HOMMAN KESKUSTELU > Kylänraitti
Matti Vanhanen harrastaa syrjintää?
kiukiu:
Illan uutislähetyksissä Matti Vanhanen ilmoittaa haluavansa NAISEN keskustan presidenttiehdokkaaksi!! Siis nimenomaan NAISEN. Eli hänen mielestään mies, oli tämä kuinka hyvä hyvänsä ei sovi. (onkohan tämä rasssismia, jonka Vanhanen on sanonut karsivansa viimeistä oksaa myöten?)
Hän ehdottaa paikalle Anneli Jäätteenmäkeä.
Alkuasukas:
Minusta olis hauskaa jos saisimme ensimmäisen PÄTEVÄN presidentin vuosikymmeniin. Sukuelimen mallilla ja kromosomeilla ei ole niin väliä.
EWP147:
--- Lainaus käyttäjältä: Vasuri - 01.05.2009, 20:03:03 ---Syrjintäähän tuollainen on ja minun mielestäni idiotismia.
--- Lainaus päättyy ---
Vanhanen on itse idiootti, joka ei itse edes tajua olevansa idiootti. Isä Vanhanen on jalat maassa, vaikka hesarin kuukausiliitteessä olikin illman* kenkiä.
Vanhasen johdolla puolue tästä eteenpäin pysyvästi tunkkaa itsensä pienpuolueeksi ja sieltä ei enää nousta.
Mitä pitempi tolppa, sitä himmeämpi lamppu.
Vanhasen johdolla puolue kutistuu marginaalipuolueeksi. Mutta evvk.
* tahallinen kirjoitusvirhe
Nuivinaattori:
Naisehdokas = ääniä niiltä, jotka tekevät päätöksensä sukupuolen perusteella, eikä keskustan toilailuilla ole väliä.
MustaLeski:
--- Lainaus käyttäjältä: Nuivinaattori - 01.05.2009, 20:46:04 ---Naisehdokas = ääniä niiltä, jotka tekevät päätöksensä sukupuolen perusteella, eikä keskustan toilailuilla ole väliä.
--- Lainaus päättyy ---
Halosmaniaa seuranneena noita ääniä voi olla valitettavan paljon.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta