HOMMAN KESKUSTELU > Paja

Nuivahkot t-paidat omalla tekstillä

<< < (3/22) > >>

Hämeenlinnan Oraakkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: dothefake - 16.04.2009, 19:19:44 ---Hei vaan kaikille Nuiville.
Paidat ovat parasta laatua ja niihin paistettavat kuva/tekstit
ovat pysyviä ja pesunkestäviä. Tekniikka on sellainen, että teippileikkuria
ohjataan tietokoneella ja leikkauksen jälkeen perataan ylimääräiset pois
ja kuvio paistetaan lämmön (n. 170-180 astetta) ja puristuksen avulla paitaan kiinni.
Hinta on kaksikymppiä (sis.alv.) + postikulut kolme euroa. Pienin tilaus on yksi paita.
Myös omat tekstit ovat mahdollisia samaan hintaan, jos ei halua mallin mukaista
paitaa. Reino lupasi laittaa kuvat tästä ensimmäisestä paidasta. Omien kuvien kelpoisuudesta
jne. pitää neuvotella tapauskohtaisesti, mutta hinta kuitenkin on lähtökohtaisesti
sama. (Vaikeus/suuruusvaraus)
Ajattelin, että jos tilaa viisi paitaa, niin maksan sitten postikulut itse.
Maksuliikenne varmaan on helpoin niin, että laitatte privaviestinä, mitä haluaisitte
ja minä teen firman laskun, laitan viitenumeron ja laskun summan sekä tilinumeron
paluuprivana ja kun raha näkyy tilillä, postitan isossa kuoressa paidan ja maksetun
paperilaskun annettuun osoitteeseen. Näin tällä erää, hiotaan lisää, kun ilmenee tarvetta.

--- Lainaus päättyy ---

Teeppä sellainen paita jossa on tuo tämän sivun ylälaidassa oleva homma tunnus ja sen alapuolella tämän sivun nettiosoite.

dothefake:

--- Lainaus käyttäjältä: reino - 16.04.2009, 20:07:45 ---Propellipää-tekstistä toinen valmis teema, jonka voi siis laittaa haluamallaan värillä joko etu- tai takapuolelle valintansa mukaan.

EDIT: vai meneekö tossa ton nettiosotteen kirjaimet jo liian pieniksi?

--- Lainaus päättyy ---

Olen melko varma, että ei mene liian pieniksi, täytyy koejaa kuitenkin.

Tarrat, jotka teille laitoin, olivat painetut vanhoille, hyllyistä löydetyille jämäpaloille,
joiden liimasta en tiedä. Niitä on minulla jonkun verran hyllyssä. Jos kysyntää on, niin
silloin tietenkin painetaan uudelle tavaralle ja tarroissa on joko takahalkio tai tehdään
niin sanottu ritsaus eli viilto tarraan, muttei aluspaperiin, jolloin tarran irroitus on helppoa.
Autoon kyllä laittaisin ihan oikeasta teipistä ajetun takalasitarran. Voin laittaa mallit reinolle ja
Ala-Doopille. Asennusohjeet annan sitten mieluiten puhelimessa.

dothefake:

--- Lainaus käyttäjältä: Marshal_Mannerheim[Fin] - 16.04.2009, 20:26:58 ---Hmm, itse mietin kyseisen paidan hommaamista, pitänee tilailla kunhan sentit antaa myöten...

--- Lainaus päättyy ---

Suosittelisin hiukan tomerampaa fonttia, niin kestää paremmin pesua.

Miniluv:
Minkä kokoinen pikseliulottuvuuksina kuvan pitää olla, että se toimii T-paidassa?

Roope:

--- Lainaus käyttäjältä: reino - 16.04.2009, 19:51:46 ---Kohta alkaa Hoffiakin naurattaa, kun näkee hienot propellipääpaidat, jotka dothefake tekaisi Ketaleelle ja mulle.

--- Lainaus päättyy ---

Mikä paidan koko tossa kuvassa vai XL? Pituus näyttää hyvältä, ei ole napapaita, mutta saako sliminä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta