Minäpä Ayla kerron sinulle pienyrittäjän mielipiteen. Tämä kuvastaa tämän hetken fiiliksiä ja on siten tunteenomaisesti kirjoitettu. Laittakaa silmät kiinni ja ajatelkaa isänmaata, jos ei kiinnosta.
Olen ollut kirjakauppiaana kohta 10 vuotta. Koko sinä aikana lomaa ehkä kuukausi-puolitoista. Tulot alle minkä tahansa siivojaan minimipalkan, viime syksynä meni pikku talokin myyntiin. Nyt myynti romahtanut yhdessä muun vähittäiskaupan myynnin kanssa. Ja kadulla kauppani ulkopuolella on saatana mustasänkinen kiikarimyyjä ja toisessa päässä katua likainen haitarinsoittaja. Nekin tienaavat saatana enemmän kuin tämä suomalainen yrittäjä, yrittäjä joka yrittää hampaat irvessä siirtää kulttuuriperintöämme seuraaville sukupolville. Ei tule apurahoja(en niitä vaadikaan), en saanut starttirahoja, ei muista kulttuurilautakunnat antikvariaatin pitäjää.
Minua v****taa jokainen pummi, jokainen tänne tuleva kunnioitusta ja rahaa vaativa maahanmuuttaja. Minua v****taa Kourokset, Illmanit, Haloset. Minua vituttaa islam ja kaikki se paska, jota se tänne on tunkemassa. Mitä tänne tunkee, jos ei Suomi ja sen tavat kiinnosta. Ei ole kauaa siitä, kun kerjääminen ja kaupustelu oli kielletty. Miksi? Koska se oli KIELLETTY.
Saman sanon jokaiselle vikisevälle mamulle, mutta samalla ojennan käteni niille, jotka KUNNIOITTAVAT sen verran tätä kulttuuria, kansaa ja yhteiskuntaa, että viitsivät opetella kielen ja edes hieman yrittävät sopeutua ja ymmärtää, KETKÄ tämän MAAN ovat RAKENTANEET.
Minua v****taa suurin osa toimittajista. Minua v****taa koko poliittinen eliitti. Minua v****taa kaikki, jotka puhuvat monikulttuurisuudesta autuaana voimana ja koittavat ajaa tätä maata turmioon. Perkele. Mutta minua v****taa myös suomalaiset pummit, menisitte keräämään risuja tai poimimaan mansikoita.
En ole kommunisti, mutta tämä marssi sopii tähän, on se jumalauta niin. Saatana.
1. Köyhä Suomen kansa
katkoo kahleitansa
kärsimysten malja se jo kukkuroillaan on.
Raakaa sortovaltaa vastaan
nostaa maasta armeijastaan
jalon kansan parhaat pojat taistohon.
2. Hallitus on vankka
kätyrlauma sankka
se kauhuntuskaa levittää yli onnettoman maan.
Urhojansa kansanvalta
työntää esiin kaikkialta
elämästä, kuolemasta kamppaillaan.
3. Kiihtyy yhä taisto
vapauden vaisto
köyhälistön keskuudessa kasvaa vaan.
Eipä auta hallitusta
piinat kidutus ja tuska
urhot kaatuu vapauden laulu huulillaan.
4. Virkavallan huolena
vankilat ja tuonela
tutkimatta hirttäminen, mestaus.
Kumouksen sankari
sydänveren antavi
kallis ompi vapauden lunastus.
5. Kuinka kauan siellä
teurastusta viellä
kestää kunnes kansalla on vapaus.
Ei nyt taiston tuoksinassa
tiedä kumpi voittamassa
vallankumous vaiko taantumus
6. Kumouksen myrskyt
kapinat ja tyrskyt
riehuu valtakunnan äärest äärehen.
Siellä hirmuhenget saavat
sydänverta janoavat
särpiellä hurmejuomat kanssa korppien.
7. Kylvömme kun tehdään
kasvaa kerran tähkään
sadoin kerroin kirkkahampi onnen aika uus.
Silloin Suomen kansanvalta
kiittää sankarpoikiansa
ilonkyyneleitä palkaks' saapi sankaruus.
Minun oikeudentunto ei salli tätä menoa. Minä en ole lähdössä mihinkään ja niin kauan kuin henki pihisee, vastustan. Vastustan ihan saatana silkasta vastustamisen halusta ja ilosta.
Ja lopuksi koko valtiovallalle Laurilan Antoon sanoin.
»Laske läpitte perkele! Hautaa pystyyn, että maata säästyy!»
Nyt mä lähden töihin katsomaan, josko Kauppakadulla liikkuisi muitakin kuin haitarinsoittajia. Ja Aylalle -10% alennus Jussin kirjasta.