HOMMAN POLIITTINEN SIIPI > Muut puolueet ja poliittiset vaikuttajat

Puolueen perustamisen aikataulusta

(1/152) > >>

JM-K:
Paljon on taas puhelin soinut ja erilaisia keskusteluja tullut käytyä.

Niiden ja muutaman muunkin jutun pohjalta ihan tässä vaan taas kerran mietiskelen, että pitäiskö sitä uutta puoluetta alkaa perustamaan saman tien, odoteltaisko vielä syksyyn vai unohdetaanko koko juttu?

Perskeles, kun ei osaa ihminen päättää.

Heitä lyhyesti mielipiteesi:
1. Kyllä / ei?
2. Miksi / miksi ei?

Ja huom! Ei mitään tämmösiä perusteita, että "turha rikkoa X:n ja persujen välejä" tai "persut on meille paras vaihtoehto".

Ensimmäinen ei kiinnosta pätkääkään ja toinen ei pidä paikkaansa ainakaan minun ja muutaman kymmenen tuhannen muun kansalaisten osalta.

Slu:
Kyllä, jos puolue tarjoaa jotain uutta(suora demokratia jne.) vanhojen puolueiden sekaan.

Ei, jos tulossa on suomalian peruskonservatiivien käpykaartijaosto osa 12.

MacGyver:
Wow! Mahti-Ketelä jälleen tarmoa täynnä.

Mielipiteeni on kyllä. Kuulostaa liki mahdottomalta tehtävältä saada puolue menestymään, mutta maahanmuuttoasiat voisivat tuoda puolueelle juuri nyt hyvän buustin.
Nyt jos alkaa töihin, voisi eduskuntavaaleihin saada rivit kasaan. Mikä tietysti olisi kaikkein tärkeintä, Jussi ja JMK on täysillä mukana.

ElinaElina:
Eikös niissä puolueissa ole lakkautus-automaatti? Näin olen käsittänyt, että jos puolueella ei ole edustajia tiettyyn ajanjaksoon, niin se lakkautetaan valtion toimesta. Eli jos Kuka-Mäkilä perustaa puolueen, niin valtio lakkauttaa sen pikapikaa.

Minä haluaisin tietää Mestarin kannan ja monen muunkin viisaan. Eikös se konservatiivi ole jo tekeillä?

escobar:
1. Ei
2. Halla-aho on valintansa tehnyt, ilman moista johtotähteä kaikki puuhastelu on turhaa. Niin ja sillä tietenkin hajotettaisiin vain lisää, suhteessa siihen mitä HA yrittää nyt tehdä.

Mutta jos Talousdemokratialla alat kerään kortteja niin... :p
http://talousdemokratia.blogspot.com/2009/04/talousdemokratian-20-version.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta