Rivakka alku ja rivakka loppu!
ST ei haluaisi leimautua pelkästään Jussin äänten perijäksi.
Onko meissä jotain niin väkeviä pinttymiä, että tukemme leimaa pelkästään perijän rooliin ??
Vai onko kyse siitä, että jos meidät päästää omilla tavoillamme kampanjoimaan, ilmestyy kuin tilaamatta propellihattu naulakkoon, ja höyryä alkaa purkautua odottamattomista paikoista ?
Tai oletetaanko meidän alkavan pyörimään liepeillä julkisuudessa, jotenkin silleen nolostuttavan oloisesti ?
Kovin paljon niin yksinkertaisia kysymyksiä.
Näistä näyttääkin tulevan hankalimmat vaalit ikinä.
Sampo Terho,
Toivon että luet näitä keskusteluita.
Olen jo aiemmin täällä kirjoittanut, että olet kakkosehdokkaani vaaleissa. Pidän arvoistasi, taustastasi, kirjoituksistasi ja vastauksistasi.
Suurin syy, että olisin äänestänyt Halla-ahoa liittyy sananvapauteen. Maahanmuuttopolitiikka tulee heti kakkosena. Muita syitä tai kriteereitä ehdokkalle näiden vaalien osalta en aio asettaa. Toisaalta olen EU:n kannattaja, siksi 'ääni Soinille' hieman vieroksuttaa.
Ymmärtääkseni olet samoilla linjoilla maahanmuuttoasioissa, kuin Halla-aho.
Itse en koe olevani vielä mikään Hommalainen, mutta olen aktivoitunut parin viikon ajan täällä kesksusteluun. Mielestäni on aivan loistavaa että Suomessa politiikka kiinnostaa ja aiheuttaa keskustelua. Täällä löytyy erittäin hyviä mielipiteitä ja huumoria. Toki myös tyylillisiä rimanalituksia silloin tällöin, mutta uskallan (ulkopuolisena tarkkailijana) väittää että näitä ylilyöntejä löytyy huomattavan vähän, verrattuna esimerkiksi Suomen suurimpaan keskustelupalstaan, suoli..., korjaan suomi24.fi:hin.
Siksi en ymmärrä, miksi et halua että tämä porukka sitoutuu kannattamaan sinua.
[Mode edit: Terho ei ole ilmaissut haluttomuuttaan, eikä myöskään haluaan, koska häneltä ei ole vielä edes kysytty. On kohteliasta meidän puoleltamme kysyä häneltä ennen massiivisen propelli-kampanioinnin aloittamista, ja siksi toppuuttelin innokkaimpia. Odotelkaa huomiseen, kiitosh.] Jos kiellät heidät, niin saatat hävitä yllättävän paljon ääniä. Jos sen sijaan otat heidät vastaan 'avoimin sylein', niin mitä häviät?
Toivon ettet 'pelkää' sitä että muut luulevat sinun ääniesi tulevan vain Halla-ahon tai Homman takia. En tosin usko näin, sillä vaikutat tervepäiseltä tyypiltä.
Täällä kirjoittavat, minä mukaanlukien, vaikken hommalainen sinänsä olekaan, haluavat äänestää nykyisen maahanmuuttopolitikkan vastustajaa, mutta ovat myös loukkaantuneita Soinin ylenkatsovasta asenteesta ja halventavista kommenteista. He (me) haluavat lähettää Soinille selkeän viestin Halla-ahon puolesta. Jos sinä toimit siinä välineenä ja samalla kasvatat omaa äänisaalistasi, niin mikä siinä olisi huonoa?
Tällainen toimintamalli tajoaisi Halla-ahoa äänestämään suunnitelleille myös kanavan antaa ääni sananvapauden puolesta, jonka tukahduttamiseen mielestäni myös Soini on omalla toiminnallaan osallistunut. Jos 'kiellät' hommanlaisten tuen, tämä viesti Soinille jää lähettämättä.
Toivonkin että jollain forumilla vastaisit näihin kysymyksiin/kommentteihin.
Terveisin,
Kenties Äänestäjä