UmmaGumma

Kirjoittaja Aihe: PERUSTETTAVAN PUOLUEEN SÄÄNNÖT KOMMENTOITAVANA  (Luettu 71994 kertaa)

Hattu

• Jäsen^^
  • **
  • Liked: 0
Vs: PERUSTETTAVAN PUOLUEEN SÄÄNNÖT, VERSIO 2.
« Vastaus #420 : 26.05.2009, 09:51:18 »

Jos se toimii Italiassa, toimii se myös Suomessa.

Italiassa ei oikeasti toimi mikään. Ei oikeastaan ole koskaan toiminutkaan. Ainakaan fasismi.
Minä en ole propellihattu! En vaikka minun päässäni onkin propellihattu!

JM-K

• Vieras
« Vastaus #421 : 26.05.2009, 10:30:06 »
Rakas JM-K,

Tiesithän rakkaani, että puolueen ohjelman tulisi olla nuivien mieliä kiihoittava. Mussa tapauksessa menestymisen haaveen voi haudata jo alkumetreillä. Maastamme puuttuu äärioikeisto, fasistiseen ajatteluun suuntautunut puolue. Sinun tulisi tutustu muiden Euroopan maiden vastaaviin organisaatioihin. Niiden matkiminen on tälläisessä tapauksessa jopa suotavaa, joka takaa menestyksen. Jos se toimii Italiassa, toimii se myös Suomessa.
Vai onko tarkoituksesi alkuvaiheessa harhauttaa viranomaisia?

Rakkain terveisin,

Allyson

Jotain tuommoista olen ounastellut. Ongelma on vain se, että en ainakaan minä ole perustamassa mitään äärioikeistolaista tahi fasistista puoluetta. Tai ei se mikään ongelma ole, ei ainakaan minun ongelmani.

Ja eikös fasistinen ääritoiminta ole nykyisin pyhitetty punavihreille?

tommi

• Jäsen^^^
  • Liked: 2
  • Kansallismielinen paleokonservatiivi
« Vastaus #422 : 26.05.2009, 10:32:57 »
Rakas JM-K,

Tiesithän rakkaani, että puolueen ohjelman tulisi olla nuivien mieliä kiihoittava. Mussa tapauksessa menestymisen haaveen voi haudata jo alkumetreillä. Maastamme puuttuu äärioikeisto, fasistiseen ajatteluun suuntautunut puolue. Sinun tulisi tutustu muiden Euroopan maiden vastaaviin organisaatioihin. Niiden matkiminen on tälläisessä tapauksessa jopa suotavaa, joka takaa menestyksen. Jos se toimii Italiassa, toimii se myös Suomessa.
Vai onko tarkoituksesi alkuvaiheessa harhauttaa viranomaisia?

Rakkain terveisin,

Allyson

Joo, ja Sinusta tulee Suomen Il Duce.  ;D
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

Risto A.

• Jäsen^^^
  • Liked: 6900
« Vastaus #423 : 26.05.2009, 11:06:47 »
Maanpuolustuksellisissa asioissa jättäisin demokratian käsitteenä kokonaan poies.

Itseasiassa toivoisin, että maanpuolustus olisi kokonaan eriytetty tulevassa jyrsijöiden uudessa järjestyksessä ulos parlamentarismista, käytännössä autonomiseksi ja tiukan hierarkiseksi yksiköksi. Ainoastaan toiminnan valvonta ja tarkkailu olisi Suomen hallituksella. Kiinteä prosentti BKTstä puolustuvoimille ja vain alan ammattilaiset tekisivät tarpeisiinsa perustuvia investointeja ja hoitaisivat puolustuksen omaa infraa.

Maanpuolustus on luonteensa takia joko 'on' tai 'off'. Mitään sellaista kuin 'pehmeä' aseellinen puolustus ei ole olemassakaan, kuin ainoastaan vitseissä (joihin kuuluu sekoilu miinojen ja rypälepommien kanssa), joten mihin oikeasti armeijassa tarvitaan demokratiaa? Budjetin osalta? Ehei. Armejan pitää olla kunnossa nimenomaan huonoina aikoina.

Armeijalle selkeät premissit, joiden mukaan tämä toimii. Mitä vähemmän mielipiteitä ja mitä enemmän tosiasioita ja mitä selkeämpi komentoketju, sitä parempi.
premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Kari Kinnunen

• Vieras
« Vastaus #424 : 26.05.2009, 19:21:13 »
Mitä minä olen ymmärtänyt:

1) Puolueelle on herttaisen yhdentekevää mitä kieltä jäsen puhuu.

2) Puolue tukee jokaisen oikeutta opiskella sitä kieltä mitä haluaa.

3) Puolue ei kannata minkään kielen pakollista opiskelua.

Jonkin verran eurooppaa kiertäneenä sanoisin että kieliä kannattaa opiskella sen mukaan minkälaisiin työtehtäviin aikoo sijoittua. Kansainvälisessä liiketoiminnassa kieli on englanti.

Rekkakuskiksi haluaville suosittelisin saksaa, ranskaa ja espanjaa.

Motor City Contexti

• Jäsen^^^
  • Liked: 1
« Vastaus #425 : 27.05.2009, 20:31:36 »
Tähän onkin hyvä lopettaa tämä puolue ja polttaa asiakirjat saunanuunissa. Tällä kertaa mopo keuli liian rajusti ja kannattajat putosivat kyydistä.

herra 4x

• Jäsen^^^
  • Liked: 1133
  • Hallitus ei edes kuse.
« Vastaus #426 : 27.05.2009, 23:06:47 »
Tähän onkin hyvä lopettaa tämä puolue ja polttaa asiakirjat saunanuunissa. Tällä kertaa mopo keuli liian rajusti ja kannattajat putosivat kyydistä.

Otan syntymättömän puolueen muistolle ja maailmanhalaukselle oluen ja jään odottelemaan videota edellisen rykäisyn luvatusta kannatuskorttien poltosta.
Rakkaudesta lajiin.

Tagit: