä herjaa:
Lainaus
Server error occurred: Uncaught Error: Call to undefined function get_auth_secret() in /var/www/ hommaforum.org/public_html/ Sources/Subs-Auth.php:129 Stack trace:

#0 /var/www/hommaforum.org/ public_html/mobiquo/ include/LoginOut.php(498)

setLoginCookie 189216000 '14451', 4673b9a5ebd30ed...)

#1 /var/www/hommaforum.org/ public_html/mobiquo/include/ LoginOut.php(431): DoLogin

#2 /var/www/hommaforum.org/ public_html/mobiquo/ smf_entry.php(102): Login20

#3 /var/www/hommaforum.org/ public_html/mobiquo/ mobiquo.php(35): require('/var/www/ homma...)

#4 {main} thrown (Subs-Auth.php:129)'

Edittiä
Nyt taitaa olla koko tapatalk tuki poistettu, kun ei löydy sielt ollenkaan?
Sillä vaan olis niin paljon mukavempi käyttää kun nettiselaimella...
« Viimeksi muokattu: 27.06.2020, 00:34:47 kirjoittanut r2_fry »

Omppupomppu

• Jäsen
  • *
  • Liked: 4
« Vastaus #25 : 09.07.2020, 09:50:21 »
Onko tosiaan tuki Tapatalkille loppunut? Itse tykkäsin sillä seurata foorumia. Vielä viikko sitten se toimi satunnaisesti ja nyt ei löydy Hommaa enää ollenkaan. Voin selata vaikka ilman kirjautumista ja kirjoittamista.

kgb

• Administrator
  • Jäsen^^^
  • A spherical bastard
« Vastaus #26 : 10.07.2020, 11:41:22 »
Tapatalk ei suostu enää asentumaan/toimimaan softassa oikein. Ilmeisesti jokin muutos ei ole yhteensopiva ja ko. kikkare ei sitten siitä vaan tykkää.
Tarkoituksena olisi jossain välissä asennella koko softa uusiksi uusimmalla versiolla ja modata sitten palikat paikoilleen. Kunhan vaan ehtisi... :)

Ei kun
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Päät pois tai hirteen
Sitä mieltä minä oon

Tagit: