Kirjoittaja Aihe: Kirkon karkeimmat mokutukset  (Luettu 872864 kertaa)

ikuturso

• Jäsen^^^
  • Liked: 41203
  • Kekkosen re-inkarnaatio
Vs: Kirkon karkeimmat mokutukset
« Vastaus #3810 : 23.11.2021, 08:53:07 »
Tulossa seuraava kirkosta eroamispiikki???

Katselin netistä juuri nyt tiukentuvia koronarajoituksia.

Jo useampi seurakunta on ilmoittanut, että kirkon suosituimpaan tilaisuuteen: Kauneimpiin joululauluihin vaaditaan koronapassi.

14%:lla aikuisväestöstä ei ole sitä. Jos rokottamattomat ovat tasaisesti jakautuneet myös kirkkoon kuuluvassa väestössä, niin 14% kirkon jäsenistä käännytetään kirkon ovelta pois.

Olen surullinen.

Jos olisi väkimäärärajoituksia, niin ihmiset voisivat päättää itse jättävätkö riskin oton väliin vai ei. Nyt Jeesuksen kirkko jakaa ihmiset vuohiin ja lampaisiin.

Olen surullinen.

Ja marxistihallitus on kuin neuvostoliitossa. Koronatilanne on pahentunut koko syksyn ja rajoitukset lyödään päälle juuri Joulun alla. Sentään esim. Pirkanmaalla rajoitukset ovat voimassa 19.12. asti, jolloin korona lakkaa tarttumasta Joulun pyhiksi. Mutta olisiko jo lokakuussa voitu koittaa lyödä jarruja kokoontumisiin? Ei, koska piti saada natsipassi käyttöön ja joillekin daavidin tähti käsivarteen. Kohta varmaan kirkot voi muuttaa viljasiiloiksi.

Pitänee hommata joulukuusen latvaan ehta daavidin tähti koronafasismin symboliksi. Taivuttelen vaikka rautalangasta, jos ei kaupasta löydy.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-